Ik stoor me aan de inhoudsloze OPs van veel topics hier de laatste tijd. Deze TS'ers in kwestie zijn waarschijnlijk ook van die gladjakkers bij vrouwen of gewoon heel slecht in bed, namelijk veel beloven en er niets van bakken. Dat is ook te zien aan de veelbelovende titels die ze dan gebruiken en vervolgens een zinnetje eraan wijden. ANTICLIMAX. DUIZENDEN views, drie reacties. Wat een statistiek om trots op te zijn. Is dit wat we willen als KLB? Is dit wat we willen?
We willen toch een subforum hebben met users die een inspanning leveren? Of niet dan?
En dan die TT's over piemels en plas

Oh oh wat hilarisch. Maar waar is je plottwist dan? Ik wil als ik op zo'n TT klik verrast worden door een fictie, goed geschreven non-fictie verhaal of een plottwist, maar niet van: TT: ''vriendin houdt van plasseks maar piemel maakt alleen melk'' of zoiets gaars

En dan twee zinnen met precies dezelfde TT. Gedraag je ajb. Wees creatief of doe het gewoon niet. Je inhoudsloze en korte OPs zijn criteria voor posts, niet als OP. Is dat duidelijk? Zit er al een tijdje mee en ik denk dan van sjonge sjonge.
De klacht is duidelijk, hoe gaan we dit oplossen?