quote:Op zondag 10 juni 2018 13:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik steun Christel, beetje gezond verstand eindelijk ....
Die Richard vertrouw ik voor geen meter, enge, nare ventquote:
snap ik wel, ze is heel conflictvermijdend, en heeft al heel veel concessies gedaan, alles van haar plannen wordt de grond in geboord, vooral door Jessie trouwens, en ze geeft heel veel an haar zelf, bovendien is ze gewoon ziek, blaasontsteking, nare medicijnen, over bikkels gesprokenquote:
high five!quote:Op zondag 10 juni 2018 13:48 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die Richard vertrouw ik voor geen meter, enge, nare vent
Weet het , maar kom op zeg weer rolbevestigend ditquote:Op zondag 10 juni 2018 13:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snap ik wel, ze is heel conflictvermijdend, en heeft al heel veel concessies gedaan, alles van haar plannen wordt de grond in geboord, vooral door Jessie trouwens, en ze geeft heel veel an haar zelf, bovendien is ze gewoon ziek, blaasontsteking, nare medicijnen, over bikkels gesproken
Ze jankt al als er iemand een boterham met pindakaas eet zonder dat ze er allemaal bij zijn.quote:Op zondag 10 juni 2018 13:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Weet het , maar kom op zeg weer rolbevestigend dit
sorry, rol bevestigend? snap je even nietquote:Op zondag 10 juni 2018 13:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
Weet het , maar kom op zeg weer rolbevestigend dit
als vrouw gaan huilen om je zin te krijgenquote:Op zondag 10 juni 2018 13:51 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sorry, rol bevestigend? snap je even niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |