Ja toch? Ik doe altijd met het tongetje,dat is extra lief.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een klein beetje liefde doet goed als je in armoe leeft.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja toch? Ik doe altijd met het tongetje,dat is extra lief.
Sanne de perfecte gastvrouw en doet alsof ze het ontzettend leuk vind daar en zich goed kan vermaken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:42 schreef AnneliesvdB het volgende:
Sanne "net als gisteren, lekker regenjasje aan en dan gaan we lekker dollen met elkaar"
Sorry Sanne maar 5 man lagen te meuren in de tent.
haha ik verstond ook werkschoenen, maar het zijn handschoenen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
werkschoenen mee... lkkr van die ouwe die thuis zit ..
via de zaak gehad ..![]()
makkelijk weg geven zo weer
lekkerlanders zijn niet van de gevers
Echt hoor,zo nep dit.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Sanne de perfecte gastvrouw en doet alsof ze het ontzettend leuk vind daar en zich goed kan vermaken.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:46 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
haha ik verstond ook werkschoenen, maar het zijn handschoenen.
Gaat Jessie haar 'cadeautjes' nu wel delen met de groep?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
BRandon ..keihard werken ...
...
Adrian ... is benieuwd naar vanaaf ..
gesprekjes.. of mensen hebbrig worden en gelijk willen bestellen
niemand meer op zn plek nu ..
Leeftijd zegt niksquote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O jee, gaat nu al niet goed met me. 65+ hè.
Kost maar 4 euro.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
een kiezeltje en een plakkie hout ik kom niet meer bij dat ga je toch niet kopen
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn schuimpjes.
Doen ze om hen te helpen denk ik. Bewoners hebben wel degelijk wat knutselspullen van thuis meegenomen, dat zie ik aan de halskettingen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:54 schreef Toverheks het volgende:
![]()
een kiezeltje en een plakkie hout ik kom niet meer bij dat ga je toch niet kopen
Duidelijk ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Doen ze om hen te helpen denk ik. Bewoners hebben wel degelijk wat knutselspullen van thuis meegenomen, dat zie ik aan de halskettingen.
Klopt,heeft Christel goed bedacht.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Doen ze om hen te helpen denk ik. Bewoners hebben wel degelijk wat knutselspullen van thuis meegenomen, dat zie ik aan de halskettingen.
Zolang je onder een bepaald bedrag blijft heeft de belasting geen belangstelling voor jequote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kusseh .. ene eikel op een stronk en weer weg
eikols op stronk waren 2,50
inkommsten voor zover
10 keer 5,-
1 keer 2,50...of ruilhandel geen idee
Jessie ..we moeten ook opschrijven
wat we ruilen ervoor
Brandon , dat hoef je niet op te geven
bij de belasting
broekhoest ook gratiesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
10,- ketting
5,- stuk tak
wator graties
quote:
Als ze 90 is zit die tattoo op d'r mem, onder haar memquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
omg wat lelijk ..
Oma Polder ..op de rollade .. tatoe linker mem
oh achterkant ook ,rechter schouder
gebruikte?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie heeft een stringetje verkocht.
toch wel 'n gedraagde, scheelt weer wassenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessie heeft een stringetje verkocht.
Het is net 10 uur, die schrijvers van de krant slapen uitquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:05 schreef lorrie03 het volgende:
raar dat ze daar niet over hebben geschreven bij utopia nieuws over silvio
Denk dat hij de uitzending niet eens haaltquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:05 schreef lorrie03 het volgende:
Je zag hem gisteren in de uitzending binnenkomen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:05 schreef lorrie03 het volgende:
er staan wel dingen over de schuimpjes die er zijn en zoquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Het is net 10 uur, die schrijvers van de krant slapen uit
Jessie?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:04 schreef DKUp het volgende:
Jessie, Mike en Christel zijn wel met de meest populaire inwoners momenteel onder deze fans.
Nog veel raarderder, er zijnnog geen inwoners die Utopia verlaten hebben, volgens hunniequote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:05 schreef lorrie03 het volgende:
daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk dat hij de uitzending niet eens haalt
Hopelijk niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
ja, ja en jaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:08 schreef JediMasterLucia het volgende:
Silvio(![]()
) is weg nu en er lopen gasten rond nu? verdienen ze nu wat met de spulletjes die ze gemaakt hebben?
Ze kunnen hem er moeilijk uitlaten. Hij was heel erg aanwezig op de eerste dag.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
voor op de wcquote:
houjemondquote:
is tristan de nieuwe koos?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tristan legt zo ff 500,- in de drogert![]()
Mefroi Tatoe wit shirt ..
gaat het wagen .. echt Uto watertje
ow ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 9 juni 2018 10:12 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]![]()
ik niet. Dat waren houdjemond en flojo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |