Straks moet ze weer een ander excuus verzinnen.. misschien is het al tijd om bondgenoten bijelkaar te neuken/pijpen huilen..neukbaar opstellen werkt ook wel in TestosteronLandquote:Op zondag 10 juni 2018 16:40 schreef snetje het volgende:
[..]
A ja dat zei Sanne al ...Jessie had het excuus omdat ze jarig was...
ze zei dat ze er in was gegaan tijdens een burn-out! mss daarom?quote:Op zondag 10 juni 2018 16:46 schreef AnneliesvdB het volgende:
Probleem van Christel is dat ze zichzelf zo ongelooflijk afzondert. of bij de kookplaat, of in de tent, of zoals nu in de hangmat. vaak alleen, soms komt er iemand even kijken of ze nog ademt.
Maar imo doet ze dit toch echt allemaal zelf! Ik merk via de streambeelden niet dat iemand haar buitensluit.
Ze wilde eerst in een ander soort commune, het is me even ontgaan welke...Dit lijkt haar tegen te vallen...quote:Op zondag 10 juni 2018 16:47 schreef FloJo het volgende:
[..]
ze zei dat ze er in was gegaan tijdens een burn-out! mss daarom?
ow... das slim van dr.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:47 schreef FloJo het volgende:
[..]
ze zei dat ze er in was gegaan tijdens een burn-out! mss daarom?
Ohhja.. zooooooowwwww lekker, en dat na OpenBedelDagquote:Op zondag 10 juni 2018 16:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat eeuwige geouwehoer over het vreten.
Die mag dit niet, die wil dat niet.![]()
Vreet gewoon wat de pot schaft. Klaar!
Dat is natuurlijk wel een punt. De pot schaft niet zoveel, en met de hygiëne is het ook niet bijster goed gesteld door gebrek aan goed sanitair. Ik zou er echt gillend gek worden. Het is nog een godswonder dat ze elkaar nog niet naar de strot gevlogen zijn.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat eeuwige geouwehoer over het vreten.
Die mag dit niet, die wil dat niet.![]()
Vreet gewoon wat de pot schaft. Klaar!
quote:Op zondag 10 juni 2018 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Mike gaat geen 150 schijfjes maken - 10 juni 2018
x6lj8io
[ afbeelding ]
Mike rijdt Jessie de vijver in - 10 juni 2018
x6lj8xq
[ afbeelding ]
Ruzie om een toiletpot - 10 juni 2018
x6lj7j4
Daarom.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een punt. De pot schat niet zoveel, en met de hygiëne is het ook niet bijster goed gesteld door gebrek aan goed sanitair. Ik zou er echt gillend gek worden. Het is nog een godswonder dat ze elkaar nog niet naar de strot gevlogen zijn.
quote:Op zondag 10 juni 2018 16:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daarom.
Dan ga je toch niet lopen zeiken dat je vegetarische, linksdraaiende, bij volle maan gemaakte, biologische, geitenwollensokken pindakaas zonder stukjes wil.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2018 16:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daarom.
Dan ga je toch niet lopen zeiken dat je vegetarische, linksdraaiende, bij volle maan gemaakte, biologische, geitenwollensokken pindakaas zonder stukjes wil.![]()
Kuit,quote:Op zondag 10 juni 2018 16:54 schreef FloJo het volgende:
sanne heeft last van bindings angst!
iemand een lijstje bijgehouden van alle gebrekken??
Wat een vieze eter.......lijkt wel een klein kind.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja.. zooooooowwwww lekker, en dat na OpenBedelDag![]()
[ afbeelding ]
HoSannahh mag nix voor het huwelijkquote:Op zondag 10 juni 2018 16:54 schreef FloJo het volgende:
sanne heeft last van bindings angst!
iemand een lijstje bijgehouden van alle gebrekken??
Ze laat regelmatig eten uit haar mond vallen.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een vieze eter.......lijkt wel een klein kind.
quote:Op zondag 10 juni 2018 16:57 schreef PTLe het volgende:
Zo gaat het achter de schermen .
Wij waren als laatste en was lekker rustig. Moesten wel een tijdje wachten daar omdat we iets te ruilen hadden. moest eerst weer een 'ruiler' uit voor er weer een 'ruiler' in mocht. Als je niets te ruilen had kon je zo doorlopenWachten was niet erg, je zat gezellig buiten met de productie assistenten en er was ook drinken. We hadden heel veel bij ons om te ruilen maar mochten maar twee dingen meenemen naar binnen.
quote:Op zondag 10 juni 2018 16:57 schreef PTLe het volgende:
Zo gaat het achter de schermen .
Wij waren als laatste en was lekker rustig. Moesten wel een tijdje wachten daar omdat we iets te ruilen hadden. moest eerst weer een 'ruiler' uit voor er weer een 'ruiler' in mocht. Als je niets te ruilen had kon je zo doorlopenWachten was niet erg, je zat gezellig buiten met de productie assistenten en er was ook drinken. We hadden heel veel bij ons om te ruilen maar mochten maar twee dingen meenemen naar binnen.
Lijkt mij niet nee. Dat irriteert dan alleen maar. Dat gedram.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daarom.
en het is niet te onthouden!quote:Op zondag 10 juni 2018 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt mij niet nee. Dat irriteert dan alleen maar. Dat gedram.
Misschien is zijn ego groot en kikt hij erop.........quote:Op zondag 10 juni 2018 17:00 schreef mazaru het volgende:
Zou die gozer nou niet knettergek van die meid worden? Ze loopt de hele dag achter zijn reet aan. Wacht tot hij ergens gaat zitten zodat ze naast hem kan zitten. Blijft net zo lang janken tot hij langs komt om te zeggen dat ze moet stoppen met janken. Staart naar hem alsof hij het zevende wereldwonder is
[ afbeelding ]
Stiekem vinden wij mannen dat best wel leuk.Het streelt ons ego.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:00 schreef mazaru het volgende:
Zou die gozer nou niet knettergek van die meid worden? Ze loopt de hele dag achter zijn reet aan. Wacht tot hij ergens gaat zitten zodat ze naast hem kan zitten. Blijft net zo lang janken tot hij langs komt om te zeggen dat ze moet stoppen met janken. Staart naar hem alsof hij het zevende wereldwonder is
[ afbeelding ]
sanne tegen chris: " ken je rapper yo-silvio?"quote:Op zondag 10 juni 2018 17:00 schreef FloJo het volgende:
[..]
en het is niet te onthouden!
hoe wil je dat bestellen met zo'n lange naam??
helaas welquote:Op zondag 10 juni 2018 17:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stiekem vinden wij mannen dat best wel leuk.Het streelt ons ego.
quote:Op zondag 10 juni 2018 17:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Misschien is zijn ego groot en kikt hij erop.........![]()
Anders hou je haar toch op een afstand.......
Maar dat moet toch gaan irriteren? Kan me niet voorstellen dat zijn ego zo groot is dat hij niet eens iemand anders om zich heen zou willen hebben. Als er per ongeluk iemand anders naast hem zitten dan spuwen haar ogen vuur.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Stiekem vinden wij mannen dat best wel leuk.Het streelt ons ego.
Tot op zekere hoogte.quote:
er zijn grensen, maar die zijn heel ruim te nemen. pp verschillendquote:Op zondag 10 juni 2018 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Maar dat moet toch gaan irriteren? Kan me niet voorstellen dat zijn ego zo groot is dat hij niet eens iemand anders om zich heen zou willen hebben. Als er per ongeluk iemand anders naast hem zitten dan spuwen haar ogen vuur.
Wie dan? Sanne of Christel?quote:Op zondag 10 juni 2018 17:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Maar dat moet toch gaan irriteren? Kan me niet voorstellen dat zijn ego zo groot is dat hij niet eens iemand anders om zich heen zou willen hebben. Als er per ongeluk iemand anders naast hem zitten dan spuwen haar ogen vuur.
quote:Op zondag 10 juni 2018 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Haar intro CV zegt heel iets anders
Ik bedoel eigenlijk dat Jessie leuker gezelschap is is dan Sanne of Christel.quote:
geen ideequote:Op zondag 10 juni 2018 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat Jessie leuker gezelschap is is dan Sanne of Christel.
En weer dwarsliggen.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:09 schreef Bonken het volgende:
Jessie en Christel houden van piratenmeuk, Hazes, Wagner etc. Christel dan niet weer van Borsato
Jessie gedraagt zich als een kalfje maar is veel gevaarlijker dan je denkt.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat Jessie leuker gezelschap is is dan Sanne of Christel.
huisje voor kalfjequote:Op zondag 10 juni 2018 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
De koeienstal? En waar komen al die prachtige waaibomen balkjes vandaan? Gevonden Achter?
[ afbeelding ]
Meegenomen en geruild voor een blokje houtquote:Op zondag 10 juni 2018 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
De koeienstal? En waar komen al die prachtige waaibomen balkjes vandaan? Gevonden Achter?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juni 2018 17:13 schreef zodeju het volgende:
Is er nog geen popipoll.......niet dat ik al een favoriet heb maar toch.....
Die had Richard bij. Was allemaal ingekocht voor 200 euro. Gescheiden douche en toiletruimte.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Richard heeft ze gebracht.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Geen idee zeker waar die Accu ook steeds opgeladen wordtquote:Op zondag 10 juni 2018 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Gio en slank ook.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:19 schreef Ranah het volgende:
sanne en christel denken dat er een oud utopiaan in komt, die met die witte krulletjes, slank, deed de finance
bedoelen ze gio? ze komen niet op de naam
en laura denken ze, recht voor zn raap
Ik las vanmiddag iets dat ze een SL vergaten om de opgeladen accu terug te gevenquote:Op zondag 10 juni 2018 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee zeker waar die Accu ook steeds opgeladen wordt
Zo flauw ook dan. Laat ze lekker met schroevendraaiers en handboren gaan kloten zeg.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las vanmiddag iets dat ze een SL vergaten om de opgeladen accu terug te geven
Begon er al aan te wennen om dat lijf van Mike te zien.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:21 schreef 5thencounter het volgende:
Hangt er al een cam in?![]()
[ afbeelding ]
Die gasten nu al stroom en water geven is het einde van het vermaakquote:Op zondag 10 juni 2018 17:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo flauw ook dan. Laat ze lekker met schroevendraaiers en handboren gaan kloten zeg.
Ik snap ook niet dat ze niet de aansluitpunten op laten sporen.Dan hebben ze zelf energie.
Da's ook weer waar. Streep de laatste zin dan maar door.quote:Op zondag 10 juni 2018 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die gasten nu al stroom en water geven is het einde van het vermaak
Al dat eten zorgt anders voor behoorlijk wat conflicten. Hoe meer ze hebben hoe egoïstischer ze wordenquote:Op zondag 10 juni 2018 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die gasten nu al stroom en water geven is het einde van het vermaak
quote:Op zondag 10 juni 2018 17:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Streep de laatste zin dan maar door.
Mike gaat kokenquote:Op zondag 10 juni 2018 17:27 schreef mazaru het volgende:
Christel is in staking? Mike denkt dat ze niet meer gaat koken. Zou ze dan de rest van haar tijd in die hangmat blijven liggen?
Weer een lelijke aanname van Mike ...nu gaan Mike en Jessie snel koken voordat een ander het gaat doen..quote:Op zondag 10 juni 2018 17:27 schreef mazaru het volgende:
Christel is in staking? Mike denkt dat ze niet meer gaat koken. Zou ze dan de rest van haar tijd in die hangmat blijven liggen?
Sesuur ete op tafel, je bent Hollandert ofniequote:Op zondag 10 juni 2018 17:30 schreef freaky40 het volgende:
Ze houden zich wel strak aan de eettijden.
Het is half zes. Als iemand het al van plan was dan waren ze al begonnenquote:Op zondag 10 juni 2018 17:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Weer een lelijke aanname van Mike ...nu gaan Mike en Jessie snel koken voordat een ander het gaat doen..
Psies! Hier staan ook de pannen op het vuurquote:Op zondag 10 juni 2018 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sesuur ete op tafel, je bent Hollandert ofnie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |