SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
- tailfox
- Rob + de kleine president
- rafeiro
- ...?
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem. Lambo of Rekt
Slaap lekker, cafca.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:58 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo ook afsluiten. Melting bedankt zover!
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:58 schreef cafca het volgende:
Ik ga zo ook afsluiten. Melting bedankt zover!
Dat was de beruchte 23.00 uur bug.quote:
I'm back.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:02 schreef ok01 het volgende:
Ik vond de muziek al een beetje out of the box
ik was er al bang voor...quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen (naast Eggs) die zin in een BBQ hebben 28 juli of gaan we samen BBQen?
Ik weet serieus niet wat ik je misdaan heb maar ik had van jou niet anders verwacht.... helaas...quote:
Ik heb dan wat.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen (naast Eggs) die zin in een BBQ hebben 28 juli of gaan we samen BBQen?
Ik heb je dat al wel eens uitgelegd.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat ik je misdaan heb maar ik had van jou niet anders verwacht.... helaas...
Ik kan dan ook nietquote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
Ja, die beginnen bij zo'n ¤150 of zo?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Een goede Cajon is nog duur ook![]()
En moet je hem nog zelf in elkaar zetten ook
je hebt ze wel goedkoper, maar een beetje knappe is wel ronde de 150 euro jaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, die beginnen bij zo'n ¤150 of zo?
Zat er een paar jaar geleden ook eens naar te kijken, leek me wel leuk om er bij te hebben.
1 van de favo's van mijn mams.quote:
Jeugdsentiment ....?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
1 van de favo's van mijn mams.Naast John Lennon en Rob de Nijs.
Geen idee waarom, komen totaal niet overeen....
Nou valt zo'n bedrag op zich nog wel mee voor een goed instrument maar hoe vaak ga je er op spelen?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt ze wel goedkoper, maar een beetje knappe is wel ronde de 150 euro ja
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Oh wacht.. ik herken de stem nu.
Erasure?
Liedje keen ik niet trouwens.
niet vaak genoeg, dat is het probleem een beetje... vond het wel heerlijk vanmiddag even lekker trommelenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou valt zo'n bedrag op zich nog wel mee voor een goed instrument maar hoe vaak ga je er op spelen?
-1quote:
-2quote:
-3quote:
Het spijt me, ik zal toen niet in goede doen zijn geweest want ik kan me dat niet herinneren...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb je dat al wel eens uitgelegd.
En wil het je nog wel een keer uitleggen. Het is niet iets dat jij gedaan hebt toen.
Draagbare cassettespeler.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Met dit op een draagbare cassettespeler heb ik 's nachts in de haven van Ibiza gezeten met een vriend. Good times.
We zijn inderdaad wel echt in thema vanavondquote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Cuby - Window of my eyes
Over Grolloo gesproken
Was in 2002 en we wilden geen moderne shit meenemen. Dus dan dat ding maar uit de schuur gepakt.quote:
Meinl heeft er eentje van karton voor 2 tientjes. Zelf nog in elkaar vouwen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet vaak genoeg, dat is het probleem een beetje... vond het wel heerlijk vanmiddag even lekker trommelen
Hoe was de uittocht?quote:
Maak een top 1 dan.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Als ik ooit mijn top zoveel maak is dit de nummer 1
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Meinl heeft er eentje van karton voor 2 tientjes. Zelf nog in elkaar vouwen.
Niet schokkend, opkomst was minder dan verwacht.quote:
Ja, precies een betere kopen kan altijd nog.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Koop er wel een keer een bij Thimann voor 5 tientjes![]()
Voor wat ik er mee doe volstaat dat wel
Huh. Okay.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Niet schokkend, opkomst was minder dan verwacht.
Gelijktijdige intocht van soepjurken voor het avondgebed (??) bij de nabij gelegen sporthal was drukker...
Lekker kort ook. Heb je nog wat aan je dag.quote:
Als je dat kan, betaal je dan eerst de bbq kosten van 3 of 2 jaar terug, die jij nooit betaald hebt?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Koop er wel een keer een bij Thimann voor 5 tientjes![]()
Voor wat ik er mee doe volstaat dat wel
Ah, dáár heeft Melting de helft van zijn collectie vandaan!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Dit zijn van die bandjes die je in het restaurant koopt van de live act als je op vakantie bent
Jij koopt hele bands op?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:24 schreef Symphonic het volgende:
Dit zijn van die bandjes die je in het restaurant koopt van de live act als je op vakantie bent
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ah, dáár heeft Melting de helft van zijn collectie vandaan!
Halloquote:
Net thuis van een dagje Limburg. En nu eigenlijk wel heel erg gaar van de reis.quote:
Ook een bbq daar gehad toevallig?quote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Lekker kort ook. Heb je nog wat aan je dag.
Nee, dat niet. Wel een hele lekkere koude schotel.quote:
Ze konden de bbq niet aan krijgen?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel een hele lekkere koude schotel.
Dat is zelfs nog beter. Zeker met dat warme weer.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Wel een hele lekkere koude schotel.
Het was die volwassen man die de hoge noten nét niet haalde.quote:
Jij hebt geen plaat opgenomen, neem ik aanquote:
Ik doe eigenlijk best weinig. Ik luister alleen en zeg goedemorgen en zoquote:
De vorige was hier nog bezig de boel af te sluiten en jij post dit alquote:
Er waren ook volwassenen bijquote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:30 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het was die volwassen man die de hoge noten nét niet haalde.
Gelukkig niet!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jij hebt geen plaat opgenomen, neem ik aan
Kijk die cover dan!quote:
Ik ken dit door en door en heb het 3 weken geleden nog live gehoord/gezien...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De vorige was hier nog bezig de boel af te sluiten en jij post dit al
Ja, die kinderen hebben ook een oppas nodig. Ik hoorde echt bijna alleen maar kinderstemmen, dacht ik.quote:
Neh, die stem in het begin was echt van een volwassene.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die kinderen hebben ook een oppas nodig. Ik hoorde echt bijna alleen maar kinderstemmen, dacht ik.
Treedt Gruppo Sportivo nog steeds op dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken dit door en door en heb het 3 weken geleden nog live gehoord/gezien...
Yep, weer na na 4 jaar gestopt te zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Treedt Gruppo Sportivo nog steeds op dan?
Daar dacht ik ook al aanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:34 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt een beetje als Alan Parsons Project.
1980quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Of is dit met Edward Reekers al?
Welk jaar, Melting?
Kwaliteit is slecht inderdaad.....quote:
Jij bent gewoon een goeie user...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:49 schreef livelink het volgende:
Ik hou van de lekker schreeuwerige uithalen in dit nummer. Hoe meer, hoe beter.
Zomers nummer wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:49 schreef livelink het volgende:
Ik hou van de lekker schreeuwerige uithalen in dit nummer. Hoe meer, hoe beter.
Ik ben het namelijk geheel met je eens.quote:
Ik dacht het ook even. Zou best wel leuk zijn geweest trouwens.quote:
is goed, zet me maar eropquote:Op zondag 10 juni 2018 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tijd voor jou om weer ff te gaan draaien.
Dat zeg ik ook net!quote:Op zondag 10 juni 2018 00:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tijd voor jou om weer ff te gaan draaien.
Daar moet je bij mad master voor zijn.... of iemand anders, ik kan dat niet meer, ik ben te lang afwezig geweest....quote:
Iets met opbouwen wellichtquote:Op zondag 10 juni 2018 00:37 schreef Outpost76 het volgende:
Het mag qua beat harder als het aan mij ligt....
Ik weet dat past niet bij goa maar verras me!
Goa heeft over het algemeen niet veel beat. Tenminste niet wat Eggs mij heeft laten horen tot nu toe.quote:
Ligt eraan wat je onder een flinke beat verstaat... snel of diep, is heel wat andersquote:Op zondag 10 juni 2018 00:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goa heeft over het algemeen niet veel beat. Tenminste niet wat Eggs mij heeft laten horen tot nu toe.
Ik hou wel van een flinke beat!
Eens, Ik hou van hard en snel. maar dat is niet goa, of wel?quote:Op zondag 10 juni 2018 00:51 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder een flinke beat verstaat... snel of diep, is heel wat anders
Ik zal je zo ns wat geven, hierna, shantrip.quote:Op zondag 10 juni 2018 00:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eens, Ik hou van hard en snel. maar dat is niet goa, of wel?
Ik is benieuwd!quote:Op zondag 10 juni 2018 00:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik zal je zo ns wat geven, hierna, shantrip.
Nog geen beatquote:Op zondag 10 juni 2018 00:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
luister dit maar... geen beat my ass lol
quote:Op zondag 10 juni 2018 01:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nee, jij eerst goed typen voor je post.
quote:Op zondag 10 juni 2018 01:10 schreef Charlotte3 het volgende:
Klaar met het Duits voor vanavond .. brrrr
Ik heb alles van Baas Eggs geluisterd! ik voel me zelfs gekwetst dat je dat durft te vragen...quote:Op zondag 10 juni 2018 01:38 schreef Charlotte3 het volgende:
Wie luistert er allemaal nog mee eigenlijk?HANDS UP
Ik vraag me eerder af wie allemaal de luisteraars zijnquote:Op zondag 10 juni 2018 01:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb alles van Baas Eggs geluisterd! ik voel me zelfs gekwetst dat je dat durft te vragen...
Baas Eggs missen na dat ik t zelf vroeg...
quote:Op zondag 10 juni 2018 01:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
wilden we nou een beat horen.... of wat
Dan ben ik 1, jij 2 Eggs zelf 3 en geen idee wie nog meer.quote:Op zondag 10 juni 2018 01:56 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af wie allemaal de luisteraars zijn
Deze... ophidian toch... de baas van de hard/darkcore... DE agneton van deze style....quote:
En nou in het Nederlands?quote:Op zondag 10 juni 2018 02:10 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Deze... ophidian toch... de baas van de hard/darkcore... DE agneton van deze style....
Baas, je had dit al klaar omdat je wist dat ik dit ging vragen......... U is serieus baas!quote:Op zondag 10 juni 2018 02:11 schreef EggsTC het volgende:
Net als op de goa (agneton) is er geen artiest die bij deze man in de buurt komt (ophidian) in zijn style.
nee man, ik doe mn best, maar het zijn niet mijn tracks gek, wel aardig dat je het zegt tho.quote:
welke dj hier draait wel zn eigen nummers? Jij draait in mijn ogen iig geniale nummers! Dus ja jij bent de koning!quote:Op zondag 10 juni 2018 02:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
nee man, ik doe mn best, maar het zijn niet mijn tracks gek, wel aardig dat je het zegt tho.
dit nr is ook gek, listen.
ik doe mn best.quote:Op zondag 10 juni 2018 02:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
welke dj hier draait wel zn eigen nummers? Jij draait in mijn ogen iig geniale nummers! Dus ja jij bent de koning!
Thx voor het draaien man! ik heb genoten!quote:Op zondag 10 juni 2018 02:24 schreef EggsTC het volgende:
mn tijd is op , bedankt voor t luisteren men
Thanks!quote:Op zondag 10 juni 2018 02:26 schreef EggsTC het volgende:
00:26 : Quantum - Janata Express
00:33 : Wizzy Noise - Oceanica
00:42 : 1. Alcohol versus LSD.mp3
00:44 : Oxydow - Uruk Hai
00:52 : Oxydow - Gravity
00:57 : Technical Hitch - Mama India (Shantrip)
01:05 : Gabber Front Berlin - Speedcore Lacrima
01:09 : James Newton Howard - Molossus
01:13 : Nexus - Aliath
01:22 : X-men - Salvation
01:29 : Agneton - De Wereldoverbrugger
01:34 : Goasia - Per Aspera ad Astra
01:41 : Knockout - Survivor
01:44 : Stratovarius - Destiny
01:47 : Stratovarius - Chasing Shadows
01:51 : In Flames - Hårgalåten
01:54 : Ophidian & Ruffneck - So Many Sacrifices (2)
01:59 : Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix - Album Version)
02:03 : Outblast & Angerfist - The voice of mayhem
02:05 : Art of Fighters - Earthquake.mp3
02:09 : Ophidian - Butterfly Vip
02:13 : Masters of Ceremony - Dirt
02:17 : Onbekende artiest - Nummer 11
>> onbekende artiest nummer 11, ik heb er jaren,... letterlijk jaren naar gezocht, maar ik weet m; het is
Despairful Tomorrow - And Hell Followed.
Goedemorgen just me.quote:
Dat komt goed uit, gaat een lange dag worden:)quote:Op zondag 10 juni 2018 07:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Het is weer een mooie dag voor de spelers.
Dat zullen we nog wel eens zien... [Freek de Jonge]quote:Op zondag 10 juni 2018 07:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Het is weer een mooie dag voor de spelers.
Hier nog geen zonnetje te zienquote:Op zondag 10 juni 2018 07:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien... [Freek de Jonge]
quote:
quote:Op zondag 10 juni 2018 07:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier volop zon.
Ideaal voor het terrasje vanmiddag.
Dank je. Komt goed.quote:Op zondag 10 juni 2018 07:37 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
op zich niet erg voor de golfers als het niet al te warm is en het zal sowieso gezellig op ons terras wordenfijne dag verder met wat je ook gaat doen
* OscarMopperkont is helaas niet thuisquote:Op zondag 10 juni 2018 10:24 schreef peaceman het volgende:
Programma van vandaag
10:30 - 12:30 DJ Peaceman - Sunday tunes
Oh alsof dat een excuus isquote:Op zondag 10 juni 2018 10:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is helaas niet thuis
true to that!quote:Op zondag 10 juni 2018 10:35 schreef CindieY het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zal nog moeten blijken, volgende week
beter laat dan te laatquote:Op zondag 10 juni 2018 11:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Net ingetuned, zag het beetje laat pas
Kan ook zie ik nu niet de hele show meeluisteren, want heb nog een afspraak waar ik naar toe gaquote:
Ard, ik las dat je misschien meegaat a.s. zaterdag? Dan stuur ik je even de pm die ik van de week heb gestuurd.quote:Op zondag 10 juni 2018 11:03 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Kan ook zie ik nu niet de hele show meeluisteren, want heb nog een afspraak waar ik naar toe ga
Maar luister in ieder geval nog eventjes mee
Alvast bedanktquote:Op zondag 10 juni 2018 11:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ard, ik las dat je misschien meegaat a.s. zaterdag? Dan stuur ik je even de pm die ik van de week heb gestuurd.
oh ga je ook mee?quote:
Ik kan op dit moment nog een definitieve ja geven omdat ik nog moet kijken hoe ik het uiteindelijk regel met vervoer naar de Efteling en of ik (toch) geen verdere verplichtingen heb a.s. zaterdag.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2018 11:12 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik kan op dit moment nog een definitieve ja geven omdat ik nog moet kijken hoe ik het uiteindelijk regel met vervoer naar de Efteling en of ik (toch) geen verdere verplichtingen heb a.s. zaterdag.
Maar de wil om te gaan is er in ieder geval wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |