Ja. daarom opende ik per abuis een tweede deel. Ik zat in MyAt te wachten zag niks, dus opende een nieuwe..quote:
Ja Noord-Ierland is ook gewoon niveau Andorra joh, ga je ook klagen als die weer eens als een patatje veredigen?quote:
Ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Noord-Ierland is ook gewoon niveau Andorra joh, ga je ook klagen als die weer eens als een patatje veredigen?
Weet ik niet. Bij Noord-Ierland gaat dat wel vaak foutquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:17 schreef northernlight81 het volgende:
Zelfs na de aftrap lukt het die speelster van Ierland nog niet de bal goed aan te nemen, hoevaak dat al fout gaat bij Ierland...
Haha, dat bedoel ik uiteraard 😂quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Weet ik niet. Bij Noord-Ierland gaat dat wel vaak fout
Tsja internationale pot hequote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
4 minuten extra tijd ook echt bij 0-5
Die aftrap na de 0-4, na 1 pass was het alweer balverliesquote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:17 schreef northernlight81 het volgende:
Zelfs na de aftrap lukt het die speelster van Ierland nog niet de bal goed aan te nemen, hoevaak dat al fout gaat bij Ierland...
Dat is de UEFAquote:Op zondag 10 juni 2018 18:36 schreef LWD-Godius het volgende:
Even serieus, je verlost die Noord-Ieren toch uit hun lijden na de 90 minuten door direct af te fluiten? 4 minuten door laten spelen, wat een grap.
https://www.instagram.com(...)-by=oranjeleeuwinnenquote:Op zondag 10 juni 2018 20:07 schreef Evertjan het volgende:
wel weer hilarische dat de Oranjedames vandaag een kookworkshop hadden als ik zo de instas en twitters bekijk.
WK halen is geen makkie voor Oranjequote:Op dinsdag 12 juni 2018 19:54 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Noren hebben gewonnen inmiddels.
Klopt. Al is 4 punten halen sowieso genoegquote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:00 schreef KingRadler het volgende:
[..]
WK halen is geen makkie voor Oranje
Van der Gragt iddquote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:12 schreef Evertjan het volgende:
die nummer 3 van ons gaat toch naar Barca?
type ren en vlieg werkquote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Slap pisschotje van Van de Sanden
Ben dus niet de enige die dit denktquote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:17 schreef aveenhuijsen het volgende:
Is dat nou een man met lippenstift.....
Tja voor de mannen gaat het niet echt wordenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je oranje schminken voor een potje vrouwenvoetbal
Helden
zelfde type mensen die met een kaasklomp in Thialf zitten of in een Sinterklaaspak op de Alpe De Huez staanquote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je oranje schminken voor een potje vrouwenvoetbal
Helden
Ze heeft volgens mij ook zelfs een lipstick sponsorquote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:17 schreef aveenhuijsen het volgende:
Is dat nou een man met lippenstift.....
https://www.onsoranje.nl/tickets-all/nederlands-vrouwenelftalquote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:26 schreef Collide het volgende:
Ik wil misschien naar de wedstrijd in Noorwegen gaan. Moet je dan kaarten kopen via de KNVB voor het uitvak of kun je ook gewoon kaarten bij het stadion kopen voor een thuisvak?
Volgens mij regelt de KNVB wel tickets daarvoor...quote:Op dinsdag 12 juni 2018 20:26 schreef Collide het volgende:
Ik wil misschien naar de wedstrijd in Noorwegen gaan. Moet je dan kaarten kopen via de KNVB voor het uitvak of kun je ook gewoon kaarten bij het stadion kopen voor een thuisvak?
3 dagen terug ja. Volgens mij zit ze nu in het stadion daar.quote:
a oke vond het een beetje raar dat ze in NY zat maar ze was niet fitquote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
3 dagen terug ja. Volgens mij zit ze nu in het stadion daar.
Tempo ligt nu hoger, dus moet goed komen.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:09 schreef Evertjan het volgende:
dit kan nog weleens pijnlijk worden als het 0-0 blijft
De middenquote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:10 schreef franklop het volgende:
Ook recht door de midden schieten, beide hoeken vrij
Ze hebben echt wel goede wedstrijden gespeeld sindsdien hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:24 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ze kunnen beter stoppen![]()
Die bal gaat er toch nooit in.
Net als de mannen gewoon heel slecht na een EK winst (al haalden die wel het WK).
Klopt, ze zijn voorin ook niet scherp genoeg.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Ja, zie er maar eens doorheen te komen. Maja, kansen zat gehad.
En Miedema is ook 4 keer beter dan Beerensteynquote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:29 schreef franklop het volgende:
Martens > Vd Sanden 200%
Maar dat wisten we wel.
Dan zal meisje Miedema wel weer fit zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gewoon winnen in Noorwegen in september.
Hopelijk staat er dan wel een andere spits.
Lieke is niets voor niets dicht bij de Duitse grens opgegroeidquote:
En voorzetten.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze kunnen toch nog wel even trainen op afwerken.
het enige wat die kan is hard rennen, maar daar heb je niet zoveel aan tegen ploegen die met 11 man aan het verdedigen zijn.quote:Op dinsdag 12 juni 2018 21:49 schreef franklop het volgende:
Van de Sande met een matige voorzet
Gras is groen.
Bal rond.
met spaghetti bandjesquote:
Het is een voetbalvrouw. Dus mooi bruggetjequote:
Gelukkig wel ja.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:07 schreef R-woud88 het volgende:
Zo, de hype van het vrouwenvoetbal kan ook weer de kast in
Net weer een jankverhaal op radio 1 moeten aanhorenquote:Op dinsdag 4 september 2018 17:07 schreef R-woud88 het volgende:
Zo, de hype van het vrouwenvoetbal kan ook weer de kast in
Het is te verschrikkelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 4 september 2018 17:30 schreef Zorro het volgende:
Zo, ik schakel net in. Ik zie dat Nederland er een beetje spanning probeert in te brengen, het was anders te gemakkelijk denk ik?
Het is geen hype, het is populariteit na een gewonnen titel.quote:
Nog 1 goal en de wereld ziet er weer heel anders uit.quote:
Lekker een extra wedstrijdje. Ze hebben er zin in!quote:
De laatste hopelijkquote:Op dinsdag 4 september 2018 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geen hype, het is populariteit na een gewonnen titel.
Jij juicht voor Frankrijk of Engeland?quote:
Kijk dat sowieso niequote:Op dinsdag 4 september 2018 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij juicht voor Frankrijk of Engeland?
Waarom lig je er dan wakker van?quote:
2x2 meen ik. Mogen niet zoveel teams doorquote:Op dinsdag 4 september 2018 18:02 schreef T3hTommay het volgende:
Vier wedstrijden? Geen normaal play-off systeem dus?
BEste 4 nrs twee naar de playoffs. En die spelen om één plek.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:02 schreef T3hTommay het volgende:
Vier wedstrijden? Geen normaal play-off systeem dus?
Oei, wordt nog lastig zat dan, gezien de landen die daar ook aan mee doen.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:03 schreef borisz het volgende:
[..]
BEste 4 nrs twee naar de playoffs. En die spelen om één plek.
Gelukkig kunnen vrouwen niet rijden/parkeren.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Noorwegen gaat zeker nu de bus parkeren?
Geen plan B dusquote:Op dinsdag 4 september 2018 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er zit totaal geen plan achter.
Zelfs voor vrouwenvoetbal is dit matig iddquote:
Technisch is het niet enorm slecht. Tactisch is het belachelijk.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zelfs voor vrouwenvoetbal is dit matig idd
playoffsquote:Op dinsdag 4 september 2018 18:32 schreef opgebaarde het volgende:
Is Nederland bij verlies uitgeschakeld?
Foute keuzes ja, Jill Roord is ook geen verbeteringquote:Op dinsdag 4 september 2018 18:32 schreef vredesdruif het volgende:
[..]
Technisch is het niet enorm slecht. Tactisch is het belachelijk.
Zus van Narsingh lijkt het wel qua spel.quote:Op dinsdag 4 september 2018 18:46 schreef franklop het volgende:
Elke pass van Vd Sande belandt overal, behalve in de voeten van een teamgenote
Omdat we anders weer wekenlang krijgen te horen hoe geweldig het damesvoetbal is ,waarom ze nog steeds niet evenveel verdienen als de mannen etc etcquote:Op dinsdag 4 september 2018 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom lig je er dan wakker van?
quote:Op dinsdag 4 september 2018 19:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Omdat we anders weer wekenlang krijgen te horen hoe geweldig het damesvoetbal is ,waarom ze nog steeds niet evenveel verdienen als de mannen etc etc
Irritante hype is het, voor de rest gun ik die meiden alle succes.
Geoblockquote:Op dinsdag 4 september 2018 20:10 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
https://nos.nl/sport/videos/
Nagenieten.
Ja voor het niveau hoef je niet te kijken nee, daarom is t wel leuk als er nog wat te juichen is voor de vlaggetjesbrigade maar anders hoeft t echt niet iddquote:Op dinsdag 4 september 2018 22:25 schreef BadderHaring het volgende:
Voetjes weer op de grond.
Niveau om te janken ook zeg. Kijk liever de KK divisie.
twitter:UEFAWomensEURO twitterde op vrijdag 07-09-2018 om 13:45:16The @FIFAWWC play-off draw is in 15 minutes https://t.co/kEioBetbXcSeeded @oranjevrouwen - European champions, reached first World Cup in 2015 via play-offs @SFV_ASF - lost in 2011 play-offsUnseeded @DBUfodbold - lost in 2003 & 2011 play-offs @BelRedFlames - in first play-off https://t.co/YBNvbWsXKv reageer retweet
Die kan er echt niks van. Geen meisje Miedema?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beerensteyn in spits
Uit dat licht, weg WK.
Ziek, zwak, misselijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kan er echt niks van. Geen meisje Miedema?
volgens mij wel ja of is er nog een apart OKT voor de vrouwen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:55 schreef franklop het volgende:
En dan halen ze het WK niet en dan is de hele hype voorbij
Dan is het ook bye bye Olympische Spelen denk ik?
top 3 Europese landen op WK --> OSquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgens mij wel ja of is er nog een apart OKT voor de vrouwen?
Johan die even in 3 minuten het hele vrouwenvoetbal afbrandt...quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:00 schreef Evertjan het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de analyse bij Veronice Inside
En dat is 1quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:51 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Beerensteyndoe dan Roord of Ellen Jansen als Miedema niet fit is.
Zo, nu hopen dat ik ongelijk krijg en ze er twee inrost.
Het begin is erquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:51 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dat is al 1quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 19:51 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 20:28 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zit net twee minuten te kijken. Wat slecht...
Match fixingquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 21:02 schreef frosty87 het volgende:
Germany U19 W - Estonia U19 W
21 - 0 !!!!
Vanmiddag gespeeld, iedere 2 minuten een doelpuntDe duitsers stonden met de rust al met
10-0 voor. Dat zijn nog eens uitslagen
Prima wedstrijdje en mooi dat ik ongelijk kreeg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |