Ja toch? Ik doe altijd met het tongetje,dat is extra lief.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een klein beetje liefde doet goed als je in armoe leeft.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja toch? Ik doe altijd met het tongetje,dat is extra lief.
Sanne de perfecte gastvrouw en doet alsof ze het ontzettend leuk vind daar en zich goed kan vermaken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:42 schreef AnneliesvdB het volgende:
Sanne "net als gisteren, lekker regenjasje aan en dan gaan we lekker dollen met elkaar"
Sorry Sanne maar 5 man lagen te meuren in de tent.
haha ik verstond ook werkschoenen, maar het zijn handschoenen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
werkschoenen mee... lkkr van die ouwe die thuis zit ..
via de zaak gehad ..![]()
makkelijk weg geven zo weer
lekkerlanders zijn niet van de gevers
Echt hoor,zo nep dit.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sanne de perfecte gastvrouw en doet alsof ze het ontzettend leuk vind daar en zich goed kan vermaken.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:46 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
haha ik verstond ook werkschoenen, maar het zijn handschoenen.
Gaat Jessie haar 'cadeautjes' nu wel delen met de groep?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
BRandon ..keihard werken ...
...
Adrian ... is benieuwd naar vanaaf ..
gesprekjes.. of mensen hebbrig worden en gelijk willen bestellen
niemand meer op zn plek nu ..
Leeftijd zegt niksquote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O jee, gaat nu al niet goed met me. 65+ hè.
Kost maar 4 euro.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
een kiezeltje en een plakkie hout ik kom niet meer bij dat ga je toch niet kopen
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn schuimpjes.
Doen ze om hen te helpen denk ik. Bewoners hebben wel degelijk wat knutselspullen van thuis meegenomen, dat zie ik aan de halskettingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
een kiezeltje en een plakkie hout ik kom niet meer bij dat ga je toch niet kopen
Duidelijk ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Doen ze om hen te helpen denk ik. Bewoners hebben wel degelijk wat knutselspullen van thuis meegenomen, dat zie ik aan de halskettingen.
Klopt,heeft Christel goed bedacht.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Doen ze om hen te helpen denk ik. Bewoners hebben wel degelijk wat knutselspullen van thuis meegenomen, dat zie ik aan de halskettingen.
Zolang je onder een bepaald bedrag blijft heeft de belasting geen belangstelling voor jequote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kusseh .. ene eikel op een stronk en weer weg
eikols op stronk waren 2,50
inkommsten voor zover
10 keer 5,-
1 keer 2,50...of ruilhandel geen idee
Jessie ..we moeten ook opschrijven
wat we ruilen ervoor
Brandon , dat hoef je niet op te geven
bij de belasting
broekhoest ook gratiesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
10,- ketting
5,- stuk tak
wator graties
quote:
Als ze 90 is zit die tattoo op d'r mem, onder haar memquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
omg wat lelijk ..
Oma Polder ..op de rollade .. tatoe linker mem
oh achterkant ook ,rechter schouder
gebruikte?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie heeft een stringetje verkocht.
toch wel 'n gedraagde, scheelt weer wassenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie heeft een stringetje verkocht.
Het is net 10 uur, die schrijvers van de krant slapen uitquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:05 schreef lorrie03 het volgende:
raar dat ze daar niet over hebben geschreven bij utopia nieuws over silvio
Denk dat hij de uitzending niet eens haaltquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:05 schreef lorrie03 het volgende:
Je zag hem gisteren in de uitzending binnenkomen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:05 schreef lorrie03 het volgende:
er staan wel dingen over de schuimpjes die er zijn en zoquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is net 10 uur, die schrijvers van de krant slapen uit
Jessie?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:04 schreef DKUp het volgende:
Jessie, Mike en Christel zijn wel met de meest populaire inwoners momenteel onder deze fans.
Nog veel raarderder, er zijnnog geen inwoners die Utopia verlaten hebben, volgens hunniequote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:05 schreef lorrie03 het volgende:
daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk dat hij de uitzending niet eens haalt
Hopelijk niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
ja, ja en jaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:08 schreef JediMasterLucia het volgende:
Silvio(![]()
) is weg nu en er lopen gasten rond nu? verdienen ze nu wat met de spulletjes die ze gemaakt hebben?
Ze kunnen hem er moeilijk uitlaten. Hij was heel erg aanwezig op de eerste dag.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
voor op de wcquote:
houjemondquote:
is tristan de nieuwe koos?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tristan legt zo ff 500,- in de drogert![]()
Mefroi Tatoe wit shirt ..
gaat het wagen .. echt Uto watertje
ow ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:12 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]![]()
ik niet. Dat waren houdjemond en flojo
ik ga niet vandaag voor mij is het f1 weekend. maar ben er zeker voor in om te gaan met HJM natuurlijk. moeten datum prikkenquote:
Een kruis dan?Sanne.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:15 schreef Toverheks het volgende:
Ik vind Tatoos gaaf maar 3 sterren in je nek dan moet je wel heel erg dronken zijn geweest
okequote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:15 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik ga niet vandaag voor mij is het f1 weekend. maar ben er zeker voor in om te gaan met HJM natuurlijk. moeten datum prikken
nu al?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kusseh ook iedereen m
gatverdamme zeg ...
koortslippeh ellende
met die opgeschoren kop int rosje shirt ?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:15 schreef Toverheks het volgende:
Ik vind Tatoos gaaf maar 3 sterren in je nek dan moet je wel heel erg dronken zijn geweest
Ja die, ze ken best lief zijn maar nee zo in je nek 3 sterren neem dan een mooie tatooquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
met die opgeschoren kop int rosje shirt ?
mja 1 grote familie...hebben ze gejat van de TROSquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:16 schreef Toverheks het volgende:
En dat zoenen als je een bezoeker bent dat geknuffel, echt vind ik ook 3 keer niks, doe je toch niet de 1e keer
Je kunt makkelijk even op en neer. F-1 is pas later op de dagquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:15 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik ga niet vandaag voor mij is het f1 weekend. maar ben er zeker voor in om te gaan met HJM natuurlijk. moeten datum prikken
echt he vind dat zo stom, als ik iemand begroet geef ik netjes een hand en dat gezoen ze zullen best ook wel stinken die Utopianen dus bbrrrrrr en bahquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
mja 1 grote familie...hebben ze gejat van de TROS
makkelijker met soliciterenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja die, ze ken best lief zijn maar nee zo in je nek 3 sterren neem dan een mooie tatoo
ik heb zo m'n ritueeltjesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:18 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Je kunt makkelijk even op en neer. F-1 is pas later op de dag
Ik zou een wildvreemde niet eens zoenen. Een hand is genoeg:Yquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he vind dat zo stom, als ik iemand begroet geef ik netjes een hand en dat gezoen ze zullen best ook wel stinken die Utopianen dus bbrrrrrr en bah
juist dat geklef of ze elkaar al jaren kennenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:20 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik zou een wildvreemde niet eens zoenen. Een hand is genoeg:Y
Oh... waarom niet? Ik vind uto2 leukerquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:14 schreef renevanlaaren het volgende:
ik heb echt mijn best gedaan , utopia 2 kan mij nog steeds niet boeien
ewwwquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist dat geklef of ze elkaar al jaren kennen
hahahaaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik snap jullie niet hoor,ik pak iedereen gelijk op de bek.
Ze hebben daar ook nog geen tvquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die kijken geen tvhebben ze niet eens
Tuintje van Adriaan kan ik nog niet echt plaatsen op de plattegrond.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:20 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[ afbeelding ]Mooi stukje tuin heeft Adriaan gemaakt. Dit afdekken/beschermen lijkt mij wel prioriteit nummer 1
allemaal christen denk die ze ken van..of via 😉quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
Is dat die Sanne die zo overdreven de mensen begroet, alsof ze die mensen al meer dan
40 jaar kent
met tong ook nog zekerquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik snap jullie niet hoor,ik pak iedereen gelijk op de bek.
Ja dat is een goeie, ik heb ook geen idee. Ik zal er eens op letten.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tuintje van Adriaan kan ik nog niet echt plaatsen op de plattegrond.
Ergens achter/naast de grote stenenheuvel...
Echt wel,en billen voelen.Sommige mensen reageren wel raar dan.quote:
Handig aanmaakhoutje met touwtje voor de openhaardquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:27 schreef Toverheks het volgende:
Ik had als bezoekster een paar pakken pannekoekenmeel lopen ruilen voor zo een gaaf plankkie aan een touwjte, want wie wil dat nu niet hebben
lekkerquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt wel,en billen voelen.Sommige mensen reageren wel raar dan.
2 door tristanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:27 schreef mazaru het volgende:
Brandon heeft een drinkbeker gekregen. Er is ook een slaapzak gebracht. Jessie wil hem.
Echt, en dan die mensen die dat gaan kopen, wat moet je er in godsnaam mee, of je moet het om doen en de supermarkt inhuppelen en keihard roepen ** Ik was lekker in UTO2 **quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Handig aanmaakhoutje met touwtje voor de openhaard
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:28 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zien eruit als potentiële cossers
Werk aan jezelf en stel je open voor andere ervaringen, haha..quote:
Jij hebt een ban te pakken,tot volgende week.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]Gert......................
Nee hoor grapje
hahaha en dat zal dan niet mijn 1e zijn........................quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij hebt een ban te pakken,tot volgende week.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Echt, en dan die mensen die dat gaan kopen, wat moet je er in godsnaam mee, of je moet het om doen en de supermarkt inhuppelen en keihard roepen ** Ik was lekker in UTO2 **
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha en dat zal dan niet mijn 1e zijn........................
jdm heeft altijd wel een blik schuim in de la...en anders de medewerkers van talpa die een slecht beoordelingsgesprek gehad hebben, als waarschuwing zeg maarquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:30 schreef b_engeltje het volgende:
Tot mijn verbazing is er aanloop en ik denk dat ze ondertussen het startcapitaal 250 wel weer hebben
voordat ik typ zie ik het al voor me, echt veeg me op wat een droeftoeters met dat houtje touwtjequote:
tegen mike zeker..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:33 schreef mazaru het volgende:
Mevrouw links: Je mag wel vaker douchen hoor.![]()
[ afbeelding ]
En dat is vast niet omdat hij stinkt.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
Schuimpje tegen Mike;jij mag wel vaker douchen.
Ben het met je eens, lijkt me een lieve gevoelige jongenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:33 schreef b_engeltje het volgende:
Kan het niet helpen ..maar vind brandon een schatje...
Misschien houdt hij zich rustig en komt er steaks een duveltje uit
Maar tot nu toe gaat mijn popi stem naar brandon
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
tegen mike zeker..
Nou dat zeker geen straf om te zien 😜
is dat die met die cute ass?quote:
Alles in het kerkzakjequote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:36 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Sanne: 'De mensen die bananen meenemen betalen ook gewoon entree toch?'
Hebbert
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee ze gaat niet naar de kerk
Dat is geldklopperij zei ze laatst
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]
klopt,heel wat anders dan b.v een Rienk
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:39 schreef lonneberga het volgende:
Maar ik begrijp dat het schuim binnen is,en Sylvio hem gepeerd.
Dat wil ze juist niet.Haar woorden.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee ze gaat niet naar de kerk
Dat is geldklopperij zei ze laatst
dan noem je ook weer iemandquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]
klopt,heel wat anders dan b.v een Rienk
Gooien ze er toch gewoon douchen met mike in 😜quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Die Utopen zijn zo door die zelfgemaakte spulletjes heen. Ben benieuwd als het op is of er dan nog bezoekers binnen mogen komen
Douchen met Mikequote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Gooien ze er toch gewoon douchen met mike in 😜
goed ideequote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Gooien ze er toch gewoon douchen met mike in 😜
Maak ik de caps wel.quote:
reken ff uit, 5 euro intreequote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:43 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat er nog geen 50 bezoekers gaan komen vandaag...
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:47 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, deel twee volgt nog ......![]()
[ afbeelding ]
Centraal deel 1 - 8 juni 2018.
x6lfnii
Allemaal wel van hetzelfde ras gespot. Zou niet weten of daar Uto 1 schuimpjes tussen zaten.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:48 schreef eskil het volgende:
Zijn er ook al Utopia 1 schuimpjes gespot? En komen Eric en Daantje nog langs
Die komen vast nog wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Allemaal wel van hetzelfde ras gespot. Zou niet weten of daar Uto 1 schuimpjes tussen zaten.
Gijp zou krissie wel doenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:53 schreef Toverheks het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat Wilfried,Johan en van de Gijp vinden van Uto, ze krijgen vanaf a.s. maandag de late night op RTL en het prog. moet toch volgelult worden
Sorry,op de gekste dingen.quote:
Haar aanduwer.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is blauwstreep shirt .. de Man van Mefroi Alie?
Welkom op het internetquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:00 schreef Tossalady804 het volgende:
Zouden jullie het ook leuk vinden als jullie Daar liepen en een van die nare opmerkingen werden gemaakt op de cos
Ja ,dat vinden wij leuk.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:00 schreef Tossalady804 het volgende:
Zouden jullie het ook leuk vinden als jullie Daar liepen en een van die nare opmerkingen werden gemaakt op de cos
krijgt je eelt op je ziel vanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:00 schreef Tossalady804 het volgende:
aangezien ik dacht dat deze coss ging over de bewoners van Utopia en niet over de mensen die een bezoek brengenquote:
COS = Commentaar Op Streams.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:01 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
aangezien ik dacht dat deze coss ging over de bewoners van Utopia en niet over de mensen die een bezoek brengen
COS,commentaar op de streams,wat snap je niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:01 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
aangezien ik dacht dat deze coss ging over de bewoners van Utopia en niet over de mensen die een bezoek brengen
Je kunt er toch niks aan doen ik doe er zelf net zo hard aan mee. En ze gaan er niet dood van hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:01 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
Zonder schepje en emmertje echt wat moet je er zoeken als Bezoeker echt ik vraag het me af, is het gewoon apies kijken of hebben de bezoekers GELD toegehad van de FEBOquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:58 schreef spapaars het volgende:
Daar sta je dan voor ¤10. in een zandbak.
Ik snap niet dat er mensen die er anders uitzien door jullie worden afgebrand dat snap ik nietquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
COS,commentaar op de streams,wat snap je niet?
Dan lees je niet goed.Ik postte bijv. dat Jessie het leuk deed.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:04 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen die er anders uitzien door jullie worden afgebrand dat snap ik niet
Ik lees namelijk geen positieve dingen over wat er wordt gedaan op de Streams op dit moment
als je daar bent geweest.. en leest hier toevalligquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:01 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
En douchen met Mike .quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:05 schreef Toverheks het volgende:
Ik beledig nog niemand, bezoeker of bewoner, ik hou het NU nog netjes maar in de loop van de aankomende maanden wil ik af en toe wel Los gaan hoor
Moet ie wel wat hebben hangen en geen pinkeltjequote:
de meeste mensen die daar nu komen zijn streamersquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:04 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er mensen die er anders uitzien door jullie worden afgebrand dat snap ik niet
Ik lees namelijk geen positieve dingen over wat er wordt gedaan op de Streams op dit moment
tja dat hebben we nog niet kunnen keuren..maar zijn billen waren zeker okquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moet ie wel wat hebben hangen en geen pinkeltje
Ik zal het met een pakje zout nemen inderdaad jaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
als je daar bent geweest.. en leest hier toevallig
tot je een spekreet hebt .
of als een schaap lacht
tis cos he
rls gasten heel fijn tikvoer,. neem het met een pak zout
Ja en nee.. blijkbaar mogen ze niet zomaar iets aannemen maar iets ruilenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:10 schreef PTLe het volgende:
Nou lekker dan al de pallets gaan op een kisjes , dom hoor .
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
als je daar bent geweest.. en leest hier toevallig
tot je een spekreet hebt .
of als een schaap lacht
tis cos he
rls gasten heel fijn tikvoer,. neem het met een pak zout
En veel te veel fruit met deze warmte ?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:11 schreef Dotteke het volgende:
ZO jammer dat mensen van alles komen brengen echt heel jammer
Nee mag niet..quote:
Maak je niet druk. Dit is nou eenmaal Fok. Wat je niet leuk vind om te lezen daar scroll je overheen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:12 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
Ik zal het met een pakje zout nemen inderdaad ja
het is nog vroegquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:14 schreef Crabapple het volgende:
Goedemorgen Cossers, is nog niet erg druk op het terrein zo te zien. Had meer volk verwacht eigenlijk
Volgens mij een scheur in zijn shirt.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:14 schreef b_engeltje het volgende:
Wat zit er voor groot zwart beest op johns rug ieuw..
Zit er al dagen, zal wel een vlek zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:14 schreef b_engeltje het volgende:
Wat zit er voor groot zwart beest op johns rug ieuw..
Fruit is altijd goed.quote:
Commentaar Op de Streamsquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:01 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
o ja dat kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:15 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Volgens mij een scheur in zijn shirt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:04 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
Bananen skeet.quote:
Als je hier vaker leest prik je zo door het 'negatieve' heen, er wordt soms ook liefdevol over de schuimpjes gesproken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:12 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
Ik zal het met een pakje zout nemen inderdaad ja
Hij heeft worstjes verstopt.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:17 schreef Dotteke het volgende:
Wat stopt Adriaan nu in zijn zak, een blik met????
bokworst waarschijnlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:17 schreef Dotteke het volgende:
ze is er heel blij meequote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:17 schreef FloJo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een knappe ketting!
positief genoeg?
Zie je dat bedoel ik dank je wel😛quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:17 schreef FloJo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een knappe ketting!
positief genoeg?
Knalworsten, zal wel te doen hebben met zijn veganismequote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:17 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:17 schreef FloJo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat een knappe ketting!
positief genoeg?
Het lijkt hier of haar li borst veel groter is dan haar rechter?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:16 schreef PTLe het volgende:
Mevr heeft aan een kant een hap uit het haar![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:17 schreef Amphorapotje het volgende:
Valt mij erg mee. Ik had minder streamers aan de poort verwacht.
Dat gaat wel erg ver, omdat hij zelf vegan is natuurlijkquote:
Hoe oud zijn zequote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:18 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
bokworst waarschijnlijk
Willen ze verstoppen voor john
dankjewel paquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.![]()
Mijn adoptie kind.
Wat zeur je dan? We bedoelen het niet verkeerd.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:19 schreef Tossalady804 het volgende:
[..]
Zie je dat bedoel ik dank je wel😛
Ik ramde heel zn tuin naar de klotuhquote:Op zaterdag 9 juni 2018 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat wel erg ver, omdat hij zelf vegan is natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |