Klopt, want ze voelen zich nu al sterren. Het hoogste woord.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:04 schreef Sodeknetters het volgende:
Nagespeeld? Ze gaan het overtreffen.
Of ze er al maanden inzittenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, want ze voelen zich nu al sterren. Het hoogste woord.
Gehuurd en daarna terug naar gemeente.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is dit stuk grond aangekocht door Talpa
of wrd het gehuurd?
.. geen zin an te zoeken zeg maar
.. Mensen willen het kakhok zien
tis een vetput aldus Mike
Het zal ook raar voelen dat mensen naar je toekomen, omdat ze je op tv hebben gezien.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, want ze voelen zich nu al sterren. Het hoogste woord.
Jij begrijpt het. Zit verbaasd te kijken.quote:
Dat ene? 90% van de schuimpjes heeft een Olympische gestalte.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:07 schreef Jian het volgende:
Dat ene bolle schuimpie zag ik net al op zijn horloge kijken, die heeft het wel gezien en gehoord
Huur!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is dit stuk grond aangekocht door Talpa
of wrd het gehuurd?
Ja, dat hoor je vaker, maar ik bedoel niet perse nu, maar juist op andere momenten.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:08 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Het zal ook raar voelen dat mensen naar je toekomen, omdat ze je op tv hebben gezien.
Yep, met een zooi pallets.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:08 schreef Yaksa het volgende:
Heeft dus ook iemand een kruiwagen voor hun meegenomen.
ahahaha echt hequote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Zit verbaasd te kijken.
owkee...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:08 schreef Geraldb het volgende:
[..]
Gehuurd en daarna terug naar gemeente.
Die willen er niet dood gevonden worden, dus dat zullen we nooit weten.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:10 schreef Koekiebakkie het volgende:
Zijn er al cossers in het wild gespot?
Ik zie heel veel mensen met contrabande onder hen t-shirtquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:10 schreef Koekiebakkie het volgende:
Zijn er al cossers in het wild gespot?
Ijscoman en je hoeft geen entree te betalen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:09 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Al die bezoekers luisteren en kijken of ze de Nachtwacht bewonderen, Man man een stukkie gras met een paar bomen, nou ik heb hier een heel groot mooi park met OS zwembad en kinder boerderij en veel grasveldjes ik denk dat ik eens al die bomen ga tellen
Dat bepalen de schuimpjes welquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mike : het is niet de bedoeling dat we vertroeteld worden
Ja vaag; Ok, Bol met een honkbalpetje op, waarschijnlijk gedwongen achter zijn al even bolle vrouw aansjokkend ...... Ik weet 't het blijft op 50% toepasbaar ........quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:08 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat ene? 90% van de schuimpjes heeft een Olympische gestalte.
Vijf ringen.
Ik heb hem!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja vaag; Ok, Bol met een honkbalpetje op, waarschijnlijk gedwongen achter zijn al even bolle vrouw aansjokkend ...... Ik weet 't het blijft op 50% toepasbaar ........
Of de traditionele Chineesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:12 schreef pullup het volgende:
Lol
Dat gaat een weekje eten bestellen worden dus
Ja ik miste ze al.Tis toch niet hetzelfde als ze niet hier zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
stokstaart
spekkie
geilejodokus
blapkaak
grootmuil
ieniminie
balzak
tyfessnoll
kwamen in groepjes
Worden die mensen allemaal gefouilleerd?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie heel veel mensen met contrabande onder hen t-shirt
Dat is 'mquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik heb hem!
Ja, die heeft een hoog 'get me out of here' gehalte.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:14 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Worden die mensen allemaal gefouilleerd?
ho ho ik vraag als entree een pakkie peuken plus flesjes plat water die ik dan weer verderop doorverkoopquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ijscoman en je hoeft geen entree te betalen.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Ja ik miste ze al.Tis toch niet hetzelfde als ze niet hier zijn.
Laten zich bedonderen. Slim gedaanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:15 schreef mevrouwdebok het volgende:
ruilen voor een steen of blaadje , mensen wat worden we bedonderd
Kijk, dat is pas handelsgeest.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ho ho ik vraag als entree een pakkie peuken plus flesjes plat water die ik dan weer verderop doorverkoop
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
stokstaart
spekkie
geilejodokus
blapkaak
grootmuil
ieniminie
balzak
tyfessnoll
kwamen in groepjes
snap daar helemaal niets van, een Jessie die als een hardwerkende meid wordt gezien, een bikkel zelfs, en dan dat ouwe wijf Sannequote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:13 schreef mazaru het volgende:
Gejank over wie de volgende groep gaat rondleien tussen Jessie en Sanne. Allebei te lui om uit hun ogen te kijken
bij Uto1 was dat wel, niet foeileren maar wel alles afgeven zelf peuken mochten niet mee naar binnen, en je moet een papier onder tekenen dat je geen info van buitenaf doorspeeld zal hier wel net zo zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:14 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Worden die mensen allemaal gefouilleerd?
Morgen komt de Triathlon hier langs alle profs en mensen die voor de fun mee doen, denk dat ik maar een paar flesjes inslaquote:
Dit is de vijver en daar is de uitgangquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Er komen 2 binnen die niks bij zich hebben.
Access deniedquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
betalen in naturaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dit is de latrine. Daar kunnen we je in gooien, of je regelt alsnog wat eetbaars.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wat zegt u, Spaatje Blauw?, dat is dan 5 euro alstublieftquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Morgen komt de Triathlon hier langs alle profs en mensen die voor de fun mee doen, denk dat ik maar een paar flesjes insla
OT. ze lopen binnen
Dat zullen dan zeker geen streamers zijn. Die zien andere beeldenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
snap daar helemaal niets van, een Jessie die als een hardwerkende meid wordt gezien, een bikkel zelfs, en dan dat ouwe wijf Sanne
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit is de latrine. Daar kunnen we je in gooien, of je regelt alsnog wat eetbaars.
Adriaan stond net een appel te etenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het gezeik begint al. Adriaan zegt dat hij van John geen appel heeft gehad
Nieuw-West... heeft graties water punten geregeldquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Morgen komt de Triathlon hier langs alle profs en mensen die voor de fun mee doen, denk dat ik maar een paar flesjes insla
OT. ze lopen binnen
En die Sanne zie ik steeds kauwend in beeld.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen met het down syndroom er nog komen
Zag m net nog een appel vretenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het duurt de hele dag begreep ik dus je hebt nog evenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Geef me een momentje eh? driewieler gaat niet sneller
en advies over de pruim deppenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:24 schreef Bonken het volgende:
Wildvreemde vrouw vraagt Christel hoe het maar haar blaas is![]()
Na het neuken vooralquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en advies over de pruim deppen
overdwars vegeh
ook goed uitplassen
ssstttt veraai dat nou niet, ik moet wel binnenlopen qua eurie`squote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Nieuw-West... heeft graties water punten geregeld
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Eindelijk eten bestellen
[ afbeelding ]
Sommigen waren al aan het snaaien inderdaad. Ze moeten nou niet doen alsof ze een hele voorraad hebben aangelegdquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Daar begint het gedonder al over appels en bananen die sommigen wel en anderen niet hebben gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |