Of over de balustrade van de galerij!quote:
Zie 2 posten terugquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of over de balustrade van de galerij!
En hemastyle! Galerijflatleef!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:13 schreef Already_in_use het volgende:
Of over de balustrade Grrrrrrrr style
is galerijflattraditie hoor. Alles over de balustrade.quote:
Mevrouw aloa van 4000 kilo?quote:
wat is toch met priemgetallen dat mensen die mooi vinden?quote:
Veul!quote:
Niet met ademhalen hoop ik.quote:
haha, ik ken iemand die is gestopt bij 99.999quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:25 schreef aloa het volgende:
[..]
300003 was ook leuk geweest.
In die top 500 staan ook een paar die gestopt zijn bij 100.000.
geen ideequote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Is het stoppen als je met een ander account verdergaat?
Echt mongooltjes af en toe ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:21 schreef noodgang het volgende:
Verdomme, een pakketje via Amazon bij een Duits pakketpunt laten bezorgen, is er volgens de track and trace de hele tijd niemand thuis op het pakketpunt, wat nota bene van de bezorgservice zelf is
Het is gewoon een winkel die de hele dag open is.
[/klaagmodus]
Vanaf weer kan je het dan ophalen?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, irritant, want heb na vandaag amper tijd om dat ding op te gaan halen
en dit:
[..]
En anders?quote:
Geen idee, gisteren en vandaag hebben ze geprobeerd te bezorgen en nu staat er onbekendquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:35 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vanaf weer kan je het dan ophalen?
Praat niet zo tegen de leider van de zeehonden!!! Flippingmaster is de brenger van de nieuwe wereldordequote:
Zal niet veel uithalen vrees ik. Zal je toch moeten wachten tot maandagquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Geen idee, gisteren en vandaag hebben ze geprobeerd te bezorgen en nu staat er onbekend![]()
Net Amazon maar een mail gestuurd
Ja dat vrees ik ook, alleen heb ik dan echt een week geen tijd om daar langs te rijdenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zal niet veel uithalen vrees ik. Zal je toch moeten wachten tot maandag
Goffedomme jij ook alquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Jep, irritant, want heb na vandaag amper tijd om dat ding op te gaan halen
en dit:
[..]
Moentjuhquote:
Haha de buren van een pakketpuntquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:39 schreef Limoentjuh het volgende:
postnl laat pakketje meestal achter bij de buren. Jammer dat Amazon dat niet ook doet
Weekje is wel lang wachten jaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja dat vrees ik ook, alleen heb ik dan echt een week geen tijd om daar langs te rijden
Kan iemand anders het pakketje niet voor je ophalen dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:40 schreef noodgang het volgende:
[..]
Haha de buren van een pakketpunt
Zou kunnen
Moet legitimerenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:40 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan iemand anders het pakketje niet voor je ophalen dan?
Maar honden zijn leuk.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
weet niet, verder kom ik nooit met mijn dreigementen
Haha is niet erg tochquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moet legitimeren, dus moet ik iemand anders mijn paspoort ofzo geven
Afgeschermde kopie kan je met een app van de roverheid doenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 12:41 schreef noodgang het volgende:
[..]
Moet legitimeren, dus moet ik iemand anders mijn paspoort ofzo geven
Met extra zeequote:
hey mikeyquote:
quote:
Wie ? Die dikke?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die dikke dus kan aloa zelf ook antwoorden?
Ik krijg moentjuh haar punten.quote:
Dankjewel aloagodquote:
je mag die van mij ook hebbenquote:
Zeker wetenquote:
Cool dan ben ik klaar voor deze maand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Dat laatste die van pownews is ook een tof wijf wel tof hoe ze tegen die ministers in ging over sat vliegtuig dat is neergeschoten door rusland.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:29 schreef I. het volgende:
[..]
Die van Powned? ja doet het goed.
Of bedoel je die vrouw die geinterviewd werd?
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat laatste die van pownews is ook een tof wijf wel tof hoe ze tegen die ministers in ging over sat vliegtuig dat is neergeschoten door rusland.
Dat is kutquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Limoentje kom er maar in missie geslaagd
waarschijnlijk ligt hij gewoon ergens in huis. Maar toch maar geblokkeerd en vervanging aangevraagd.quote:
ahaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
waarschijnlijk ligt hij gewoon ergens in huis. Maar toch maar geblokkeerd en vervanging aangevraagd.
Gelukkig werkte ziggo mee op dat moment.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
waarschijnlijk ligt hij gewoon ergens in huis. Maar toch maar geblokkeerd en vervanging aangevraagd.
Daar geloven we niks van!!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zonder hulp kan ik niet winnen volgens sommigen
Ik denk als hij wint hij gelijk stopt daarna.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Daar geloven we niks van!!
Maar grr gaat m wel winnen deze ronde![]()
Jou ook gegund hoor
Ow dan mag hij m niet winnenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik denk als hij wint hij gelijk stopt daarna.
Winnen valt tegen hier leeg gevoel
misschien voelt het wel lekker als we haagse voorbij gaan met meeste overwinningen.quote:
Sorry grrr. Maar als jij stopt zodra je hem hebt gewonnen dan mag jij hem niet winnen. Wie gaat hier anders Bolke&Bolke gezelschap houdenquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
misschien voelt het wel lekker als we haagse voorbij gaan met meeste overwinningen.
Zie hem wel opeens weer meedoen als iemand gelijk staat met hemquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]moet lukken aangezien hij niet meer meedoet
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie hem wel opeens weer meedoen als iemand gelijk staat met hem
Denk het nietquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat Haags gestopt is om niet helemaal gek te worden.
hij spoort zo al niet bedoel je?quote:
zekerquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als haags hopman zou zijn zou hij een haags hopje zijn!
Nee hoor, Mikey heeft ook 200 punten gekregen ofzo omdat hij de laatste post in de nacht had, je moet gewoon op het juiste moment de laatste zijnquote:
ligt allemaal aan hoeveel tijd je wil/kan besteden.quote:
Hahahahaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als haags hopman zou zijn zou hij een haags hopje zijn!
kloptquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:56 schreef I. het volgende:
[..]
Nee hoor, Mikey heeft ook 200 punten gekregen ofzo omdat hij de laatste post in de nacht had, je moet gewoon op het juiste moment de laatste zijn
dat ook iddquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
ligt allemaal aan hoeveel tijd je wil/kan besteden.
echt hequote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nieuwe creditcard en nieuwe pincode komen beide per post met maar 1 dag ertussen. Heel veilig is dat niet hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |