Mijn broertje zit in Houston, de hele week 27 graden. ´s nachts wel te verstaan. Airco was verrot geloof dat hij er aardig klaar mee was en een hotel geboekt heeft.quote:Op donderdag 21 juni 2018 13:21 schreef dick_laurent het volgende:
Ben benieuwd of het uitkomt. Gun het diegenen die van warmte houden.
Ik zit volgende week in Seattle waar het waarschijnlijk met een graadje of 21 wel gedaan is. Niks mis mee, daarna zakken we af richting Oregon en California waar het vanzelf steeds warmer en zonniger zal worden.
Dámnquote:Op donderdag 21 juni 2018 13:39 schreef Elan het volgende:
de hele week 27 graden. ´s nachts wel te verstaan.
Ja ik verblijf grotendeels langs de kustlijn tijdens mijn reis. Als je in deze tijd van het jaar in California het binnenland ingaat heb je vrijwel direct te maken met 40 graden of meer.... not my cup of teaquote:Op donderdag 21 juni 2018 13:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn broertje zit in Houston, de hele week 27 graden. ´s nachts wel te verstaan. Airco was verrot geloof dat hij er aardig klaar mee was en een hotel geboekt heeft.
mietjequote:Op donderdag 21 juni 2018 13:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja ik verblijf grotendeels langs de kustlijn tijdens mijn reis. Als je in deze tijd van het jaar in California het binnenland ingaat heb je vrijwel direct te maken met 40 graden of meer.... not my cup of tea
zet je die megatsunami ff voor ons op film enzoquote:Op donderdag 21 juni 2018 13:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja ik verblijf grotendeels langs de kustlijn tijdens mijn reis. Als je in deze tijd van het jaar in California het binnenland ingaat heb je vrijwel direct te maken met 40 graden of meer.... not my cup of tea
Cali en Florida hebben aan de kust echt het perfecte klimaat om te leven. Waait eigenlijk altijd wel en het is zelden echt warm (of koud) .quote:Op donderdag 21 juni 2018 13:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt. Briljant klimaat hebben ze daar. Binnenland is idd ziek warm in de zomer, maar overal airco ja.... Ben in April keertje in death valley geweest. Was aardig fris toen, slechts 30 gradenquote:Op donderdag 21 juni 2018 13:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Cali en Florida hebben aan de kust echt het perfecte klimaat om te leven. Waait eigenlijk altijd wel en het is zelden echt warm (of koud) .
Nou moet ik wel zeggen dat in het binnenland in de VS nagenoeg overal airco hangt. Dat zal je bij Dven ook veel meer zien dan bijvoorbeeld in Nederland, waardoor de hitte met name in de nachtelijke uren veel beter te verdragen is.
quote:Op donderdag 21 juni 2018 13:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Klopt. Briljant klimaat hebben ze daar. Binnenland is idd ziek warm in de zomer, maar overal airco ja.... Ben in April keertje in death valley geweest. Was aardig fris toen, slechts 30 graden
Geen handjes in de lucht, waarom?quote:
Stuk koeler dan de eerdere modellen. Wind gaat wel draaien en flink afnemen na het weekend.quote:Op donderdag 21 juni 2018 17:15 schreef Adrie072 het volgende:
[..]
Geen handjes in de lucht, waarom?
Maar hoe zit het met de wind, neemt die een beetje af? Liefst morgen al....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |