Ik snap ook niet wat ik hier doe...ik zit gewoon naar een herhaling van 1 te kijkenquote:
Jij bent onmisbaarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat ik hier doe...ik zit gewoon naar een herhaling van 1 te kijken
Coos..een streamer zogenaamdquote:
Nou dat was totaal iets anders, zij hebben geen loods en een kleiner terreinquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat ik hier doe...ik zit gewoon naar een herhaling van 1 te kijken
Leer scrollen aub. Ik kom hier nl voor mijn lol dus kap hier eens meequote:
Zoveel lol heb je nietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:06 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Leer scrollen aub. Ik kom hier nl voor mijn lol dus kap hier eens mee
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:07 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
koos heeft zijn shirt binnenstebuiten aan, want reclame ?
Welnee die sukkel past daar nietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:07 schreef freaky40 het volgende:
Let op, Silvio gaat nu twijfelen of hij gaat of niet...
net als vroeger.. pan op vuur olie erin en gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:06 schreef freaky40 het volgende:
Patat bakken? Hoe dan? Hebben ze gratisss en voor nietsss een frituurpannetje gehad...oh wacht geen stroom...
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:08 schreef FloJo het volgende:
[..]
net als vroeger.. pan op vuur olie erin en gaan
Zou me niks verbazen als ze het als brandhout gaan gebruikenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:07 schreef PTLe het volgende:
Die pallets daar kunnen ze mooi op gaan slapen lijkt mij van de grond af ?
mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:07 schreef ndid het volgende:
Koos ruilt de boodschappen voor het gemaakte spel (dat wilde zijn zoon)
Jim Beamquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Meneer heeft een Jack Daniels T-shirt aan?
gestreepte Adidas meuk mag wel.. zal wel met de aandelen te maken hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Meneer heeft een Jack Daniels T-shirt aan?
Ah, toch wiskey :-)quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Deze t-shirt heeft ie aan
[ afbeelding ]
Lolquote:
GB heet toch Koos?quote:
Niet de Coos iigquote:
binnenkort: Utopia drink met maten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:11 schreef chufi het volgende:
[..]
gestreepte Adidas meuk mag wel.. zal wel met de aandelen te maken hebben
quote:
Halve liters uiteraardquote:
Merkjes mogen niet al die strepen is wat lastig. Ik hoor nu voor het eerst zendercheckquote:
Plan was om morgenavond na de Open dag een kratje bier en wat flessen wijn weg te tikkenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
de utopianen. als ze beetje geld hebben ging mike zeker biertje drinken
Iig wat hij vindt dat ze nodig hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:17 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Zeker precies wat ze nodig hadden?
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:14 schreef Bestweldonker het volgende:
Het vuur wil niet branden, alle hout is vochtig!
Gewoon lekker straten jongens, dat is prio!
Papkind gaat lekker morgen naar mamsie, prima casting!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:19 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
ALLE inwoners zijn blij met Koos
Die staat te snuiven bij de oven. Je moet toch watquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:19 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
Echt bizar, dat vuur daar.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:18 schreef Bestweldonker het volgende:
Dat vuur krijgt ook te weinig zuurstof!
Die platen zouden een halve centimeter van de bodem moeten staan.
blij dat hij morgen weg isquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:19 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
Lulletje lamppepitquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:19 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
Om vanaf Doetichem waar ie al om 7 uur op het dak stond via Crailo even terug naar huis te rijden in Tilburg op de VrijMiBoquote:
quote:
Faalcasting van Huubje. Die zit er ook wel eens faliekant naast...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:20 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Papkind gaat lekker morgen naar mamsie, prima casting!
Het lijkt wel of dit jaar MBO niveau 2 het maximaal haalbare is.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Faalcasting van Huubje. Die zit er ook wel eens faliekant naast...
Die hoorde alleen dat hij van het kamp komt en goed rondneukt.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Faalcasting van Huubje. Die zit er ook wel eens faliekant naast...
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
was toch 10 euro voor een rondleiding?
Kan ook. Ik dacht dat ze uiteindelijk 5 euro hadden besloten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:23 schreef redboyke het volgende:
[..]
was toch 10 euro voor een rondleiding?
Kent Huub zijn eigen programma dan wel...totaal ongeschikt voor dit format.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die hoorde alleen dat hij van het kamp komt en goed rondneukt.
Zo doe je dat.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef ndid het volgende:
[..]maar Koos heeft geruild een rondleiding voor 4 houten pallets. (en boodschappen voor het zelfgemaakte spel)
Ok thnxquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef ndid het volgende:
[..]maar Koos heeft geruild een rondleiding voor 4 houten pallets. (en boodschappen voor het zelfgemaakte spel)
Stuur hem een mail ofzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kent Huub zijn eigen programma dan wel...totaal ongeschikt voor dit format.
Ho ho, ik ben het niet.quote:
Weet ik niet eigenlijk, ik ben al blij dat hij niet vergeten was om zijn T-shirt met Talpa-Crew erop uit te trekken.quote:
die 4 palletten kun je overal gratis krijgen want zijn geen EUR palettenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:24 schreef ndid het volgende:
Net op tijd Coosquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk, ik ben al blij dat hij niet vergeten was om zijn T-shirt met Talpa-Crew erop uit te trekken.
Ontken maar weerquote:
Je bent betraptquote:
quote:
is beetje zoals de pyramide in egyptes. zoveel kamers en nog worden er nieuwe ondektquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:26 schreef Yaksa het volgende:
Dit is al de tweede bezoeker die de bewoners attendeert op een kelder onder het gesloopte pand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |