Handig dan zijn je bananen met een uur al pleitequote:Op zondag 10 juni 2018 19:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja op...het kan niet dicht dus in het kastje kon ik niet zeggen....okee hij heeft een tafeltje gemaakt om het eten op te zetten
Tja...ik vond het wel aardig van John dat hij iets maakte. Sommigen doen weinigquote:Op zondag 10 juni 2018 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Handig dan zijn je bananen met een uur al pleite
Dat is ook zo. Maar ja een gat van een meter en je hebt een aardige koelingquote:Op zondag 10 juni 2018 19:11 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tja...ik vond het wel aardig van John dat hij iets maakte. Sommige doen weinig
Jup. zodra er ¤5000 is bestelt 'ie ¤5000 hout…( Paul Modus)quote:Op zondag 10 juni 2018 19:11 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tja...ik vond het wel aardig van John dat hij iets maakte. Sommige doen weinig
Tis dat we niet kunnen stemmen, maar John had die van mijquote:Op zondag 10 juni 2018 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup. zodra er ¤5000 is bestelt 'ie ¤5000 hout…( Paul Modus)
Hout is beter dan brood en pindakaas tochquote:Op zondag 10 juni 2018 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup. zodra er ¤5000 is bestelt 'ie ¤5000 hout…( Paul Modus)
Perfect maar gaat dat in dezelfde beerput? Ik neem aan van welquote:Op zondag 10 juni 2018 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
Okee. De wc is klaar met een doortrek systeem...emmertje water bovenin gooien en dan doortrekken...![]()
Laten we het hopen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Perfect maar gaat dat in dezelfde beerput? Ik neem aan van wel
Yup, 2 weken dan liggen de vissies op het droge.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
Okee. De wc is klaar met een doortrek systeem...emmertje water bovenin gooien en dan doortrekken...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vergeet de min 2liter pp aan water nietquote:Op zondag 10 juni 2018 19:17 schreef Soulraven het volgende:
Iedereen pakt al een zak water om te douchen uit de vijver, nu voor elke wc ganger een emmer
Lekker duurzaamquote:Op zondag 10 juni 2018 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vergeet de min 2liter pp aan water niet
en de was
..
Je zeurt.quote:
Ze moeten verdomme een standbeeld voor die man maken.quote:
Het Johnpleinquote:Op zondag 10 juni 2018 19:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ze moeten verdomme een standbeeld voor die man maken.
Op een rotonde, bij de ingang.
Met een broodje bockworst.
Die staat gewoon te rukken.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:22 schreef freaky40 het volgende:
John ontpopt zich tot een eindbaas en Mike als goede tweede. Een soort Paul/Hakim in deze fase van Utopia 2.
Voor mij is John nu al de eindbaas.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:22 schreef freaky40 het volgende:
John ontpopt zich tot een eindbaas en Mike als goede tweede. Een soort Paul/Hakim in deze fase van Utopia 2.
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:26 schreef Bonken het volgende:
[..]
Vies mannetje en niet douchen ook![]()
Maar applausje voor John vanuit de cos
[ afbeelding ]
En die bockworsten dan als broodje sjon verkopenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ze moeten verdomme een standbeeld voor die man maken.
Op een rotonde, bij de ingang.
Met een broodje bockworst.
Ja, het is me er 1...quote:Op zondag 10 juni 2018 19:26 schreef PTLe het volgende:
Ik heb mee geluisterd en de streams niet gezien , maar goffer wat is die Cristel een zeikerd geworden ongelooflijk
Jij zeurt .quote:Op zondag 10 juni 2018 19:28 schreef Soulraven het volgende:
En ze zeggen dat ze door deze wc's geen Dixie hoeven te huren. Denk je echt dat bezoekers met emmers water gaan sjouwen?
Tuurlijk. Wil je een Utopia ervaring of niet.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:28 schreef Soulraven het volgende:
En ze zeggen dat ze door deze wc's geen Dixie hoeven te huren. Denk je echt dat bezoekers met emmers water gaan sjouwen?
Laat het maar lekker flink gaan regenen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:28 schreef Soulraven het volgende:
In elk toilet zit een sifon.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:28 schreef Rhosyn het volgende:
Primitief leven maar wel een wc met een bril en doortrekken...wel oppassen voor de bromvliegen die omhoog door het gat tegen je gat vliegen..
[ afbeelding ]
yepp..zit niet goed in dr vel ..quote:Op zondag 10 juni 2018 19:26 schreef PTLe het volgende:
Ik heb mee geluisterd en de streams niet gezien , maar goffer wat is die Cristel een zeikerd geworden ongelooflijk
Volgens mij had jij je koptelefoon verkeerd om. Ze is een zeurpiet maar dat wat jij zegt klopt niet.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat loopt Jessie nou te zeuren over het vullen van de spoelbak. Veel werk joh. Moet ik elke keer naar het meer.
Kwestie van tijd dat iemand op de wc zit zonder dat ie door de voorganger is bijgevuld en dan is er weer mot.
jawel hoor, ze dacht dat de doortrekker er ook gelijk bij wasquote:Op zondag 10 juni 2018 19:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Volgens mij had jij je koptelefoon verkeerd om. Ze is een zeurpiet maar dat wat jij zegt klopt niet.
Ik poepte er gewoon overheen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat loopt Jessie nou te zeuren over het vullen van de spoelbak. Veel werk joh. Moet ik elke keer naar het meer.
Kwestie van tijd dat iemand op de wc zit zonder dat ie door de voorganger is bijgevuld en dan is er weer mot.
Echt?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
jawel hoor, ze dacht dat de doortrekker er ook gelijk bij was
Ik mis Silvio.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wie van de 5 wrd de nieuwe randkakkert
Silvio is helaas in rook opgegaan
Reservoir zit erbij, maar omdat er geen watertoevoer is, moet je die na elk gebruik bijvullen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
jawel hoor, ze dacht dat de doortrekker er ook gelijk bij was
Nou daar leek het wel op, ze vond het een gedoequote:
Ja doei,dat ging ik echt niet doen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:36 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Reservoir zit erbij, maar omdat er geen watertoevoer is, moet je die na elk gebruik bijvullen.
Ok, thanks. Sorry dat ik het verkeerd had.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou daar leek het wel op, ze vond het een gedoe
Ze doen hun best zo snel mogelijk UTO 1 te evenaren.. schijtend in het bos, wassend in de vijver de Wereld Economie in pacht hebbend…quote:Op zondag 10 juni 2018 19:21 schreef freaky40 het volgende:
TT: Uiteindelijk veranderd er dus geen hol. Als Utopia 1 nog gewoon door had gekund op het oude terrein hadden we dit scenario nog steeds gehad.
Dat reservoir heeft ook geen funktie hup een emmer door de plee emmer vullen en naast de pot zetten voor de volgendequote:Op zondag 10 juni 2018 19:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja doei,dat ging ik echt niet doen.
Ik ook.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Soul denkt dat de vijver snel leeg is.
De vijver kakt al in idd.. nog een weekje droog weer en vissen drijven voor het oprapenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Soul denkt dat de vijver snel leeg is.
Een pleeborstel zou wel handig zijn.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat reservoir heeft ook geen funktie hup een emmer door de plee emmer vullen en naast de pot zetten voor de volgende
Je weet dat je geen foto's van COS'sers mag plaatsen?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:26 schreef Bonken het volgende:
[..]
Vies mannetje en niet douchen ook![]()
Maar applausje voor John vanuit de cos
[ afbeelding ]
Reservoir heeft wel een functie, als er water in zit dan kun je gewoon doortrekken. Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat reservoir heeft ook geen funktie hup een emmer door de plee emmer vullen en naast de pot zetten voor de volgende
Ik denk dat de kabouters dat wel bijvullen hoor.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De vijver kakt al in idd.. nog een weekje droog weer en vissen drijven voor het oprapen
Daar denken ze dan weer niet over na. Maar ik doe het ook met een schuursponsquote:Op zondag 10 juni 2018 19:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een pleeborstel zou wel handig zijn.
Ja maar waarom dat hele doortrek systeem als je toch emmers water moet halen?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Reservoir heeft wel een functie, als er water in zit dan kun je gewoon doortrekken. Waarom zou dat niet kunnen?
Omdat dat ding elke duwbeurt leeg is. En geloof me je ziet het waterpeil niet dus niemand denkt eraan om het bij te vullen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Reservoir heeft wel een functie, als er water in zit dan kun je gewoon doortrekken. Waarom zou dat niet kunnen?
En iets als een regenton, dat vijvertje zit veel te ver af van dat toilet. Dan maar in de bosjes pissenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een pleeborstel zou wel handig zijn.
Je kan zelfs zonder reservoir deksel op de bruine of witte knop drukken voor 3 of 6 liter water.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Je denkt dat het door regen word bijgevuldquote:Op zondag 10 juni 2018 19:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar waarom dat hele doortrek systeem als je toch emmers water moet halen?
Wat? Nou nee. Maar als je toch emmers water moet halen dan flikker je die toch gewoon door de plee ipv dat reservoir te gebruikenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Je denkt dat het door regen word bijgevuld
Er zitten twee knoppen op het reservoir. Een met weinig water voor de kleine boodschap en een met veel water voor de grote. Als ze die consequent gebruiken, dan sparen ze water uit.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar waarom dat hele doortrek systeem als je toch emmers water moet halen?
Nee tuurlijk niet. Niemand wil dat ding schoonmaken dus gooien we er extra water doorheen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Er zitten twee knoppen op het reservoir. Een met weinig water voor de kleine boodschap en een met veel water voor de grote. Als ze die consequent gebruiken, dan sparen ze water uit.
denk niet dat ze er goed mee omgaan
Als ze maar in beeld is........quote:Op zondag 10 juni 2018 19:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kan ze ongezien in de wc haar broek optrekken, gaat ze dat buiten doen...![]()
[ afbeelding ]
I know, denk dat het niet veel scheeltquote:Op zondag 10 juni 2018 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet dat je geen foto's van COS'sers mag plaatsen?
Je denkt dat dat gaat werken. Zelfs met drie wc's scheet en piste men naast de pot. En liet het fluitend aan de volgende over. Het bijvullen moet maar een taak worden van één persoonquote:Op zondag 10 juni 2018 19:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je kan zelfs zonder reservoir deksel op de bruine of witte knop drukken voor 3 of 6 liter water.
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Niemand wil dat ding schoonmaken dus gooien we er extra water doorheen.
Ik heb een touwtje om door te spoelen,geen knoppen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je kan zelfs zonder reservoir deksel op de bruine of witte knop drukken voor 3 of 6 liter water.
Dat zeg ik tochquote:Op zondag 10 juni 2018 19:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat? Nou nee. Maar als je toch emmers water moet halen dan flikker je die toch gewoon door de plee ipv dat reservoir te gebruiken
Mee eens.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je denkt dat dat gaat werken. Zelfs met drie wc's scheet en piste men naast de pot. En liet het fluitend aan de volgende over. Het bijvullen moet maar een taak worden van één persoon
kans op de bak stort naar beneden plee .. met een houten klosje ?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb een touwtje om door te spoelen,geen knoppen.
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kans op de bak stort naar beneden plee .. met een houten klosje ?
Sanne wil haar deurmat laseren.quote:
Ze gaat straks vissen,lekker maaien kweken.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
avondzonnetje doet dr best
potenwijd zitten ook
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:52 schreef Rhosyn het volgende:
Okee.Ik haak af.
Mike en Jessie word ik misselijk van.
Brandon en Adriaan passief lullen
Sanne zingen en dom lullen
John wc perfectioneren
Christel aan de afwas.
Doei..Netflix roept.
Ik zeg Christel een facelift en Sanne een lipo?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Deurmat.
Ik ben benieuwd wie er een neuscorrectie wil en wie zijn ogen laat laseren.
Ow ja ik vergat de botox.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:58 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik zeg Christel een facelift en Sanne een lipo?
Dat was ook wat er speelt daarquote:
las dat ze reuma/atrose heeftquote:Op zondag 10 juni 2018 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Mochten er nog twijfelaars zijn aan Jetsers Debiel-Act...
Bij deze
[ afbeelding ]
hopen dat Max een beetje doortrekt,quote:
quote:Op zondag 10 juni 2018 20:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
las dat ze reuma/atrose heeft
is de verkeerde medicatie gebracht ?
Ohhw.. het verklarende ziektebeeld van haar hobbelloopje is binnen?quote:Op zondag 10 juni 2018 20:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
las dat ze reuma/atrose heeft
is de verkeerde medicatie gebracht ?
En Brandon een geslachtsverandering.quote:
Door de cos artsenquote:Op zondag 10 juni 2018 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. het verklarende ziektebeeld van haar hobbelloopje is binnen?
Die gun je toch een Fristi.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Mochten er nog twijfelaars zijn aan Jetsers Debiel-Act...
Bij deze
[ afbeelding ]
Ah die ook nog.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Brandon een geslachtsverandering.
Aha, ik dacht al aan een zeer slechte Bassie-act.. dat mallotige onderkoelde veel te zachtjes praten in combinatie met zowat geen flikker doenquote:Op zondag 10 juni 2018 20:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Brandon een geslachtsverandering.
Adriaan = Bas.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha, ik dacht al aan een zeer slechte Bassie-act.. dat mallotige onderkoelde veel te zachtjes praten in combinatie met zowat geen flikker doen
versleten heup..reuma/atrosequote:Op zondag 10 juni 2018 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. het verklarende ziektebeeld van haar hobbelloopje is binnen?
Aha.. wanneer mag ze voor controle? ( BooTeenModeus aan..)quote:Op zondag 10 juni 2018 20:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
versleten heup..reuma/atrose
las dat in de Cos
ze zee zoiets zelluf...
Morgen mag ze eerst naar een uitvaart van Oma.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha.. wanneer mag ze voor controle? ( BooTeenModeus aan..)
Aha.. en daarna mag WereldWonder 21 jarige met een versleten heupquote:Op zondag 10 juni 2018 20:12 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Morgen mag ze eerst naar een uitvaart van Oma.
ff wachten nog .. klachten gaan wel komenquote:Op zondag 10 juni 2018 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha.. en daarna mag WereldWonder 21 jarige met een versleten heupnaar haar dringend noodzakelijke controle?
Laat maar.. orhopedische kosten zijn al voor Talpaquote:Op zondag 10 juni 2018 20:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ff wachten nog .. klachten gaan wel komen
over dat zware zand .. kloterig slapen ..
als ut zow is he..
ze liep de eerste dagen kreupel als een afgekeurde bok
En een klein pijpje.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ze gaan toch wel ff samen douchen ?
in het kader bespaar water.. , hier heb je zaad
Jaja.. en zuipe.. en smorgens vroeg in de bar in pyama weer zuipen…quote:Op zondag 10 juni 2018 20:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sanne heeft een boomstam gedaan,bij gebrek aan een vriendje.
Ik zie John er wel voor aan dat hij iedereen gaat controleren die naar de plee is geweest en ofquote:Op zondag 10 juni 2018 20:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
deel 1 van er is geen emmer water bijgevuld in de plee
sjon vraagt ff welke asociale hufter dat heeft gedaan
bijgevuld? geen water?quote:Op zondag 10 juni 2018 20:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gaan we al ,WC niet gevuld.Soul heeft gelijk.
Vindt het ook diep treurig dat niemand het heeft gedaan.......allemaal volwassen mensen.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:27 schreef Jemoederniet het volgende:
Nu al onenigheid over het bijvullen van de wc.![]()
Sjon moet eerst met emmertje sjouwen voordat ie kan gaan boetseren.
Ja net als met de chocolade, niemand die het allemaal heeft opgegeten.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het ook diep treurig dat niemand het heeft gedaan.......allemaal volwassen mensen.
En met de mueslirepen, alle 16 opquote:Op zondag 10 juni 2018 20:30 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ja net als met de chocolade, niemand die het allemaal heeft opgegeten.
Daar schijt je ook niet makkelijker van.quote:
Wichelroede.quote:
Tja dat lijkt mij ook, die foon moet toch opgeladen wordenquote:Op zondag 10 juni 2018 20:36 schreef Koesjes het volgende:
Adriaan wil nu al een telefoon met internet voor de boodschappen. Ik ben maybe gek ofzo maar dat zijn nu toch niet de prio's. Eerst stroom ofzo, onderdak voor meer mensen regelen.
quote:Op zondag 10 juni 2018 20:39 schreef Soulraven het volgende:
Die arme kindertjes hebben ook gewoon geld nodig Adriaan!
Dat was hij voor mij al toen hij met zijn "je krijgt kanker van vlees" gelul begon.quote:
Bah inderdaad.......lezingen over ........maar eigenlijk meer een Bas......geloof niet dat Aadriaan een godsdienstfanaat is.quote:
ze kunnen bellen . laten komen meuk aansluitenquote:Op zondag 10 juni 2018 20:38 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom regelen ze niet eerst een bankrekening? Alsof je water, elektriek en telefoon contant kunt afrekenen.
Dan heb je hem zeker nog niet over voeding horen oreren.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:41 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Rienk was overtuigd van zijn absolute waarheid.
Adriaan laat veel meer ruimte voor anderen.
Ja, en medicijnen is hij ook niet van hoor ik wel.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:42 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dan heb je hem zeker nog niet over voeding horen oreren.
Dat wel, maar met die roofvogels daar zou ik het er niet op wagen om ze zonder toezicht los te laten lopen.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:43 schreef Soulraven het volgende:
Dude, Adriaan. Die kip die hoef je niet eens in een hok te stoppen. Als ze weten dat ze eten krijgen blijven ze wel in de buurt.
Speklapjes.heerlijk.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
een varkentje als huisdier wil Adrian
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een leuke oproep
en als hij weg gaat
mag Lott mee
Varkentje Lott
oproep
geef een varken
Ja, maar dan moeten ze de eieren weer zoeken en dat is weer te veel moeite......quote:Op zondag 10 juni 2018 20:43 schreef Soulraven het volgende:
Dude, Adriaan. Die kip die hoef je niet eens in een hok te stoppen. Als ze weten dat ze eten krijgen blijven ze wel in de buurt.
Ja klopt hoor. Mijn punt was meer dat zo'n kip echt niks boeit als het maar eten krijgtquote:Op zondag 10 juni 2018 20:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat wel, maar met die roofvogels daar zou ik het er niet op wagen om ze zonder toezicht los te laten lopen.
Ah zo.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:47 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja klopt hoor. Mijn punt was meer dat zo'n kip echt niks boeit als het maar eten krijgt
Ik ga Richard bellen.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ff met een drone een biggetje leveren
geef ruim streamers
Vindt hem ook af en toe raar uit zijn ogen kijken.....beetje engerd......quote:Op zondag 10 juni 2018 20:49 schreef snetje het volgende:
Mike nu weer over de doekjes die Christel heeft gekregen..normaal bleert hij dat je gewoon alles moet kunnen pakken ...maar kom niet aan zijn doekjes...Mike begint zuur te worden...
wat is waarquote:Op zondag 10 juni 2018 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de stemmingen zijn ze compleet.. Sjon weet het zeker SL
Dus het is waar
Christel heeft die doekjes uit zijn kist gejat,toch iets een ander verhaal.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:49 schreef snetje het volgende:
Mike nu weer over de doekjes die Christel heeft gekregen..normaal bleert hij dat je gewoon alles moet kunnen pakken ...maar kom niet aan zijn doekjes...Mike begint zuur te worden...
quote:Op zondag 10 juni 2018 20:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
een varkentje als huisdier wil Adrian
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een leuke oproep
en als hij weg gaat
mag Lott mee
Varkentje Lott
oproep
geef een varken
Ja begint me ook tegen te vallenquote:Op zondag 10 juni 2018 20:54 schreef snetje het volgende:
Mike net nog klagen tegen John dat Christel nog geen woord gewisseld had met hem...nou ze praat gewoon normaal met hem hoor..
Ik denk dat hij donders goed door heeft wat de streamers en kijkers leuk vinden...en speelt daar flink op in...quote:Op zondag 10 juni 2018 20:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt hem ook af en toe raar uit zijn ogen kijken.....beetje engerd......
Denk dat dat wel meevalt. Denk ook dat vandaag hem weinig goed doet wat populariteit betreftquote:Op zondag 10 juni 2018 20:55 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij donders goed door heeft wat de streamers en kijkers leuk vinden...en speelt daar flink op in...
Ja dat beweerden wij hier..ik ook ..maar is dat ook zo ...ik hoorde vandaag voor het eerst dat Jessie er ook 5 heeft gepakt...was ook nieuw voor mij...quote:Op zondag 10 juni 2018 20:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Christel heeft die doekjes uit zijn kist gejat,toch iets een ander verhaal.
Mijn enkelband ook gescheurd gehad, werd de voet gewoon ingetapet en lopen met krukken,quote:Op zondag 10 juni 2018 20:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sanne zeikt ; 8 weken moet je plat liggen
dr enkelbanden had ze gescheurd . en na 2 weken ging ze weer werken
het doet echt vet pain ook
Net als het blauwe wappertjequote:Op zondag 10 juni 2018 20:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Christel heeft die doekjes uit zijn kist gejat,toch iets een ander verhaal.
En bedanktquote:Op zondag 10 juni 2018 21:03 schreef mazaru het volgende:
Nou zit ik met dat liedje in mijn hoofd
Mijn vader is een tovenaar
Het is echt, het is heus, het is raar maar waar
Een tita-tovenaar
Het is raar, het is raar, het is raar
Hij heeft het ook aan mij geleerd
Maar soms gaat het wel eens verkeerd
En gaat het niet zoals ik wil
Dan doe ik dit... en alles staat stil
Er was een blauwe deksel, was van Mike, lag in zijn kist. Christel vond dat een lekker wappertje, voor het vuurquote:
Jij bent kaal.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Anders komt mijn haar in mijn gezicht
* FreshFruit72 gaat zijn bandana zoeken.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Bandana's zijn zoooo lelijk. Ben blij dat die van FF "verdwenen" is.
quote:Op zondag 10 juni 2018 21:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Bandana's zijn zoooo lelijk. Ben blij dat die van FF "verdwenen" is.
beter voor je gehoorquote:
😂quote:Op zondag 10 juni 2018 21:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
beter voor je gehoor
naast de Eh Camping Platze
kapot veel lawaai
tis ook goed tegen teken
en uv
de Uto2Bandana's
Verbergt zijn terugtrekkende haargrensquote:Op zondag 10 juni 2018 21:11 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zou het niet weten..
[ afbeelding ]
dat meen je niet?quote:
Wist het welquote:Op zondag 10 juni 2018 21:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Boom is makkelijker, want anders moet je eerst met een emmer gaan sjouwen.
Dat is het verschil, of je wijds woont of in een woonwijk waar de buren op je tuin kijken....quote:Op zondag 10 juni 2018 21:16 schreef Jemoederniet het volgende:
Boom is makkelijker, want anders moet je eerst met een emmer gaan sjouwen.
Het terrein toch? Ivm de zeiklucht. Sjon rook een urinelucht toen ie rondleidingen gaf gisteren, hij snapt nu waaromquote:
gewoon je hand eronder houden,ken je checken.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ff je kakkie sjecke
Adrian is op dreef
tis belangrijk om te weten
Ja ff wassen in het meertje en klaarquote:Op zondag 10 juni 2018 21:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
gewoon je hand eronder houden,ken je checken.
Gadverdammequote:Op zondag 10 juni 2018 21:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het terrein toch? Ivm de zeiklucht. Sjon rook een urinelucht toen ie rondleidingen gaf gisteren, hij snapt nu waarom
Dat voelt fijn toch?quote:Op zondag 10 juni 2018 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster pist ook even tegen de schutting
quote:Op zondag 10 juni 2018 21:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian al verteld van die reuze Teek op zn Lull?
Blik fruit.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Adrian al verteld van die reuze Teek op zn Lull?
Cris Wilders?quote:
Mooi hequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |