Ik snap ook niet wat ik hier doe...ik zit gewoon naar een herhaling van 1 te kijkenquote:
Jij bent onmisbaarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat ik hier doe...ik zit gewoon naar een herhaling van 1 te kijken
Coos..een streamer zogenaamdquote:
Nou dat was totaal iets anders, zij hebben geen loods en een kleiner terreinquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat ik hier doe...ik zit gewoon naar een herhaling van 1 te kijken
Leer scrollen aub. Ik kom hier nl voor mijn lol dus kap hier eens meequote:
Zoveel lol heb je nietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:06 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Leer scrollen aub. Ik kom hier nl voor mijn lol dus kap hier eens mee
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:07 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
koos heeft zijn shirt binnenstebuiten aan, want reclame ?
Welnee die sukkel past daar nietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:07 schreef freaky40 het volgende:
Let op, Silvio gaat nu twijfelen of hij gaat of niet...
net als vroeger.. pan op vuur olie erin en gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Patat bakken? Hoe dan? Hebben ze gratisss en voor nietsss een frituurpannetje gehad...oh wacht geen stroom...
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:08 schreef FloJo het volgende:
[..]
net als vroeger.. pan op vuur olie erin en gaan
Zou me niks verbazen als ze het als brandhout gaan gebruikenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:07 schreef PTLe het volgende:
Die pallets daar kunnen ze mooi op gaan slapen lijkt mij van de grond af ?
mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:07 schreef ndid het volgende:
Koos ruilt de boodschappen voor het gemaakte spel (dat wilde zijn zoon)
Jim Beamquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Meneer heeft een Jack Daniels T-shirt aan?
gestreepte Adidas meuk mag wel.. zal wel met de aandelen te maken hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Meneer heeft een Jack Daniels T-shirt aan?
Ah, toch wiskey :-)quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze t-shirt heeft ie aan
[ afbeelding ]
Lolquote:
GB heet toch Koos?quote:
Niet de Coos iigquote:
binnenkort: Utopia drink met maten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
gestreepte Adidas meuk mag wel.. zal wel met de aandelen te maken hebben
quote:
Halve liters uiteraardquote:
Merkjes mogen niet al die strepen is wat lastig. Ik hoor nu voor het eerst zendercheckquote:
Plan was om morgenavond na de Open dag een kratje bier en wat flessen wijn weg te tikkenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
de utopianen. als ze beetje geld hebben ging mike zeker biertje drinken
Iig wat hij vindt dat ze nodig hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:17 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Zeker precies wat ze nodig hadden?
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:14 schreef Bestweldonker het volgende:
Het vuur wil niet branden, alle hout is vochtig!
Gewoon lekker straten jongens, dat is prio!
Papkind gaat lekker morgen naar mamsie, prima casting!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:19 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
ALLE inwoners zijn blij met Koos
Die staat te snuiven bij de oven. Je moet toch watquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:19 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
Echt bizar, dat vuur daar.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:18 schreef Bestweldonker het volgende:
Dat vuur krijgt ook te weinig zuurstof!
Die platen zouden een halve centimeter van de bodem moeten staan.
blij dat hij morgen weg isquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:19 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
Lulletje lamppepitquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:19 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
Om vanaf Doetichem waar ie al om 7 uur op het dak stond via Crailo even terug naar huis te rijden in Tilburg op de VrijMiBoquote:
quote:
Faalcasting van Huubje. Die zit er ook wel eens faliekant naast...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:20 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Papkind gaat lekker morgen naar mamsie, prima casting!
Het lijkt wel of dit jaar MBO niveau 2 het maximaal haalbare is.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Faalcasting van Huubje. Die zit er ook wel eens faliekant naast...
Die hoorde alleen dat hij van het kamp komt en goed rondneukt.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Faalcasting van Huubje. Die zit er ook wel eens faliekant naast...
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
was toch 10 euro voor een rondleiding?
Kan ook. Ik dacht dat ze uiteindelijk 5 euro hadden besloten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
was toch 10 euro voor een rondleiding?
Kent Huub zijn eigen programma dan wel...totaal ongeschikt voor dit format.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die hoorde alleen dat hij van het kamp komt en goed rondneukt.
Zo doe je dat.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef ndid het volgende:
[..]maar Koos heeft geruild een rondleiding voor 4 houten pallets. (en boodschappen voor het zelfgemaakte spel)
Ok thnxquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef ndid het volgende:
[..]maar Koos heeft geruild een rondleiding voor 4 houten pallets. (en boodschappen voor het zelfgemaakte spel)
Stuur hem een mail ofzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kent Huub zijn eigen programma dan wel...totaal ongeschikt voor dit format.
Ho ho, ik ben het niet.quote:
Weet ik niet eigenlijk, ik ben al blij dat hij niet vergeten was om zijn T-shirt met Talpa-Crew erop uit te trekken.quote:
die 4 palletten kun je overal gratis krijgen want zijn geen EUR palettenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef ndid het volgende:
Net op tijd Coosquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk, ik ben al blij dat hij niet vergeten was om zijn T-shirt met Talpa-Crew erop uit te trekken.
Ontken maar weerquote:
Je bent betraptquote:
quote:
is beetje zoals de pyramide in egyptes. zoveel kamers en nog worden er nieuwe ondektquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:26 schreef Yaksa het volgende:
Dit is al de tweede bezoeker die de bewoners attendeert op een kelder onder het gesloopte pand.
Aanmaakblokjes, water, aardappelen......quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:26 schreef redboyke het volgende:
[..]
die 4 palletten kun je overal gratis krijgen want zijn geen EUR paletten
dus eigenlijk heeft die alleen wc papier en paar flessen water gekocht?
wat waren de andere boodschappen?
koos is dakwerker. moest die effe vermelden.
hele BBQ nog net geen bockworstquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Aanmaakblokjes, water, aardappelen......
dat laatste, serieus?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:11 schreef BirdsEyeView het volgende:
Zoon heeft boodschappen gehaald. Papa moest werken.
Zoon kon alleeen niet mee, sporten, musical
Zoon wou tampons kopen voor Christel omdat ze bloed plaste
Zo zijn de meeste Utopia-bezoekers.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:30 schreef freaky40 het volgende:
Deze Coos is van hetzelfde kaliber als de eerste bezoeker Tristan. Van een bepaald slag, zeg maar...
aardappelen, is beter dan al die dagen rijst eten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:29 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Aanmaakblokjes, water, aardappelen......
Dat soort werkzaamheden staan in zijn contract dus daar krijgt ie gewoon voor betaaldquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:31 schreef PTLe het volgende:
Dit is wel heel erg aardig van koos toch ?
[ afbeelding ]
quote:
Gaat hem geen ruk aan sulletjequote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:39 schreef ndid het volgende:
Silvio vraagt even waar het geld is dat ze nog hebben.
patat hakken ?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:40 schreef ndid het volgende:
[..]
Een zak aardappels (om patat te maken zei Koos)
en wat nog meer danquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:40 schreef ndid het volgende:
[..]
Een zak aardappels (om patat te maken zei Koos)
Wat een sukkel , van de vloer af liggen lijk mij een beter plan , maar ja ik ben daar dus niet .quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:40 schreef ndid het volgende:
John heeft al ideeën over de pallets: een kistje (als kassa voor morgen) en een tafel voor bij de entree.
nu een nieuwe makenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:39 schreef Silves het volgende:
Morgen weer 1 activiteit minder op de open dag? spel weg..
Oh waarover?quote:
wat heeft hij met?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:42 schreef Jemoederniet het volgende:
Daar gaat het spel waar ze zoveel tijd aan hebben besteed om te maken.
En waarmee ze morgen veel geld mee hadden kunnen verdienen.
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zeikerd dusquote:
dat dus.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:42 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wat een sukkel , van de vloer af liggen lijk mij een beter plan , maar ja ik ben daar dus niet .
Sanne is niet voor jan lul met Jesus getrouwdquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Sanne is niet voor jan lul met Jesus getrouwd
Ze gebruikt het deksel van het doosje, dat Mike en Jessie als kassa voor morgen willen gebruiken, om het vuur aan te wapperen.quote:
en z'n gouwuh ketting ligt er ook bijquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:45 schreef kkka3 het volgende:
Mike: mijn kist wordt elke dag opgemaakt, mijn spullen zitten daarin
Die muts is gedoopt een dag van te voren.quote:
Ik heb het gehoord , lichtelijk gestoord dusquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Die muts is gedoopt een dag van te voren.
Potje met wortels en doperwten, wc en water en die palletsquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
mike: niemand is enthousiast, hij komt eten brengen, vink echt niet normaal, echt niet
(wat had hij bij ? aardappelen maar wat nog meer ?)
water wc papier broccoli paracetamollenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
mike: niemand is enthousiast, hij komt eten brengen, vink echt niet normaal, echt niet
Jaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:48 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord , lichtelijk gestoord dus
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Potje met wortels en doperwten, wc en water en die pallets
thnxquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
water wc papier broccoli paracetamollen
Eens, ze zijn haast allemaal zo negatief als de pestquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:47 schreef sjampoeh het volgende:
quote:
wat had die mann metgehheft?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:49 schreef PTLe het volgende:
Ze gaan maar lekker eten... ik hou het een poosje voor gezien![]()
[ afbeelding ]
Ja zelf afwassen doet ze nietquote:
Lijkt mij ook wel wat, want tot op heden is het zo zoutloos als het maar kan zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:50 schreef kkka3 het volgende:
Adriaantje wil de dialoog zoeken
Hij wil diepgaande gesprekken met Mike
Hoe moeilijk kan het zijn? Als je iemand anders niet vertrouwd doe het dan zelfquote:
Nicequote:
oh ze heeft m nog een keer schoongemaakt ?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het zijn? Als je iemand anders niet vertrouwd doe het dan zelf
Staat een paar post je eigen post, scroll een stukkie terugquote:
kind is alleen bezig nutteloos te zijn, ik snap er geen moer van dat ze haar daar zo hoog inschatten, als een bikkel zelfsquote:
Aanmaakblokjes zullen wel snel op zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:57 schreef snetje het volgende:
Christel net de tent in om wat te pakken ... je zag dat Mike achter haar aan ging om te checken ..Jessie ook in ene in de tent....
[ afbeelding ]
Aanmaakblokjes gepakt dus...
dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:57 schreef snetje het volgende:
Christel net de tent in om wat te pakken ... je zag dat Mike achter haar aan ging om te checken ..Jessie ook in ene in de tent....
[ afbeelding ]
Aanmaakblokjes gepakt dus...
nee tis een beetje vanalles, vind haar zeker niet vervelendquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:57 schreef kkka3 het volgende:
Juffie: lijstje, structuren, zo werkt dat met deze groep
OMG
Ik zie haar per uur kwaaier en geïrriteerder wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee tis een beetje vanalles, vind haar zeker niet vervelend
zegt ze dat ook in die snackbar waar ze manager van was?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:00 schreef Ranah het volgende:
jessie wil liever geen discussie onder het eten, christel heeft de moeite genomen om te koken en dan moet niet de aandacht naar een discussie gaan
Beetje raar met eten zit je juist bij elkaarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:00 schreef Ranah het volgende:
jessie wil liever geen discussie onder het eten, christel heeft de moeite genomen om te koken en dan moet niet de aandacht naar een discussie gaan
echt wat bazig ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:00 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik zie haar per uur kwaaier en geïrriteerder worden
en dat snap ik heel goed!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:00 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik zie haar per uur kwaaier en geïrriteerder worden
Ik knuffel niet met mensen die ik niet ken. Ik knuffel ook niet met mensen die wel kenquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:02 schreef Bramenstruik het volgende:
dat stuntelige manke kutkind is een paar dagen geleden al een hetze tegen Chris begonnen
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik knuffel niet met mensen die ik niet ken. Ik knuffel ook niet met mensen die wel ken
Ja dat heb ik doorquote:
Dacht dat alleen nonnen met Jezus getrouwd waren?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Sanne is niet voor jan lul met Jesus getrouwd
Ze is gedooptquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:06 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Dacht dat alleen nonnen met Jezus getrouwd waren?
dat ligt er maar aan, denk dat ze met wat meer soortgenoten sociaal heel sterk is, maar wat moet je met een Jessie, daarom jammer dat Mike haar afvalt, want die heeft ze hoog zittenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:06 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik door![]()
Ze is duidelijk gewend om boven een groep te staan. Vind haar sociaal nog niet erg sterk, laat ik het zo zeggen
Snotquote:
Dat geeft haar dan hopelijk te denken. Want Mike wou niet dat ze aan zijn spullen zaten. Zie niet wat daar zo erg aan is.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat ligt er maar aan, denk dat ze met wat meer soortgenoten sociaal heel sterk is, maar wat moet je met een Jessie, daarom jammer dat Mike haar afvalt, want die heeft ze hoog zitten
Sjesusquote:
dat kan je ook anders zien, tegen sommige mensen zeg je gewoonquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:10 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat geeft haar dan hopelijk te denken. Want Mike wou niet dat ze aan zijn spullen zaten. Zie niet wat daar zo erg aan is.
Met soortgenoten omgaan is voor iedereen een makkie, juist met mensen die anders zijn dan jijzelf kunnen omgaan, dat maakt je sociaal sterk. Vind ik
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat kan je ook anders zien, tegen sommige mensen zeg je gewoon![]()
Hij wel volgens haarquote:
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:15 schreef redboyke het volgende:
goed gefouileerd worden ze dan als ze nog geld hebben van thuis lol
Adriaan eet geen rijst.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:15 schreef sjampoeh het volgende:
nog steeds geen vleesch of vis
aardappel,broccoli en rijst
christel zei wat er op menu stondquote:
Zat ik net ook een tijd naar te kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:17 schreef sjampoeh het volgende:
wat is dit ? rechts, takkengedoe
[ afbeelding ]
nee geen aard.puree, chris zei t verkeerdquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Adriaan eet geen rijst.
Jeej wat eet die knakker wel zeg.
sla blaadjes en wortelsquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Adriaan eet geen rijst.
Ik heb zo weinig tijd voor dat soort figuren. Graas de akker maar afquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Adriaan eet geen rijst.
Ah.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee geen aard.puree, chris zei t verkeerd
He....zegt 'ie nou dat hij geen rijst eet?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Adriaan eet geen rijst.
Oh ok een paar euroquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:17 schreef redboyke het volgende:
[..]
christel zei wat er op menu stond
en sjon vroeg hoeveel kost het
en haalde een euro uit z'n zakken haha
en zei jessie ja heb ergens in mijn jas ook nog wat kleingeld zitten.
Volgens mij een zonnescherm.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zat ik net ook een tijd naar te kijken.
Geen idee.
Ja idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zo weinig tijd voor dat soort figuren. Graas de akker maar af
Het zonnescherm, heeft vandaag 0,0 nut gehad.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:17 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
hij plant het toch zelf? valt er niemand mee lastig, mogen meeeten zelfsquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb zo weinig tijd voor dat soort figuren. Graas de akker maar af
Dat is een zonnescherm.....dat je niet zo warm staat tijdens het vuur brandend houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:17 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Zonnescherm wat John heeft gemaakt met Brandon.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:17 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Nee Chris zei dat, maar die heeft het verkeerd blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:18 schreef ndid het volgende:
[..]
He....zegt 'ie nou dat hij geen rijst eet?
Hij zei zostraks dat hij rijst zou gaan koken (want hij kan de aardappelpuree (zo'n zakjes geval) niet eten ivm dierlijke producten)
Staat ie aan de noordzijde van de vuurplaats?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:18 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Het zonnescherm, heeft vandaag 0,0 nut gehad.
Ik denk een zonnescherm.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:17 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Ach hou op zelfs geen rijst eten. Hij zou snel uit mijn vriendenkring worden getiefdquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij plant het toch zelf? valt er niemand mee lastig, mogen meeeten zelfs
ziet er echt niet uitquote:
Kappertjes zou ik zeggenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:19 schreef sjampoeh het volgende:
jes: wat gaan we morgen eten, op mijn verjaardag
21 is wel een dingetje hoor, mag je met je vuist op tafel slaanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:19 schreef sjampoeh het volgende:
jes: wat gaan we morgen eten, op mijn verjaardag
mijn vriendenkring is me een worst, als ik iemand mag ga ik mn eigen gang welquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach hou op zelfs geen rijst eten. Hij zou snel uit mijn vriendenkring worden getiefd
Dat kan ookquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat kan je ook anders zien, tegen sommige mensen zeg je gewoon![]()
Ja en? Ik kook graagquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mijn vriendenkring is me een worst, als ik iemand mag ga ik mn eigen gang wel
Aan je username te zien is het een succesquote:
Mwah, gaat wel, aangezien ik niet op de hoogte was.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Aan je username te zien is het een succes
Wekomquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:25 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Mwah, gaat wel, aangezien ik niet op de hoogte was.
Wie is kutje gans. ?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:27 schreef kkka3 het volgende:
Kutje Gans gaat zo even wat zeggen
Maar ze wacht nog even, want er zijn nog mensen aan het eten
Doodse stilte daar
Morgenquote:
Echt wel. Cossersquote:Op vrijdag 8 juni 2018 19:32 schreef Jian het volgende:
Morgen om 8.00 uur komen er mensen. (echt nie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |