Nog genoeg cash tot dinsdag in huis?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed de brievenbus in de gaten houden vanaf dinsdag iig.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Goed de brievenbus in de gaten houden vanaf dinsdag iig.
heb m'n pinpas nog, alleen de creditcard lag niet waar hij moest liggen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog genoeg cash tot dinsdag in huis?
Was je nog gaan sporten vanochtend? Of babyborrel nog geweest ?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
heb m'n pinpas nog, alleen de creditcard lag niet waar hij moest liggen.
Klein beetje para word ik er wel van trouwens. Dat ding komt eigenlijk nooit van z'n plek af.
jepquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Popeye is van de spinazie overgestapt op cafeïne
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Popeye ja. Sinds hij aan de koffie is. Hij moet spinazie hebben aloa
doe is fucking normaal zegquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aloa kan eindelijk mikey weer blokken eindelijk weer een doel in je leven vriend
Nou zeg sorry hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:19 schreef murp het volgende:
[warning]Mikey, als je je niet kan gedragen flikker je maar op[/warning]
quote:
Het was maar een grapjequote:
gisteren laatste avond en daarna in een rap tempo aan de bierquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:22 schreef I. het volgende:
[..]
Nog steeds?Of was het de hele week vermoeiend?
dat laatste is altijd goed ideequote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:23 schreef murp het volgende:
[..]
gisteren laatste avond en daarna in een rap tempo aan de bier
Goed hier ook. Lekker rustig dagje zonder verplichtingenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:22 schreef I. het volgende:
[..]
Goed!Vannacht werd toch iets minder productief dan gedacht, maar ach. Kan niet altijd goed gaan.
![]()
Met jou?
Ahquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:23 schreef murp het volgende:
[..]
gisteren laatste avond en daarna in een rap tempo aan de bier
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goed hier ook. Lekker rustig dagje zonder verplichtingen
Maar dat je minder productief was vannacht betekent niet dat het slecht ging of gaat. Alleen dat je toch wel mens bent en ook je rust nodig hebt zo nu en dan
Het is weekend, gun jezelf wat rust. Dat heb je zeker wel verdiend hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:27 schreef I. het volgende:
[..]Lekker he
KloptNog wel een paar dingen kunnen doen, maar daarna geen zin meer
Dat zijn juist van die projectjes waar ik geen zin in hebquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het is weekend, gun jezelf wat rust. Dat heb je zeker wel verdiend hoorof aan een heeeeeeel ander soort project beginnen. Ophangen van de jaloezie
ga nu borrelen. Lang in mn nest gelegen vanochtend.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Was je nog gaan sporten vanochtend? Of babyborrel nog geweest ?
Was ook lang opgebleven hequote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ga nu borrelen. Lang in mn nest gelegen vanochtend.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:33 schreef I. het volgende:
[..]
Dat zijn juist van die projectjes waar ik geen zin in heb![]()
Moet ook nog steeds een spiegelkastje ophangen, ook geen zin in.
Kan nog wel even duren denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]wanneer jij daar zin in hebt doen.
Heftig, je zal maar 50km/u aan komen rijden terwijl dat gebeurt.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]3 andere projecten staat voorop nou. Als je maar niet nog meer schaaltjes verliest he
At je ze altijd met of zonder water?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:42 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vroeger wel. Maar echt jaren niet gegeten
Wil die hete fire Noodles wel proberen. Kijken of het echt so heet is als ze zeggen.quote:
Oeh, ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wil die hete fire Noodles wel proberen. Kijken of het echt so heet is als ze zeggen.
Eet jij ze wel?
Aan die dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:47 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Ah, roerbaknoodles idd.Ook lekker
Ik dacht zelf meer aan van die instant noodles
die zijn sneller klaar...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:47 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Ah, roerbaknoodles idd.Ook lekker
Ik dacht zelf meer aan van die instant noodles
Welke smaken? Kerrie was mijn lieveling, beetje heet was diequote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:46 schreef I. het volgende:
[..]
Oeh, ben ik ook wel benieuwd naar
Ik eet af en toe good noodles, zitten er maar een paar smaken van bij die ik lekker vind
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zowel met als zonder. Beide was wel lekker. maar vaker zonder water. Meer smaak zo
Kip, kerrie en satequote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Welke smaken? Kerrie was mijn lieveling, beetje heet was die
quote:
Klinkt wel goed jaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:53 schreef aloa het volgende:
[..]
logisch idd![]()
Ik vind die andere wel veel lekkerder
Ik zie mikeyquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:01 schreef I. het volgende:
[..]
Je ziet dingen die er niet zijn Mikey, doe even rustig.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Click bait. Dat gaat ze toch niet allemaal op krijgen
Ja, en ik zie ookquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zie mikey
Aloa
Mikey
Aloa
Hopelijk doet voorem wel aan eerlijke behandeling van users.
Vriendjes politiek onder crew en users maakt fok er niet beter op.
I.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, en ik zie ook
Limoentjuh
aloa
I.
aloa
Mikey
aloa
Buiten dat, is het toch ook gewoon onderdeel van het spel?Dat je elkaar mag blocken?
Negeer het verder gewoon, hier schiet je niks mee op man. Al zou het zijn bedoeling zijn om je te pesten, door er op te reageren lok je het juist nog meer uit. Andersom is dat het zelfde.
Ben er nu wel een beetje klaar mee om hier constant over te moeten beginnen. Denk dat jullie volwassen genoeg zijn om gewoon de verstandige te zijn en hier mee te stoppen.
Ik heb het sowieso jaren niet gegeten. Met jou praten zorgt er wel weer voor dat ik én zin heb cola én in Noodlesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:10 schreef I. het volgende:
[..]Wel lekker, maar zou het niet elke week hoeven hebben, beetje afwisseling is dan wel fijn.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Click bait. Dat gaat ze toch niet allemaal op krijgen
Fok kennende krijg ik toch al weer een weekje vakantie wat apart is want in het gemiddelde klb vbl topic gaat het er veel feller aan toe maar bij mij leggen ze op elke korrel zout.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:10 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, en ik zie ook
Limoentjuh
aloa
I.
aloa
Mikey
aloa
Buiten dat, is het toch ook gewoon onderdeel van het spel?Dat je elkaar mag blocken?
Negeer het verder gewoon, hier schiet je niks mee op man. Al zou het zijn bedoeling zijn om je te pesten, door er op te reageren lok je het juist nog meer uit. Andersom is dat het zelfde.
Ben er nu wel een beetje klaar mee om hier constant over te moeten beginnen. Denk dat jullie volwassen genoeg zijn om gewoon de verstandige te zijn en hier mee te stoppen.
Helemaal niet apart, als je het uitlokt. Dat heb ik ook al eerder aangegeven. Als je je gewoon gedraagt is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Fok kennende krijg ik toch al weer een weekje vakantie wat apart is want in het gemiddelde klb vbl topic gaat het er veel feller aan toe maar bij mij leggen ze op elke korrel zout.
Zonde.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:13 schreef aloa het volgende:
Ik stop voorlopig maar...heeft geen zin dit.![]()
Het is van mijn kant nooit persoonlijk geweest, maar het is niet leuk meer.
Succes mensen, ik kom later wel weer eens kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |