oh dat mag weer niet...quote:Op zondag 10 juni 2018 21:45 schreef Gezicht het volgende:
Wel zund dat Ric nog de FL van Max afpakt, maar al met al prima resultaat natuurlijk.
quote:Op zondag 10 juni 2018 21:46 schreef TjjWester het volgende:
Mooie titel, er rijdt al een tijdje geen VES meer.
Bang voor racismeaantijgingen waarschijnlijkquote:Op zondag 10 juni 2018 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niemand grijpt ook in wanneer ze vlagt. Ze gingen allemaal de mist in
Neem aan dat iemand tegen der zegt: En nu vlaggen.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
VUILE RACIST!!!quote:
ja, stand van ronde 69 is genomen als einduitslagquote:Op zondag 10 juni 2018 21:47 schreef zoem het volgende:
Ik ben benieuwd of die vroege vlag nog een staartje krijgt.
Dit dus.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:47 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Neem aan dat iemand tegen der zegt: En nu vlaggen.
Dus of zij nu echt de schuldige is.
Hoax. Wie wil haar nu aanduwen?quote:Op zondag 10 juni 2018 21:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zij krijgt ook alleen maar een duuw van nu vlaggen.
Inderdaad, elke keer als ik denk dat de startopstelling perspectief biedt lijkt het weer een enorme anticlimax te zijn.quote:
Ditquote:Op zondag 10 juni 2018 21:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
"We hebben 70 rondjes, daarna moet je vlaggen"
>Ziet 70, begint te zwaaien<
Ik neem aan dat zij verkeerde instructies kreeg. Moet ook wel want de camera zag het ook veel te snel en ging absoluut de mist in laatste anderhalve rondequote:Op zondag 10 juni 2018 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moeten ze wel kunnen inhalen, races worden teveel beslist in kwalificatie momenteel en daar hebben merc en Ferrari een dik voordeel.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:47 schreef Kyran het volgende:
Mooi dat Red Bull beter mee kan komen nu, vooral op zo'n snelle baan als Canada. Gaat nog leuk worden op andere banen waar RD sowieso al beter is.
Ken d'r niet, maar tis dus een model? In het politiek correcte USA/Canada zal dat wel helemaal top zijn.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:47 schreef vosss het volgende:
[..]
VUILE RACIST!!!!!!
Ik ben ooit gebanned omdat ik wat zei over die aarslelijke. Die, laten we eerlijk zijn, gewoon aarslelijk is
+1quote:Op zondag 10 juni 2018 21:46 schreef TjjWester het volgende:
Mooie titel, er rijdt al een tijdje geen VES meer.
Yup, met pigmentziekte.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ken d'r niet, maar tis dus een model? In het politiek correcte USA/Canada zal dat wel helemaal top zijn.
Ja, het waren ook veel mazzelpunten. Als ik naar Raikkonen en Bottas kijk vrees ik dat de Mercedes nog steeds de beste auto is.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is zo in ieder geval de leiding in de stand kwijt. Goed begin voor de rest van het seizoen.
Hoop punten ingelopen op HAMquote:Op zondag 10 juni 2018 21:49 schreef Justevo het volgende:
Hoe kun je zo blij zijn na zo'n ongekend suffe race.
Als je wint boeit dat je echt nietquote:Op zondag 10 juni 2018 21:49 schreef Justevo het volgende:
En bovendien saaiquote:Op zondag 10 juni 2018 21:49 schreef Kyran het volgende:
Paul Riccard is ook zo'n power race toch? Mercedes en Ferrari feestje daar.
Serieus?quote:Op zondag 10 juni 2018 21:49 schreef Justevo het volgende:
Winnie Harlow, "bekend" geworden door America's Next Top Model.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ken d'r niet, maar tis dus een model? In het politiek correcte USA/Canada zal dat wel helemaal top zijn.
Muah.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:49 schreef Kyran het volgende:
Paul Riccard is ook zo'n power race toch? Mercedes en Ferrari feestje daar.
Is meestal zo, dat het moeilijk te voorspellen is maakt het juist leuk.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad, elke keer als ik denk dat de startopstelling perspectief biedt lijkt het weer een enorme anticlimax te zijn.
Dat denk ik ook. Maar ik denk wel dat de Mercedes niet snel genoeg meer is om het gebrek aan kwaliteit van Hamilton ten opzichte van Vettel te pareren.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, het waren ook veel mazzelpunten. Als ik naar Raikkonen en Bottas kijk vrees ik dat de Mercedes nog steeds de beste auto is.
Ik dacht dat jos en de manager beide niet aanwezig waren, het team wilde dat max eens ging proberen zonder. Bron is eene mol.quote:
Nee man, laten we alle vleugels vergroten en verbreden, de bargeboards vrijgeven want we moeten meer close racing krijgen! Zo hebben ze gewoon helemaal geen last meer van vuile lucht, bigger is better right?quote:Op zondag 10 juni 2018 21:49 schreef Nattekat het volgende:
Weer een kutrace. Wat een kutregelementen hebben we toch...
50e overwinning. Bwoah. Zou ik ook blij mee zijn.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:49 schreef Justevo het volgende:
Ah ok dankquote:
Een of ander top/supermodel schijnbaarquote:Op zondag 10 juni 2018 21:49 schreef Nober het volgende:
[..]
uitslag is teruggezet naar einde ronde 68.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |