Straks moet ze weer een ander excuus verzinnen.. misschien is het al tijd om bondgenoten bijelkaar te neuken/pijpen huilen..neukbaar opstellen werkt ook wel in TestosteronLandquote:Op zondag 10 juni 2018 16:40 schreef snetje het volgende:
[..]
A ja dat zei Sanne al ...Jessie had het excuus omdat ze jarig was...
ze zei dat ze er in was gegaan tijdens een burn-out! mss daarom?quote:Op zondag 10 juni 2018 16:46 schreef AnneliesvdB het volgende:
Probleem van Christel is dat ze zichzelf zo ongelooflijk afzondert. of bij de kookplaat, of in de tent, of zoals nu in de hangmat. vaak alleen, soms komt er iemand even kijken of ze nog ademt.
Maar imo doet ze dit toch echt allemaal zelf! Ik merk via de streambeelden niet dat iemand haar buitensluit.
Ze wilde eerst in een ander soort commune, het is me even ontgaan welke...Dit lijkt haar tegen te vallen...quote:Op zondag 10 juni 2018 16:47 schreef FloJo het volgende:
[..]
ze zei dat ze er in was gegaan tijdens een burn-out! mss daarom?
ow... das slim van dr.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:47 schreef FloJo het volgende:
[..]
ze zei dat ze er in was gegaan tijdens een burn-out! mss daarom?
Ohhja.. zooooooowwwww lekker, en dat na OpenBedelDagquote:Op zondag 10 juni 2018 16:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat eeuwige geouwehoer over het vreten.
Die mag dit niet, die wil dat niet.![]()
Vreet gewoon wat de pot schaft. Klaar!
Dat is natuurlijk wel een punt. De pot schaft niet zoveel, en met de hygiëne is het ook niet bijster goed gesteld door gebrek aan goed sanitair. Ik zou er echt gillend gek worden. Het is nog een godswonder dat ze elkaar nog niet naar de strot gevlogen zijn.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat eeuwige geouwehoer over het vreten.
Die mag dit niet, die wil dat niet.![]()
Vreet gewoon wat de pot schaft. Klaar!
quote:Op zondag 10 juni 2018 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Mike gaat geen 150 schijfjes maken - 10 juni 2018
x6lj8io
[ afbeelding ]
Mike rijdt Jessie de vijver in - 10 juni 2018
x6lj8xq
[ afbeelding ]
Ruzie om een toiletpot - 10 juni 2018
x6lj7j4
Daarom.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een punt. De pot schat niet zoveel, en met de hygiëne is het ook niet bijster goed gesteld door gebrek aan goed sanitair. Ik zou er echt gillend gek worden. Het is nog een godswonder dat ze elkaar nog niet naar de strot gevlogen zijn.
quote:Op zondag 10 juni 2018 16:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daarom.
Dan ga je toch niet lopen zeiken dat je vegetarische, linksdraaiende, bij volle maan gemaakte, biologische, geitenwollensokken pindakaas zonder stukjes wil.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2018 16:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daarom.
Dan ga je toch niet lopen zeiken dat je vegetarische, linksdraaiende, bij volle maan gemaakte, biologische, geitenwollensokken pindakaas zonder stukjes wil.![]()
Kuit,quote:Op zondag 10 juni 2018 16:54 schreef FloJo het volgende:
sanne heeft last van bindings angst!
iemand een lijstje bijgehouden van alle gebrekken??
Wat een vieze eter.......lijkt wel een klein kind.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja.. zooooooowwwww lekker, en dat na OpenBedelDag![]()
[ afbeelding ]
HoSannahh mag nix voor het huwelijkquote:Op zondag 10 juni 2018 16:54 schreef FloJo het volgende:
sanne heeft last van bindings angst!
iemand een lijstje bijgehouden van alle gebrekken??
Ze laat regelmatig eten uit haar mond vallen.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een vieze eter.......lijkt wel een klein kind.
quote:Op zondag 10 juni 2018 16:57 schreef PTLe het volgende:
Zo gaat het achter de schermen .
Wij waren als laatste en was lekker rustig. Moesten wel een tijdje wachten daar omdat we iets te ruilen hadden. moest eerst weer een 'ruiler' uit voor er weer een 'ruiler' in mocht. Als je niets te ruilen had kon je zo doorlopenWachten was niet erg, je zat gezellig buiten met de productie assistenten en er was ook drinken. We hadden heel veel bij ons om te ruilen maar mochten maar twee dingen meenemen naar binnen.
quote:Op zondag 10 juni 2018 16:57 schreef PTLe het volgende:
Zo gaat het achter de schermen .
Wij waren als laatste en was lekker rustig. Moesten wel een tijdje wachten daar omdat we iets te ruilen hadden. moest eerst weer een 'ruiler' uit voor er weer een 'ruiler' in mocht. Als je niets te ruilen had kon je zo doorlopenWachten was niet erg, je zat gezellig buiten met de productie assistenten en er was ook drinken. We hadden heel veel bij ons om te ruilen maar mochten maar twee dingen meenemen naar binnen.
Lijkt mij niet nee. Dat irriteert dan alleen maar. Dat gedram.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daarom.
en het is niet te onthouden!quote:Op zondag 10 juni 2018 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt mij niet nee. Dat irriteert dan alleen maar. Dat gedram.
Misschien is zijn ego groot en kikt hij erop.........quote:Op zondag 10 juni 2018 17:00 schreef mazaru het volgende:
Zou die gozer nou niet knettergek van die meid worden? Ze loopt de hele dag achter zijn reet aan. Wacht tot hij ergens gaat zitten zodat ze naast hem kan zitten. Blijft net zo lang janken tot hij langs komt om te zeggen dat ze moet stoppen met janken. Staart naar hem alsof hij het zevende wereldwonder is
[ afbeelding ]
Stiekem vinden wij mannen dat best wel leuk.Het streelt ons ego.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:00 schreef mazaru het volgende:
Zou die gozer nou niet knettergek van die meid worden? Ze loopt de hele dag achter zijn reet aan. Wacht tot hij ergens gaat zitten zodat ze naast hem kan zitten. Blijft net zo lang janken tot hij langs komt om te zeggen dat ze moet stoppen met janken. Staart naar hem alsof hij het zevende wereldwonder is
[ afbeelding ]
sanne tegen chris: " ken je rapper yo-silvio?"quote:Op zondag 10 juni 2018 17:00 schreef FloJo het volgende:
[..]
en het is niet te onthouden!
hoe wil je dat bestellen met zo'n lange naam??
helaas welquote:Op zondag 10 juni 2018 17:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stiekem vinden wij mannen dat best wel leuk.Het streelt ons ego.
quote:Op zondag 10 juni 2018 17:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien is zijn ego groot en kikt hij erop.........![]()
Anders hou je haar toch op een afstand.......
Maar dat moet toch gaan irriteren? Kan me niet voorstellen dat zijn ego zo groot is dat hij niet eens iemand anders om zich heen zou willen hebben. Als er per ongeluk iemand anders naast hem zitten dan spuwen haar ogen vuur.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stiekem vinden wij mannen dat best wel leuk.Het streelt ons ego.
Tot op zekere hoogte.quote:
er zijn grensen, maar die zijn heel ruim te nemen. pp verschillendquote:Op zondag 10 juni 2018 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Maar dat moet toch gaan irriteren? Kan me niet voorstellen dat zijn ego zo groot is dat hij niet eens iemand anders om zich heen zou willen hebben. Als er per ongeluk iemand anders naast hem zitten dan spuwen haar ogen vuur.
Wie dan? Sanne of Christel?quote:Op zondag 10 juni 2018 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Maar dat moet toch gaan irriteren? Kan me niet voorstellen dat zijn ego zo groot is dat hij niet eens iemand anders om zich heen zou willen hebben. Als er per ongeluk iemand anders naast hem zitten dan spuwen haar ogen vuur.
quote:Op zondag 10 juni 2018 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haar intro CV zegt heel iets anders
Ik bedoel eigenlijk dat Jessie leuker gezelschap is is dan Sanne of Christel.quote:
geen ideequote:Op zondag 10 juni 2018 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat Jessie leuker gezelschap is is dan Sanne of Christel.
En weer dwarsliggen.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:09 schreef Bonken het volgende:
Jessie en Christel houden van piratenmeuk, Hazes, Wagner etc. Christel dan niet weer van Borsato
Jessie gedraagt zich als een kalfje maar is veel gevaarlijker dan je denkt.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat Jessie leuker gezelschap is is dan Sanne of Christel.
huisje voor kalfjequote:Op zondag 10 juni 2018 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
De koeienstal? En waar komen al die prachtige waaibomen balkjes vandaan? Gevonden Achter?
[ afbeelding ]
Meegenomen en geruild voor een blokje houtquote:Op zondag 10 juni 2018 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
De koeienstal? En waar komen al die prachtige waaibomen balkjes vandaan? Gevonden Achter?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juni 2018 17:13 schreef zodeju het volgende:
Is er nog geen popipoll.......niet dat ik al een favoriet heb maar toch.....
Die had Richard bij. Was allemaal ingekocht voor 200 euro. Gescheiden douche en toiletruimte.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Richard heeft ze gebracht.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Geen idee zeker waar die Accu ook steeds opgeladen wordtquote:Op zondag 10 juni 2018 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Gio en slank ook.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:19 schreef Ranah het volgende:
sanne en christel denken dat er een oud utopiaan in komt, die met die witte krulletjes, slank, deed de finance
bedoelen ze gio? ze komen niet op de naam
en laura denken ze, recht voor zn raap
Ik las vanmiddag iets dat ze een SL vergaten om de opgeladen accu terug te gevenquote:Op zondag 10 juni 2018 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee zeker waar die Accu ook steeds opgeladen wordt
Zo flauw ook dan. Laat ze lekker met schroevendraaiers en handboren gaan kloten zeg.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag iets dat ze een SL vergaten om de opgeladen accu terug te geven
Begon er al aan te wennen om dat lijf van Mike te zien.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
Hangt er al een cam in?![]()
[ afbeelding ]
Die gasten nu al stroom en water geven is het einde van het vermaakquote:Op zondag 10 juni 2018 17:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo flauw ook dan. Laat ze lekker met schroevendraaiers en handboren gaan kloten zeg.
Ik snap ook niet dat ze niet de aansluitpunten op laten sporen.Dan hebben ze zelf energie.
Da's ook weer waar. Streep de laatste zin dan maar door.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die gasten nu al stroom en water geven is het einde van het vermaak
Al dat eten zorgt anders voor behoorlijk wat conflicten. Hoe meer ze hebben hoe egoïstischer ze wordenquote:Op zondag 10 juni 2018 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die gasten nu al stroom en water geven is het einde van het vermaak
quote:Op zondag 10 juni 2018 17:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Streep de laatste zin dan maar door.
Mike gaat kokenquote:Op zondag 10 juni 2018 17:27 schreef mazaru het volgende:
Christel is in staking? Mike denkt dat ze niet meer gaat koken. Zou ze dan de rest van haar tijd in die hangmat blijven liggen?
Weer een lelijke aanname van Mike ...nu gaan Mike en Jessie snel koken voordat een ander het gaat doen..quote:Op zondag 10 juni 2018 17:27 schreef mazaru het volgende:
Christel is in staking? Mike denkt dat ze niet meer gaat koken. Zou ze dan de rest van haar tijd in die hangmat blijven liggen?
Sesuur ete op tafel, je bent Hollandert ofniequote:Op zondag 10 juni 2018 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Ze houden zich wel strak aan de eettijden.
Het is half zes. Als iemand het al van plan was dan waren ze al begonnenquote:Op zondag 10 juni 2018 17:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Weer een lelijke aanname van Mike ...nu gaan Mike en Jessie snel koken voordat een ander het gaat doen..
Psies! Hier staan ook de pannen op het vuurquote:Op zondag 10 juni 2018 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sesuur ete op tafel, je bent Hollandert ofnie
en regie ziet niksquote:Op zondag 10 juni 2018 17:35 schreef Yaksa het volgende:
Geweldige bouwer die John.
Geen wandje tussen toilet en douche.
Dus als er iemand aan het douchen is kan er niet getoiletteerd worden en andersom.
Morgen zal er wel weer het e.a. worden opgehangen.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
Een afgesloten ruimte zonder cam... hoelang voordat de Zwarte Kabouters komen?![]()
[ afbeelding ]
komt nu een zeiltje tussenquote:Op zondag 10 juni 2018 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Morgen zal er wel weer het e.a. worden opgehangen.
quote:Op zondag 10 juni 2018 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
De andere stream...
[ afbeelding ]
Christel boos om aankoop toilet - 10 juni 2018
x6ljdj6
Is er ook een plek waar alles staat wat al is opgenomen???quote:Op zondag 10 juni 2018 17:39 schreef HiDiHo het volgende:
De andere stream...
[ afbeelding ]
Christel boos om aankoop toilet - 10 juni 2018
x6ljdj6
http://utopia.duckdns.orgquote:Op zondag 10 juni 2018 17:40 schreef FloJo het volgende:
[..]
Is er ook een plek waar alles staat wat al is opgenomen???
O echt Kon ook niet anders dat ding doet het al meer dan een week, bijna 2 weken, dat kan nooitquote:Op zondag 10 juni 2018 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag iets dat ze een SL vergaten om de opgeladen accu terug te geven
Tuurlijk kan dat wel.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:35 schreef Yaksa het volgende:
Geweldige bouwer die John.
Geen wandje tussen toilet en douche.
Dus als er iemand aan het douchen is kan er niet getoiletteerd worden en andersom.
We zijn denk ik allemaal voor Sanne als het tussen Sanneen Jessie gaatquote:Op zondag 10 juni 2018 16:54 schreef snetje het volgende:
Het moge al wel duidelijk zijn dat die 2 Jessie en Sanne nog enorm gaan clashen ..en dan ben ik eigenlijk al stiekem voor Sanne...
quote:
Ik niet.Jessie is net iets simpeler.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
We zijn denk ik allemaal voor Sanne als het tussen Sanneen Jessie gaat
Sanne heeft al n paar x sex gehad. In de ogen van Jezus is ze dus ook al een paar x getrouwd geweest zei zequote:Op zondag 10 juni 2018 16:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
HoSannahh mag nix voor het huwelijk [ afbeelding ] dat compliceert dingen in TestosteronLand hé, stijve piemols die een uitweg zoeken.. lastig lastig
quote:Op zondag 10 juni 2018 17:47 schreef Yaksa het volgende:
Niet te hard slaan John, anders stort het in.
Inderdaad een vals kreng...ik snap niet wat Christel verkeerd moet hebben gedaan dat Mike nu zo tegen haar doet en over haar praat ..daarnaast wordt het ook nog eens goed gevoed door Jessie ...die niet wenst er op aangesproken te worden dat ze roddelt ..want dat doet ze absoluut niet....quote:Op zondag 10 juni 2018 17:45 schreef Rhosyn het volgende:
FF terug gelezen.
Heftige shit.
Jessie is een vals kreng en heeft een nare invloed op Mike met haar afgod gedrag...
![]()
[ afbeelding ]
en vraag,hoe zien zij daar wat vannacht in de hok?quote:Op zondag 10 juni 2018 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik niet.Jessie is net iets simpeler.
Ohhw.. dus ook die scam is doorgeprikt.. gelegenheidsgeloversquote:Op zondag 10 juni 2018 17:48 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Sanne heeft al n paar x sex gehad. In de ogen van Jezus is ze dus ook al een paar x getrouwd geweest zei ze
Dat was niet letterlijk in beeld. Maar John zei dat hij een volle accu had, had er net eentje opgeladen.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt Kon ook niet anders dat ding doet het al meer dan een week, bijna 2 weken, dat kan nooit
Moet dat dan? Ik schijt het liefste in het donker.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
en vraag,hoe zien zij daar wat vannacht in de hok?
Mag ze beiden niet!quote:Op zondag 10 juni 2018 17:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
We zijn denk ik allemaal voor Sanne als het tussen Sanneen Jessie gaat
quote:Op zondag 10 juni 2018 17:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik schijt het liefste in het donker.
Geile donder hoor die Sanne.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. dus ook die scam is doorgeprikt.. gelegenheidsgelovers
Het is volgens Mike zeker dat Cristel al zijn groene wasdoekjes, op 5 na, heeft verbruikt zonder te vragen. Zij ontkent en dat zit hem echt dwars.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Inderdaad een vals kreng...ik snap niet wat Christel verkeerd moet hebben gedaan dat Mike nu zo tegen haar doet en over haar praat ..daarnaast wordt het ook nog eens goed gevoed door Jessie ...die niet wenst er op aangesproken te worden dat ze roddelt ..want dat doet ze absoluut niet....![]()
Maar moet hij nu in het donker daar nog de wc pot monteren?...Oogt donker binnen nu...quote:Op zondag 10 juni 2018 17:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik schijt het liefste in het donker.
dat heet plannen.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:52 schreef snetje het volgende:
[..]
Maar moet hij nu in het donker daar nog de wc pot monteren?...Oogt donker binnen nu...
[ afbeelding ]
Mike is zeker omdat Jessie hem dat zei. Maar Jessie lult maar wat...die wil een wig drijven tussen Mike en Christel en het is haar nog gelukt ookquote:Op zondag 10 juni 2018 17:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is volgens Mike zeker dat Cristel al zijn groene wasdoekjes, op 5 na, heeft verbruikt zonder te vragen. Zij ontkent en dat zit hem echt dwars.
quote:Op zondag 10 juni 2018 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw.. dus ook die scam is doorgeprikt.. gelegenheidsgelovers
quote:Op zondag 10 juni 2018 17:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Ligt die Cristel de hele middag al in die hangmat?
Oh, ok.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mike is zeker omdat Jessie hem dat zei. Maar Jessie lult maar wat...die wil een wig drijven tussen Mike en Christel en het is haar nog gelukt ook
het is ook haar utopia.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Ligt die Cristel de hele middag al in die hangmat?
Uiteraard ook prima :-)quote:Op zondag 10 juni 2018 17:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik niet.Jessie is net iets simpeler.
quote:Op zondag 10 juni 2018 17:56 schreef snetje het volgende:
Ohw volgens John kunnen ze straks lekker zitten ...nu het water nog wat steeds aangesleept zal moeten worden en wat Mario al schreef ..straks de hele vijvert leeg...
Marianne Thieme doet gelukkig niet mee, die vliegt liever de wereld rondquote:
quote:
jawel hoorquote:Op zondag 10 juni 2018 18:00 schreef Bonken het volgende:
Ze zitten toch vlakbij Utopia 1? Kan me niet herinneren daar ooit een ambulance of vliegtuig gehoord te hebben...
Jawel hoor beiden. Zit dichtbij het ziekenhuis en een vliegbasisquote:Op zondag 10 juni 2018 18:00 schreef Bonken het volgende:
Ze zitten toch vlakbij Utopia 1? Kan me niet herinneren daar ooit een ambulance of vliegtuig gehoord te hebben...
Ze vliegen expres daar ivm Sanne en Jessiequote:Op zondag 10 juni 2018 18:00 schreef Bonken het volgende:
En die put was zo'n 1.5 mtr diep geloof ik... zie de poeproerstokquote:Op zondag 10 juni 2018 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lekkerder zitten boven Het Gat in de grond.. van echt wildscheiten schijten is dus geen sprake meer.. ze schijten op één plek
Okay, was meer retorisch. Ook in die mate? Zal wel aan mij liggen danquote:Op zondag 10 juni 2018 18:01 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jawel hoor beiden. Zit dichtbij het ziekenhuis en een vliegbasis
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Geen idee hoe diep ze gegaan zijn, maar ik hoop voor ze nog wéken diepquote:
quote:Op zondag 10 juni 2018 18:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Je kan wonen in Sanne haar oksels .......![]()
[ afbeelding ]
Sanne over haar oksels scheren.
x6ljfi6
quote:Op zondag 10 juni 2018 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tnx
Het is nu idd wel een stuk vaker naar mijn ideequote:Op zondag 10 juni 2018 18:03 schreef Bonken het volgende:
[..]
Okay, was meer retorisch. Ook in die mate? Zal wel aan mij liggen dan
nee ik bedoel het gevt verschill van wcpotten, met de affluss in de front of de affluss in de midde dat bedoel ikquote:Op zondag 10 juni 2018 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geen idee hoe diep ze gegaan zijn, maar ik hoop voor ze nog wéken dieptot Regie de stank ook niet meer harden kan
Echt wel.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:00 schreef Bonken het volgende:
Dat helpt vastquote:Op zondag 10 juni 2018 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
Kan het wat minder poep en pies? Mario, scheiss er eens mee uit.
Reller!quote:Op zondag 10 juni 2018 18:08 schreef Amphorapotje het volgende:
En wie gaat er het eerste douchen ????
[ afbeelding ]
Helquote:Op zondag 10 juni 2018 18:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik bedoel het gevt verschill van wcpotten, met de affluss in de front of de affluss in de midde dat bedoel ik
quote:Op zondag 10 juni 2018 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
Tuurlijk,het zeikwijf.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:08 schreef Amphorapotje het volgende:
En wie gaat er het eerste douchen ????
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juni 2018 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop het. Het loopt de spuigaten uit en eens ben je er ook wel klaar mee.
Ahhjôh laat die Gast, hij speelt al ik weet niet hoe lang die rolquote:Op zondag 10 juni 2018 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
quote:Op zondag 10 juni 2018 18:10 schreef FloJo het volgende:
10 knakworsten verdelen over 6 mensen: (want ad wil niet.
u nemen 10 knakworsten.
snij elke knak worst in 3 gelijke stukken
10x3=30
30/6= 5 stukjes per persoon![]()
John wil zijn worsten liever heel.Hoe ga je dat oplossen?
je moet ook alles uitleggen!
Ook geen nutella. Gewoon ff niet. Er is meer auf die Welt dan nauwlettend de stoelgang van de bewoners volgen.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:09 schreef mario390 het volgende:
[..]ja deswegen heb ik niet po.p gezegt zondern nutella
dat was de hele middag op streamquote:Op zondag 10 juni 2018 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook geen nutella. Gewoon ff niet. Er is meer auf die Welt dan nauwlettend de stoelgang van de bewoners volgen.
Jij bent een topper.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:12 schreef FloJo het volgende:
[..]
dan krijgt hij 1 hele en een stukje scheelt snijden
Ho ho, de Komt en wel of niet een SchijtCam in de BlueTent is nog openquote:Op zondag 10 juni 2018 18:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook geen nutella. Gewoon ff niet. Er is meer auf die Welt dan nauwlettend de stoelgang van de bewoners volgen.
quote:Op zondag 10 juni 2018 18:18 schreef Rhosyn het volgende:
Lekker sfeertje in de groep.![]()
Goed gedaan Mike en Jessie...
Die lag te mokken in haar hangmat.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Chrissie bleef demonstratief extra lang in de hangmat..
Richard.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:19 schreef FloJo het volgende:
Poll: wie is favoriet tot nu toe!
• John
• Jessie
• Adriaan
• Richard
• Sanne
• Christel
• Brandon
• Mike
• Douche/ toilet
• De eend
• De karper
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
Jetsers 1? kom óp luiquote:Op zondag 10 juni 2018 18:19 schreef FloJo het volgende:
• John
• Jessie
• Adriaan
• Richard
• Sanne
• Christel
• Brandon
• Mike
• Douche/ toilet
• De eend
• De karper
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Kan ook een ambu zijn van of naar Gooi Noord.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
P 1 Gebouwbrand (middelbrand) (14GG01) Anne Franklaan Bussum 142131
Da's vlak bij Utopia.
Vandaar al die sirenes..
de eend en douchequote:Op zondag 10 juni 2018 18:19 schreef FloJo het volgende:
• John
• Jessie
• Adriaan
• Richard
• Sanne
• Christel
• Brandon
• Mike
• Douche/ toilet
• De eend
• De karper
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Het is gewoon een Linda avant la lettre, maar die moest er natuurlijk ook bij voor het sfeertje.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:24 schreef Disana het volgende:
Ik had hoge verwachtingen van Christel, maar ze blijkt meer en meer een zeurpiet.
Ik voel me juist veilig met veel sirene`squote:Op zondag 10 juni 2018 18:24 schreef freaky40 het volgende:
'Gevaarlijke buurt hier met al die sirenes'...joh doe niet zo onnozel. Hun weten toch ook waar ze zijn.
ik vind Jessie een stokertje, en Christel heeft dat prima in de gatenquote:Op zondag 10 juni 2018 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een Linda avant la lettre, maar die moest er natuurlijk ook bij voor het sfeertje.
Ben het niet met je eens wat betreft Linda, maar Christel is zeer zeker een sfeerbederver.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een Linda avant la lettre, maar die moest er natuurlijk ook bij voor het sfeertje.
Adriaan.quote:
Jôh.. een verborgen talent, daar gaan we nog een hoop van zien…quote:
zat ook al te gluurmuizenquote:Op zondag 10 juni 2018 18:21 schreef Bumfuzzle het volgende:
P 1 Gebouwbrand (middelbrand) (14GG01) Anne Franklaan Bussum 142131
Da's vlak bij Utopia.
Vandaar al die sirenes..
vindt hij leukquote:Op zondag 10 juni 2018 18:33 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet dat chris alles uit de becher eet
Heb je filmpje van Sanne niet gezien? Buttnacked.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jôh.. een verborgen talent, daar gaan we nog een hoop van zien…
Janken![]()
Jengelen![]()
Paaien![]()
Debieltje spelen ( Adjééhh)![]()
Claimen
Wat is nu zie heb ik dat ook. Zeikwijf zegquote:Op zondag 10 juni 2018 18:24 schreef Disana het volgende:
Ik had hoge verwachtingen van Christel, maar ze blijkt meer en meer een zeurpiet.
Christel is ook niet gek. Neppe Jessie met haar "alles goeh?"...pfffquote:Op zondag 10 juni 2018 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
Met jauw goet ja? eggwaar?
Ja , ok …
Chrissie in de LowProfileAct
Nieuwe scripts in de maak?
[ afbeelding ]
Dat is wel duidelijk, haar timide debieltje show is te beschamend voor woordenquote:Op zondag 10 juni 2018 18:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Christel is ook niet gek. Neppe Jessie met haar "alles goeh?"...pfff
Dan ook gewoon neppe jahoor, nepgrijns
Ze gaat ook arretjescake maken.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
The Off-Sholder-Show...all over again![]()
[ afbeelding ]
Maar waarom een zeurpiet net als ik Linda geen zeurpiet vond vind ik dat die mannen niet zonder overleg dingen kunnen kopen. DIE paar euro s die ze verdiend hebben uitgeven aan een wc pot. Dat ze eerst eens zorgen dat ze een droge windvrije slaapplaats krijgen.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lekker een vette klep halen in Uto, aggetjescake met verzuurde boter.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
omg.. zeg me dat het niet zo is
Die WC pot moest er toch komen, misschien niet de komende week anders die week er op wel. Sta ook volkomen achter het standpunt van Mike hierin. En ja droge windvrije slaapplaats is nu prio 1 nu die WC/douche staat. Vanaf morgen komen er weer nieuwe bewoners bij ga ik vanuit.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:45 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar waarom een zeurpiet net als ik Linda geen zeurpiet vond vind ik dat die mannen niet zonder overleg dingen kunnen kopen. DIE paar euro s die ze verdiend hebben uitgeven aan een wc pot. Dat ze eerst eens zorgen dat ze een droge windvrije slaapplaats krijgen.
Neuke met een Oud Utopiaan.. daar bewaart Geile Malle Babbe haar pijlen voor...quote:Op zondag 10 juni 2018 18:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
omg.. zeg me dat het niet zo is
Utopia logica. Iemand had het al besteld bij oom Richardquote:Op zondag 10 juni 2018 18:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
waarom hebben ze nou een wc pot van 70,- .. ?
een iemand zee gister ik komt een pot brengen voor 2,-
Of Rienkquote:Op zondag 10 juni 2018 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuke met een Oud Utopiaan.. daar bewaart Geile Malle Babbe haar pijlen voor...
Dus.. Bas, Ivan, Jessie, Rob, Bennie... grijp die kans
Precies er was daar iemand met een heleboel te ruilen of te verkopen spul voor best weinig geldquote:Op zondag 10 juni 2018 18:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
waarom hebben ze nou een wc pot van 70,- .. ?
een iemand zee gister ik komt een pot brengen voor 2,-
Jessie was aan het praten met Brandon!quote:Op zondag 10 juni 2018 18:55 schreef zodeju het volgende:
Wat moet Brandon nou stiekem doen van Cristel? Iets met Richard in een tasje doen Cristel komt lang en pakt dan het tasje over?????
Oh. dacht met Cristel.....maar kan ook Jessie zijn.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:55 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat moet Brandon van Jessie nou stiekem meebestellen?
Rienk komt Utopia 2 niet in. Dat heeft hij inmiddels te kennen gegeven las ik in het FB topic dacht ik.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2018 18:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh. dacht met Cristel.....maar kan ook Jessie zijn.
oh jij hebt het dus ook meegekregenquote:Op zondag 10 juni 2018 18:55 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies er was daar iemand met een heleboel te ruilen of te verkopen spul voor best weinig geld
Iddquote:
Er was al sprake van afvalscheiding, "etensresten" en de restquote:Op zondag 10 juni 2018 18:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoe zit het met de verse producten die ze gisteren geruild hebben?
Hebben ze al dingen weg moeten gooien of is alles al op.
Ah.quote:Op zondag 10 juni 2018 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er was al sprake van afvalscheiding, "etensresten" en de rest
Brandweer bellen en vragen waar de waterpunten zijn.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:00 schreef Scherzo het volgende:
Brandweer bellen en vragen om vijver bij te vullen... Weten ze misschien gelijk waar de waterpunten zijn op dat terrein..?
Melkquote:Op zondag 10 juni 2018 18:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Hoe zit het met de verse producten die ze gisteren geruild hebben?
Hebben ze al dingen weg moeten gooien of is alles al op.
wat een vreselijk goed ideequote:Op zondag 10 juni 2018 19:00 schreef Scherzo het volgende:
Brandweer bellen en vragen om vijver bij te vullen... Weten ze misschien gelijk waar de waterpunten zijn op dat terrein..?
morgen gemeente bellenbouwtekeningen opvragen van toen er gebouwen op stonden en je weet alles..ook waaretectra looptquote:Op zondag 10 juni 2018 19:00 schreef Scherzo het volgende:
Ze liep al jankend naar de brievenbus gisteren, niet eens wetend of het voor haar was.... voor iedereen beter dat Labieltje thuis blijft morgenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:00 schreef chufi het volgende:
Jesse blijft morgen toch gewoon bij dr familie morgen en komt niet meer terug mag ik hopen
Goeie ik denk dat de vissen anders ook doodgaan. Niet dat ze ze eten maar toch zondequote:Op zondag 10 juni 2018 19:00 schreef Scherzo het volgende:
appelsquote:Op zondag 10 juni 2018 19:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Melk
Chocolademelk
Chocolade
Broodjes
Beschuit
Eieren 2 dozen
Knakworsten 2x sowieso
Fles wijn
Allerleiiiiiii lekkers hele lijst
En ook
Kruiwagen
Schop/schep
Zeil
Pallets
Brandhout
Ga maar doorrrrrr
Zal wel achter een streamlock gebeurenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:00 schreef Scherzo het volgende:
Die kan je onder de grond prima koel houdenquote:
Veel dingen die niet gekoeld hoeven te worden.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:02 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Melk
Chocolademelk
Chocolade
Broodjes
Beschuit
Eieren 2 dozen
Knakworsten 2x sowieso
Fles wijn
Allerleiiiiiii lekkers hele lijst
En ook
Kruiwagen
Schop/schep
Zeil
Pallets
Brandhout
Ga maar doorrrrrr
Vd appels banane en mandarijnen is al volop gegeten gisteren al dus ik denk niet dat ze iets ingraven. John heeft een kastje gemaakt om het eten op te zettenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kan je onder de grond prima koel houden
Op te zettenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:05 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vd appels banane en mandarijnen is al volop gegeten gisteren al dus ik denk niet dat ze iets ingraven. John heeft een kastje gemaakt om het eten op te zetten
Jessie doet kinderachtig en Mike laat zich meeslepenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:05 schreef Rhosyn het volgende:
Dat mensen 1 op 1 een conflict hebben in een groep kan en gaat weer over. Dat heeft geen invloed op de groep.
Maar als 2 mensen samen tegen 1 in een groep een conflict hebben krijgen die 2 de groep tegen zich omdat ze zich niet willen bemoeien.
Je ziet nu dat Christel 1 op 1 met de anderen contact heeft maar niet met Jessie en Mike..
Jessie en Mike zonderen zich nu af. Met zijn 2en koken en nu weer met z'n 2e de ingang schoonmaken.
Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Leuk he? Nu begin je mensen een beetje te kennen en nu gaat het pas leuk worden. Het duurt even. Iedereen is een weekje poeslief tegen elkaar en dan komen de karakters naar boven.quote:Op zondag 10 juni 2018 19:05 schreef Rhosyn het volgende:
Dat mensen 1 op 1 een conflict hebben in een groep kan en gaat weer over. Dat heeft geen invloed op de groep.
Maar als 2 mensen samen tegen 1 in een groep een conflict hebben krijgen die 2 de groep tegen zich omdat ze zich niet willen bemoeien.
Je ziet nu dat Christel 1 op 1 met de anderen contact heeft maar niet met Jessie en Mike..
Jessie en Mike zonderen zich nu af. Met zijn 2en koken en nu weer met z'n 2e de ingang schoonmaken.
Ja op...het kan niet dicht dus in het kastje kon ik niet zeggen....okee hij heeft een tafeltje gemaakt om het eten op te zettenquote:
Gewoon, het UTO 1 scenario Mike en Jetsers worden een stelletjes en aldus acuut onaantastbaar volgens Oudher Utopiaanse regelementenquote:Op zondag 10 juni 2018 19:05 schreef Rhosyn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |