abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7553265
Gezien de vele topics die erover worden geopend,
ga ik toch kijken, of een centraal topic niet alsnog
een goed idee is..

De vorige keer bleek het niet te werken,
maar is het niet een idee om de topics,
die niet meer inhoud hebben dan 'ik ben verliefd,
wat hou ik veel van haar' , moet ik haar nu bellen?
centraal te doen? is ook meteen gezellig om met alle verliefden
op Fok! te praten..

Shmoops, Ripley, als jullie het geen goed idee vinden,
sluit het dan maar weer

Ontopic:
Ik ben verliefd
Al (morgen) een jaar en 8 maanden,
zolang gaan we nml. met elkaar
En ik heb net nog thuis bij hem kert gevierd,
en hij gister bij mij thuis , de lieverd

Liefs,

Wolkje

pi_7553276
*vlindertjes in z'n buik heeft*
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
pi_7553285
quote:
Op donderdag 26 december 2002 22:41 schreef Herfst het volgende:
Leuk he .. Al lang?
  donderdag 26 december 2002 @ 22:42:59 #4
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7553298
meldt

Al een heeeeeeele tijd

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_7553301
Ik ben ook verliefd
En niet zo'n klein beetje ook

Gister helaas niet bij haar kunnen zijn
Vandaag is ze bij me geweest maar heb haar net weer op de trein moeten zetten

pi_7553307
* CasB heeft al 1.5 jaar vlinders in z;n buik...alleen waren ze af en toe stil...maar sinds een paar weken echt niet meer
pi_7553314
*Meldt...

Al een paar daagjes...

pi_7553315
Hebben jullie allemaal samen kerst gevierd?
pi_7553319
quote:
Op donderdag 26 december 2002 22:42 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Leuk he .. Al lang?

Een weekje ofzo, verliefdheid wil ik het ook nog niet echt noemen . Ik kende haar alleen van zien, en heb afgelopen zaterdag op een feestje even met haar staan praten, en vervolgens een paar keer op msn gesproken. Nu kwam ik te weten dat ze op zaterdag bij de bakker in een naburig dorp werkt, dus ga ik daar maar eens wat lekkers halen
pi_7553330
Sinds vrijdag 20 december jl.
Heel erg verliefd op Hawaii
[url=http://www.nachtbar.nl]NACHTBAR.NL[/url] | My milkshake brings all boys to the yard
  donderdag 26 december 2002 @ 22:46:27 #11
26269 Rotterdam1908
Every moment is another chance
pi_7553359
paar weken al , ken haar via t werk. ben ook al met haar naar de bios geweest en was echt heel gezellig, niets gebeurd maar wel voor herhaling vatbaar, vond zij ook. nu nog zien wanneer we weer uitgaan
Girl, you made me go crazy from the first minute I met you
pi_7553460
Verliefd zijn is gewoon het oergevoel dat zinnig denken uitschakeld. Voor je serieuze zaken met iemand gaat ondernemen zou ik even wachten tot de verliefdheid voorbij is.

Ik zeg dus niet dat het niet harstikke leuk kan zijn enzo, maar zorg dat je niet "omdat je ZO verliefd bent" domme dingen uithaalt.

Moderator donderdag 26 december 2002 @ 22:53:25 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_7553490
fijn voor je, ik ook maar zij wilde iemand anders, hoewel ze toch nog van mij houdt....gek he ?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_7553513
quote:
Op donderdag 26 december 2002 22:53 schreef CoolGuy het volgende:
fijn voor je, ik ook maar zij wilde iemand anders, hoewel ze toch nog van mij houdt....gek he ?
mm.. minder..
pi_7553522
meldt
kwam er deze week ineens achter
pi_7553637
quote:
Op donderdag 26 december 2002 22:43 schreef Wolkje het volgende:
Hebben jullie allemaal samen kerst gevierd?
pi_7553681
quote:
Op donderdag 26 december 2002 22:43 schreef DJKoster het volgende:
*Meldt...

Al een paar daagjes...

bennie nou echt in love met haar

[Dit bericht is gewijzigd door oldenzaaltjuh op 26-12-2002 23:10]

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  Moderator donderdag 26 december 2002 @ 23:06:06 #18
16180 crew  CoolGuy
pi_7553744
quote:
Op donderdag 26 december 2002 22:54 schreef Wolkje het volgende:

[..]

mm.. minder..

das een understatement, ik eet zowat niet meer, slaap niet meer, rij veel te hard en weet ik wat allemaal nog meer. Dat gaat een keer fout, en t erge is dat dat me geeneens zoveel kan boeien
pi_7553791
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

das een understatement, ik eet zowat niet meer, slaap niet meer, rij veel te hard en weet ik wat allemaal nog meer. Dat gaat een keer fout, en t erge is dat dat me geeneens zoveel kan boeien

Owjee , dat klinkt niet goed.
Wel een beetje lief voor jezelf zijn he..

Wolkje

pi_7553819
Heb je nog tips voor me Wolkje?
  Moderator donderdag 26 december 2002 @ 23:12:32 #21
16180 crew  CoolGuy
pi_7553878
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:08 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Owjee , dat klinkt niet goed.
Wel een beetje lief voor jezelf zijn he..

Wolkje

Dat kan ik je niet beloven. Ze was mijn eerste vriendin. Ze kwam naar me toe met het verhaal dat ze twijfelde door iets wat ik had gedaan (ik zou te jaloers zijn). Toen het 2 dagen uit was hoorde ik van iemand dat ze met een ander had gezoend en nu blijkt ze dus al wat met hem te hebben...nog geen week nadat het uit is... En dan moet je weten dat ik dr 2 jaar lang op handen heb gedragen. Ik kuste zowat de grond waar ze op liep. Vrienden verklaarden me voor gek. Blijkbaar was het allemaal niet genoeg, want ze zit nu bij een ander

Ik hou van dr met alles wat ik in me heb. Ik kan niet omgaan met deze pijn die ik voel, hij wordt ook niet minder, alleen maar meer...met de eerder genoemde gevolgen van dien...

pi_7553941
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:09 schreef Herfst het volgende:
Heb je nog tips voor me Wolkje?
Ojee .. Ik ga er over nadenken

Wolkje

donderdag 26 december 2002 @ 23:26:04 #23
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7554213
Er is gister over trouwen gepraat.............
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7554232
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:26 schreef X-Ray het volgende:
Maar ben je nog verliefd?
pi_7554726
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:02 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

bennie nou echt in love met haar

*grin* , mocht je dr naam niet neerzetten?
pi_7555414
Het begint te komen.
Gek genoeg is het, sinds het moment waarop ik hoorde dat het uit was, steeds sterker geworden.
Ik heb dus toch wat geleerd
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_7556530
kvindt iemand heel leuk maar zijn me paar dingen nog wat onduidelijk waardoor ik niet echt verliefd ben. begon 3 maanden geleden denk ik en is laatste tijd erger geworden
pi_7556542
Ik ben ook verliefd!!!!!!
.. Alweer.. keer op keer... al 7 jaar.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_7559025
quote:
Op donderdag 26 december 2002 22:41 schreef Herfst het volgende:
haha ikke ook.. tenminste er liggen er nog een paar te stuiptrekken.. ach ze waren al ruim 3 jaar oud..
op zoek naar nieuwe.. ik kan niet zonder, of toch maar even rust ?
ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_7559075
*vlinders**vlinders**vlinders* Ga vanavond naar hem toe
Verliefd zijn is
[i]- Johan Cruijf -[/i] "Ik maak eigenlijk zelden fouten, want ik heb moeite me te vergissen."
pi_7559099
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:12 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat kan ik je niet beloven. Ze was mijn eerste vriendin. Ze kwam naar me toe met het verhaal dat ze twijfelde door iets wat ik had gedaan (ik zou te jaloers zijn). Toen het 2 dagen uit was hoorde ik van iemand dat ze met een ander had gezoend en nu blijkt ze dus al wat met hem te hebben...nog geen week nadat het uit is... En dan moet je weten dat ik dr 2 jaar lang op handen heb gedragen. Ik kuste zowat de grond waar ze op liep. Vrienden verklaarden me voor gek. Blijkbaar was het allemaal niet genoeg, want ze zit nu bij een ander

Ik hou van dr met alles wat ik in me heb. Ik kan niet omgaan met deze pijn die ik voel, hij wordt ook niet minder, alleen maar meer...met de eerder genoemde gevolgen van dien...

blijf vechten..
dat op handen dragen was misschien wel de fout. denk er over na trek je lering word een ervaring rijker. Leef verder . vecht verder en overwin !

laat ff weten hoe het met je gaat van tijd tot tijd!

ieder probleem is een nieuwe kans, een nieuwe uitdaging
pi_7559973
*meldt*

pas 2 weekjes hoor EN HET IS WEDERZIJDS!

pi_7559987
sinds mei '99 en nog steeds verliefd

en getrouwd sinds aug. dit jaar

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 27 december 2002 @ 11:45:22 #35
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_7560058
Ik vind het zo'n jeuk-woord. .

Het is trouwens gewoon een synoniem voor geil op iemand zijn .

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
pi_7561340
centrale topics
  vrijdag 27 december 2002 @ 13:13:54 #37
31186 0_o
See my shadow changing
pi_7561383
HOI!

Ik ook. Alleen ga ik dr vanaf vanavond 9 dagen missen, want ik ga op wintersport...

You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_7561426
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 13:13 schreef 0_o het volgende:
Ik ook. Alleen ga ik dr vanaf vanavond 9 dagen missen, want ik ga op wintersport...
Ik zou thuis blijven er ligt toch geen sneeuw
  vrijdag 27 december 2002 @ 13:44:50 #39
31186 0_o
See my shadow changing
pi_7561932
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 13:16 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ik zou thuis blijven er ligt toch geen sneeuw

Wel waar ik heen ga, op 3 km hoogte
You're lying to your self again, suicidal imbecile
pi_7562111
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 13:13 schreef 0_o het volgende:
HOI!

Mijn lief is ook in Zwitserland wintersport sucks! Maar over n weekje issie trug
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 13:11 schreef Frenkie het volgende:
centrale topics
jaloers wichtje
  vrijdag 27 december 2002 @ 14:26:18 #41
38379 FragFrog
Pitty? Error.. EXTERMINATE!!
pi_7562691
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:12 schreef CoolGuy het volgende:Dat kan ik je niet beloven. Ze was mijn eerste vriendin. Ze kwam naar me toe met het verhaal dat ze twijfelde door iets wat ik had gedaan (ik zou te jaloers zijn). Toen het 2 dagen uit was hoorde ik van iemand dat ze met een ander had gezoend en nu blijkt ze dus al wat met hem te hebben...nog geen week nadat het uit is... En dan moet je weten dat ik dr 2 jaar lang op handen heb gedragen. Ik kuste zowat de grond waar ze op liep. Vrienden verklaarden me voor gek. Blijkbaar was het allemaal niet genoeg, want ze zit nu bij een ander

Zucht... verhaal klinkt me bekend in de oren... Had ruim een jaar alles voor haar over, tot het een tijdje niet echt lekker meer liep. Nog een weekendje bij haar geweest, echt enorm leuk, zat net weer te hopen dat het weer goed zou komen, stuurt ze me een smsje dat het niet meer gaat. Anderhalve week later hoor ik van m'n zusje dat ze een ander heeft

Wereld stort in, je kan nergens meer aan denken... 2 maanden later, had nog steeds absoluut geen zin in vrouwen, ontmoette ik een enorm lieve meid, open dag TU. Moeilijk te beschrijven wat er dan door je heengaat, ze was echt gewoon perfect.

Toch maar mee gemaild, veel, een week later op bezoek gegaan, en ondertussen hebben we vandaag precies 2 maanden

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
pi_7562750
Ik ben ook verliefd...........

héél héél erg...verliefd.. soms ben ik zelfs bang dat het helemala niet kan wat ik voel...en dat ik dus op een dag wakker ga worden..of HIJ !!

Houden van is iets heel fijns. Je krijgt er energie van !

Ik ben gezegend met 3 mannen die op dit moment van mij houden
.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 27 december 2002 @ 14:36:34 #43
43136 Ismail
I'm a lucky bastard
pi_7562873
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 14:29 schreef Mirage het volgende:
Ik ben ook verliefd...........

héél héél erg...verliefd.. soms ben ik zelfs bang dat het helemala niet kan wat ik voel...en dat ik dus op een dag wakker ga worden..of HIJ !!

Houden van is iets heel fijns. Je krijgt er energie van !

Ik ben gezegend met 3 mannen die op dit moment van mij houden
.

don't worry prinsesje.....
IK word NOOIT meer wakker......

ALL MY LOVE,
ALL MY LIFE !

enneuh... het zijn 3 mannen én 1 geslachtsloze......

i reserve the right to do just about anything i damnwelll please
pi_7562889
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 14:36 schreef Ismail het volgende:

[..]

don't worry prinsesje.....
IK word NOOIT meer wakker......

ALL MY LOVE,
ALL MY LIFE !

enneuh... het zijn 3 mannen én 1 geslachtsloze......

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_7562912
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 13:54 schreef karoltje het volgende:
jaloers wichtje
Ik ben iedere week verliefd en wil daar elke keer een nieuw juichtopic voor openen.
Dus geen centrale topics

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 27-12-2002 15:00]

vrijdag 27 december 2002 @ 14:43:08 #46
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_7562964
Verliefde mensen zijn altijd leuk

dat was ff een mededeling

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
  Moderator vrijdag 27 december 2002 @ 17:07:11 #47
16180 crew  CoolGuy
pi_7565166
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 09:53 schreef xychix het volgende:

[..]

blijf vechten..
dat op handen dragen was misschien wel de fout. denk er over na trek je lering word een ervaring rijker. Leef verder . vecht verder en overwin !

laat ff weten hoe het met je gaat van tijd tot tijd!

Als ik mijn vriendin niet op handen moet dragen ? Waar moet ik dan de grens trekken ? Hoe kan ik nou tegen de persoon waar ik mijn leven voor zou geven zeggen dat ik iets niet voor haar doe ? Dat kan ik niet, als ik in die grote helderblauwe ogen keek bestond er verder niets meer. Ik verdronk in haar ogen...

Het gaat dus gewoon kut...ik kan er niet over uit dat ze nu al bij iemand anders is, het is 1,5 week uit, en dat na 2 jaar..ik trek dit echt niet, ze zeggen dat de eerste liefde altijd heel speciaal was. Ik weet nog wel, dat ik es aan een vriend van me mijn ideale vriendin beschreef. Die zei toen tegen me: dat bestaat niet, wat jij wil is een engel zonder vleugels...1,5 jaar later vond ik dr...ze is alles wat ik al die jaren wilde, waar ik al die jaren van droomde, en nou is t allemaal weg...zomaar ineens...de droom is over ik haat de echte wereld...

pi_7566118
Als je voor de 3e keer met een jongen kust, 2 keer in discotheek en nu 3e keer op zijn kamer in de stad waar hij studeert, na uit eten te zijn geweest, en hij trilt tijdens het kussen heel erg, is dat een goed teken dat hij jou ook wel leuk vindt?
[b][i]Ex mea sententia, adversus solem ne loquitor[/i][/b]
  Moderator vrijdag 27 december 2002 @ 18:53:32 #49
16180 crew  CoolGuy
pi_7566804
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 18:12 schreef YvonnePonne het volgende:
Als je voor de 3e keer met een jongen kust, 2 keer in discotheek en nu 3e keer op zijn kamer in de stad waar hij studeert, na uit eten te zijn geweest, en hij trilt tijdens het kussen heel erg, is dat een goed teken dat hij jou ook wel leuk vindt?
Dat is dan een heel goed teken, want dat had ik ook met mijn ex...toen ik haar de eerste paar keer zoende kon ik geeneens normaal stil blijven zitten. Kwam deels door het feit dat ik gehandicapt ben, een vorm van spasme, wat dus gewoon verhoogde spanning in je spieren is, maar het kwam ook voor een groot deel dat ik niet kon geloven dat zo'n mooie meid met MIJ wilde zoenen...nu wil ze dat dus niet meer
pi_7567074
Me is ook

Kei goede vriendin van mij, ze weet het al en het laatste wat we willen is de goede vriendschap verliezen. Maar zelf weet ze nog niet wat ze wil, ze heeft veel aan haar hoofd en heeft ook wel gevoelens voor een ander. Ze vind me ook wel aardig, lief en ze zegt ook dat we de goede basis hebben voor meer namelijk 100% vertrouwen en uitgepraat raken we ook niet. Het is allemaal zo moeilijk, ze kan geen nee en geen ja tegen me zeggen ze zal eerst zelf alles op een rijtje moeten krijgen wat er speelt. En dan is er nog die ander

Maar verliezen zal ik haar never nooit niet. D, ik hou van je wat je ook in de toekomst doet!

[Dit bericht is gewijzigd door Anton88 op 27-12-2002 19:24]

pi_7567559
ik ben verliefd op een herinnering.
had haar vorig jaar leren kennen, maar ze is ondertussen weer weg. ver weg. erg leuke tijd gehad samen en ben niet zo zeer verliefd in de zin van dat ik niet zonder haar kan. Ik mis meer het gevoel dat ik kreeg toen ik bij haar was.

ik hoop dat ik haar ooit nog s tegenkom.

veel plezier met jullie liefjes

thou art that
pi_7574936
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:26 schreef X-Ray het volgende:
.
-
  zaterdag 28 december 2002 @ 12:28:42 #53
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_7577960
Ik ben stapel verliefd op mijn meisje cq. tijger cq. engeltje cq. lieverd cq. bengeltje.

Ik kan er gewoon niets aan doen maar ik ben stapel de stapel.
Helaas heeft zij beetje moeite met haar gevoel te geven. maar ik weet dat ze ook op mij verliefd is en dat ze het moeilijk vind aan zich zelf toe te geven en sosm niet genoeg aan mij. Ze doet al genoeg en ik ben dol gelukkig met haar.

Ze hoeft het mij niet constant te bevestigen want dat doet ze al genoeg als ze weer is in haar slaap ligt te brabbelen. hehehe.

Dwannie is like god is rubbing your tummy
  zaterdag 28 december 2002 @ 15:48:19 #54
20603 Runeblades
[]D [] []V[] []D
pi_7580887
Dwan

Ik ben nog steeds errug stapel op m'n ex (Gaja) liefde doet rare dingen eh

zaterdag 28 december 2002 @ 18:34:53 #55
29824 hawaii
liever een oprechte slet...
pi_7583735
quote:
Op donderdag 26 december 2002 22:44 schreef sunbloem het volgende:
Sinds vrijdag 20 december jl.
Heel erg verliefd op Hawaii

ben sinds 20 december ook heel erg
op sunbloem natuurlijk
... dan een hypocriete huppelkut ;)
My Brain has an error.... Hardcore darkcore terror!
pi_7584593
* Artanis sinds een maandje
  maandag 30 december 2002 @ 21:05:44 #57
27699 Ravage
thinking about you
pi_7625487
hmm ik heb een meisje ontmoet wat verliefd op mij is, ontzettend knap leuk lief aardig enz. Ik zou eigenlijk tot over m'n oren verliefd op haar moeten zijn, maar toch voel ik meer een gevoel van twijfel...
Ben ik verliefd op haar of ben ik meer op zoek naar het gevoel van het hebben van een relatie: knuffelen, zoenen, de zekerheid, de ondersteuning, enz.. Moeilijk moeilijk
i'm not living, i'm just killing time
  maandag 30 december 2002 @ 21:12:09 #58
37899 scorpion69
Music is all that matters..
pi_7625607
Scorpion is denk ik ook weer in love. Ze is alleen nog te jong volgens de een, volgens de ander kan het wel. Nu weet ik het niet meer. Toch maar ff wachten dunkt me.
In every stone sleeps a chrystal - Enigma
pi_7626335
quote:
Op maandag 30 december 2002 21:12 schreef scorpion69 het volgende:
Scorpion is denk ik ook weer in love. Ze is alleen nog te jong volgens de een, volgens de ander kan het wel. Nu weet ik het niet meer. Toch maar ff wachten dunkt me.
Hoe oud zijn jullie dan?
Overigens zou ik me niks aantrekken van wat anderen,
ervan vinden, maar als jullie elkaar leuk vinden, er gewoon voor gaan
pi_7626391
Hoe kun je nou een centraal ik ben verliefd topic aanmaken?

Iedereen die verliefd is voelt en beleefd het anders, ieder verhaal is anders en meer of minder specifiek. De één beleefd liefde op een totaal andere manier als de andere en het belangrijkst, als je verliefd bent wil je dat aan iedereen laten weten.

Waarom al die mooie gevoelens opkroppen in één zo'n topic?

Zonde.

Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
  maandag 30 december 2002 @ 22:03:32 #61
37899 scorpion69
Music is all that matters..
pi_7626562
quote:
Op maandag 30 december 2002 21:53 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie dan?
Overigens zou ik me niks aantrekken van wat anderen,
ervan vinden, maar als jullie elkaar leuk vinden, er gewoon voor gaan

Zij is bijna 15, ik ben net 22. Ze is nog wel erg jong vind ik persoonlijk. 16 ok, maar 15 is toch weer een beetje.. ja ik weet niet. Net na 2 jaar een leuk meisje ontmoet en dan is ze te jong.
In every stone sleeps a chrystal - Enigma
  maandag 30 december 2002 @ 22:11:53 #62
33552 -Sophia-
Only faith can make you fly.
pi_7626767
*woei*

Ik ben verliefd op mijn lieve vriendje.

hoe irritant kun je zijn?
pi_7628049
Ik wil het al maanden niet voor mezelf toegeven maar ik ben verliefd. Ben net naar hem een film gaan brengen (die ik zelf eigenlijk wilde kijken) en heb een half uur sinaasappels voor die gast staan persen. Wie helpt me er vanaf want hij is FOUT!
pi_7628340
quote:
Op maandag 30 december 2002 22:03 schreef scorpion69 het volgende:

[..]

Zij is bijna 15, ik ben net 22. Ze is nog wel erg jong vind ik persoonlijk. 16 ok, maar 15 is toch weer een beetje.. ja ik weet niet. Net na 2 jaar een leuk meisje ontmoet en dan is ze te jong.

Je weet het wel en je hebt gelijk, ze is te jong... Bummer!
Ergens heb ik ooit een rekensom gehoord (die helemaal nergens op slaat eigenlijk): eigen leeftijd delen door twee en daar zeven bij optellen.

Ikzelf heb het andersom, vind iemand leuker dan leuk die ouder is dan ik. Volgens de som kan het makkelijk, maar zes jaar... Kweenie.

Some people say that you have to forgive and forget. I dunno; I say forget about forgiving and just accept.
  maandag 30 december 2002 @ 23:18:06 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_7628434
Ik ben verliefd en er niet blij mee, mag ik dan ook hier posten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_7628468
ik ben zeer verliefd en er zeer blij mee, mag ik dat posten
Billie Holiday is Lady Day!
pi_7628513
quote:
Op maandag 30 december 2002 23:19 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik ben zeer verliefd en er zeer blij mee, mag ik dat posten
nee
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_7628542
quote:
Op maandag 30 december 2002 23:21 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

nee

beetje vervelende bui vandaag
Billie Holiday is Lady Day!
  dinsdag 31 december 2002 @ 00:36:44 #69
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7630342
Ik dénk iedere keer dat ik fliefd ben... haha... maar uiteindelijk blijken het altijd enorme klootzakken te zijn.

Ben nu weer fliefd op de meneer die bij de videotheek werkt. Maar hoe moet je zoiets nou aanpakken om daarmee in contact te komen...

People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  dinsdag 31 december 2002 @ 00:47:40 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_7630588
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 00:36 schreef Loesje29 het volgende:
Ik dénk iedere keer dat ik fliefd ben... haha... maar uiteindelijk blijken het altijd enorme klootzakken te zijn.

Ben nu weer fliefd op de meneer die bij de videotheek werkt. Maar hoe moet je zoiets nou aanpakken om daarmee in contact te komen...

pornofilm huren en vragen of ie komt kijken?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 december 2002 @ 00:59:55 #71
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7630853
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 00:47 schreef Troel het volgende:

[..]

pornofilm huren en vragen of ie komt kijken?

Hehehe Troel... dat is me toch íets te ehm.... weinig subtiel?
People are like pieces of a puzzle: we all fit together but not all of us connect.
  dinsdag 31 december 2002 @ 01:16:03 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_7631157
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 00:59 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Hehehe Troel... dat is me toch íets te ehm.... weinig subtiel?

Misschien werkt dat wel goed...

Anders spreek je hem aan: Ik wil graag een leuke film met jou kijken, heb je nog voorkeur?

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 31 december 2002 @ 01:26:03 #73
38606 Loesje29
stiekem 30...
pi_7631322
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 01:16 schreef Troel het volgende:

[..]

Misschien werkt dat wel goed...

Anders spreek je hem aan: Ik wil graag een leuke film met jou kijken, heb je nog voorkeur?

Ja! Die klinkt al beter.

Misschien wat extra info: hij heeft wat DVD´s voor me besteld, vroeg mijn telefoonnummer (om te kunnen bellen als ze binnen zijn), ik gaf het en hij zei ´ik heb wel eens meer moeite moeten doen om een telefoonnr van een meisje te krijgen haha´.

Misschien moet ik (als ik het durf) de volgende keer zeggen dat het niet eerlijk is dat hij mijn nr wel heeft en ik de zijne niet?

dinsdag 31 december 2002 @ 01:58:26 #74
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_7631767
Mijn buik doet raar
Ik wil niet slapen
Twijfel me suf

Ja, ik geloof dat het weer zover is. Ik ben verliefd.

dinsdag 31 december 2002 @ 10:35:04 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_7634442
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 01:26 schreef Loesje29 het volgende:

[..]

Ja! Die klinkt al beter.

Misschien wat extra info: hij heeft wat DVD´s voor me besteld, vroeg mijn telefoonnummer (om te kunnen bellen als ze binnen zijn), ik gaf het en hij zei ´ik heb wel eens meer moeite moeten doen om een telefoonnr van een meisje te krijgen haha´.

Misschien moet ik (als ik het durf) de volgende keer zeggen dat het niet eerlijk is dat hij mijn nr wel heeft en ik de zijne niet?

Durf je wel!!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_7634850
quote:
Op maandag 30 december 2002 23:14 schreef qube808 het volgende:

[..]

Je weet het wel en je hebt gelijk, ze is te jong... Bummer!
Ergens heb ik ooit een rekensom gehoord (die helemaal nergens op slaat eigenlijk): eigen leeftijd delen door twee en daar zeven bij optellen.

Even een crosspost:
quote:
Op maandag 30 december 2002 21:37 schreef Wolkje het volgende:
Damn, wat doen jullie moeilijk wbt het leeftijdsverschil

Doe eens niet zo en kijk eens naar de persoon,
en niet alleen naar hoe oud iemand is..

Daar kijk je toch niet naar, als je van elkaar houdt
Liefde is geen rekensommetje

Zo
pi_7635683
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 01:58 schreef TripleM het volgende:
Mijn buik doet raar
Ik wil niet slapen
Twijfel me suf

Ja, ik geloof dat het weer zover is. Ik ben verliefd.

Toch wel op mij he?

* Jummy wil je knuffelen !!!

If you obey all the rules, you miss all the fun!
  dinsdag 31 december 2002 @ 15:24:24 #78
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_7640116
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 11:53 schreef Jummy het volgende:
Toch wel op mij he?

* Jummy wil je knuffelen !!!

Ja, ik ben verliefd op jou.

Tot donderdag

pi_7645326
Ikke heb mn liefde ook weer terug, was ff uit, ma we wilden elkaar toch heel erg graag terug. En tis gebeurd op 2de kerstdag, dus ik kan wle zeggen dat mijn kerstwens uitgekomen is!

nu loopt ze de hele dag rond in mn hoofd

pi_7648884
Eigenlijk meer weer verliefd . Nog steeds op dezelfde jongen en we bellen heel veel, omdat er erg veel tussen ons gebeurd is en momenteel leeft hij in een opvang met erg strenge regels. Nog een paar maandjes dan is zijn urgentie erdoor. Ik heb mijn toenertijd vriendinnen gedumpt die zaten te stoken en sindsdien gaat het heel goed. Wat me wel opvalt is dat het onderwerp slapen steeds meer naar boven komt, niet over naar bed gaan maar meer over hoe we geslapen hebben etc . Het begint eigenlijk eerlijk gezegd meer op hintjes te lijken.Wel typisch om daar met een jongen over te praten. Zeker gezien onze geschiedenis.
We are the weirdo's mr - The Craft
pi_7649324
Ik ben echt helemaaaaaaal weg van haar.... het komt en het gaat eigenlijk, maar tis heel erg sterk trug gekomen... ik geloof zelfs dat ze ook weer wat voor mij voelt... laatst gezoent... oud en nieuw samen geviert, hand in hand... mischien betekent het voor jullie niet veel, maar voor mij is het genoeg!
Alleen... dan slaat de twijfel weer toe, wat moet ik doen, moet ik het haar zegge... wat wat wat... ik dnek, terwijl ik dit zo aan het typen ben, dat ik het haar morgen of maybe vanaaf gewoon vertel... en ik hooop dan maar dat zij het zelfde voelt... of zal ik haar nu SMSen? of weer niet...
No RaCe, No RiSK, No RiSK, No FuN
pi_7649351
Een tip twijfel niet te veel , onzekerheid kan heel veel kapotmaken , ik had eerst zoveel onzekerheid dat ik claimerig werd en daar was die niet blij mee , nu ben ik zekerder van hem omdat het contact ook beter is en hij zei zelf ook al dat ik meer los kom als ik iemand langer ken daarvoor ben ik gewoon te onzeker .
pi_7649439
* BitchNix meldt

En ook voor twee van mijn beste vrienden...op dezelfde

to climb or not to climb, thats the question
  woensdag 1 januari 2003 @ 13:02:18 #84
9772 Wozzy
fun 4 life
pi_7649442
Ik blijf het eens met de laatste regel van m'n signature.
pi_7649486
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 12:46 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Een tip twijfel niet te veel , onzekerheid kan heel veel kapotmaken , ik had eerst zoveel onzekerheid dat ik claimerig werd en daar was die niet blij mee , nu ben ik zekerder van hem omdat het contact ook beter is en hij zei zelf ook al dat ik meer los kom als ik iemand langer ken daarvoor ben ik gewoon te onzeker .
Ja, ik weet het alleen ik word af en toe zo onzeker, dan heb ik min of meer het idee dat de wereld vergaat als zij mij niet leuk vind... ik heb al afgesproke dat ik morgen even langs zou kome, wat ik eigenlijk al de hele week doe, en blijf daar vaak tot 's avonds laat hange.... ze vroeg of ik mischien vanavond nog langs kwam... dusik hoop en denk dat het wel wéér wat gaat worde (dat word de3de x dan).... ik ben er erg positief over.. en dat heb ik neit vaak, het komt mischien omdat ik haar al erg goed ken, maar goed voordat ik heel mijn levens verhaal ga vertelle stop ik maar...

Trouwens, is het niet moeilijk voor jou? (addicted_to_jellybeans)
Om toch veel contact met hem te hebben, maar hem niet te kunnen zien? Ik vind het knap, want ik er helemaal odner door gaan, denk ik

Wozzy, ook een zeeuw?

pi_7649536
Valt wel mee , hoor en het was voor mij ook ff nodig .Ik heb in het verleden zelf iets traumatisch meegemaakt en daarbij was mijn vertrouwen in mannen heel erg geschaad en reageerde dat op hem af . Hij had juist in het verleden meer vriendinnen gehad die hetzelfde mee hadden gemaakt en schrok ook van oh nee niet weer een . Hij wilde me heel graag helpen , maar juist door over dat onderwerp te praten wakkerde het me alleen maar meer aan en dat ging zelfs over tot flashbacks , en hevige ruzies . Uiteindelijk zag ik zelf ook in wat ik deed en heb daar wel mijn excuses voor aangeboden en toen besloten we beiden ook meer over het hier en nu te praten zonder meteen te ingewikkeld te doen en merk dat dat beter werkt .
Praten is genoeg maar hij heeft wel al duidelijk gemaakt dat we elkaar weer gaan zien en gewoon rustig aan doen , we willen nu gewoon niet te snel gaan en niet haasten met iets waar we beiden nog niet aan toe zijn .
pi_7649593
Verliefd.. ja, heel erg..

Kreeg net een sms van hem.

"Jij bent juist de enige die me gelukkig maakt,
je moet alleen zelf ook gelukkig worden"

pi_7649607
Wolkje van zo'n smsje moet je niet verdrietig worden maar juist blij van worden dat die zoiets zegt . Heb wat meer vertrouwen in hem en in jezelf .
pi_7649631
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 13:23 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Wolkje van zo'n smsje moet je niet verdrietig worden maar juist blij van worden dat die zoiets zegt . Heb wat meer vertrouwen in hem en in jezelf .
Ik vond het heel mooi en lief, dat hij dat stuurde..
Damn, wat hou ik van hem
pi_7649778
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 13:22 schreef Wolkje het volgende:
Verliefd.. ja, heel erg..

Kreeg net een sms van hem.

"Jij bent juist de enige die me gelukkig maakt,
je moet alleen zelf ook gelukkig worden"

LIEF
pi_7652493
meld

maar ik heb altijd het gevoel dat het een onbereikbare liefde is

bla bla bla :)
pi_7652518
Ik

Maar op wie van de 2

.
  woensdag 1 januari 2003 @ 17:46:09 #93
39545 Defcon2
Licht Ontvlambaar
pi_7652999
KABOOM!

* Defcon2 is ook verliefd
-en nog erg ook

ik hoop dat dit nooit meer kapot gaat

Kimmie I love you !!!

Right Back At You !!
pi_7656990
Lieve schat,

Ik hou ontzettend veel van je..
.. en wil je nooit meer kwijt

pi_7657047
Vrijgezell...

Dat sucks, maar ik ga weer es op zoek!!

pi_7657203
Ikke nog steeds!!!

Hijs gewoon een poepie!!

Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_7657234
Kheb het verlossende woord gehad van mijn meisje
We gaan het nog een xtje proberen... 3 maal is scheepsrecht? Ik hoop het!
We gaan gewoon rustig ons gangetje, en het neit van de daken schreeuwen, dat leek ons beide beter
Tis via SMS gegaan, maar goed... das geen ramp, want ik zie haar morgen weer
Nieuw jaar met nieuwe kansen!
pi_7657261
* Faithy is ook verliefd...

tis zo'n heerlijk gevoel, dat alleen maar versterkt wordt op het moment dat je denkt iemand kwijt te raken....

Verliefd zijn sucks soms.. maar ik ben blij dat ik het ben

Doei.
pi_7657268
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 22:33 schreef ViVaLaVa het volgende:
Kheb het verlossende woord gehad van mijn meisje
We gaan het nog een xtje proberen... 3 maal is scheepsrecht? Ik hoop het!
We gaan gewoon rustig ons gangetje, en het neit van de daken schreeuwen, dat leek ons beide beter
Tis via SMS gegaan, maar goed... das geen ramp, want ik zie haar morgen weer
Nieuw jaar met nieuwe kansen!
succes ermee!
Love is Love, Love is You, I Love Love, so I Love You....
pi_7657298
thnx
pi_7660449
Pff iedereen zo lekker verliefd.... just tell me how???

'k heb enkele maandjes geleden een meisje ontmoet wat er enorm lekker uitzag, keilief is, EN (!!!) verliefd op mij is... kortom het "perfecte" meisje dus
Ik heb het vorige week dan maar 'aangemaakt', lekker nieuwjaar met haar gevierd enzo.
En ik voel nog altijd zeer weinig

Ik durf het haar echt niet te vertellen, anders kwets ik haar zeker.
=> Ik voel wel dat ik haar nooit wil kwetsen of kwijt raken, maar dat gevoel van de vlindertjez in de buik zoals vroeger is er gewoon (nog) niet vind het echt jammur (is al weer een jaartje of 3 gelede dat ik echt de flintertjeuz heb gevoeld )

4 da record, ben dus nie gay geworde ofzo, 'k weet gewoon echt niet meer wat er scheelt de laatste jaren.

Misschien ben ik overhaast te werk gegaan ofzo
mja 'k zie wel...

Though, tipz en raad zijn altijd welkom

[Dit bericht is gewijzigd door Robkeuh op 02-01-2003 15:03]

pi_7664656
2 tips:
- Ga nix forceren
Kan gewoon niet goed zijn om het kunstmatig op te wekken zeg maar.
- Ga niet toneel spelen
Hier mee help je jezelf niet, maar haar al helemaal niet... ik moet er ook neit aan denken als ze er achter komt.

Ik had ook een vriendin dat liep echt bagger op ten duur, ik zag erook minder... ik begon een btje een afkeer voor haar te krijgen... maar toen op een zaterdagavond erg gezellig waren naar een familie feestje van mij geweest..... ik was weer tot over mijn ore verlieft geworde...... De volgende week heeft zij het uitgemaakt.... ze had de gevoelens gewooon enit meer voor mij, en daar was ze die zaterdag achter gekomen..... ik ben even boos geweest omdat ik dacht dat ze gewoon aan het toneel spelen was geslagen, maar toen ik mezelf bessefde dat ze het niet expres heeft gedaan, haar toch weer vergeve.... Dit alles was een maand terug...
Inmiddels heb ik het weer met haar, alleen ik zit nu wel met de angst dat het zelfde gaat gebeuren, en dan niet binne een paar maanden, maar binne een kwestie van weken.
Ik twijfel al zoveel, en ik heb het weer net met haar, daar word je echt NIEt goed van, maar ik wil haar ook niet kwijt, want als ik bij haar ben dan kan ik gewoon niet zonder haar

pi_7672865
Goed nieuws , ik ga hem weer zien .
Vanochtend zei die dat die zeker bij mij langs zou komen. Dat zegt ook heel veel na alles wat er gebeurd is.
pi_7672896
in dit topic moet ik ook ff iets kwijt:

RWF is heel erg verliefd aan het worden op de vrouw van zn dromen. en zij houdt intens veel van RWF!!!!! volgende week het eerste officiele bezoek aan haar ouders...

Immer nur Filme machen!
  donderdag 2 januari 2003 @ 21:07:06 #105
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_7672942
O! Sta ik nog niet in dit topic ?

Ik ben zeeeeeeer verliefd! Al meer dan een half jaar!!! Kben heel erg blij met mijn vriendin, kwil de'r nooit meer kwijt en denk de hele dag aan de'r

Ze is zooooooooo liev

pi_7672951
he dat gaat goed . Leuk om te horen .
Zij heeft hetzelfde soort verleden als mij gehad begreep ik uit jouw verhaal , dan is het voor haar ook een hele drempel . Veel succes .
pi_7672977
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:07 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
he dat gaat goed . Leuk om te horen .
Zij heeft hetzelfde soort verleden als mij gehad begreep ik uit jouw verhaal , dan is het voor haar ook een hele drempel . Veel succes .
het gaat echt verschrikkelijk goed. afgezien van dat vervelende zeurderige gevoel (omdat ik dr mis) kan ik de hele dag wel zingen en huppelen. volgende week ff de vakantie plannen!
Immer nur Filme machen!
pi_7674666
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 02:38 schreef Robkeuh het volgende:

4 da record, ben dus nie gay geworde ofzo, 'k weet gewoon echt niet meer wat er scheelt de laatste jaren.
De ontkenningsfase. (just kidding)

Heb ik met mijn vriendin ook gehad, ik heb alles er uit gegooit. Toen ik het toch nog even aangezien had, kwam ik er toch wel achter dat ik wel gek op haar begin te worden. Nu zijn we al bijna 2 jaar gelukkig bij elkaar en ben ik hopeloos verliefd.

Doe es Rustig!!!
pi_7676405
/edit

Hier stond wat zever

[Dit bericht is gewijzigd door Robkeuh op 03-01-2003 11:54]

pi_7682601
'Hartstikke verlieft....
Alleen ik zat weer eens thuis bij haar.. da deed ik ook toen we gewoon vriende ware.
Maar goed, we hadde afgesproke btje geheim te houde, vooral voor haar ouders (behoorlijk gelovig), alleen dat vind ik echt kut...
Ik ga het er vanmiddag maar eens met haar over hebben....
maar ik hou gewoon zoveel van haar
pi_7685721
* Boost meldt zich

Ben ook hardstikke verliefd. Na een paar heerlijke kerstdagen heb ik haar helaas met oud op nieuw niet gezien (moest werken). Maar ze is de afgelopen 2 dagen bij mij geweest en het was weer heerlijk. Ben nog steeds helemaal verliefd .

Live to ride, ride with your heart
pi_7700895
Ik ben 22, en ontmoete met nieuwjaar aan het einde van de avond een bloedmooi meisje van 18, en vanuit een zatte actie, stonden we 2 minuten later al te zoenen.
We zijn daarna nog heel even bij mij thuis wat gaan drinken en verder niks. De volgende dag stuurde ik haar een sms'je, of ze nog wat wilde afspreken, en twijfelachtig kreeg ik een reactie terug dat ze me vast nog wel zou zien, bij een tent waar ik regelmatig kom.
Vanavond ben ik expres naar die tent gegaan, en ja hoor. ze was er, niet geheel toevallig
Daarna zijn we weer bij mij thuis gaan zitten, met nog 6 vrienden van mij, en haar vriendin.
Het was wel een gezellige avond, maar het duurde toch wat te lang, doordat iedereen bleef hangen, en het omsloeg in lamheid.
Ik vond het ook lullig om o.a. haar naar huis te sturen, omdat het dan toch overkomt dat ik het niet meer relaxt vind dat zij hier zit..

pas een half uur geleden, half 6, ging iedereen naar huis, en liep ik met haar nog even naar buiten om "tot ziens" te zeggen.
Helaas wilde ze me niet meer zoenen, want ze was niet opzoek naar een vriendje.. shit!

Op zich hardstikke logisch, ik ken haar eigenlijk pas 2 avonden, maar toch ben ik verliefd, en heb ik het vanavond echt verneukt. Ergens heb ik wat verkeerds gezegt, of misschien gedraag ik te loserig voor meisjes, dit is namelijk de tweede keer dat me dit overkomt.

Ik zit nu zo hard te piekeren wat haar nou zo tegenviel aan mij, dat ik niet kan slapen, en besloot om mijn hart hier maar eens even te luchten.

Ik voelme/ben afgewezen, maar ergens hoop ik dat ze echt voorzichtig wil zijn, en dat dit een logische situatie is..
Wil ze echt geen vriendje, of ben ik gewoon niet leuk genoeg, zal toch wel het laatste zijn, pieker pieker pieker....

Is bij jullie weleens een vriendin voortgekomen uit een onenightstand? Of was dit hardstikke voorspelbaar?

pi_7704651
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 06:28 schreef kloni het volgende:
Ik ben 22, ... de rest van het verhaal
Had ongeveer hetzelfde in de zomervakantie: Bloedmooi meisje versierd op de fuif (waar ik vroeger eens ooit 2 jaar hopeloos verliefd op was geweest), gezoend enzo. Dag erna lief smsje gestuurd met de vraag of ze nog trug kwam die dag ...
=> Niet zo'n lief smsje trug gekrege met een heel verhaal over haar ex waarmee het pas uit was & met en de conclusie dat ze nog niet klaar was voor 'n nieuwe relatie.

Mijn conclusie: ze had er maar zin in voor 1 avond.
(mss is het natuurlijk wel allemaal waar wat ze stuurde maar toch...)
Anders had ze prolly wel stop gezegd ofzo op de fuif.

Dezelfde fuif 1 dag later (De beach party duurt hier 2 dagen ), ander lief meisje, ook gezoend. Meisje werd verliefd, maar het is uiteindelijk toch nx geworde omwille van persoonlijke probs die ik toen had.
=> Deze relatie had wel kunne lukke als het aan haar lag.
Heb niet echt iets tege van die one 'night stand relaties' maar denk toch dat ze nooit veel slaagkansen hebben.

Anywayz, als je er verliefd op bent, en ze doet zo, doet het heel veel pijn

Sterkte ermee!

pi_7705753
Ik ben verliefd op een meisje waar ik al een tijdje een oogje op heb. Maar tijdens het kerstgala bij mij op school heb ik met haar gedanst en wow... ik weet niet of zij er net zo over denkt als ik, maar ik moest deze kerstvakantie toch vrij vaak aan haar denken...

Dinsdag weer school en dan zie ik haar weer en wordt het tijd om 's wat actie te gaan ondernemen.

pi_7708607
* Quinazoline is ook verliefd en hij ook op mij
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zondag 5 januari 2003 @ 00:02:10 #116
38328 JamesBond
The name is Bond, James Bond
pi_7712186
*Meldt Ik ook al weer eventjes
007
  zondag 5 januari 2003 @ 04:48:47 #117
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_7715793
Ik geloof dat ik met de dag verliefder word..
pi_7723406
Wij zijn verliefd.
pi_7723428
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:54 schreef Blaatsweek het volgende:
Wij zijn verliefd.
Ohw.. wat liev
pi_7723433
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:55 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Ohw.. wat liev

Ja he? .

sweek

pi_7723452
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:55 schreef Blaatsweek het volgende:

[..]

Ja he? .

sweek

Echt schattig zo'n kloontje
pi_7723467
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:56 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Echt schattig zo'n kloontje

Dat dachten wij ook .

Oke, het is erg nage-aapt van QyrMa maar dat maakt niet uit .

pi_7723472
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:54 schreef Blaatsweek het volgende:
Wij zijn verliefd.
Wij ook.
pi_7723487
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:57 schreef QyrMa het volgende:

[..]

Wij ook.

Onze nick is leuker, en ons icoontje ook! .
pi_7723499
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:57 schreef Blaatsweek het volgende:

[..]

Oke, het is erg nage-aapt van QyrMa maar dat maakt niet uit .

Geeft niet.. toch schattig
  zondag 5 januari 2003 @ 18:58:56 #126
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_7723502
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:58 schreef Blaatsweek het volgende:

[..]

Onze nick is leuker, en ons icoontje ook! .

Die nick heb ik bedacht.
For great justice!
pi_7723523
quote:
Op zondag 5 januari 2003 18:58 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Die nick heb ik bedacht.

Nee, hadden wij al voordat jij er mee aan kwam .
pi_7723783
Ja na 3 jaar en 7 maanden nog steeds superverliefd
pi_7737027

Het is dus niet wederzijds, dat weet ik nu zo goed als zeker
Ruim 2 weken lopen stressen, rotte feestdagen aan overgehouden ook nog.

Maar ja, ik ben nu wel van de spanning af, nu maar even flink bijten en dan weer verder

Zo moet het geloof ik...!

pi_7737201
Niet echt heel verliefd meer na 3 maanden, maar af en toe nog wel hoor.

voor mn lievvie

donderdag 9 januari 2003 @ 20:10:04 #131
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_7806916
Nou wolkje ik ben echt smoor verlieft amnar ja ik weer dus niet hoe ik moet beginnen of wat ik moet doen dus ik zal deze topic nauw volgen, goe id
http://gud.us/en/?QuiX <---- click :)
pi_7807003
ik ga nu echt uitzoeken of het wederzijds is he, tips?
http://gud.us/en/?QuiX <---- click :)
pi_7820998
* verliefd is
* za over een week date heeft
* hoopt dat het goedkomt.
pi_7830998
ik ben verlierfd op een jongen uit me klas, we zijn op school heel veel samen, zijn al hele goeie vrienden, dus ik hoop dat er meer in zit, maar ik durf het zelf niet te vragen, misschien zet ik daarmee onze vriendschap op het spel en dat wil ik natuurlijk niet
pi_7835248
Ik ga vanavond, na mijn werk, lekker naar hem toe
pi_7835250
ik ben ook verliefd, al een paar maandjes..
vanavond na mijn werk zie ik em weer, en dan gaan we lekker stappen en dan blijft hij hier slapen
pi_7837231
Als je nou op woensdagavond een date met iemand hebt gehad (die heel gezellig was maar waar verder niks gebeurd is) en je hebt vervolgens in een paar dagen tijd meer dan 40 mailtjes heen en weer gestuurd en een stuk of twaalf smsjes en je gaat over een week weer bij hem eten, dan wordt het wel wat toch? :-)))

Joef is ook vliefd!

Shrink - it's a lifestyle
pi_7858359
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 13:18 schreef Joef het volgende:
Als je nou op woensdagavond een date met iemand hebt gehad (die heel gezellig was maar waar verder niks gebeurd is) en je hebt vervolgens in een paar dagen tijd meer dan 40 mailtjes heen en weer gestuurd en een stuk of twaalf smsjes en je gaat over een week weer bij hem eten, dan wordt het wel wat toch? :-)))

Joef is ook vliefd!

Haha, denk dat dat dan wel wat wordt ja .. Leuk!
pi_7882762
heb Gister een schat van een meid ontmoed ben vandaag helemaal in de wolken geweest k hoor via via dat het ook wederzijds is, nu maar hopen
why does love feel as good as love?
pi_7926793
* blubikbeneenknoop meldt zich

kKen haar sinds zaterdag vannut uitgaan en toen klikte 't heel erg, echt super (zoiets als, je hebt geen mobiele telefoon hem, ik:eeh nee hoezo zij: zomaar...yeah sure ) nagoed gezoend dus en ze voegde me toe aan msn enzo... Hoop gepraat en nu nu zie ik haar a.s. weer

O, ze vindt mij ook keikewl

Love roels!

... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_7976056
ik ben ook verliefd!!!!!

op PeterPower

helemaal geweldig!

woeii!

Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_7976058
* esjuh meldt ook met grote blijdschap:

Ik ben FURLIEHIEFD!!!!

En hij ook op mij... t lijkt alsof het precies is wat ik onbewust zocht!!

pi_7976099
Jaaa

Ik ben ook verliefd op sbientje en sabine op mij

zondag 19 januari 2003 @ 10:35:01 #145
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_7983707
* ToBe is ook al super verliefd!

Op zijn lieve Chantall. Kennen elkaar nu bijna een maandje en vanaf het eerste moment dat we elkaar zagen sprongen de vonken over.

ben gek op je liefie...

zondag 19 januari 2003 @ 12:17:48 #147
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_7984163
quote:
Op zondag 19 januari 2003 11:27 schreef ToBe het volgende:
* ToBe is ook al super verliefd!

Op zijn lieve Chantall. Kennen elkaar nu bijna een maandje en vanaf het eerste moment dat we elkaar zagen sprongen de vonken over.

ben gek op je liefie...

*Zucht* *Zwijmel*

Wat is ie toch geweldig, hè. Mijn vriend.

* Natalie Is hartstikke verliefd op Niels!!

Kan haast niet wachten tot we samen in dat blokhutje zitten Gaat geweldig worden

(Un)masking for the greater good.
pi_8138147
Vandaag een jaar en 9 maanden
Liefje, ik hou van je !!
  maandag 27 januari 2003 @ 18:57:22 #149
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_8138274
goh ik wist niet dat jongens verliefd konden zijn

jongens willen toch alleen maar seks, seks en seks .

Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
  maandag 27 januari 2003 @ 19:29:13 #150
28938 I_m_m_0
Illuminated....
pi_8138882
*stiekem ook verliefd is*
Never underestimate the power of stupid people in large groups...
pi_8145245
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 15:33 schreef tktijntje het volgende:
* verliefd is
* za over een week date heeft
* hoopt dat het goedkomt.
yep, is goed gekomen.
Zij vindt mij ook lief
* tktijntje is nu nog verliefder
pi_8145390
* Gertsan deelt mee dat hij na bijna 1,5 Jaar nog steeds verliefd is op zijn meisje!!

Vreemd_Meisje -> Schatje Als Je Dit Leest: LOVE U

dinsdag 28 januari 2003 @ 00:06:41 #153
27699 Ravage
thinking about you
pi_8145582
joepie sinds afgelopen zaterdag is het 'officieel' maar het zat er al een een paar week aan te komen...
k heb weer 'verkering' zoals dat zo mooi heet!!

Net toen ik een paar maand geleden in een enorme depressie zat, verscheen zij ineens totaal onverwacht aan de horizon..

Dus aan alle mensen die het even niet zien zitten en denken gedoemd te zijn om eeuwig alleen te blijven... Geef niet op, de liefde komt, maar soms totaal totaal onverwacht.....

i'm not living, i'm just killing time
  dinsdag 28 januari 2003 @ 00:19:02 #154
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_8145889
quote:
Op dinsdag 28 januari 2003 00:06 schreef Ravage het volgende:
joepie sinds afgelopen zaterdag is het 'officieel' maar het zat er al een een paar week aan te komen...
k heb weer 'verkering' zoals dat zo mooi heet!!

Net toen ik een paar maand geleden in een enorme depressie zat, verscheen zij ineens totaal onverwacht aan de horizon..

Dus aan alle mensen die het even niet zien zitten en denken gedoemd te zijn om eeuwig alleen te blijven... Geef niet op, de liefde komt, maar soms totaal totaal onverwacht.....

totaal mee eens alleen hier kwam ze gewoon uit de lucht vallen afgelopen zaterdag * NaRRaToR ook vlieft is

en dat terwijl ik eik best een zwarte periode had. Gelukkig nu niet meer

na na na na na na na Badjasman!
  dinsdag 28 januari 2003 @ 01:57:23 #155
35625 Gekke_mus
HARDCORE2daBONE
pi_8147165
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 19:13 schreef Anton88 het volgende:
Me is ook

En dan is er nog die ander

Maar verliezen zal ik haar never nooit niet. D, ik hou van je wat je ook in de toekomst doet!

Lieve Schat leuk nu ik dit zo lees!! We zijn alweer een paar weekjes verder.. Ik zit zo terug te denken; is al weer veel gebeurd en och ja die ander is al geen sprake meer van, gelukkig niet! Was even een labiele uithaal van mij en gelukkig sta ik ondanks alle shit weer met beide beentjes op de grond. Idd ik was bang niet meer het verschil tussen liefde en vriendschap te kennen En gelukkig kan ik het verschil er weer tussen zien en nog belangrijker, het verschil er tussen voelen!! Jaja dit juffie was ook gewoon een schijterd geworden voor relaties, na een relatie van bijna twaalf jaar waarvan bijna 7 getrouwd geweest te zijn. En ik dacht het even leuk te kunnen hebben bij een andere relatie-schijtlaars-type, nou lekker niet dus hè?!!! Na leuke confrontatie over de gevoelens die gevoeld werden ben ik wakker geschud, ik probeerde me ervoor af te sluiten, bang om te verliezen, bang om te voelen, bang om mijn liefste vriend te kwetsen en nog meer redenen. MAAR ik betrapte me erop hem te missen, graag geknuffeld door hem te worden, hem voor 200% te vertrouwen (dat wist ik al maar vondt niet erg, is alleen maar goed ) en ik werd steeds nieuwsgieriger naar het ijsklontjes verhaal ... nee ik merkte ook dat ik echt niet lang zonder hem kon want dan ga ik hem vreselijk missen! Nee hij laat me niet koud dus, daar kwam al gauw de conclusie>>>> JA JA idd het was toch weer gebeurd ik moest het gewoon toelaten van mezelf vechten had geen zin meer!! We weten het nu van elkaar en we maken er wat leuks van en alles rustigjes aan en nemen ons de tijd en ondertussen raakt hartje steeds meer in galop!!
Lieverd ik hou ook ontzettend veel van jou!!

We keep on going keep up the good job!!!

Anton88 Gekke_Mus.....en eindelijk braken er betere tijden aan!!

Where is punishment, Where is justice..HERE IN ME!!
  zondag 6 juli 2003 @ 20:58:58 #156
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11604897
schopje
pi_11605673
Ikke ook verliefd. Meisje op me werk had me versierd en vrijdag met 'r gezoend. Verteld ze me op 't einde van de avond dat ze al een vriend had en al die hele week iedere avond had zitten huilen. Had ze me nie verteld omdat ze dacht dat ik d'r dan nie meer leuk zou vinden zei ze.
Mjah heb d'r nou al sinds vrijdagavond nie gezien en krijg de voicemail als ik d'r bel...
  zondag 6 juli 2003 @ 21:35:22 #158
52513 whosvegas
The Trickster
pi_11605707
LOVE SUCKS
Are you nuts??
pi_11605985
quote:
Op zondag 6 juli 2003 21:35 schreef whosvegas het volgende:
LOVE SUCKS
Soms wel, maar meestal is het wel leuk.
  zondag 6 juli 2003 @ 21:48:19 #160
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_11606030
*Meldt*
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 7 juli 2003 @ 00:31:22 #161
54144 Boschjesman
Fade to Black.
  maandag 7 juli 2003 @ 00:34:27 #162
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_11610022
!meldt
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11712722
Ik denk van wel
  vrijdag 11 juli 2003 @ 17:41:14 #164
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_11712782
Ben vreselijk verliefd. Alleen ben bang dat hij niet verliefd is.

Op zich geen reden voor om dat te denken; ik geloof alleen niet zo in kerels en de liefde. Ik heb namelijk altijd pech.

Some people are chicken, other people eat chicken
pi_11712842
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 17:41 schreef Smurfer het volgende:

Op zich geen reden voor om dat te denken; ik geloof alleen niet zo in kerels en de liefde. Ik heb namelijk altijd pech.

Ik geloof niet in vrouwen en de liefde meer..

*shakes hands* Hoop maar voor je dat hij verliefd is, hoop voor mij maar dat zij verliefd is!

FOK!fotograaf vrijdag 11 juli 2003 @ 17:44:42 #166
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11712852
quote:

ik heb het anders om,
weet niet zeker of ik verliefd ben

maar ik geloof minder in meiden en liefde,
ik heb namelijk geen pech in de liefde, want ik heb nog nooit liefde gehad/gekent...

ik denk wel in meiden en liefde, maar nu nog op een andere manier...

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  vrijdag 11 juli 2003 @ 17:45:09 #167
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_11712858
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 17:44 schreef Sundissential het volgende:

[..]

Ik geloof niet in vrouwen en de liefde meer..

*shakes hands* Hoop maar voor je dat hij verliefd is, hoop voor mij maar dat zij verliefd is!

Ga heel hard voor je hopen!
  vrijdag 11 juli 2003 @ 17:46:14 #168
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_11712880
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 17:44 schreef Xilantof het volgende:

[..]

ik heb het anders om,
weet niet zeker of ik verliefd ben

maar ik geloof minder in meiden en liefde,
ik heb namelijk geen pech in de liefde, want ik heb nog nooit liefde gehad/gekent...

ik denk wel in meiden en liefde, maar nu nog op een andere manier...

Tja, das ook niet leuk.
pi_11714006
* ook verliefd alleen is ze niet verliefd op mij

gelukkig wel goed contact met haar en wie weet in de verre toekomst

* addie was btw voor het eerst niet op zoek

FOK!fotograaf vrijdag 11 juli 2003 @ 19:30:08 #170
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11714852
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 17:46 schreef Smurfer het volgende:

[..]

Tja, das ook niet leuk.

ze zeggen wel eens:
"misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om het gelijk al weer kwijt te zijn"

maar zeggen ook vaak genoeg:
"liever 1 week met jouw, dan een levensduur zonder"

ik heb geen idee welke waar is...
ik kan het simpel weg niet weten

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_11715928
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 19:30 schreef Xilantof het volgende:

[..]

ze zeggen wel eens:
"misschien is het beter om iets niet te hebben, dan om het gelijk al weer kwijt te zijn"

maar zeggen ook vaak genoeg:

ik heb geen idee welke waar is...
ik kan het simpel weg niet weten

op dit moment hou ik het op:
quote:
  vrijdag 11 juli 2003 @ 21:08:39 #172
55900 GM
vind ik dan toch
pi_11716747
Je bedoelt ``it´s better to have loved and lost than to have never loved at all``?

Ach, welke van de twee hangt gewoon af van je gemoedstoestand.

Is t net uit dan verklaar je degene die met bovenstaand citaat is gekomen tot de grootste masochist ter wereld

Is t net aan, tja... dan die laatste, toch?

"IK HEB GEMERKT DAT JE HET LEVEN HET BEST KUNT NEMEN ZOALS HET OP JE AF KOMT
Dat lijkt me hoogst onverantwoordelijk.....
MIJ IS HET ALTIJD GOED BEVALLEN"
pi_11716797
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 21:08 schreef GM het volgende:
Je bedoelt ``it´s better to have loved and lost than to have never loved at all``?

Ach, welke van de twee hangt gewoon af van je gemoedstoestand.

Is t net uit dan verklaar je degene die met bovenstaand citaat is gekomen tot de grootste masochist ter wereld

Is t net aan, tja... dan die laatste, toch?

FOK!fotograaf vrijdag 11 juli 2003 @ 22:18:48 #174
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11717983
als je nooit liefde hebt gekent, kan je niet kiezen tussen die 2...
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_11719020
Straal verliefd, ken hem nog van 3 jaar terug (was toen ook straal verliefd op hem en hij op mij alleen geen relatie) en nu kwamen we elkaar tegen en het was weer raak!!

Nu 2 weekjes verkering

Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
  vrijdag 11 juli 2003 @ 23:09:30 #176
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_11719067
Helaas heb ik het ook te pakken. Hopelijk wil ze mee naar Dimmu Borgir (hoe romantisch).
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_11719101
Ik ben verliefdddd op WeirMicky en sinds woensdag hebben we 18 maandjes... anderhalf jaar
dus
pi_11719785
verliefd zijn, een van de fijnste dingen en toch ook weer meeste klote.
No One Ever Really Dies
pi_11720340
het wordt aftellen nu eindelijk
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_11727601
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 23:09 schreef Hooghoudt het volgende:
Helaas heb ik het ook te pakken. Hopelijk wil ze mee naar Dimmu Borgir (hoe romantisch).
Wat is Dimmu Borgir?

Ik zie dr na het weekend weer!!

zaterdag 12 juli 2003 @ 17:49:10 #181
50430 Yuki
Student Midwife
pi_11729280
ik ben ook verliefd

komende dinsdag zijn Ra-z en ik 5 maanden samen

jammer genoeg vertrekt ie die dag ervoor naar salou

♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_11743249
Vorige week pats boem zomaar verliefd geworden. Ik dacht dat het niet meer kon, maar ja geen duidelijk contact meer en onzekerheid slaat in als een baksteen. Ik wil niet van cloud number nine naar beneden vallen zonder vangnetje...
Maar wel weer een heerlijk gevoel die verliefdheidgevoelens.
  zondag 13 juli 2003 @ 15:07:11 #183
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_11743588
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 15:47 schreef Sundissential het volgende:

[..]

Wat is Dimmu Borgir?

Ik zie dr na het weekend weer!!

Een metal band. Redelijk stevig, maar we vinden het allebei leuk, vandaar.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_11753199
Ik heb het ook te pakken, (al heeeeeel lang)

en na een etentje, een filmpje, dagje shoppen heeft ze me eerlijk verteld dat het niet wederzijds is

best wel balen dus....

maar goed enige positieve is dat we nu veel meer contact hebben dan voorheen.

(weet ook neit waarom ik dit post, maar moest het ff kwijt, nadat ik in R&P een stel topics heb doorgenomen)

pi_11753219
ik is ook verlief
zeker nu hij zoooooooooooo lief ligt te slapen
en afentoe probeert ie geloof ik een arm om me heen te slaan
maar ik lig er nie
  maandag 14 juli 2003 @ 01:12:35 #186
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_11753664
Ah wat lief
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  maandag 14 juli 2003 @ 08:47:56 #187
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_11755675
Hmmm,, should I give up, and cry in silence.

They say what you dont have you can't loose.. But why does it feel as if I am loosing her?

* Minkeltje zingt: She's got a smile that it seems to me, reminds me of childhood memories, where everything was as fresh as the bright blue sky. She's got eyes of the bluest skies, and if they'd thought of rain, I'd probably break down and cry......

Love hurts... is it just better to stay alone ?

Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
  FOK!fotograaf maandag 14 juli 2003 @ 09:18:17 #188
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11755929
quote:
Op maandag 14 juli 2003 08:47 schreef Minkeltje het volgende:
Hmmm,, should I give up, and cry in silence.

They say what you dont have you can't loose.. But why does it feel as if I am loosing her?

* Minkeltje zingt: She's got a smile that it seems to me, reminds me of childhood memories, where everything was as fresh as the bright blue sky. She's got eyes of the bluest skies, and if they'd thought of rain, I'd probably break down and cry......

Love hurts... is it just better to stay alone ?

ik weet het niet...

mooi gezegt van je, dat wel

ontopic..
ik dacht een tijdje geleden dat ik verliefd was. ik ben er nog steeds niet uit of het verliefdheid is of niet (gewoon vriendschap)
gelukkig kunnen we wel vrienden blijven...

maar die twijfels over mijn gevoelens blijven..
ik weet het niet.........

Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_11755960
*verliefd is
  maandag 14 juli 2003 @ 09:21:36 #190
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_11755967
quote:
Op maandag 14 juli 2003 09:18 schreef Xilantof het volgende:

[..]

ik weet het niet...

mooi gezegt van je, dat wel

ontopic..
ik dacht een tijdje geleden dat ik verliefd was. ik ben er nog steeds niet uit of het verliefdheid is of niet (gewoon vriendschap)
gelukkig kunnen we wel vrienden blijven...

maar die twijfels over mijn gevoelens blijven..
ik weet het niet.........

Hmmm,,aan mijn muziekkeuze is altijd mijn stemming af te luisteren...

Vb: Nu Whitesnake willen luisteren met Here I go Again.

* Minkeltje zingt: Here I go again on my own, going down the only road I've ever known.. Like a drifter I was born to walk alone. And I made up my mind. I ain't wasting no more time. But here I go again.

pi_11756014
.. ik ben helemaal gek op hem
pi_11756073
* Ingridh007 is heel erg fliefd op vlabakje
pi_11756140
Ik ben "verliefd".. En das fout
Het is gewoon een bevlieging.. Gaat wel weer weg..
Liefst nu meteen maar helaas..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 14 juli 2003 @ 09:43:12 #194
31391 cloudchaser
Veel meer...
pi_11756179
quote:
Op maandag 14 juli 2003 09:26 schreef Wolkje het volgende:
.. ik ben helemaal gek op hem
Wie is hem??

Ik ben helemaal gek op haar

"Would you abandon your past to save your future?"
pi_11756184
quote:
Op maandag 14 juli 2003 09:43 schreef cloudchaser het volgende:

[..]

Wie is hem??

Ik ben helemaal gek op haar

inkoppertje: wie is haar?
pi_11756193
quote:
Op maandag 14 juli 2003 09:43 schreef addie het volgende:

[..]

inkoppertje: wie is haar?

dat vroeg ik hem ook al

oke, einde SC maar

pi_11756238
Ik ben overtuigd narcist en dus altijd verliefd
  maandag 14 juli 2003 @ 09:52:09 #198
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11756288
quote:
Op maandag 14 juli 2003 09:48 schreef Tranceptor het volgende:
Ik ben overtuigd narcist en dus altijd verliefd
pas je op bij slootjes, meertjes, winkelruiten en andere reflecterende onderdelen
  maandag 14 juli 2003 @ 09:52:41 #199
53296 nyphai
Fish go m00
pi_11756296
Love; the irresistable desire to be irresistably desired

* nyphai tot over haar oortjes smack dab madly inlove is

Helaas is het niet wederzijds, maar we zijn wel vrienden

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_11756310
quote:
Op maandag 14 juli 2003 09:52 schreef Frenkie het volgende:

[..]

pas je op bij slootjes, meertjes, winkelruiten en andere reflecterende onderdelen

... vooral meertjes inderdaad
  FOK!fotograaf maandag 14 juli 2003 @ 09:55:53 #201
18921 freud
Who's John Galt?
pi_11756331
* freud meldt zich!

Lekker lange gesprekken tegen elkaar zwijgen op het strand 's avonds... RHAAAAAAA LOVELY!

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_11756349
quote:
Op maandag 14 juli 2003 09:52 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Ow is dat nou jouw humor?

Ha ha

Piasje toch....bij je leest blijven jongen...

[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 14-07-2003 09:57]

maandag 14 juli 2003 @ 09:57:14 #203
53296 nyphai
Fish go m00
pi_11756350
quote:
Op maandag 14 juli 2003 09:55 schreef freud het volgende:
* freud meldt zich!

Lekker lange gesprekken tegen elkaar zwijgen op het strand 's avonds... RHAAAAAAA LOVELY!

Of lekker in de tuin, in het gras liggen. 's avonds naar de sterren kijken en gezellig kletsen en als het dan regent.... make love!
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  maandag 14 juli 2003 @ 09:58:29 #204
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11756363
quote:
Op maandag 14 juli 2003 09:57 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ow is dat nou jouw humor?

Ha ha

Piasje toch....bij je leest blijven jongen...

een grap uitleggen is nooit leuk
pi_11756397
quote:
Op maandag 14 juli 2003 09:58 schreef Frenkie het volgende:

[..]

*troost* ..
ik ken het verhaaltje wel
pi_11756420
quote:
Op maandag 14 juli 2003 09:58 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Een maken in jouw geval ook al niet...

[Dit bericht is gewijzigd door Tranceptor op 14-07-2003 10:04]

maandag 14 juli 2003 @ 10:03:32 #207
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11756432
quote:
Op maandag 14 juli 2003 10:02 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Een maken in jouw geval ook al niet...:P

oke en nu weer on topic ajb
pi_11756443
Ik word bijna verliefd op jou Frenkie, maar ik hou me in...

Nee ik ben nog af en toe verliefd op mn lievvie en we gaan volgende week op vakantie. Ik verwacht dus dat de verliefdheid weer in volle hevigheid gaat toenemen

FOK!fotograaf maandag 14 juli 2003 @ 11:17:37 #209
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_11757750
quote:
Op maandag 14 juli 2003 09:21 schreef Minkeltje het volgende:

[..]

Hmmm,,aan mijn muziekkeuze is altijd mijn stemming af te luisteren...

Vb: Nu Whitesnake willen luisteren met Here I go Again.

* Minkeltje zingt: Here I go again on my own, going down the only road I've ever known.. Like a drifter I was born to walk alone. And I made up my mind. I ain't wasting no more time. But here I go again.

bij mij ook!
mijn lied/muziek keuze staat altijd in combinatie met hoe ik me voel

het zelfde heb ik met mijn msn-namen...
er staat altijd in hoe ik me voel. zij het op een kryptische wijze....

Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 14 juli 2003 @ 11:20:45 #210
42700 Minkeltje
Ondertitel hier
pi_11757829
quote:
Op maandag 14 juli 2003 11:17 schreef Xilantof het volgende:

[..]

bij mij ook!
mijn lied/muziek keuze staat altijd in combinatie met hoe ik me voel

het zelfde heb ik met mijn msn-namen...
er staat altijd in hoe ik me voel. zij het op een kryptische wijze....

Nee MSN Naam is van mij altijd t zelfde. Vindt t al (erg) genoeg dat men hier weet hoe ik me voel Hier voer ik t vrijwillig in, krijg anders weer allemaal mensen die gaan vragen, is er iets, gaat t goed etc. :|

'Hmmm,, kon zij t maar aan mn gezicht aflezen hoe ik me voel, misschien zou ze er dan naar vragen...

maandag 14 juli 2003 @ 14:22:53 #211
50430 Yuki
Student Midwife
pi_11762412
morgen 5 maanden vliefd op Ra-z, en hij op mij

waarom is ie 17 dagen naar Salou?

pi_11765389
quote:
Op maandag 14 juli 2003 14:22 schreef Yuki het volgende:
waarom is ie 17 dagen naar Salou?
Meisje, zeventien daagjes zijn zo voorbij, echt waar!
Leuke dingen doen.. en dan is hij zo weer terug..

Ontopic: ja.. al twee jaar en twee en een halve maand

FOK!fossiel maandag 14 juli 2003 @ 17:34:05 #213
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_11767047
Verliefd

Maar pas over iets van 4 weken zie ik haar weer .
Best lang...

Maar genoeg andere leuke dingen in het vooruitzicht

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_11767085
ik ook
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  maandag 14 juli 2003 @ 17:40:30 #215
56471 pinquit
oh my lama!
pi_11767158
ik wil ook weer eens goed verliefd zijn..

wie helpt me

-edit- en deze keer niet op een foute jongen -edit-

erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_11767674
quote:
Op maandag 14 juli 2003 17:40 schreef pinquit het volgende:

wie helpt me

*meldt
pi_11767765
quote:

wie helpt me

maandag 14 juli 2003 @ 18:15:07 #218
56471 pinquit
oh my lama!
pi_11767815
okee.. ga uw gang...

probeer maar

pi_11767819
quote:

wie helpt me

zie je er net zo uit als op je avatar
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  maandag 14 juli 2003 @ 18:16:15 #220
56471 pinquit
oh my lama!
pi_11767836
hmn.. verschilt niet veel.. das een hele oude foto, nu zie ik er wat volwassener uit.. vollere baard/snor enz..

-edit- als je een serieus antwoord wil: kijk maar bij topic fok! userfoto deel bla - edit-

[Dit bericht is gewijzigd door pinquit op 14-07-2003 18:17]

pi_11767855
aha bedankt

heb je nog steeds een kale kop

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_11767861
quote:
Op maandag 14 juli 2003 18:15 schreef pinquit het volgende:
okee.. ga uw gang...

probeer maar

en dan zegt frenkie weer dat ik offtopic ga

verwijst naar profiel voor msn

maandag 14 juli 2003 @ 18:18:01 #223
56471 pinquit
oh my lama!
pi_11767874
euh ja.. dat wordt niet minder met de jaren ofzo
pi_11768030
quote:

wie helpt me

ik werd al helemaal verdrietig van dit topic
  maandag 14 juli 2003 @ 18:32:23 #225
56471 pinquit
oh my lama!
pi_11768144
quote:
Op maandag 14 juli 2003 18:26 schreef Robertjuuh het volgende:

[..]

ik werd al helemaal verdrietig van dit topic

als je nog wil, moet je opschieten want er is al iemand aan het proberen lol
pi_11768183
quote:
Op maandag 14 juli 2003 18:32 schreef pinquit het volgende:

[..]

uuuh zo bedoelde ik het niet
  maandag 14 juli 2003 @ 18:41:56 #227
56471 pinquit
oh my lama!
pi_11768348
quote:
Op maandag 14 juli 2003 18:34 schreef Robertjuuh het volgende:

[..]

uuuh zo bedoelde ik het niet

lol, okee vergissing maar goed ook
pi_11769072
quote:
Op maandag 14 juli 2003 18:32 schreef pinquit het volgende:

[..]

ja, afblijven dus!
pi_11773805
Ben nu een dikke twee weken verliefd. En het gaat zo lekker allemaal.
Ik heb me in maanden niet zo goed gevoeld als nu. En volgens mij lach ik nu nog meer dan vroeger. Dit is een gevoel dat je niet kwijt wil raken
pi_11774660
quote:
Op maandag 14 juli 2003 22:49 schreef _Flea_ het volgende:
Ben nu een dikke twee weken verliefd. En het gaat zo lekker allemaal.
Ik heb me in maanden niet zo goed gevoeld als nu. En volgens mij lach ik nu nog meer dan vroeger. Dit is een gevoel dat je niet kwijt wil raken

*zucht* Ik herken dat gevoel.... zooooooooo fijn!!!
Women might be able to fake orgasms. But men can fake whole relationships ;)
pi_11786620
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 17:45 schreef Smurfer het volgende:

[..]

Ga heel hard voor je hopen!

je hebt echt hard gehoopt he?! ( zon 3 pagina's terug voor de geintresseerden )

Het is wederzijds! woei! geen vrijgezel meer... Verliefd as hell

en jij, smurfer? Al wat wijzer? Ik blijf hopen voor je!

dinsdag 15 juli 2003 @ 15:23:48 #232
61183 leonieke
Dan toch?
pi_11787502
Hemels verliefd sinds 30 mei (wel al wa langer maar dan kon/mocht het nog niet).. eindelijk ontdekt wat een relatie inhoudt (in vergelijking met mijn vorige) en hoe zalig het is als die vlinderkes rondfladderen. En tis duidelijk wederzijds
* leonieke happy again
pi_11788278
quote:

* Eens is

† In Memoriam † woensdag 16 juli 2003 @ 09:03:47 #234
47213 ArmaniMania
pi_11801991
quote:

quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 15:54 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

* Eens is

Bullshit ! Misschien niet alle mannen tonen hun verliefdheis, maar reken er maar opdat ze het wel zijn, alleen zijn mannen voorzichtiger omdat ze meer bang zijn om afgewezen te worden dan een vrouw. Dat heeft met het macho gedrag te maken van een man.

Zelf ben ik ook verliefd, maar als ik verliefd ben dan is het de meeste keer zo dat het niet wederzijds is. Dan zou ik dan nu ook kunnen zeggen over vrouwen. Maar jah het is dan niet anders en dan fantaseer en droom ik verder totdat het vanzelf wel wegebt

pi_11803347
zometeen winkelen met mijn lief
pi_11803414
Ik wil dat gevoel ook weer eens voelen...
Alsof je de hele wereld aan kan....
Spletsj!
pi_11803432
brak, unwanted en alleen..
pi_11804057
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 10:30 schreef Tiga het volgende:
Ik wil dat gevoel ook weer eens voelen...
Alsof je de hele wereld aan kan....
het versterkt je mentaal gezien wel heel erg ja
  woensdag 16 juli 2003 @ 11:19:20 #239
61084 ellufie
en toen was er niets....
pi_11804496
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 10:32 schreef InsaneM666 het volgende:
brak, unwanted en alleen..
bijna ook zo...
niet unwanted op zich... maar diegenen die mij willen, wil ik dan weer niet... blergh
"the dreams in which I'm dying, are the best I've ever had"
pi_11804573
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:19 schreef ellufie het volgende:

[..]

bijna ook zo...
niet unwanted op zich... maar diegenen die mij willen, wil ik dan weer niet... blergh

bekend verhaal ja en andersom geldt weer dat degenen die ik wil, mij nooit willen

offtopic: kom eens online aub..

pi_11804684
niet verliefd, geen vriendin(nen), dus dat blijft voorlopig zo wel ff

najah 'k blijf iig altijd van m'n computer houden

woensdag 16 juli 2003 @ 11:30:19 #242
53099 Pacstah
Gek op dolfijnen
pi_11804724
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 10:58 schreef addie het volgende:

[..]

het versterkt je mentaal gezien wel heel erg ja

Maar het is ook wel weer een heel apart gevoel..
As 't net kin sa't moat, dan moat it mar sa it kin | www.pacstah.nl
pi_11804798
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 11:30 schreef Pacstah het volgende:

[..]

Maar het is ook wel weer een heel apart gevoel..

wat tegelijkertijd geweldig voelt en anderzijds weer heel vermoeiend?

*ik ken het gevoel idd, maar blijf het het beste gevoel tot nu toe vinden

FOK!fossiel woensdag 16 juli 2003 @ 12:53:55 #244
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_11806838
quote:
Op maandag 14 juli 2003 17:34 schreef RemCow het volgende:
Maar pas over iets van 4 weken zie ik haar weer .
Best lang...
En net een sms gehad. Damn, ik mis 'r .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  woensdag 16 juli 2003 @ 12:58:12 #245
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_11806927
Yup, en niet zo een beetje ook. Het leven is goed (nou.. soms dan)
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_11839627
Ik ben het verliefst....
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:25:48 #247
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_11882601
*meldt*
The Most Incredible, Baby
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:29:12 #248
38360 masuyo
Where will you go
pi_11882668
* masuyo is verliefd
ik vind ur al een jaar ofzo leuk, pas de laatste weken begon ik haar wel heel leuk te vinden, en toen bleek ze me mij ook leuk te vinden
I’m so sick of speaking words that no one understands
Is it clear enough that you can’t live your whole life all alone
I can hear you in a whisper
But you can’t even hear me screaming
  zaterdag 19 juli 2003 @ 21:36:24 #249
50430 Yuki
Student Midwife
pi_11882765
ik ben nog steeds (steeds meer ook) verliefd op mn vriendje... nog 12 nachtjes!

blegh wat kunnen 17 dagen lang duren zeg

zondag 20 juli 2003 @ 13:12:16 #250
58973 C3PO
Oh dear oh dear!
pi_11889646
Ik ook . ben alleen heel onzeker en denk dat hij me maar stom vindt... moeilijk, ik heb geen idee wat ik ermee moet!
pi_11904398
Ja... nog steeds
  maandag 21 juli 2003 @ 10:02:54 #252
31391 cloudchaser
Veel meer...
pi_11905443
Soms lijk ik wel iets TE verliefd.. of kan dat niet?
?
pi_11905521
quote:
Op maandag 21 juli 2003 10:02 schreef cloudchaser het volgende:
Soms lijk ik wel iets TE verliefd.. of kan dat niet?
?
neee.. dat kan niet
pi_11905534
Trouwen?
  maandag 21 juli 2003 @ 10:13:04 #255
31391 cloudchaser
Veel meer...
pi_11905584
quote:
Op maandag 21 juli 2003 10:10 schreef Wolkje het volgende:
Trouwen?
Tuurlijk... maar nog even wachten, toch?
pi_11905598
quote:
Op maandag 21 juli 2003 10:13 schreef cloudchaser het volgende:

[..]

Tuurlijk... maar nog even wachten, toch?

ja
[Centraal] Ik ben verliefd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')