Straks moet ze weer een ander excuus verzinnen.. misschien is het al tijd om bondgenoten bijelkaar te neuken/pijpen huilen..neukbaar opstellen werkt ook wel in TestosteronLandquote:Op zondag 10 juni 2018 16:40 schreef snetje het volgende:
[..]
A ja dat zei Sanne al ...Jessie had het excuus omdat ze jarig was...
ze zei dat ze er in was gegaan tijdens een burn-out! mss daarom?quote:Op zondag 10 juni 2018 16:46 schreef AnneliesvdB het volgende:
Probleem van Christel is dat ze zichzelf zo ongelooflijk afzondert. of bij de kookplaat, of in de tent, of zoals nu in de hangmat. vaak alleen, soms komt er iemand even kijken of ze nog ademt.
Maar imo doet ze dit toch echt allemaal zelf! Ik merk via de streambeelden niet dat iemand haar buitensluit.
Ze wilde eerst in een ander soort commune, het is me even ontgaan welke...Dit lijkt haar tegen te vallen...quote:Op zondag 10 juni 2018 16:47 schreef FloJo het volgende:
[..]
ze zei dat ze er in was gegaan tijdens een burn-out! mss daarom?
ow... das slim van dr.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:47 schreef FloJo het volgende:
[..]
ze zei dat ze er in was gegaan tijdens een burn-out! mss daarom?
Ohhja.. zooooooowwwww lekker, en dat na OpenBedelDagquote:Op zondag 10 juni 2018 16:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat eeuwige geouwehoer over het vreten.
Die mag dit niet, die wil dat niet.![]()
Vreet gewoon wat de pot schaft. Klaar!
Dat is natuurlijk wel een punt. De pot schaft niet zoveel, en met de hygiëne is het ook niet bijster goed gesteld door gebrek aan goed sanitair. Ik zou er echt gillend gek worden. Het is nog een godswonder dat ze elkaar nog niet naar de strot gevlogen zijn.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:49 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat eeuwige geouwehoer over het vreten.
Die mag dit niet, die wil dat niet.![]()
Vreet gewoon wat de pot schaft. Klaar!
quote:Op zondag 10 juni 2018 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Mike gaat geen 150 schijfjes maken - 10 juni 2018
x6lj8io
[ afbeelding ]
Mike rijdt Jessie de vijver in - 10 juni 2018
x6lj8xq
[ afbeelding ]
Ruzie om een toiletpot - 10 juni 2018
x6lj7j4
Daarom.quote:Op zondag 10 juni 2018 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel een punt. De pot schat niet zoveel, en met de hygiëne is het ook niet bijster goed gesteld door gebrek aan goed sanitair. Ik zou er echt gillend gek worden. Het is nog een godswonder dat ze elkaar nog niet naar de strot gevlogen zijn.
quote:Op zondag 10 juni 2018 16:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daarom.
Dan ga je toch niet lopen zeiken dat je vegetarische, linksdraaiende, bij volle maan gemaakte, biologische, geitenwollensokken pindakaas zonder stukjes wil.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2018 16:55 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Daarom.
Dan ga je toch niet lopen zeiken dat je vegetarische, linksdraaiende, bij volle maan gemaakte, biologische, geitenwollensokken pindakaas zonder stukjes wil.![]()
Kuit,quote:Op zondag 10 juni 2018 16:54 schreef FloJo het volgende:
sanne heeft last van bindings angst!
iemand een lijstje bijgehouden van alle gebrekken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |