AHA daar komt de aap uit de mouw Jessie of Sanne?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:34 schreef Gooddeal het volgende:
Die ene wil haar eigen hutje. Net als Beau.
Vond Sanne eerst ook irritant, maar het went toch na een tijdje.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja goed geziende rest valt me reuze mee wel
Heb je Silvio helemaal niet gezien?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:34 schreef Gooddeal het volgende:
Die ene wil haar eigen hutje. Net als Beau.
Volgens mij Jessie.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
AHA daar komt de aap uit de mouw Jessie of Sanne?
Wat caps, verder niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heb je Silvio helemaal niet gezien?
De miscast ever.quote:
Ze had het over Yari. En dat geloof van d'r mag idd nog wel bijgepolijst worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:37 schreef Chanel5 het volgende:
Heeft dat relimonster het over zon, zuipen, seks?
Die neppert!!!!!
Wat een monster die Sanne.
Water en elektriciteit, lijkt me een eerste vereiste.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:40 schreef Yaksa het volgende:
Er zijn er wel meer die een eigen huisje willen hebben.
Adriaan ook en zelfs John heeft geopperd om kleine huisjes neer te zetten als slaapplaats en een wat groter gebouw om te eten, douchen en koken.
Op zich ook wat makkelijker te realiseren.
Een grote loods kun je nu niet bouwen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
En woensdag ga ik hem ontvoeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik weet dat het een grapje is
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Water hebben ze al.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:42 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Water en elektriciteit, lijkt me een eerste vereiste.
Kraanwater toch nog niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:43 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Water hebben ze al.
En er was vanmiddag een echtpaar van wie ze een aggregaat konden lenen tot augustus.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]Ik maak geen grapjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik weet dat het een grapje is
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |