Handig dan zijn je bananen met een uur al pleitequote:Op zondag 10 juni 2018 19:08 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja op...het kan niet dicht dus in het kastje kon ik niet zeggen....okee hij heeft een tafeltje gemaakt om het eten op te zetten
Tja...ik vond het wel aardig van John dat hij iets maakte. Sommigen doen weinigquote:Op zondag 10 juni 2018 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Handig dan zijn je bananen met een uur al pleite
Dat is ook zo. Maar ja een gat van een meter en je hebt een aardige koelingquote:Op zondag 10 juni 2018 19:11 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tja...ik vond het wel aardig van John dat hij iets maakte. Sommige doen weinig
Jup. zodra er ¤5000 is bestelt 'ie ¤5000 hout…( Paul Modus)quote:Op zondag 10 juni 2018 19:11 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Tja...ik vond het wel aardig van John dat hij iets maakte. Sommige doen weinig
Tis dat we niet kunnen stemmen, maar John had die van mijquote:Op zondag 10 juni 2018 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup. zodra er ¤5000 is bestelt 'ie ¤5000 hout…( Paul Modus)
Hout is beter dan brood en pindakaas tochquote:Op zondag 10 juni 2018 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup. zodra er ¤5000 is bestelt 'ie ¤5000 hout…( Paul Modus)
Perfect maar gaat dat in dezelfde beerput? Ik neem aan van welquote:Op zondag 10 juni 2018 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
Okee. De wc is klaar met een doortrek systeem...emmertje water bovenin gooien en dan doortrekken...![]()
Laten we het hopen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Perfect maar gaat dat in dezelfde beerput? Ik neem aan van wel
Yup, 2 weken dan liggen de vissies op het droge.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
Okee. De wc is klaar met een doortrek systeem...emmertje water bovenin gooien en dan doortrekken...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vergeet de min 2liter pp aan water nietquote:Op zondag 10 juni 2018 19:17 schreef Soulraven het volgende:
Iedereen pakt al een zak water om te douchen uit de vijver, nu voor elke wc ganger een emmer
Lekker duurzaamquote:Op zondag 10 juni 2018 19:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vergeet de min 2liter pp aan water niet
en de was
..
Je zeurt.quote:
Ze moeten verdomme een standbeeld voor die man maken.quote:
Het Johnpleinquote:Op zondag 10 juni 2018 19:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ze moeten verdomme een standbeeld voor die man maken.
Op een rotonde, bij de ingang.
Met een broodje bockworst.
Die staat gewoon te rukken.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:22 schreef freaky40 het volgende:
John ontpopt zich tot een eindbaas en Mike als goede tweede. Een soort Paul/Hakim in deze fase van Utopia 2.
Voor mij is John nu al de eindbaas.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:22 schreef freaky40 het volgende:
John ontpopt zich tot een eindbaas en Mike als goede tweede. Een soort Paul/Hakim in deze fase van Utopia 2.
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:26 schreef Bonken het volgende:
[..]
Vies mannetje en niet douchen ook![]()
Maar applausje voor John vanuit de cos
[ afbeelding ]
En die bockworsten dan als broodje sjon verkopenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ze moeten verdomme een standbeeld voor die man maken.
Op een rotonde, bij de ingang.
Met een broodje bockworst.
Ja, het is me er 1...quote:Op zondag 10 juni 2018 19:26 schreef PTLe het volgende:
Ik heb mee geluisterd en de streams niet gezien , maar goffer wat is die Cristel een zeikerd geworden ongelooflijk
Jij zeurt .quote:Op zondag 10 juni 2018 19:28 schreef Soulraven het volgende:
En ze zeggen dat ze door deze wc's geen Dixie hoeven te huren. Denk je echt dat bezoekers met emmers water gaan sjouwen?
Tuurlijk. Wil je een Utopia ervaring of niet.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:28 schreef Soulraven het volgende:
En ze zeggen dat ze door deze wc's geen Dixie hoeven te huren. Denk je echt dat bezoekers met emmers water gaan sjouwen?
Laat het maar lekker flink gaan regenen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:28 schreef Soulraven het volgende:
In elk toilet zit een sifon.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:28 schreef Rhosyn het volgende:
Primitief leven maar wel een wc met een bril en doortrekken...wel oppassen voor de bromvliegen die omhoog door het gat tegen je gat vliegen..
[ afbeelding ]
yepp..zit niet goed in dr vel ..quote:Op zondag 10 juni 2018 19:26 schreef PTLe het volgende:
Ik heb mee geluisterd en de streams niet gezien , maar goffer wat is die Cristel een zeikerd geworden ongelooflijk
Volgens mij had jij je koptelefoon verkeerd om. Ze is een zeurpiet maar dat wat jij zegt klopt niet.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat loopt Jessie nou te zeuren over het vullen van de spoelbak. Veel werk joh. Moet ik elke keer naar het meer.
Kwestie van tijd dat iemand op de wc zit zonder dat ie door de voorganger is bijgevuld en dan is er weer mot.
jawel hoor, ze dacht dat de doortrekker er ook gelijk bij wasquote:Op zondag 10 juni 2018 19:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Volgens mij had jij je koptelefoon verkeerd om. Ze is een zeurpiet maar dat wat jij zegt klopt niet.
Ik poepte er gewoon overheen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:30 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat loopt Jessie nou te zeuren over het vullen van de spoelbak. Veel werk joh. Moet ik elke keer naar het meer.
Kwestie van tijd dat iemand op de wc zit zonder dat ie door de voorganger is bijgevuld en dan is er weer mot.
Echt?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
jawel hoor, ze dacht dat de doortrekker er ook gelijk bij was
Ik mis Silvio.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wie van de 5 wrd de nieuwe randkakkert
Silvio is helaas in rook opgegaan
Reservoir zit erbij, maar omdat er geen watertoevoer is, moet je die na elk gebruik bijvullen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
jawel hoor, ze dacht dat de doortrekker er ook gelijk bij was
Nou daar leek het wel op, ze vond het een gedoequote:
Ja doei,dat ging ik echt niet doen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:36 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Reservoir zit erbij, maar omdat er geen watertoevoer is, moet je die na elk gebruik bijvullen.
Ok, thanks. Sorry dat ik het verkeerd had.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou daar leek het wel op, ze vond het een gedoe
Ze doen hun best zo snel mogelijk UTO 1 te evenaren.. schijtend in het bos, wassend in de vijver de Wereld Economie in pacht hebbend…quote:Op zondag 10 juni 2018 19:21 schreef freaky40 het volgende:
TT: Uiteindelijk veranderd er dus geen hol. Als Utopia 1 nog gewoon door had gekund op het oude terrein hadden we dit scenario nog steeds gehad.
Dat reservoir heeft ook geen funktie hup een emmer door de plee emmer vullen en naast de pot zetten voor de volgendequote:Op zondag 10 juni 2018 19:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja doei,dat ging ik echt niet doen.
Ik ook.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Soul denkt dat de vijver snel leeg is.
De vijver kakt al in idd.. nog een weekje droog weer en vissen drijven voor het oprapenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Soul denkt dat de vijver snel leeg is.
Een pleeborstel zou wel handig zijn.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat reservoir heeft ook geen funktie hup een emmer door de plee emmer vullen en naast de pot zetten voor de volgende
Je weet dat je geen foto's van COS'sers mag plaatsen?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:26 schreef Bonken het volgende:
[..]
Vies mannetje en niet douchen ook![]()
Maar applausje voor John vanuit de cos
[ afbeelding ]
Reservoir heeft wel een functie, als er water in zit dan kun je gewoon doortrekken. Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat reservoir heeft ook geen funktie hup een emmer door de plee emmer vullen en naast de pot zetten voor de volgende
Ik denk dat de kabouters dat wel bijvullen hoor.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De vijver kakt al in idd.. nog een weekje droog weer en vissen drijven voor het oprapen
Daar denken ze dan weer niet over na. Maar ik doe het ook met een schuursponsquote:Op zondag 10 juni 2018 19:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een pleeborstel zou wel handig zijn.
Ja maar waarom dat hele doortrek systeem als je toch emmers water moet halen?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Reservoir heeft wel een functie, als er water in zit dan kun je gewoon doortrekken. Waarom zou dat niet kunnen?
Omdat dat ding elke duwbeurt leeg is. En geloof me je ziet het waterpeil niet dus niemand denkt eraan om het bij te vullen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Reservoir heeft wel een functie, als er water in zit dan kun je gewoon doortrekken. Waarom zou dat niet kunnen?
En iets als een regenton, dat vijvertje zit veel te ver af van dat toilet. Dan maar in de bosjes pissenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Een pleeborstel zou wel handig zijn.
Je kan zelfs zonder reservoir deksel op de bruine of witte knop drukken voor 3 of 6 liter water.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:43 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Je denkt dat het door regen word bijgevuldquote:Op zondag 10 juni 2018 19:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar waarom dat hele doortrek systeem als je toch emmers water moet halen?
Wat? Nou nee. Maar als je toch emmers water moet halen dan flikker je die toch gewoon door de plee ipv dat reservoir te gebruikenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Je denkt dat het door regen word bijgevuld
Er zitten twee knoppen op het reservoir. Een met weinig water voor de kleine boodschap en een met veel water voor de grote. Als ze die consequent gebruiken, dan sparen ze water uit.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar waarom dat hele doortrek systeem als je toch emmers water moet halen?
Nee tuurlijk niet. Niemand wil dat ding schoonmaken dus gooien we er extra water doorheen.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:47 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Er zitten twee knoppen op het reservoir. Een met weinig water voor de kleine boodschap en een met veel water voor de grote. Als ze die consequent gebruiken, dan sparen ze water uit.
denk niet dat ze er goed mee omgaan
Als ze maar in beeld is........quote:Op zondag 10 juni 2018 19:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kan ze ongezien in de wc haar broek optrekken, gaat ze dat buiten doen...![]()
[ afbeelding ]
I know, denk dat het niet veel scheeltquote:Op zondag 10 juni 2018 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet dat je geen foto's van COS'sers mag plaatsen?
Je denkt dat dat gaat werken. Zelfs met drie wc's scheet en piste men naast de pot. En liet het fluitend aan de volgende over. Het bijvullen moet maar een taak worden van één persoonquote:Op zondag 10 juni 2018 19:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je kan zelfs zonder reservoir deksel op de bruine of witte knop drukken voor 3 of 6 liter water.
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Niemand wil dat ding schoonmaken dus gooien we er extra water doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |