Hoofdkraan vergeten open te draaien?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:01 schreef Already_in_use het volgende:
Komt geen water meer uit mijn kranen
Vrees dat je smurfen hebt in je waterkraanquote:Op zondag 10 juni 2018 19:01 schreef Already_in_use het volgende:
Ga je formule1 kijken ?quote:
Leidingbreuk in de buurt?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:01 schreef Already_in_use het volgende:
Ja ik keek net op Brabant Water en een lekkage in de buurt idd. Tot half 9. Fijn dat ze dat even melden van te vorenquote:
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik keek net op Brabant Water en een lekkage in de buurt idd. Tot half 9. Fijn dat ze dat even melden van te voren
Storingen checken Brabant Waterquote:Op zondag 10 juni 2018 19:01 schreef Already_in_use het volgende:
Ken jij nog een goede smurfenbestrijder?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vrees dat je smurfen hebt in je waterkraan
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Markdeajaxfan vervanger van Haags met tellen
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja ik keek net op Brabant Water en een lekkage in de buurt idd. Tot half 9. Fijn dat ze dat even melden van te voren
quote:Op
![]()
zondag 10 juni 2018 19:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat is wel verkeerd van hen dan. Zit je nou dus zonder water tot 20:30 ?
wanneer is de finale volgende zondag ?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jahbuiten gezeten tennis gekeken. Nadal uiteraard gewonnen. En jij geen luie dagje gehad he
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:10 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ken jij nog een goede smurfenbestrijder?
Was vandaag. Nadal tegen Thieme.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:14 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
wanneer is de finale volgende zondag ?
lekkages zijn meestal onverwachts hequote:Op zondag 10 juni 2018 19:08 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja idd. Heb paar flessen water in huis. We redden het wel hier hahaquote:Op zondag 10 juni 2018 19:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]dat is wel verkeerd van hen dan. Zit je nou dus zonder water tot 20:30 ?
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:17 schreef markdeajaxfan het volgende:
MEN / Post hier geniale emoticon plaatjes!!
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekkages zijn meestal onverwachts he
Vind dat wel erg slechte actie van BW. Zoiets hoort toch minimaal dag van tevoren gemeld te worden zodat je daarop voorbereid bent. Helemaal nou met het warme weerquote:Op zondag 10 juni 2018 19:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja idd. Heb paar flessen water in huis. We redden het wel hier haha
Super gezellig. Waren een hoop Amsterdammers. Heerlijk gelachen met dat volk. Die kerel komt zelf ook uit Amsterdam trouwens, maar woont al jaren in Ehv.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Already_in_usehoe was het feestje gisteren ?
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jahbuiten gezeten tennis gekeken. Nadal uiteraard gewonnen. En jij geen luie dagje gehad he
Amsterdam en Eindhovenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:20 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Super gezellig. Waren een hoop Amsterdammers. Heerlijk gelachen met dat volk. Die kerel komt zelf ook uit Amsterdam trouwens, maar woont al jaren in Ehv.
Klinkt wel als leuk nieuws.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
We gaan morgenmiddag een leidinkje slopen zodat de straten blank liggen en jullie geen water zullen hebben tot laat in de avond.
Groetjes Brabant Water
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:21 schreef I. het volgende:
[..]Lekker hoor!
JawelVandaag nog weinig gedaan aan voorem, net heeeel even geprobeerd mail werkend te krijgen, maar dat heb ik opgegeven.
Zometeen wel aan paginatie werken voor topics.
Ja dat vond ik in eerste instantie ook. Ware het niet dat je een lekkage vaak op voorhand niet weet.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vind dat wel erg slechte actie van BW. Zoiets hoort toch minimaal dag van tevoren gemeld te worden zodat je daarop voorbereid bent. Helemaal nou met het warme weer
Dat kusje ook erbijquote:Op zondag 10 juni 2018 19:21 schreef hemarookworst het volgende:
We gaan morgenmiddag een leidinkje slopen zodat de straten blank liggen en jullie geen water zullen hebben tot laat in de avond.
Groetjes Brabant Water
Ow wist niet dat het om een lekkage gingquote:Op zondag 10 juni 2018 19:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja dat vond ik in eerste instantie ook. Ware het niet dat je een lekkage vaak op voorhand niet weet.
Zoals hema zei
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]I. die een lui dagje heeft gehad ... maar dan maak je dat dus straks meteen goed door 's nachts door te werken
Luie dagen zijn nodig. Elke dag maar druk in de weer zijn is niet te goedquote:Op zondag 10 juni 2018 19:28 schreef I. het volgende:
[..]Weekend he, den ben ik wel vaker iets luier
En ik heb vannacht tot behoorlijk laat/vroeg doorgewerkt, dus heb ook behoorlijk uitgeslapen
En omdat je geen vlees of groente in huis hadquote:Op zondag 10 juni 2018 19:30 schreef I. het volgende:
Uit luiheid toch maar weer eten besteld.![]()
Zo ongezond.
Dat is ook zoquote:Op zondag 10 juni 2018 19:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Luie dagen zijn nodig. Elke dag maar druk in de weer zijn is niet te goed
Lekker heeeeel rustig weekend gehadquote:Op zondag 10 juni 2018 19:30 schreef Already_in_use het volgende:
Hoe was jou weekend Moentjuh? Grrrr je ingehaald?
Jupquote:Op zondag 10 juni 2018 19:31 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En omdat je geen vlees of groente in huis hadWat is het geworden?
grrr kampioenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:30 schreef Already_in_use het volgende:
Hoe was jou weekend Moentjuh? Grrrr je ingehaald?
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:33 schreef I. het volgende:
[..]
Jup
Mexicano XXL, broodje hamburger met ei, ui, bacon, en kaas, en een bamischijf
Hahaquote:Op zondag 10 juni 2018 19:33 schreef I. het volgende:
[..]
Jup
Mexicano XXL, broodje hamburger met ei, ui, bacon, en kaas, en een bamischijf
quote:
Geen boodschappen gedaan dus? Dat zou je vandaag toch doenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:30 schreef I. het volgende:
Uit luiheid toch maar weer eten besteld.![]()
Zo ongezond.
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaals je een lui weekend gaat hebben dan moet je het ook goed doen! En dat doe jij
Jawel, die zou ik gisteren doen, heb ik ook gedaan. Maar blijkbaar toch nog aardig wat vergetenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen boodschappen gedaan dus? Dat zou je vandaag toch doenzondag grote boodschappendag
Of allebei bestellenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:35 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Zat nog te twijfelen tussen frikandel special XXL en Mexicano XXL, maar toch maar Mexicano XXL gedaan.
Lekker niks hoeven te doenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker heeeeel rustig weekend gehadweekend alleen voor mezelf. Mag van mij vaker zo.
Die kan ik niet meer op na die mexicano xxl en hamburger, die hamburger is echt lomp groot, past niet eens in zo'n standaard hamburgerbakjequote:
Ach wat maakt het uit. Kan je het weekend tenminste goed afsluiten met fastfoodquote:Op zondag 10 juni 2018 19:38 schreef I. het volgende:
[..]
Jawel, die zou ik gisteren doen, heb ik ook gedaan. Maar blijkbaar toch nog aardig wat vergetenEn op zondag is alles dicht hier.
![]()
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zie jou nog wel 1e worden einde van de dag
Inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2018 19:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach wat maakt het uit. Kan je het weekend tenminste goed afsluiten met fastfood
Je hebt de juiste keuze gemaaktquote:Op zondag 10 juni 2018 19:35 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Zat nog te twijfelen tussen frikandel special XXL en Mexicano XXL, maar toch maar Mexicano XXL gedaan.
Ja in middag weerquote:Op zondag 10 juni 2018 19:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lekker niks hoeven te doen![]()
Morgen werken?
lomp grote hamburgersquote:Op zondag 10 juni 2018 19:39 schreef I. het volgende:
[..]
Die kan ik niet meer op na die mexicano xxl en hamburger, die hamburger is echt lomp groot, past niet eens in zo'n standaard hamburgerbakjeZe wikkelen er altijd nog een paar lagen aluminiumfolie omheen om hem dicht te houden
Precies. Beter dan een lompe kleine burgerquote:Op zondag 10 juni 2018 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lomp grote hamburgersweet je iig zeker dat je niet trek hebt na een uurtje
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Grrrrrrrrgodkoningkeizeradmiraal
Woon jij in the middle of nowhere?quote:Op zondag 10 juni 2018 19:38 schreef I. het volgende:
[..]
Jawel, die zou ik gisteren doen, heb ik ook gedaan. Maar blijkbaar toch nog aardig wat vergetenEn op zondag is alles dicht hier.
![]()
Zoals het hoort !quote:Op zondag 10 juni 2018 19:40 schreef I. het volgende:
[..]
InderdaadHij is zo begonnen, dus ik sluit hem ook zo af.
poepen doen ze allemaalquote:Op zondag 10 juni 2018 19:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik heb soms echt een hekel aan die verplichtingen. Van die volgeplande weekendenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja in middag weer![]()
Niks hoeven te doen is soms echt lekker
Jaquote:Op zondag 10 juni 2018 19:43 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Woon jij in the middle of nowhere?
Iddquote:Op zondag 10 juni 2018 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lomp grote hamburgersweet je iig zeker dat je niet trek hebt na een uurtje
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:41 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Je hebt de juiste keuze gemaaktEn die hamburger klinkt jammmmm.
Eet smakelijkquote:Op zondag 10 juni 2018 19:48 schreef I. het volgende:
Eten is er al, dit keer gelukkig geen uur wachten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
aloa tochquote:Op zondag 10 juni 2018 20:37 schreef I. het volgende:
[..]
Even van de schrik bij moeten komen, maar het gaat weer hoor.
Nee nog niet. Heb de kraan open staan dus hoor het meteen als ie aangaatquote:Op zondag 10 juni 2018 20:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
en komt er weer water uit de kraan ?
ik ga zoquote:Op zondag 10 juni 2018 20:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
je moet wel blijven posten zodat je die eerste plek behoudt he
In het echt hebben ze meestal niet zo veel praatjes.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow die heb je niet alleen op fok hoor
Ja dat wel. Op het net durven ze veel meer. Misschien moet je ze dan maar hun momentje van "stoer" gedrag gunnen. Alleen hier kunnen zij zich zo gedragenquote:Op zondag 10 juni 2018 20:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
In het echt hebben ze meestal niet zo veel praatjes.
Goed planquote:Op zondag 10 juni 2018 20:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jawel. Ik ga ook zo even pauze nemen. Tv kijken ofzo
crap, de maat waar ik mee zou spelen was in slaap gevallen thuis en toen moest ik in m'n eentje spelen, tegen allemaal teams van 3-4 mensen. Laatste geworden.quote:
waarom is het bij jou in huis 30 graden joh?!?quote:
Hahahaquote:Op zondag 10 juni 2018 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
crap, de maat waar ik mee zou spelen was in slaap gevallen thuis en toen moest ik in m'n eentje spelen, tegen allemaal teams van 3-4 mensen. Laatste geworden.
30graden?quote:Op zondag 10 juni 2018 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
waarom is het bij jou in huis 30 graden joh?!?
Omdat ik een plat dak hebquote:Op zondag 10 juni 2018 21:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
waarom is het bij jou in huis 30 graden joh?!?
jawel, heb me wel vermaakt.quote:
bij aiu in huis!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Is ook niet tof. Enige voordeel als het winter is en het zonnetje schijnt dan hoef ik de verwarming niet zo hoog te zetten.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:29 schreef I. het volgende:
Moet je ook niet willen
24 hier, en ik vind het al warm.
Airco's zijn vervelend ja, lawaai altijdquote:Op zondag 10 juni 2018 21:30 schreef Already_in_use het volgende:
Is niet relaxt nee![]()
Had zo'n mobiele airco. Maar dat was ook niks. Zo'n herriepot.
Misschien eens overwegen om airco te laten installeren. Of verhuizen
ik maar m'n best doen om het onder de 24,5 te krijgen.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind dat wel lekkerbij mij is het maar 24,5. En zo voelt het niet eens, voelt koeler
Da's wel een voordeeltje jaquote:Op zondag 10 juni 2018 21:32 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Is ook niet tof. Enige voordeel als het winter is en het zonnetje schijnt dan hoef ik de verwarming niet zo hoog te zetten.
quote:Op zondag 10 juni 2018 21:37 schreef Already_in_use het volgende:
Mijn water doet het nog niet. Kijk ik weer op BW. Is de melding aangepast. Nu pas om 23.00 water
Hahahaquote:Op zondag 10 juni 2018 21:36 schreef I. het volgende:
Dames en heren, hij is weer live!
Luister gezellig mee
quote:Op zondag 10 juni 2018 19:42 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geen water hebben en 30 graden in huis zijn. Ze moeten me komen evacueren.quote:
Als ze dan nou op z'n minst flessen water ofzo uitdeelden. Iemand met baby's en kinderen zal het er nog moeilijker mee hebbenquote:Op zondag 10 juni 2018 21:37 schreef Already_in_use het volgende:
Mijn water doet het nog niet. Kijk ik weer op BW. Is de melding aangepast. Nu pas om 23.00 water
quote:
En 23uur liggen meeste mensen al in bed.quote:Op zondag 10 juni 2018 21:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geen water hebben en 30 graden in huis zijn. Ze moeten me komen evacueren.
quote:Op zondag 10 juni 2018 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Moooo! Moooooooo! Moooooooohoooo!"
Mijn dochter heeft net gehoopt op de wc. Kan niet doorspoelen nu hahaquote:Op zondag 10 juni 2018 21:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ze dan nou op z'n minst flessen water ofzo uitdeelden. Iemand met baby's en kinderen zal het er nog moeilijker mee hebben
quote:Op zondag 10 juni 2018 21:40 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Geen water hebben en 30 graden in huis zijn. Ze moeten me komen evacueren.
ik zie het. Wel lachenquote:Op zondag 10 juni 2018 21:43 schreef I. het volgende:
[..]
JaHij improviseert ter plekke alles in elkaar
![]()
"Miew!, "Kwak!1!1"quote:Op zondag 10 juni 2018 21:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Bolkeen Bolke
en de 2 nieuwste leden. Kitten en eendje
echt hé....quote:Op zondag 10 juni 2018 21:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ze dan nou op z'n minst flessen water ofzo uitdeelden. Iemand met baby's en kinderen zal het er nog moeilijker mee hebben
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 juni 2018 21:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ] KWAAAK!!
[ afbeelding ] Miew!!
quote:
En zijn gezichtsuitdrukkingenquote:Op zondag 10 juni 2018 21:55 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, omdat hij die beat aan het opbouwen is
Jij bent vast een van zijn abonnees of niet?quote:Op zondag 10 juni 2018 21:55 schreef I. het volgende:
[..]
Klopt, omdat hij die beat aan het opbouwen is
quote:Op zondag 10 juni 2018 21:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En zijn gezichtsuitdrukkingenheb er wel om moeten lachen
quote:Op zondag 10 juni 2018 21:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij bent vast een van zijn abonnees of niet?
Geweldig jaquote:Op zondag 10 juni 2018 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
Vind vooral zijn gezichtsuitdrukking en hoe hij beweegt geinig om te zien
That's how we rollen.quote:Op zondag 10 juni 2018 22:06 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Bedankt kameraad.
Come for the punten Stay for the gezellgheid
Bolken is de enige manier om je leven te levenquote:Op zondag 10 juni 2018 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolk=blok, als in iemand blokken zodat hij geen punten meer haalt.
Ah net zoals in de Crypto waar je HODL typt uit opwinding/haast de typfout maakt hihiquote:Op zondag 10 juni 2018 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolk=blok, als in iemand blokken zodat hij geen punten meer haalt.
quote:
precies!quote:Op zondag 10 juni 2018 22:13 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Ah net zoals in de Crypto waar je HODL typt uit opwinding/haast de typfout maakt hihi
Bolk
quote:
Kwaaaaaak!quote:
Wiesda?quote:
Famkuuuuh!quote:Op zondag 10 juni 2018 22:23 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Zo'n chick met zelfde postuur als Famke louise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |