quote:Op zondag 10 juni 2018 13:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik steun Christel, beetje gezond verstand eindelijk ....
Die Richard vertrouw ik voor geen meter, enge, nare ventquote:
snap ik wel, ze is heel conflictvermijdend, en heeft al heel veel concessies gedaan, alles van haar plannen wordt de grond in geboord, vooral door Jessie trouwens, en ze geeft heel veel an haar zelf, bovendien is ze gewoon ziek, blaasontsteking, nare medicijnen, over bikkels gesprokenquote:
high five!quote:Op zondag 10 juni 2018 13:48 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die Richard vertrouw ik voor geen meter, enge, nare vent
Weet het , maar kom op zeg weer rolbevestigend ditquote:Op zondag 10 juni 2018 13:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snap ik wel, ze is heel conflictvermijdend, en heeft al heel veel concessies gedaan, alles van haar plannen wordt de grond in geboord, vooral door Jessie trouwens, en ze geeft heel veel an haar zelf, bovendien is ze gewoon ziek, blaasontsteking, nare medicijnen, over bikkels gesproken
Ze jankt al als er iemand een boterham met pindakaas eet zonder dat ze er allemaal bij zijn.quote:Op zondag 10 juni 2018 13:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Weet het , maar kom op zeg weer rolbevestigend dit
sorry, rol bevestigend? snap je even nietquote:Op zondag 10 juni 2018 13:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Weet het , maar kom op zeg weer rolbevestigend dit
als vrouw gaan huilen om je zin te krijgenquote:Op zondag 10 juni 2018 13:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sorry, rol bevestigend? snap je even niet
en ik wilde mijn tuin gaan doen , denk dat ik Richard ga bellenquote:Op zondag 10 juni 2018 13:51 schreef FloJo het volgende:
HEERLIJK dit!
straks als rich weg is ..... BOEM! de groep gaat los![]()
![]()
![]()
Heerlijk zo'n Zondag
nee ik zie dat wel als echtquote:Op zondag 10 juni 2018 13:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
als vrouw gaan huilen om je zin te krijgen
quote:Op zondag 10 juni 2018 13:52 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
en ik wilde mijn tuin gaan doen , denk dat ik Richard ga bellen
zie ik echt anders, meer onmachtquote:Op zondag 10 juni 2018 13:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
Janken als een klein kind als iets je niet zint.![]()
john en mike willen alles beslissenquote:Op zondag 10 juni 2018 13:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ze jankt overal omquote:Op zondag 10 juni 2018 13:51 schreef Bonken het volgende:
Johnny heeft Christel aan het janken gekregen, die goedzak gaat nu de hele dag kissies bouwe
Ik weet niet hoe hun kakhok er nu uitziet. Als ze boven een gat moet hangen kan ik me wat bij voorstellen als vrouw zijnde........quote:Op zondag 10 juni 2018 13:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dus jij hebt als vrouw zijnde liever een gat in de grond dan een normale pot?quote:Op zondag 10 juni 2018 13:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hun kakhok er nu uitziet. Als ze boven een gat moet hangen kan ik me wat bij voorstellen als vrouw zijnde........
ik ookquote:Op zondag 10 juni 2018 13:54 schreef Bramenstruik het volgende:
Ben bang dat ik een beetje een Christel ben, ik snap haar echt, zou ook janken onder die omstandigheden
quote:Op zondag 10 juni 2018 13:53 schreef mevrouwdebok het volgende:
er flink tegenin Christel , dan maar ruzie
gaat erom dat het niet overlegd wordtquote:Op zondag 10 juni 2018 13:54 schreef mazaru het volgende:
Jank boehoehoehoeeeeeeeeeee een wc pot!! Boehoeeeeeehoeeee IK WIL HET NIET.....boehoehoeeeeeeeeeeeeeee
[ afbeelding ]
Nee, andersom natuurlijk.......quote:Op zondag 10 juni 2018 13:54 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dus jij hebt als vrouw zijnde liever een gat in de grond dan een normale pot?
Ik hoorde haar gisteren zeggen dat ze last van opvliegers heeftquote:
Maar christel jankt juist omdat ze geen wc wil.quote:
en dat dus ook, die sjoemelaar Richard drukt het er wel door, oplichter!!! Dat ding is oud, heeft hij gewoon van de straat geraapt, niets Gamma!quote:Op zondag 10 juni 2018 13:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sjon zijn fout, hij had een offerte moeten vragen zegt die bullekop.
[ afbeelding ]
Ja alles krijgt de schuldquote:Op zondag 10 juni 2018 13:55 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ik hoorde haar gisteren zeggen dat ze last van opvliegers heeft
Wees dan een wijf en sta je mannetje. Dit is zo ...zo... zo...quote:Op zondag 10 juni 2018 13:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
gaat erom dat het niet overlegd wordt
Dankbaarheid ja, roept ze ook continuquote:Op zondag 10 juni 2018 13:55 schreef Silves het volgende:
Die Juf wilt overal zeggenschap over hebben, nooit tevreden, ze bepaalt ook de voorraad en ze eist veren in haar reet, als ze kookt..zo depri als de pest!!
zie ik totaal anders, zo zie ik meer de mankpoot, vind het een een heel fijn lief mensquote:Op zondag 10 juni 2018 13:55 schreef Silves het volgende:
Die Juf wilt overal zeggenschap over hebben, nooit tevreden, ze bepaalt ook de voorraad en ze eist veren in haar reet, als ze kookt..zo depri als de pest!!
Oh, dan heb ik dat verkeerd begrepen.......er is toch niks lekkerder om heerlijk ff te kunnen zitten. (ook voor de mannen)quote:Op zondag 10 juni 2018 13:56 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Maar christel jankt juist omdat ze geen wc wil.![]()
Laat ook maar, ik snap er helemaal geen fuck meer van.
een van de normaalste mensen die er ooit heeft gezeten imoquote:Op zondag 10 juni 2018 13:57 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dankbaarheid ja, roept ze ook continu
Een heel raar mens
Richard rekent ¤130 km vergoedingquote:
ik snap ook niet wat dat bringen zoll zonder afluss en waterleidingquote:Op zondag 10 juni 2018 13:57 schreef Tossalady804 het volgende:
Was zo'n wc huisje niet goedkoper en beter geweest dan een simpele dure toiletpot
Van de ca 130quote:Op zondag 10 juni 2018 13:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een van de normaalste mensen die er ooit heeft gezeten imo
waarom huilt zij?quote:Op zondag 10 juni 2018 13:57 schreef PTLe het volgende:
Ik ben boos en heel kwaad ik weet me bijna geen raad , pas op wie me deert want me pruik staat verkeert ….
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaand bericht is een column.
quote:Op zondag 10 juni 2018 14:00 schreef Bumfuzzle het volgende:
Christel krijgt haar zin niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Sommige lezen ook even een paar posten terugquote:Op zondag 10 juni 2018 14:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was eten hoor, somige eten om deze tijd
Boven een put.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:01 schreef FloJo het volgende:
toilet bouwen?
WAAR DAN??????
er is GEEN afvoer! Geen water!
hoe dan??
huilt zij om dat schijten?quote:Op zondag 10 juni 2018 14:01 schreef Bumfuzzle het volgende:
Christel kan toch gewoon een ander gat graven om in te schijten?
Als ze dat zo fijn vindt?
quote:Op zondag 10 juni 2018 14:01 schreef Bumfuzzle het volgende:
dat werkt überhaupt nietquote:Op zondag 10 juni 2018 14:01 schreef FloJo het volgende:
toilet bouwen?
WAAR DAN??????
er is GEEN afvoer! Geen water!
hoe dan??
Tis ook onzin. Eerst ff focussen op eerste levens behoeften en investeringen om straks meer geld te kunnen verdienenquote:Op zondag 10 juni 2018 14:02 schreef Koesjes het volgende:
Lees op de krant dat er een bezoeker een gratis pot kwam brengen. Dus dit is echt onnodig. Geld zomaar uitgeven. Het wordt gewoon doorgedrukt dus. Christel heeft gelijk snap haar frustratie wel.
Moeten ze hem wel eerst inwijden. Dan is het een Utopiaans collectors itemquote:Op zondag 10 juni 2018 14:03 schreef Bumfuzzle het volgende:
En anders zetten ze er maar handtekeningen op en verkopen ze hem voor ¤400.
quote:Op zondag 10 juni 2018 14:01 schreef Bumfuzzle het volgende:
Als ze dat nou eens gewoon zou zeggen ipv dat eeuwige gejank dan is er denk ik weinig aan de handquote:Op zondag 10 juni 2018 14:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tis ook onzin. Eerst ff focussen op eerste levens behoeften en investeringen om straks meer geld te kunnen verdienen
nog nietquote:Op zondag 10 juni 2018 14:04 schreef Tossalady804 het volgende:
Weten ze niet dat je van heel veel huilen heel veel rimpels krijgt
nee ik denk het unnodig geld verschwendet zoquote:Op zondag 10 juni 2018 14:04 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.
Vrouwenlogica denk ik.
Laten betalen door de bezoekers Gebruikers 50 cent ?quote:Op zondag 10 juni 2018 14:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Moeten ze hem wel eerst inwijden. Dan is het een Utopiaans collectors item
Is te doen voor even......maar hoe vlugger een oplossing hoe beter.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:04 schreef PTLe het volgende:
Weten jullie de WC in de eerste Utopia nog ? diep gat graven , en hout er om heen , en na het poepen een shep zand er over ?
dat probeert ze al vanaf dag 1, ze is conflictvermijdend, houd ze niet van, leerprocesje, desalniettemin een fijn mensquote:Op zondag 10 juni 2018 14:04 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Als ze dat nou eens gewoon zou zeggen ipv dat eeuwige gejank dan is er denk ik weinig aan de hand
johan?quote:Op zondag 10 juni 2018 14:05 schreef Soulraven het volgende:
En Johan is gewoon een eikel DAF hij denkt dat zo maar ff te beslissen.
Nee, ze jankt overal om vanaf dag 1. Dat broodjepindakaasgedoe ook, kom op zeg, een volwassen vrouw. Een moeder, een docentquote:Op zondag 10 juni 2018 14:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat probeert ze al vanaf dag 1, ze is conflictvermijdend, houd ze niet van, leerprocesje, desalniettemin een fijn mens
Ik denk dat ze ook jankt in de klas, als een leerling vervelend is.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:06 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nee, ze jankt overal om vanaf dag 1. Dat broodjepindakaasgedoe ook, kom op zeg, een volwassen vrouw. Een moeder, een docent
en wat ze zegt heeft ze gelijk in ook, er wordt nergens over gepraat! nergens geen diepgang, ze mist een gelijkgestemdequote:Op zondag 10 juni 2018 14:06 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nee, ze jankt overal om vanaf dag 1. Dat broodjepindakaasgedoe ook, kom op zeg, een volwassen vrouw. Een moeder, een docent
nee ik denk het gaat ook daarom dat unnodig geld uitgegeven wordequote:Op zondag 10 juni 2018 14:06 schreef Silves het volgende:
Ze is gewoon bang, dat ze nu de wc moet poetsen..zooo ut1 dit rooster.
Zijn de meeste auto's in Nederland niet geïmporteerd?quote:Op zondag 10 juni 2018 14:07 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Kenteken nu wel afgeplakt van de taxi Richard.
Maar wij weten al dat een import auto is
quote:Op zondag 10 juni 2018 14:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit kut heeft een infectie opgelopen, schimmel ....
Gaat ze roepen 'ik wil het niet! Dat vind ik niet leuk! Is niet romantisch..quote:Op zondag 10 juni 2018 14:07 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ook jankt in de klas, als een leerling vervelend is.
Uit de vijver zeker.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:08 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie heeft ook een infectie, zegt ze zomaar, waar ze het vandaan haalt weet nemand
Jessie heeft ook artrose en een versleten rug en pijn in haar overal en ze is moe en ze slaapt slechtquote:Op zondag 10 juni 2018 14:08 schreef Bramenstruik het volgende:
Jessie heeft ook een infectie, zegt ze zomaar, waar ze het vandaan haalt weet nemand
Zoiets dwing je niet af, zeker niet op haar manier. Ze wil bepalend zijn, maar op deze manier slaat ze de pot misquote:Op zondag 10 juni 2018 14:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en wat ze zegt heeft ze gelijk in ook, er wordt nergens over gepraat! nergens geen diepgang, ze mist een gelijkgestemde
Blaasontsteking ...schimmeltjes.... gaat lekker dat piesen op die hut pot...quote:Op zondag 10 juni 2018 14:08 schreef Bramenstruik het volgende:
heeft ze dat verteld?quote:Op zondag 10 juni 2018 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie heeft ook artrose en een versleten rug en pijn in haar overal en ze is moe en ze slaapt slecht
En waarom gaat ze dat roepenquote:Op zondag 10 juni 2018 14:08 schreef -sabine- het volgende:
Hoe weet zij dat het een schimmelinfectie is?
Was er een arts?
Scheelt een schimmel infectie, ze heeft zelfs al 3x de dokter gebeld, ben benieuwd naar die rekening??..gewoon haar zin door drijven, tot dat ze weer gelijk krijgt en een paar veren in haar gat.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ik denk het gaat ook daarom dat unnodig geld uitgegeven worde
Toevallig is ze er gisteravond achter gekomen, die kan ook liegen alsof het gedrukt staat ....quote:Op zondag 10 juni 2018 14:08 schreef Bramenstruik het volgende:
quote:Op zondag 10 juni 2018 14:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Blaasontsteking ...schimmeltjes.... gaat lekker dat piesen op op die hut pot...
Ze zal het wel vaker hebben opgelopen denk ik dan maarquote:Op zondag 10 juni 2018 14:08 schreef -sabine- het volgende:
Hoe weet zij dat het een schimmelinfectie is?
Was er een arts?
Versleten heup is het .quote:Op zondag 10 juni 2018 14:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jessie heeft ook artrose en een versleten rug en pijn in haar overal en ze is moe en ze slaapt slecht
echt hoor! Christel mag niks, ze heeft het altijd erger de bikkel, en laat geen kans onbenut haar af te maken, heel bizarquote:Op zondag 10 juni 2018 14:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Toevallig is ze er gisteravond achter gekomen, die kan ook liegen alsof het gedrukt staat ....
Alsof blaasontsteking zo romantisch is......quote:Op zondag 10 juni 2018 14:09 schreef PTLe het volgende:
Het romantische effect van de WC is nu weg aldus Cristel .
dan lees je niet goed, maar 1300+ in. met btw er af ites van 800quote:Op zondag 10 juni 2018 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoeveel geld hebben ze gisteren eigenlijk binnengehaald? Vind dat nergens terug...........
1321quote:Op zondag 10 juni 2018 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoeveel geld hebben ze gisteren eigenlijk binnengehaald? Vind dat nergens terug...........
Klopt , ik heb 2 nieuwe heupen , die waren versleten, en ik heb geen artrose verder .quote:
ok ieder geval iets duidelijkheid erover dan, maar volgens mij is ze gewoon vadsig, en heeft geen houdingquote:
Verkeerd afvegen wel...quote:Op zondag 10 juni 2018 14:10 schreef mevrouwdebok het volgende:
Al die dingen krijg je niet van een wcpot hoor
quote:
quote:Op zondag 10 juni 2018 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op zondag 10 juni 2018 14:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Opbrengsten van de open dag - 9 juni 2018
Als we jou niet haddenquote:Op zondag 10 juni 2018 14:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opbrengsten van de open dag - 9 juni 2018.
x6liq98
Maar wat is verkeerd??quote:
En Jessie meteen zwaar in de verdediging ......quote:Op zondag 10 juni 2018 14:18 schreef Bramenstruik het volgende:
Christel spreekt Jessie aan over geroddel
Vanaf je kont naar je pruim zodat er poep in je pruim komtquote:Op zondag 10 juni 2018 14:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wat is verkeerd??
Weet niet of ik het goed doe, maar heb nog nooit van mijn leven blaasontsteking gehad. Denk ook dat je er vatbaar voor moet zijn.....
Precies, verstandige vrouw die Christel ...quote:Op zondag 10 juni 2018 14:20 schreef Bramenstruik het volgende:
"je gaat iemand die ALLES voor ons doet terugsturen" zegt Jessie, "dat is maar de vraag " zegt Christel
pffff kort door de bochtquote:Op zondag 10 juni 2018 14:20 schreef Inca het volgende:
[..]
Vanaf je kont naar je pruim zodat er poep in je pruim komt
En owee als ze niet luisteren, is ze helemaal pissig..quote:Op zondag 10 juni 2018 14:20 schreef PTLe het volgende:
Daar zou je toch doodmoe van worden van Cristel , het lijkt wel of ze zelf de dingen wil regelen .
Wil leider spelenquote:Op zondag 10 juni 2018 14:20 schreef PTLe het volgende:
Daar zou je toch doodmoe van worden van Cristel , het lijkt wel of ze zelf de dingen wil regelen .
dat kanquote:
Die gaat het nog heel zwaar krijgen daarquote:
gast heeft een ouwe pot van de straat gehaald, 250 euro!!!!!!quote:Op zondag 10 juni 2018 14:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Precies, verstandige vrouw die Christel ...
dar kann ik niks voorquote:Op zondag 10 juni 2018 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ho maar weer. We zijn weer helemaal op de hoogte van de wc-perikelen.
Is dat wel zo, wat met al die kleintjes die nog in de luiers lopen, dan zouden die constant blaasonsteking hebben??quote:Op zondag 10 juni 2018 14:20 schreef Inca het volgende:
[..]
Ik zal daar wat boven gehangen hebben in Indonesië en minder schoon dan dezequote:Op zondag 10 juni 2018 14:21 schreef cobain1994 het volgende:
Gm
[ afbeelding ]
Is wat handiger voor ze...
Zou zomaar een nieuwe dienst kunnen zijn.quote:
Toevallig heb ik na een blaasontsteking, nu een nierbekkenontsteking.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar wat is verkeerd??
Weet niet of ik het goed doe, maar heb nog nooit van mijn leven blaasontsteking gehad. Denk ook dat je er vatbaar voor moet zijn.....
ze praat tegen zichzelf?quote:Op zondag 10 juni 2018 14:23 schreef kkka3 het volgende:
Jessie tegen Jessie
Oh wat een kutkind is het toch
Zou zo maar kunnen ja .quote:Op zondag 10 juni 2018 14:24 schreef krabje het volgende:
ik denk echt dat chris jaloers is op jessie omdat ze wel goed kan met mike.
ze denkt dat Christel, beschuldigt ze zomaar, geen bewijs, 3 chocoladerepen gegeten heeft, en dat laat ze ons weten het valse secreetquote:Op zondag 10 juni 2018 14:24 schreef snetje het volgende:
Jessie: Gisteren 3 chocolade repen opgegeten en dan zuinig willen zijn ... een wc pot ..waar hebben we het over ...hoe oud ben je dan?...
denk eerder andersomquote:Op zondag 10 juni 2018 14:24 schreef krabje het volgende:
Dienst is ook maar 6% btwquote:Op zondag 10 juni 2018 14:24 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Zou zomaar een nieuwe dienst kunnen zijn.
Een inwoner slaan voor ¤50.
Weet niet of het om Mike gaat, maar ze komt zeker aandacht tekortquote:Op zondag 10 juni 2018 14:24 schreef krabje het volgende:
maar hij moet haar echt niet! mark my wordsquote:Op zondag 10 juni 2018 14:26 schreef krabje het volgende:
[..]
ik zie mike niet zo veel met chris,wel met jessie.
kan het ook zijn,ze moet eens leren ook te genieten,ik zie haar dat niet doen.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:26 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Weet niet of het om Mike gaat, maar ze komt zeker aandacht tekort![]()
Ze wil de moeder van de groep zijn, maar dat lukt niet, ze doet vooral moeilijk en dat werkt averechts
we zullen zien.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:27 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar hij moet haar echt niet! mark my words
Klopt, omdat ze heel ontevreden isquote:Op zondag 10 juni 2018 14:27 schreef krabje het volgende:
[..]
kan het ook zijn,ze moet eens leren ook te genieten,ik zie haar dat niet doen.
quote:Op zondag 10 juni 2018 14:27 schreef krabje het volgende:
[..]
hoe dan? Ze houdt van gezellig praten, dingen uitwisselen, gewwon een beetje filosofisch lullen, met mensen met intelligentie, en dan heb je een Sanne en een Jessie, pffffffffffffffffffffffffffffffffff, daar word ik doodmoe vanquote:Op zondag 10 juni 2018 14:27 schreef krabje het volgende:
[..]
Nou ja, meer in je urinebuis eigenlijk... Maar het kan ook door bijvoorbeeld te strak ondergoed komen, slechte hygiëne, onvoldoende drinken etc.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:20 schreef Inca het volgende:
[..]
Precies dat. Wij ergerden ons aan U1, dat ze overal zaten te eten. Christel wil gezamelijk eten, niks mis mee.En dat mag ze zeggen.quote:Op zondag 10 juni 2018 14:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
hoe dan? Ze houdt van gezellig praten, dingen uitwisselen, gewwon een beetje filosofisch lullen, met mensen met intelligentie, en dan heb je een Sanne en een Jessie, pffffffffffffffffffffffffffffffffff, daar word ik doodmoe van
Er zijn er meer dan die 2 kutjesquote:Op zondag 10 juni 2018 14:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
[..]
hoe dan? Ze houdt van gezellig praten, dingen uitwisselen, gewwon een beetje filosofisch lullen, met mensen met intelligentie, en dan heb je een Sanne en een Jessie, pffffffffffffffffffffffffffffffffff, daar word ik doodmoe van
Die jaagt ze juist tegen zich in het harnas met haar moeilijke gedoetjesquote:Op zondag 10 juni 2018 14:32 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
en met Mike heeft ze dat wel idd!
Dat is waar. Zo loopt, met name Jessie, ook al rondquote:Op zondag 10 juni 2018 14:32 schreef mevrouwdebok het volgende:
En Kutjes komen altijd het verst in Utopia gekgenoeg
nee die kan wel wat hebben, en begrijpt haar welquote:Op zondag 10 juni 2018 14:32 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die jaagt ze juist tegen zich in het harnas met haar moeilijke gedoetjes
Genieten waarvan ?quote:Op zondag 10 juni 2018 14:27 schreef krabje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |