Klopt, want ze voelen zich nu al sterren. Het hoogste woord.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Nagespeeld? Ze gaan het overtreffen.
Of ze er al maanden inzittenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, want ze voelen zich nu al sterren. Het hoogste woord.
Gehuurd en daarna terug naar gemeente.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is dit stuk grond aangekocht door Talpa
of wrd het gehuurd?
.. geen zin an te zoeken zeg maar
.. Mensen willen het kakhok zien
tis een vetput aldus Mike
Het zal ook raar voelen dat mensen naar je toekomen, omdat ze je op tv hebben gezien.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, want ze voelen zich nu al sterren. Het hoogste woord.
Jij begrijpt het. Zit verbaasd te kijken.quote:
Dat ene? 90% van de schuimpjes heeft een Olympische gestalte.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:07 schreef Jian het volgende:
Dat ene bolle schuimpie zag ik net al op zijn horloge kijken, die heeft het wel gezien en gehoord
Huur!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is dit stuk grond aangekocht door Talpa
of wrd het gehuurd?
Ja, dat hoor je vaker, maar ik bedoel niet perse nu, maar juist op andere momenten.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:08 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Het zal ook raar voelen dat mensen naar je toekomen, omdat ze je op tv hebben gezien.
Yep, met een zooi pallets.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:08 schreef Yaksa het volgende:
Heeft dus ook iemand een kruiwagen voor hun meegenomen.
ahahaha echt hequote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Zit verbaasd te kijken.
owkee...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:08 schreef Geraldb het volgende:
[..]
Gehuurd en daarna terug naar gemeente.
Die willen er niet dood gevonden worden, dus dat zullen we nooit weten.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:10 schreef Koekiebakkie het volgende:
Zijn er al cossers in het wild gespot?
Ik zie heel veel mensen met contrabande onder hen t-shirtquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:10 schreef Koekiebakkie het volgende:
Zijn er al cossers in het wild gespot?
Ijscoman en je hoeft geen entree te betalen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:09 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Al die bezoekers luisteren en kijken of ze de Nachtwacht bewonderen, Man man een stukkie gras met een paar bomen, nou ik heb hier een heel groot mooi park met OS zwembad en kinder boerderij en veel grasveldjes ik denk dat ik eens al die bomen ga tellen
Dat bepalen de schuimpjes welquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mike : het is niet de bedoeling dat we vertroeteld worden
Ja vaag; Ok, Bol met een honkbalpetje op, waarschijnlijk gedwongen achter zijn al even bolle vrouw aansjokkend ...... Ik weet 't het blijft op 50% toepasbaar ........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat ene? 90% van de schuimpjes heeft een Olympische gestalte.
Vijf ringen.
Ik heb hem!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja vaag; Ok, Bol met een honkbalpetje op, waarschijnlijk gedwongen achter zijn al even bolle vrouw aansjokkend ...... Ik weet 't het blijft op 50% toepasbaar ........
Of de traditionele Chineesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:12 schreef pullup het volgende:
Lol
Dat gaat een weekje eten bestellen worden dus
Ja ik miste ze al.Tis toch niet hetzelfde als ze niet hier zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
stokstaart
spekkie
geilejodokus
blapkaak
grootmuil
ieniminie
balzak
tyfessnoll
kwamen in groepjes
Worden die mensen allemaal gefouilleerd?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie heel veel mensen met contrabande onder hen t-shirt
Dat is 'mquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb hem!
Ja, die heeft een hoog 'get me out of here' gehalte.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:14 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Worden die mensen allemaal gefouilleerd?
ho ho ik vraag als entree een pakkie peuken plus flesjes plat water die ik dan weer verderop doorverkoopquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ijscoman en je hoeft geen entree te betalen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ja ik miste ze al.Tis toch niet hetzelfde als ze niet hier zijn.
Laten zich bedonderen. Slim gedaanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
ruilen voor een steen of blaadje , mensen wat worden we bedonderd
Kijk, dat is pas handelsgeest.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ho ho ik vraag als entree een pakkie peuken plus flesjes plat water die ik dan weer verderop doorverkoop
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
stokstaart
spekkie
geilejodokus
blapkaak
grootmuil
ieniminie
balzak
tyfessnoll
kwamen in groepjes
snap daar helemaal niets van, een Jessie die als een hardwerkende meid wordt gezien, een bikkel zelfs, en dan dat ouwe wijf Sannequote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:13 schreef mazaru het volgende:
Gejank over wie de volgende groep gaat rondleien tussen Jessie en Sanne. Allebei te lui om uit hun ogen te kijken
bij Uto1 was dat wel, niet foeileren maar wel alles afgeven zelf peuken mochten niet mee naar binnen, en je moet een papier onder tekenen dat je geen info van buitenaf doorspeeld zal hier wel net zo zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:14 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Worden die mensen allemaal gefouilleerd?
Morgen komt de Triathlon hier langs alle profs en mensen die voor de fun mee doen, denk dat ik maar een paar flesjes inslaquote:
Dit is de vijver en daar is de uitgangquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Er komen 2 binnen die niks bij zich hebben.
Access deniedquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
betalen in naturaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dit is de latrine. Daar kunnen we je in gooien, of je regelt alsnog wat eetbaars.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat zegt u, Spaatje Blauw?, dat is dan 5 euro alstublieftquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Morgen komt de Triathlon hier langs alle profs en mensen die voor de fun mee doen, denk dat ik maar een paar flesjes insla
OT. ze lopen binnen
Dat zullen dan zeker geen streamers zijn. Die zien andere beeldenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snap daar helemaal niets van, een Jessie die als een hardwerkende meid wordt gezien, een bikkel zelfs, en dan dat ouwe wijf Sanne
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit is de latrine. Daar kunnen we je in gooien, of je regelt alsnog wat eetbaars.
Adriaan stond net een appel te etenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het gezeik begint al. Adriaan zegt dat hij van John geen appel heeft gehad
Nieuw-West... heeft graties water punten geregeldquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Morgen komt de Triathlon hier langs alle profs en mensen die voor de fun mee doen, denk dat ik maar een paar flesjes insla
OT. ze lopen binnen
En die Sanne zie ik steeds kauwend in beeld.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen met het down syndroom er nog komen
Zag m net nog een appel vretenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het duurt de hele dag begreep ik dus je hebt nog evenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Geef me een momentje eh? driewieler gaat niet sneller
en advies over de pruim deppenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:24 schreef Bonken het volgende:
Wildvreemde vrouw vraagt Christel hoe het maar haar blaas is![]()
Na het neuken vooralquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en advies over de pruim deppen
overdwars vegeh
ook goed uitplassen
ssstttt veraai dat nou niet, ik moet wel binnenlopen qua eurie`squote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Nieuw-West... heeft graties water punten geregeld
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Eindelijk eten bestellen
[ afbeelding ]
Sommigen waren al aan het snaaien inderdaad. Ze moeten nou niet doen alsof ze een hele voorraad hebben aangelegdquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Daar begint het gedonder al over appels en bananen die sommigen wel en anderen niet hebben gehad.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Eindelijk eten bestellen
[ afbeelding ]
Lekker die kant en klaar maaltijden zonder koelkastquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Joop Klomp bewaakt de boodschappen
[ afbeelding ]
Handig, na een paar uur lopen ze zelf naar de vuurplaats.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lekker die kant en klaar maaltijden zonder koelkast
Hoe wil je die elementen koelenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:31 schreef houdjemond het volgende:
Is geen een schuimpje zo slim geweest om ze een koelbox met elementen te geven?
Die hadden vanavond toch al ontdooid geweest......quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:31 schreef houdjemond het volgende:
Die ijsdingen blijven wel een tijdje goed koud. Bedoelde meer voor tijdelijk natuurlijk.quote:
Ja maar voor het ideequote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die hadden vanavond toch al ontdooid geweest......
Geef ze dan gewoon een vriezer met stroom dat ze niet hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:33 schreef FloJo het volgende:
[..]
in de vriezer die ze niet hebben natuurlijkje bent zeker blond?
Met de opbrengst van vandaag kunnen ze die gewoon bestellen. Als ze dat voor 18:00 doen, kunnen ze hem morgen aan de prik hangen die ze niet hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:33 schreef FloJo het volgende:
[..]
in de vriezer die ze niet hebben natuurlijkje bent zeker blond?
Dat zal wel niet mogen. Anders had ik nog wel een ouwe gereedschapskist met zooi voor ze kunnen meenemenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die ijsdingen blijven wel een tijdje goed koud. Bedoelde meer voor tijdelijk natuurlijk.
dat dusquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geef ze dan gewoon een vriezer met stroom dat ze niet hebben
Ow ja, dat kan ook nog niet eens.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geef ze dan gewoon een vriezer met stroom dat ze niet hebben
Diepvries productenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Volgens mij zitten er best wel veel dingen bij die in de koelkast moeten.
Laten dobberen in de vijverTquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
wat geven ze te drinken?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja, dat kan ook nog niet eens.
Is dat zo? Die kan je morgen al wegflikkerenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gewoon dingen die in de koelkast moeten.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Diepvries productenNee maar fruit en groente is zo op lijkt me
Oh dan heb ik vaak iets gemistquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:31 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En dan met name als ze eerst anale seks heeft gehad.
Kuil graven en daar bewaren, is koeler dan boven de grond.....,met een soort bekisting.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ow ja, dat kan ook nog niet eens.
Wat moet je daar dan meequote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:31 schreef houdjemond het volgende:
Voor als mensen hun organen doneren natruurlijkquote:
Mag niet van Adriaan denk ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor als mensen hun organen doneren natruurlijk
dat ze daar geen van allen aan denkenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kuil graven en daar bewaren, is koeler dan boven de grond.....,met een soort bekisting.
Ja een soort ton graven in de grond, vroeger hadden we een duinhuisje en de kelder was onder de grond. Super koelquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kuil graven en daar bewaren, is koeler dan boven de grond.....,met een soort bekisting.
Hij hoeft ze niet te eten...alleen doorverkopenquote:
Toch ruim 1000 euroquote:
Strandhuisje zonder electra vroeger, deden we het ook altijd onder het zand.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja een soort ton graven in de grond, vroeger hadden we een duinhuisje en de kelder was onder de grond. Super koel
Jep. Graaf een put van een meter of drie en je hebt een prima koelkelder.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
prima locatie om die spkrol in op te sluiten ookquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jep. Graaf een put van een meter of drie en je hebt een prima koelkelder.
Nee joh..ze willen er zo snel mogelijk weer een kut soap van maken ala utopia 1quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Van mij hadden ze nog wel een tijdje op vijverwater en linzen mogen leven.
Dan lopen ze allemaal die kamper achternaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:43 schreef Jemoederniet het volgende:
Wees niet zo negatief Hidi. Winter komt eraanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee joh..ze willen er zo snel mogelijk weer een kut soap van maken ala utopia 1
Ik heb meer respect voor Silvio dan voor één van die andere bewonersquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan lopen ze allemaal die kamper achterna
Hoop dat ze allemaal dood vriezenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wees niet zo negatief Hidi. Winter komt eraan
Voor het najaar hebben ze een behoorlijk onderkomen, geloof me.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:43 schreef Jemoederniet het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voor het najaar hebben ze een behoorlijk onderkomen, geloof me.
Zodra er een harde hut staat, gaan we 1.0 achterna.
Of ze moeten er een hoop Adriaantjes in stoppen. Maar dat zullen ze wel niet doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voor het najaar hebben ze een behoorlijk onderkomen, geloof me.
Zodra er een harde hut staat, gaan we 1.0 achterna.
1100 euroquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
heul meuk gebracht vandaag
spijkers, Hout, planten,zaag, kruiwagen
brood, bananen , appels , water , frisdranken
222 bezoekers tot nu toe
quote:
Had ze toch maar rups banden moeten nemen op dat karretjequote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:53 schreef mazaru het volgende:
Klagen dat het straatje nog niet af is
[ afbeelding ]
quote:
4x4 aandrijving, minimaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:56 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Had ze toch maar rups banden moeten nemen op dat karretje
Oh jeequote:
Als ze slim zijn beltegoed en een normaal onderkomen, GWL.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Liever hun dan ik.![]()
Zal vast wel het 1 en ander besteld gaan worden denk ik.
Nou vast wel maar geen sushi (wat overrated is een hap kleffe rijst met een flinter vis) Maar bouw materialen enz. Er zitten niet echt veel luxe poezen daar (nog)quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Liever hun dan ik.![]()
Gaat nog leuk worden. Of het meeste aan bouwmaterialen uitgeven of zullen ze gaan voor korte termijn middelen. Zal wel een hoop discussies opleverenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Liever hun dan ik.![]()
Beltegoed idd. En ik zou de energie en internet leverancier bellen om de aansluitpunten op te laten sporen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als ze slim zijn beltegoed en een normaal onderkomen, GWL.
Maar ik gok sushi en een BBQ.
Ja nu gaat het streamen leuk worden ipv van gejankquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:00 schreef Bonken het volgende:
[..]
Gaat nog leuk worden. Of het meeste aan bouwmaterialen uitgeven of zullen ze gaan voor korte termijn middelen. Zal wel een hoop discussies opleveren
Dat zou ook heel slim zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vast wel maar geen sushi (wat overrated is een hap kleffe rijst met een flinter vis) Maar bouw materialen enz. Er zitten niet echt veel luxe poezen daar (nog)
Nee geen internet please. Water en stroom.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Beltegoed idd. En ik zou de energie en internet leverancier bellen om de aansluitpunten op te laten sporen.
Geen internetquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Beltegoed idd. En ik zou de energie en internet leverancier bellen om de aansluitpunten op te laten sporen.
De bank bellen voor een rekening is ook een must.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de meeste cossers ookquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:03 schreef freaky40 het volgende:
Water en stroom is in eerste instantie meer dan voldoende qua luxe. Internet is niet nodig want als je telefoon hebt kun je ook bellen. Voorkomt ook hang streams voor de PC.
En als eerste gaan ze een foto camera kopen, wordt weer polly,s schieten op de markt!.of ze wachten totdat er een wordt aangeboden.quote:
Heeft toch helemaal geen prioriteit.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:09 schreef Silves het volgende:
[..]
En als eerste gaan ze een foto camera kopen, wordt weer polly,s schieten op de markt!.of ze wachten totdat er een wordt aangeboden.
Nee, maar ze zeiden dit vanmorgen al, veel en snel geld verdienen, de sterren vinden dit belangrijk!.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft toch helemaal geen prioriteit.
Dat denk ik niet. Je blijft te veel hangen in het Utopia 1quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:09 schreef Silves het volgende:
[..]
En als eerste gaan ze een foto camera kopen, wordt weer polly,s schieten op de markt!.of ze wachten totdat er een wordt aangeboden.
Wel goed geld verdienen met de pollies. Volgende week misschien eerste markt, dan kunnen ze gelijk de pot spekken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heeft toch helemaal geen prioriteit.
Nou volgende week al, ik weet het niet. Moet je ook standhouders hebben die hier voor tijd kunnen maken. Daar gaat meestal weken vooraf voordat zo'n markt gehouden kan worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:12 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wel goed geld verdienen met de pollies. Volgende week misschien eerste markt, dan kunnen ze gelijk de pot spekken.
Zonder stroom is dat niet te doenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou volgende week al, ik weet het niet. Moet je ook standhouders hebben die hier voor tijd kunnen maken. Daar gaat meestal weken vooraf voordat zo'n markt gehouden kan worden.
Er zal vast wel een sponsor met zonnepanelen komenquote:
en een windmolenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zal vast wel een sponsor met zonnepanelen komen
John met kogelgat. Die kwam al met een kapot shirt binnenquote:
Opeten wat je niet kan bewaren, lijkt me niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:19 schreef snetje het volgende:
Het mooiste komt na 20.00 ...hoe en wat te doen met de voorraad die ze hebben gekregen ...de één wil er zuinig mee omgaan ..de ander wil lekker vreten...waar gaan ze het geld in investeren?..
Adriaan oogst nog het beste ..kruiwagen ..shop ..gieter..plantjes...
Nee die kreeg de eerste of tweede dag bijna een zaag in zijn rug.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
John met kogelgat. Die kwam al met een kapot shirt binnen
Oh ik ken hem niet andersquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee die kreeg de eerste of tweede dag bijna een zaag in zijn rug.
Utopiaanse oorlogswond zeg maar.
Het is zijn trademarkquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is zijn trademarkstraks kan je een John-shirt kopen voor 4 tientjes incluis karakteristiek gat op de rug
Hebben ze al geopperd hoor. Serieus plan.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Je blijft te veel hangen in het Utopia 1
Het is wel een idee!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Het is zijn trademarkstraks kan je een John-shirt kopen voor 4 tientjes incluis karakteristiek gat op de rug
quote:
Welk schuimpje wil het gat in het t-shirt van Utopia-John kopen?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:25 schreef Rhosyn het volgende:
Christel en Jessie over het naakte douchen van Mike.
Met zoiets er omheenquote:
Toch niet normaal dat Sanne hardop roept dat Adriaan zijn ketting maar moet weggeven.quote:
Mag dat kind ook helemaal niet, ook die smoel die ze er bij trok toen ze het riep......quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
grote bakkes van Sanne bgint Adriaan en Sjon al op te breken
er kwam een dame binnen met het e.a.
ui , blik fruit en nog meer
ruilhandel .. ze betaald ook 5,- entree
JE KETTINGG zegt Sanne tegen Adriaan..
. Adrian tegen Sanne ; ik vnd het erg dat jij hierover begon!
snap je dat ??
Sanne ; neeijj
Adrian geeft de dame de ketting , dame is er blij mee
Sanne doet of ze gekke henkie is
we praten zo wel
ze snapt het heel goed ..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Toch niet normaal dat Sanne hardop roept dat Adriaan zijn ketting maar moet weggeven.
Nog erger dat Sanne dat niet begrijpt.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:29 schreef Bonken het volgende:
Oh man, nog meer bezoekers, Christel trekt het bijna niet meer
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh ff een hugg
was goede bedoeling en puur
![]()
![]()
had een leuke voor Jetje geweest
meen ik oprecht
Zaten nog wel een aantal kinderen tussen die gratis naar binnen mochten dus bedrag zal lager uitvallen.quote:
De verpakking was al open toen ze eens tukje nam.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:37 schreef Jemoederniet het volgende:
Jessie doet de vlucht naar voren door alvast toe te geven van de chocolade te hebben gegeten.
Lijkt me ook wel. Was er ook eentje ongesteld. Tsja..... dan vraag je je toch af....quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:29 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik geloof er echt niks van, dat ze alleen af en toe "douchen" met bikini aan onder dat zeikstraaltje aan die boom. Na 10 dagen stink je echt een uur in de wind met deze warmte. Je ziet ook niemand met vet haar...Hoe doen ze dat?
[ afbeelding ]
Oh ik snap hetquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:28 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Toch niet normaal dat Sanne hardop roept dat Adriaan zijn ketting maar moet weggeven.
Nog erger dat Sanne dat niet begrijpt.
Ze moeten toch aan de 5000 omzet komenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:38 schreef Silves het volgende:
[..]
De meeste zijn geruild voor eten en matriaal.
Kunnen ze ook een goede tent van bouwen.quote:
Ja ik begin de karaktertjes al een beetje door te krijgen.quote:
Muggen horquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kunnen ze ook een goede tent van bouwen.
Inderdaad zeg..quote:
Het is maar goed dat Adriaan dat niet zegtquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:43 schreef Soury het volgende:
Sanne met haar uitpraten. Tief op Jesus laat je ook nooit uitpraten. Die zit verveeld aan de wijn met een joint
Ja misschien zwanger? Dan neem ik mijn opmerking terugquote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:42 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
de dame is groot, voor haar postuur, ziet ze goed heel goed uit
Ik denk van niet , en anders neen ik me reactie ook terug .quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja misschien zwanger? Dan neem ik mijn opmerking terug
Ik wacht nog op de legkippen...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Is het nou klaar of komt er nog een lichting?
mocht tot 8uur dacht ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Is het nou klaar of komt er nog een lichting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |