Banaantjes, spulletjes, worteltjes, cadeautjequote:
Na ongeveer 26,85 uur begint het zuur te ruiken.quote:
Op de een of andere manier heb ik het idee dat het bij haar om aandacht gaat.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:11 schreef zodeju het volgende:
Kan Jessie niet normaal eten.....vanavond viel het al steeds uit haar mond of lepel en nu een hap worst laat ze ook al uit haar mond vallen......
En dan komen er beesten op afquote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:11 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Na ongeveer 26,85 uur begint het zuur te ruiken.
Tenzij het heel warm wordt, dan kan het al na 5,29 uur.![]()
Echt jaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:12 schreef Angel79 het volgende:
Tuuttuutttuut...pff vermoeiend wicht die hosanna het is net Truus de mier
Ik mis Silvio.quote:
gisteren ook alquote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:11 schreef zodeju het volgende:
Kan Jessie niet normaal eten.....vanavond viel het al steeds uit haar mond of lepel en nu een hap worst laat ze ook al uit haar mond vallen......
Het is allemaal halleluja in de gloria.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze accepteren mekaar allemaal, de gunfactor weer goed afgehandeld vandaag blabla
1321.quote:
quote:
Die is schrikbarend afgevallen zegquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En die mensen keken ook altijd Utopia en weten niet dat vlakbij een ziekenhuis is...pffffquote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:17 schreef MacDeMarco het volgende:
john: veel sirenes, niet normaal... lijkt wel een gangsterbuurt hier.
apart hè?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Zoveel sirenes, niet normaal zegt Sjon.
Weet hij echt niet dat ze vlak naast een groot ziekenhuis wonen?
Haar gedrag is ronduit bizar te noemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:22 schreef MacDeMarco het volgende:
iemand riep: de duitsers zijn binnengevallen!
sanne: het is een chaos (gaat opeens hakken)
ik denk dat ze haar onzekerheid probeert te verbloemen met dat vreemde gedragquote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:22 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Haar gedrag is ronduit bizar te noemen.
Iemand (Mike of Brandon) weten het wel dat het ziekenhuis vlakbij is. Ze zeiden het ook.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En die mensen keken ook altijd Utopia en weten niet dat vlakbij een ziekenhuis is...pffff
Jij hebt ook een blaasontsteking?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:24 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Iemand (Mike of Brandon) weten het wel dat het ziekenhuis vlakbij is. Ze zeiden het ook.
Overigens: Christel is een lieverd,heeft dezelfde meds als ik heb en ja, daar word je rillerig en beroerd van, soms)
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij hebt ook een blaasontsteking?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
Ik hoorde Jessie zeggen dat ze dit elke week willen doen. Maar ja dat zegt Jessie.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 22:35 schreef Yaksa het volgende:
Hebben ze nu alweer een nieuw evenement op de planning staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |