Ja man, zit al weer meer dan een uur op, wordt er niet goed van.quote:
Ze liggen onder een net.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 04:54 schreef Dotteke het volgende:
Je zou toch denken dat die helemaal lek geprikt worden.
Voor als nog liggen ze nog allemaal lekker te slapen [ afbeelding ]
Vandaag wordt anders dan anders Flow3rquote:Op zaterdag 9 juni 2018 05:13 schreef Flow3r het volgende:
Elke dag hetzelfde ritueel, vuurtje maken
[ afbeelding ]
O oke, dat had ik nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 9 juni 2018 05:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze liggen onder een net.
[ afbeelding ]
tja slaat weer nergens opquote:Op zaterdag 9 juni 2018 05:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vandaag wordt anders dan anders Flow3r
Komen, naar wat ze hopen veel fans die ze van alles gaan toestoppen zodat het effect van zelf redden helemaal weg is
Het zou voor hem juist een goede les kunnen zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2018 05:27 schreef Setje72 het volgende:
Ben benieuwd wat die kamper gaat doen aangezien ze familie hem er liever inzietZou hij een verkeerd verwachtingspatroon gehad hebben?Het lijkt me ook echt een over het paard getild jochie zonder levenservaring...die zit vanavond niet bij ze kindjes maar gewoon met ze matties in de kroeg
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door ANTPQ-36 op 09-06-2018 06:12:59 ]Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
800 uur gaat ie wegquote:Op zaterdag 9 juni 2018 06:42 schreef Setje72 het volgende:
Het lijkt er toch op dat die kamper gaat vertrekken...tot ziensweggooier
Ga ik net niet meer meemaken zoquote:
Zit in de verkeerde film.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:26 schreef Vinamp het volgende:
Silvio lloopt behoorlijk met zijn ziel onder zijn arm
Als je toch weet dat je weg gaat, wil je ook zo snel mogelijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:26 schreef Vinamp het volgende:
Silvio lloopt behoorlijk met zijn ziel onder zijn arm
En dan mag Silvio niet eens even in de spiegel kijken. Zoek zelf maar een spiegel, moet ergens nog een liggen,quote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:32 schreef kaatje50 het volgende:
"Hoe zie ik eruit", vraagt Silvio. Ik zou zeggen Beroerd, maar dat was bij binnenkomst al
Das nummer 1quote:
Der zal nu nog wel geen fan staan om het te filmen en op FB te zettenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:40 schreef houdjemond het volgende:
En dan ook gewoon gaan.
Staat het schuim al rijen dik voor het hek?
Is die zo vervelend, ik ken ze eigenlijk niet kijk zo weinig.quote:
Zelfs Billy is niet live en dat wil wat zeggenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Der zal nu nog wel geen fan staan om het te filmen en op FB te zetten
GM PTLequote:
Ik vond van wel ja , die ligt mij niet echt .quote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is die zo vervelend, ik ken ze eigenlijk niet kijk zo weinig.
Ach nee héquote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
GM PTLe
Ben benieuwd of er nu twee binnen komen
De tweeling uit U1 stond op een foto met het nieuwe Utologo
Ik hoop het niet
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zelfs Billy is niet live en dat wil wat zeggen
Waarschijnlijk omdat de gasten al vanaf 8 uur mogen komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:44 schreef PTLe het volgende:
Wat ging die Sil vroeg weg ? dit hrb ik nog nooit gezien , ik kon ook zijn FB niet meer vinden .
50 zou al heel mooi zijn hoorde ik ze zeggenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de gasten al vanaf 8 uur mogen komen.
Ze denken dat er heel wat komen
We noemen haar hier ook wel hoSanna, ze is in den here en 19 jaar jong en vloekt als 'n bootwerkerquote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is die zo vervelend, ik ken ze eigenlijk niet kijk zo weinig.
50x¤10 is ook mooi kassa.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:48 schreef pullup het volgende:
[..]
50 zou al heel mooi zijn hoorde ik ze zeggen
O, dat past niet bij elkaar dus, gelovig en vloekenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
We noemen haar hier ook wel hoSanna, ze is in den here en 19 jaar jong en vloekt als 'n bootwerker
Goedemorgenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dag sufkut, tot nooit meer ziens.... en doe de groeten aan het kamp.
Goedemorgen Cos![]()
[ afbeelding ]
oh en ze laat mensen niet uitpraten, moet er altijd maar doorheen tetterenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat past niet bij elkaar dus, gelovig en vloeken
Ziit alleen z'n vuile ondergoed in en z'n slippersquote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Hij zou zijn kist toch achterlaten?
Hij moest zijn kist meenemen. Je komt met een kist binnen en gaat er mee weg, zei hijquote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Hij zou zijn kist toch achterlaten?
Slippertjes niet, die had ie aan.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ziit alleen z'n vuile ondergoed in en z'n slippers
Misschien zijn er maar 15 kisten totaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hij moest zijn kist meenemen. Je komt met een kist binnen en gaat er mee weg, zei hij
Jij mag Silvio hebben,helemaal gratis.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:04 schreef Paule33 het volgende:
Die Silvio gelijk heeft om naar huis te gaan,hij krijgt 2 eetlepel eten per dag
is echt tekort aan vitamine,dan komen ziektjes,kan niet anders geen eieren
geen verse groenten,2 brocoli die zij gisteren gekregen ook belachelijk.
zeker als iemand dikke is,ze moeten meer koken,groter porties van aardappel of pasta
dat zij geen honger kregen! Is onmenselijk vind ik..
Ik wil niet eens kijken meer,weer even en weg blijven!
Ze zullen ze heus niet laten verhongeren hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:04 schreef Paule33 het volgende:
zeker als iemand dikke is,ze moeten meer koken,groter porties van aardappel of pasta
ik ken hem niet eens,maar hij heeft gelijk om naar huis te gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij mag Silvio hebben,helemaal gratis.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:09 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ik ken hem niet eens,maar hij heeft gelijk om naar huis te gaan
de man gaat om eten,hij is dikker dan anderen,ruzie over 2 eetleppel rijs
niet mooie..zelfs in Afrika eten ze meer...
Reepiesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ze eten genoeg hoor. Ze hebben geen honger en hebben vitamine pillen bij zich. Drinken koffie en thee....brood met pindakaas.
Daar zijn ze doorgaans niet zo dik als Silvio,wat klopt hier niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:09 schreef Paule33 het volgende:
[..]
je hebt niet veel gevolgd als ik het zo leesquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:04 schreef Paule33 het volgende:
Goedemorgen allenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:09 schreef Paule33 het volgende:
[..]
en vanavond hebben ze Frietjes!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ze eten genoeg hoor. Ze hebben geen honger en hebben vitamine pillen bij zich. Drinken koffie en thee....brood met pindakaas, rijst, bonen, falafelshit etc
geen brood meer,2 broden voor 7 mensen in 4 dagen,quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Ze eten genoeg hoor. Ze hebben geen honger en hebben vitamine pillen bij zich. Drinken koffie en thee....brood met pindakaas, rijst, bonen, falafelshit etc
ok doei dan!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:15 schreef Paule33 het volgende:
[..]
geen brood meer,2 broden voor 7 mensen in 4 dagen,
is te weinig,ik vind dom,ze moeten beter naar huis,triest,
is kijken naar hongerige mensen,triest,ik kan niet van
genieten..echt niet,dag ik ga..haha...
Romy.2.0quote:
nee,ik kan niet veel naar kijken,sorry zo ben ik..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:12 schreef Ranah het volgende:
[..]
je hebt niet veel gevolgd als ik het zo lees
En voor de winter schieten we er een paar af, om de lijdensweg te verkorten.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:16 schreef spapaars het volgende:
Oostvaardersplassen situaties zullen er echt niet zijn.
Al zouden een paar door de zon gebleekte skeletten op het terrein het wel wat reëler maken.
Ik heb niet heel erg veel gekeken, maar heb ze vaker gehoord over 'dat lust ik niet' 'daar hou ik niet van' 'ik ben meer van de worst en bier' dan oh oh wat heb ik toch een honger.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:16 schreef Paule33 het volgende:
[..]
nee,ik kan niet veel naar kijken,sorry zo ben ik..
haha ja inderdaad!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb niet heel erg veel gekeken, maar heb ze vaker gehoord over 'dat lust ik niet' 'daar hou ik niet van' 'ik ben meer van de worst en bier' dan oh oh wat heb ik toch een honger.
Geen nomineren maar eliminerenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:18 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
En voor de winter schieten we er een paar af, om de lijdensweg te verkorten.
quote:
Heel slim.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:19 schreef TillyB het volgende:
Jessie gaat alvast het water en limonade klaarzetten.
En niet naar de kerk gaan dat draaid alleen om geld .quote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat past niet bij elkaar dus, gelovig en vloeken
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:24 schreef AnneliesvdB het volgende:
Is Silvio al vertrokken? had toch 24 uur?
ow, ok... nou daaaag Silvio. ow die moest natuurlijk eerder weg vanwege die stroom mensen die straks gaan komenquote:
Romy de tweede dusquote:Op zaterdag 9 juni 2018 07:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
oh en ze laat mensen niet uitpraten, moet er altijd maar doorheen tetteren
Serieus? Hij is al weg?quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:11 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Van de week twee keer op een dag warm, rijst met bonen en aardappelpuree met broccolie
Ze komen volgens mij niets te kort
Ja om 7.37 uur is hij door de poort gelopenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja toch? Niet gezien maar even snel de COS doorgescrolld.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja om 7.37 uur is hij door de poort gelopen
Nou ja zeg,heb ik net gemist.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja om 7.37 uur is hij door de poort gelopen
Dotteke schreef: Van de week twee keer op een dag warm, rijst met bonen en aardappelpuree met broccoliequote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:27 schreef Dotteke het volgende:
Van de week twee keer op een dag warm, rijst met bonen en aardappelpuree met broccolie
Ze komen volgens mij niets te kort
maar het volk zal wel denken , tegen de middag is vroeg genoegquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nog niemand... logisch in het vorige programma moest iedereen eerst uitslapen, badkameren, opmaken, computeren, enzo tegen de middag "mochten" de schuimpjes pas hun geld komen geven![]()
Ze leren best wel, die schuimpjes
quote:
8 uur is gewoon te vroeg. Bovendien moeten bezoekers ook nog door de screening..Eerder dan een uurtje of 11 komt er weinig binnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:30 schreef 5thencounter het volgende:
Nog niemand... logisch in het vorige programma moest iedereen eerst uitslapen, badkameren, opmaken, computeren, enzo tegen de middag "mochten" de schuimpjes pas hun geld komen geven![]()
Ze leren best wel, die schuimpjes
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja toch? Niet gezien maar even snel de COS doorgescrolld.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Geniaal,Sjaak Afhaak.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:33 schreef PTLe het volgende:
[..]Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:24 schreef AnneliesvdB het volgende:
Is Silvio al vertrokken? had toch 24 uur?
sanne, christel of jessie bv?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
John ruikt zeik. Vraagt zich af of sommigen gewoon tegen een boom staan te zeiken.
dat zou leuk zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:37 schreef Angelique61 het volgende:
Denk dat de oudbewoners als schuimpje komen vandaag
Dat shirt ook.quote:
Stelde niet veel voor, knuffel zeggen kort maar krachtigquote:
Gaan ze die vandaag ook verkopen?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:38 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
John: kijk uit voor de keien. Die vallen aan
Goedemorgen,hij is weg.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:44 schreef Chea49 het volgende:
GM
Babyboy opgedonderd? [ afbeelding ]
Kan ik weer ff meedoen met jullie.
Nee natuurlijk niet. Ze zijn de rondleiding aan het oefenen en wat ze dan kunnen vertellen. De eend heet Sita geloof ikquote:
Stenen pas op kosten 4 eurie per stuk dus kassaquote:
Die grote stenen niet he...die kan niemand tillen denk ikquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Stenen pas op kosten 4 eurie per stuk dus kassa
Denk dat ze hun eigen ziel nog zullen verkopen voor eten of spullenquote:
Zeker een niet erkent kind van Marjet?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie weer aan Mike geplakt...ze geeft niet op. Denkt zeker dat ze onweerstaanbaar is
Ze was niet geslaagd voor haar vliegrijbewijs, best moeilijk hoor op de Nimbus 2017/2018 want je moet er ook rondjes mee draaien en ze pleurde er bijna van afquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jammer dat ze d'r bezemsteel thuis heeft gelaten.
Goh, is wél een slimme meid hè?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:43 schreef Ranah het volgende:
sannes gevoel zegt ineens dat er niet veel volk komt
Braampje.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:48 schreef Charmian het volgende:
Wat ziet het er feestelijk uit met ballonnen en zo...is er soms íemand jarig?
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:48 schreef Charmian het volgende:
Nou daar kom je niet onderuit om dat te vergetenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:48 schreef Charmian het volgende:
dus ze hebben nog niet echt de handelsgeest van Uto1 te pakkenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Was een grapje!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ze zijn de rondleiding aan het oefenen en wat ze dan kunnen vertellen. De eend heet Sita geloof ik
een loflijk strevenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:48 schreef Dotteke het volgende:
Aadje en Brandon hopen dat ze niet veranderen door het bezoek
Die denken echt al dat ze een status van Bekende Nederlander hebben he buiten de poorten van Utopia.
Nee en of dat ooit gebeurd of FEBO moet met ideen aandragenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus ze hebben nog niet echt de handelsgeest van Uto1 te pakken
Toch redelijk voor zo'n rotsblok.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
haha wist ik...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was een grapje!!!!!!!!!![]()
En hebben ze een eend daar?
ik vrees het ookquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee en of dat ooit gebeurd of FEBO moet met ideen aandragende meeste daar zijn nog te dom om te poepen
Jij wél geslaagd zeker?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze was niet geslaagd voor haar vliegrijbewijs, best moeilijk hoor op de Nimbus 2017/2018 want je moet er ook rondjes mee draaien en ze pleurde er bijna van af
die heb ik al gefeliciteerdquote:
Mijn zus komt vandaag voor 3 weken vakantie beleven.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:48 schreef Charmian het volgende:
Met vlag en wimpelquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:48 schreef Dotteke het volgende:
Aadje en Brandon hopen dat ze niet veranderen door het bezoek
Die denken echt al dat ze een status van Bekende Nederlander hebben he buiten de poorten van Utopia.
Hé Dot, schei uit zeg.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:51 schreef Dotteke het volgende:
Kom je binnen als gast met je goedbedoelde meuk krijg je een hand van John, die net nog tussen zijn tenen zat![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
haha wist ik...![]()
Er broedt een eend bij de vijver. Die laten ze met rust.
Jij gaat dus?quote:
Nee, dat gebeurt niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]![]()
O wat lief. Hopelijk wordt die niet geslacht door de vleeseters daar.
Voor veiligheid van de meiden zal hij toch aan de buitenkant moeten liggen anders is het zinloos.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:54 schreef Rhosyn het volgende:
Brandon slaapt tussen Sanne en Christel in. Is krap maar voelt wel veilig.
Brandon en Christel kunnen het goed samen vinden. Snap ik wel. Christel is moeder van een tweeling en Brandon is ene helft van een tweeling.![]()
[ afbeelding ]
Dat zou wel sneu zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
Sanne is negatief. Die zegt dat er vandaag helemaal niemand komt.
Ik zit wel niet op een boomstronk maar ik had ook wel uit willen slapen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:55 schreef Toverheks het volgende:
Daar zit je dan op een boomstronk op zaterdag 9 uur whaaaaaaaa echt zal er nu niet eentje denken ohhhh heerlijk uitslapen markie [pakken beetje netflixen heerlijk weekend
Vind het ook een bezopen tijd hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:56 schreef Rhosyn het volgende:
Christel vraagt zich af hoe ze hebben kunnen bedenken dat 8 uur een goede tijd was om te beginnen.
Het is zaterdag en mensen doen boodschappen...
haha hij bedoelt dat hij veilig ligtquote:Op zaterdag 9 juni 2018 08:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Voor veiligheid van de meiden zal hij toch aan de buitenkant moeten liggen anders is het zonloos.
zullen wel rond koffie tijd komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:01 schreef kaatje50 het volgende:
Nah, ik denk wel dat er mensen komen hoor. Zeker de oproepers van fb
Mooi, ben ik klaar met stofzuigen en dweilenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:02 schreef lonneberga het volgende:
[..]
zullen wel rond koffie tijd komen.
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:00 schreef Jemoederniet het volgende:
Mike: Ik ben hier nog 7 weken, ben hier alleen om jullie te helpen opstarten. Ik ben officieel figurant van beroep. SL
ik ga eerst maar mijn sprintje door de duinen trekken,zie het straks wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:03 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mooi, ben ik klaar met stofzuigen en dweilen![]()
Kom nu steeds even loeren of ze er al zijn
Wauw Lonne, kanjer.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:05 schreef lonneberga het volgende:
[..]
ik ga eerst maar mijn sprintje door de duinen trekken,zie het straks wel.
Hij zei vorige week iets over dat hij zich niet kon voorstellen dat mensen gingen betalen om streams te kijken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:07 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Die MikeZou hij weleens meelezen op Fok? Hij doet alles wel volgens het Fok Utopia boekje
![]()
Nu graag wel wat mensen door de poort anders is het wel sneu voor ze.
Dus geen reepies?quote:
Dat zegt niet zoveel, hij is er per slot van rekening ook ingegaanquote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij zei vorige week iets over dat hij zich niet kon voorstellen dat mensen gingen betalen om streams te kijken.
Volgens die Facebook gaan er mensen dus geen zorgenquote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:07 schreef Is-It-Heaven het volgende:
Die MikeZou hij weleens meelezen op Fok? Hij doet alles wel volgens het Fok Utopia boekje
![]()
Juist niet joh, misschien gaan ze dan eindelijk eens inzien dat het anders moet en mensen niet voor een halfgare tent en wat struiken komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:07 schreef Is-It-Heaven het volgende:
![]()
Dan keek hij gratis?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij zei vorige week iets over dat hij zich niet kon voorstellen dat mensen gingen betalen om streams te kijken.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Juist niet joh, misschien gaan ze dan eindelijk eens inzien dat het anders moet en mensen niet voor een halfgare tent en wat struiken komen.
Ja, wie niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:24 schreef Rhosyn het volgende:
Mike en John emotioneel. Praten over hun verleden.Fouten gemaakt.
Ik vind het nog altijd verbazingwekkend hoeveel mensen utopia ingaan zonder streams te hebben gekeken of een beetje research hebben gedaan naast gewoon afleveringen op tv kijken.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:17 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel, hij is er per slot van rekening ook ingegaan![]()
Dat beweren ze althans.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd verbazingwekkend hoe weinig mensen utopia ingaan zonder streams te hebben gekeken of een beetje research hebben gedaan naast gewoon afleveringen op tv kijken.
quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd verbazingwekkend hoe weinig mensen utopia ingaan zonder streams te hebben gekeken of een beetje research hebben gedaan naast gewoon afleveringen op tv kijken.
Tis wat om fan te zijnquote:
Dat blijkt dan ook vaak wel aan de enorme deceptie die het dan blijkt.quote:
Dat begrijp ik ook niet...hand vind ik genoeg hoor...of Hoiquote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom moet iedereen elkaar kussen???
Nee maandag is de begrafenis van haar Oma.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Lieve mensjes op bezoek. Ze zingen...ik hoor zeggen "ik zie je maandag, tegen Jessie. "Is dat familie van jessie?
Jaha...maar hoezo dan "ik zie je maandag"?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:30 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Nee maandag is de begrafenis van haar Oma.
gecondoleerd , met je omaquote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
Lieve mensjes op bezoek. Ze zingen...ik hoor zeggen "ik zie je maandag, tegen Jessie. "Is dat familie van jessie?
Hij condoleerde haar met haar Oma en zei wanneer is de begrafenis.en is het Maandag?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaha...maar hoezo dan "ik zie je maandag"?
oh..quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gecondoleerd , met je oma
sterkte maandag ... zee die
Ik zeg niets.quote:
Een klein beetje liefde doet goed als je in armoe leeft.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:29 schreef Jemoederniet het volgende:
Waarom moet iedereen elkaar kussen???
Nou al eet je al die 20 eieren in 1 keer op, dan nog heb je niet de gevaarlijke hoeveelheid fipronil in je lichaam zitten. Nederlandse overheid wilt zich graag indekken tot in alle details.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lekker....
08 juni 2018 19:12
Toch weer fipronil in Nederlandse eieren
Bron: rtlnieuws
Mike is een goeie gast en kan zich goed aanpassen aan de omstandigheden.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 09:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat blijkt dan ook vaak wel aan de enorme deceptie die het dan blijkt.![]()
Maar dat valt bij Mike wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |