quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Hebben ze daar ooit een dilemma van gemaakt dan? Ze wilden alleen niet dat ze zeep e.d. gebruiken. En er leven ook dieren in die van alles laten lopen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mooi, ik snap wel, dat ze dat water moeten drinken, dus is/was het een dillema, maar met dit weer is het toch heerlijk?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
JdM is niet gek natuurlijk...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:24 schreef Yaksa het volgende:
Ook wel apart dat er vandaag volgeladen auto's met spullen aan de poort stonden maar dat die spullen niet naar binnen mochten.
Ik dacht, dat ze het niet mochten, daar kreeg ik de indruk van. Iemand riep dat en toen deden ze het maar niet. Tot ik Adriaan er van de week een duik zag nemen. Had ik ook gedaan hoor, toedeloe met dat zeikstraaltje uit die zogenaamde douchequote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:22 schreef Bonken het volgende:
[..]
Hebben ze daar ooit een dilemma van gemaakt dan? Ze wilden alleen niet dat ze zeep e.d. gebruiken. En er leven ook dieren in die van alles laten lopen.
ik denk dat ze er wel opgelet hebben dat er niet overdreven veel eten/spullen naar binnen werden gebrachtquote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:24 schreef Yaksa het volgende:
Ook wel apart dat er vandaag volgeladen auto's met spullen aan de poort stonden maar dat die spullen niet naar binnen mochten.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:22 schreef Aggie46 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Precies lekker de plomp in en met dat straaltje de boel afspoelenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik dacht, dat ze het niet mochten, daar kreeg ik de indruk van. Iemand riep dat en toen deden ze het maar niet. Tot ik Adriaan er van de week een duik zag nemen. Had ik ook gedaan hoor, toedeloe met dat zeikstraaltje uit die zogenaamde douche
Ik snap ze wel, hebben wat spullen op zolder liggen waar ze toch niks meer mee doen, ze zien de bewoners struggelen en denken "Ik breng het wel naar Utopia".quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denk dat ze er wel opgelet hebben dat er niet overdreven veel eten/spullen naar binnen werden gebracht
beetje te veel van het goede
snap die mensen met die volgeladen auto's ook echt niet
Zullen ook wel wat kratten bier in gezeten hebben. Maar die kruiwagen was toch ook meegebracht?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:25 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ik denk dat ze er wel opgelet hebben dat er niet overdreven veel eten/spullen naar binnen werden gebracht
beetje te veel van het goede
snap die mensen met die volgeladen auto's ook echt niet
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En woensdag ga ik hem ontvoeren.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
Je laat het.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:28 schreef magnaal het volgende:
[..]Kom dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 23:28 schreef magnaal het volgende:
[..]Drempelvrees nog nooit in de sc geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |