Al ze hem maar niet ompratenquote:
hahahaa staan vanavond bij het hek weer te roepen, Sil je kan het hou vol en hier is een pakkie peuken blijven zitten hoor gewoon 15 maanden het is thuis zo heerlijk rustigquote:
Hoeveel wisselgeld hebben ze?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:18 schreef BirdsEyeView het volgende:
Sanne vraagt hoeveel ze kan vragen voor zo'n steen.
4 euro, meer kan echt niet
Ach..zijn neefje kan altijd nog naar de bioscoop met zijn hondquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa staan vanavond bij het hek weer te roepen, Sil je kan het hou vol en hier is een pakkie peuken blijven zitten hoor gewoon 15 maanden het is thuis zo heerlijk rustig
als er maar een gat in zitquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach..zijn neefje kan altijd nog naar de bioscoop met zijn hond
Ik ook wel, maar denk dat ie niet lang blijft en ook 24 uur aanvraagt, vind het allemaal maar watjes en die meiden drie keer niks zo niet MIJN Utopiaquote:
Ik ook hoor, een echte aan pakker..........quote:
Ik hoop zó dat hij blijft. Hij doet tenminste wat. Maar ja, zonder spullen kun je weinig uitrichten daar en dat frustreert hem enorm. Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar denk dat ie niet lang blijft en ook 24 uur aanvraagt, vind het allemaal maar watjes en die meiden drie keer niks zo niet MIJN Utopia
Ben benieuwd of ze Uberhaupt de 15 inwoners halenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar denk dat ie niet lang blijft en ook 24 uur aanvraagt, vind het allemaal maar watjes en die meiden drie keer niks zo niet MIJN Utopia
Dat doen ze al toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:22 schreef snetje het volgende:
Brandon komt met een goed plan..."Wild camperen"....
Volgens mij hebben ze dan ook een vergunning ofzo nodigquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:22 schreef BirdsEyeView het volgende:
Brandon stelt voor kleiner te denken dan evenementen.
Hij denkt aan wildkamperen.
Geen toiletten nodig
en geen goede maaltijd gaat hem opbreken ook nachtrust etc etcquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat hij blijft. Hij doet tenminste wat. Maar ja, zonder spullen kun je weinig uitrichten daar en dat frustreert hem enorm. Begrijpelijk.
een gewone steen? niksquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:18 schreef BirdsEyeView het volgende:
Sanne vraagt hoeveel ze kan vragen voor zo'n steen.
4 euro, meer kan echt niet
Ah dat zal vast wel in NLquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dan ook een vergunning ofzo nodig
Er huppelen nog genoeg gekkies rondquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze Uberhaupt de 15 inwoners halen
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:20 schreef Toverheks het volgende:
Silvio, hele familie kijkt, zeker met kromme tenen dat de sukkel nu al opgeeft
lol, dat doen zij alquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:22 schreef snetje het volgende:
Brandon komt met een goed plan..."Wild kamperen"....
Worden ze wel meteen opgeladen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:26 schreef Toverheks het volgende:
Dat van fikkie stoken begrijp ik wel, vergeet niet al die kabels geluid en lampen als daar de fik inkomt hebben ze kortsluiting of staat alles onder stroom
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:32 schreef Jemoederniet het volgende:
John heeft in Italië het graf van Pim Fortuin bezocht
Ik heb het idee dat het moeilijker wordt om hier mensen voor te vinden, anders hadden ze bijvoorbeeld Silvio er toch niet in laten gaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Tuurlijk halen ze de 15 bewoners, eigenlijk vreemd dat er niet net zoals in 1 gelijk in hebben gezet. Zo blijft er elke keer wel wat te beleven bij een nieuwe bewoner, maar of het slim is betwijfel ik.
JdM zal wel bedreigd zijn door het kampquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het moeilijker wordt om hier mensen voor te vinden, anders hadden ze bijvoorbeeld Silvio er toch niet in laten gaan?
De promo voor nieuwe bewoners loopt al maanden, lijkt me sterk dat er in dit land geen geschikte kandidaten rond lopen. Alleen de casting is wat 'apart', ik zou juist mentaal en fysiek sterke deelnemers casten hier voor. Die bestand zijn tegen het buiten zijn en in de buiten wereld leven en iets opbouwen. Mensen met een sport achtergrond, idealisten etc. Maar nu is de casting erg gebaseerd zoals in de laatste fase van Utopia 1. Niet slim en totaal niet afgestemd op de huidige situatie waarin ze nu verkeren: alles from scratch opbouwen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het moeilijker wordt om hier mensen voor te vinden, anders hadden ze bijvoorbeeld Silvio er toch niet in laten gaan?
Kijk je ook de uitzendingen. Daar zie je meer ergenisquote:
2 maanden? Tegen die tijd staat er wel een loods of iets dergelijks heurr, dat laten ze niet eeuwig doormodderen. JdM is niet gek.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:39 schreef Toverheks het volgende:
John zei als dit nog 2 maanden duurt dan ben ik weg
Morguh is alles over, dan komen de stoottroepen van alles brengenquote:
Nee gelukkig nietquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk je ook de uitzendingen. Daar zie je meer ergenis
Plus rokershoekjequote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
2 maanden? Tegen die tijd staat er wel een loods of iets dergelijks heurr, dat laten ze niet eeuwig doormodderen. JdM is niet gek.
500 bezoekersquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:42 schreef Toverheks het volgende:
Mike denkt morgen 500 bezoekers want kijkers hebben ze wel volgens hem, het trikkert de kijkers dat ze met niks noppes en nada beginnen
Hij probeert er een positieve vibe in te krijgenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:42 schreef Toverheks het volgende:
Mike denkt morgen 500 bezoekers want kijkers hebben ze wel volgens hem, het trikkert de kijkers dat ze met niks noppes en nada beginnen
En die kopen allemaal een steen van 4 euriequote:
Ja en toen werden ze rijk....quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En die kopen allemaal een steen van 4 eurie
500 dat positief gedachtquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:42 schreef Toverheks het volgende:
Die huppelkut moet gewoon niet zo miepen en zeiken en zeuren vind haar zo triest zielig en zelfmedelij hebbenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:43 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Hij probeert er een positieve vibe in te krijgen
Respect voor Mike![]()
![]()
Jessie begint elke keer weer met haar gezeik en gezemel
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En die kopen allemaal een steen van 4 eurie
iets met sex enzo hij zet ons verkeerd neer zegt Mike.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:45 schreef freaky40 het volgende:
Silvio trekt de groep er in mee in de negatieve spiraal aldus Mike...Eens. Weg met die gast, nu nog...
Tja, dat kon je van te voren weten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
iets met sex enzo hij zet ons verkeerd neer zegt Mike.
Dat moet toch snel op gaan vallenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die huppelkut moet gewoon niet zo miepen en zeiken en zeuren vind haar zo triest zielig en zelfmedelij hebben
Maar wil wel samen met hem in de hangmatquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:46 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat moet toch snel op gaan vallen
Ze klaagt over anderen
Mike blijft relativeren en zegt iets als: ja, dat doe ik ook
Volgens Jessie doet Mike nooit iets verkeerd (andere woorden)
Net stond ze tegen Sjon nog te klagen over Mike
En dat ie ze voor lul probeert te zetten ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
iets met sex enzo hij zet ons verkeerd neer zegt Mike.
Dan moeten ze nog 495 plakjes van hout zagen om te verkopen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:42 schreef Toverheks het volgende:
Jessie sopt op Mike, zekerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar wil wel samen met hem in de hangmat
Ze mogen niets aannemenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:45 schreef chufi het volgende:
Misschien dat de secundaire achterban van Jessie op dr verjaardag komt en dr praktische kadootjes geven..
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:48 schreef kkka3 het volgende:
[..]
En dat ie ze voor lul probeert te zetten ofzo
Silly ging vragen stellen als "zou je seks hebben op tv" ed
Daar doelt ie op
Ook geen klap voor op hun bek?quote:
Dan moeten ze er één teruggevenquote:
Ja mooi he. Ik keek tussen de middag even naar de streams en genoot al van de regenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:55 schreef tonja het volgende:
Het is wel een klaagdag daar, dat gaat de goeie kant op.
Helaas tot woensdagavond geen neerslag verwachtquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:55 schreef tonja het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Helaas tot dinsdagavond geen neerslag verwacht
Gofferquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
hier in utrecht tot volgende zondagquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ze kunnen een liedje zingen voor de mensen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:54 schreef freaky40 het volgende:
Ze mogen niets aannemen als ze niets terug te geven hebben.
Ik wilde het net zeggen, iedere keer dat ik de streams aan gooi wordt er geklaagdquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:55 schreef tonja het volgende:
Sjesusquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:40 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Daar is trouwens een topic voor![]()
Dat kan natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben niet echt gecharmeerd van populistische blaters
Ja mij ook je kan ook te zachtaardig zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:08 schreef kkka3 het volgende:
Die zwijgende Brandon begint me ook te jeuken
Ik wil een kleur erop zodat ik weet of de verpakking in de grijze,groene of oranje bak moetquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:06 schreef redboyke het volgende:
als er een pootje opstaat is het hondevoer
adriaan wil dierlijk voedsel met een pootje op de verpakking
zodat ie beter kan zien dat er dierlijk voedsel in zit.
[ afbeelding ]
Mike mag ook blijvenquote:
Zeker, aandacht vragen, laten zien hoe zielig ze zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:09 schreef freaky40 het volgende:
Moet zeggen dat al die drama ook alleen is om die open dag van morgen te promoten. Datzelfde ritueel gebeurde altijd een paar dagen voor een markt in Uto 1. Alleen om veel bezoekers te laten komen.
Jij hebt hem zeker naakt gezien?quote:
Tuurlijk, stiekem zijn ze supervrolijkquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:09 schreef freaky40 het volgende:
Moet zeggen dat al die drama ook alleen is om die open dag van morgen te promoten. Datzelfde ritueel gebeurde altijd een paar dagen voor een markt in Uto 1. Alleen om veel bezoekers te laten komen.
quote:
Eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Silvio zorgt voor een hele negatieve sfeer.............Blij dat die zwakkeling morgen optyft.........
Welk uitmelken? Die loser gaat morgen weg.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven
Ben dat uitmelken al wel weer zat aan het worden
Bijv wat ik heb zitten COSsen het afgelopen uurquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk uitmelken? Die loser gaat morgen weg.
Die gaat echt wel..........quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven
Ben dat uitmelken al wel weer zat aan het worden
Je quote was over Silvioquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Bijv wat ik heb zitten COSsen het afgelopen uur
Sanne weer aan het zeiken, hoe gaan we met eten om. Dit is ons huis, doe je dat thuis ook. Ruim die poncho dan meteen ff op
Ze kunnen een tak of een steen meenemen/kopen........quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:15 schreef Soury het volgende:
Komen morgen mensen. Fucking hel zeg. Ze hadden wel wat souvenirs kunnen maken
voor wat dien grijze en oranje bak?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil een kleur erop zodat ik weet of de verpakking in de grijze,groene of oranje bak moet
Ik geloof dat niet voor ie echt weg isquote:
Alles wat niet in groen of plastic(oranje) gaatquote:
Ik zag een flinstones kruiwagen. Leuk gemaakt maak er nog een paar. Maak ze roze ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze kunnen een tak of een steen meenemen/kopen........
Dat is dan knap, ik heb die knakker nog niet eens op de streams gezien vandaagquote:
Ja en dan verhuren aan bezoekers voor de grote inkopenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag een flinstones kruiwagen. Leuk gemaakt maak er nog een paar. Maak ze roze ofzo
Is toch niet zo moelijk, anders vind je wel een lijst op i-net wat in welke container wat moetquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wil een kleur erop zodat ik weet of de verpakking in de grijze,groene of oranje bak moet
Heeft hij geen zin in heeft hij gezegdquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zag een flinstones kruiwagen. Leuk gemaakt maak er nog een paar. Maak ze roze ofzo
Ik denk maandagquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog geen nieuwe vandaag, morgen waarschijnlijk ook niet. Dus zal zondag of maandag pas worden
Als ik het moet gaan opzoeken ligt het al in de grijzequote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is toch niet zo moelijk, anders vind je wel een lijst op i-net wat in welke container wat moet
Mogen ze willen...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:20 schreef goldback het volgende:
De twins op Instagram "utopia2 zien jullie snel"
In het weekend nooit.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Nog geen nieuwe vandaag, morgen waarschijnlijk ook niet. Dus zal zondag of maandag pas worden
Dat weet je dus niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:20 schreef redboyke het volgende:
waarom zoveel locks ze zeggen nieteens wat. denk dat ze zo lang locken omdat ze nog een buffertje moeten opbouwen ofzo.
Ja prima, ik ben je wel een beetje zat ookquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:19 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat is dan knap, ik heb die knakker nog niet eens op de streams gezien vandaag
Of een nieuwe Johnny 5quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:21 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet.Denk zenderchecks ed
zag bij chip ook staan :vandaag komt faytje naar het echte beloofde land (oid)quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:20 schreef goldback het volgende:
Nou dat is een goed beginquote:
Chipp zit constant te trollen...He Chipp...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zag bij chip ook staanvandaag komt faytje naar het echte beloofde land (oid)
Dat heeft Adriaan ook een paar keer voorgesteld, maar Sjon vond bouwen noodzakelijkerquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:15 schreef Soury het volgende:
Komen morgen mensen. Fucking hel zeg. Ze hadden wel wat souvenirs kunnen maken
Hahaquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ik het moet gaan opzoeken ligt het al in de grijze
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:20 schreef goldback het volgende:
Zijn genoeg schuimpjes/idioten die dat willen kopen...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
twinning is winning 😀quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zag bij chip ook staanvandaag komt faytje naar het echte beloofde land (oid)
Nou ik moet zeggen dat het een tof ding is. Beter dan een foto van dat stelquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn genoeg schuimpjes/idioten die dat willen kopen...
Kijk dat is best tof. Of je er mee wil breien is een ander verhaal.quote:
aha.. breinaalden kosten een duppie bij de Actionquote:
Een echte man gaat Utopia niet in, die bouwt buiten aan zijn toekomstquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:26 schreef mazaru het volgende:
Christel: denk je dat jouw ex wel met jou wil trouwen?
Ik zou gelijk klaar zijn met een vent die na twee dagen al opgeeft. Vrouwen houden van echte mannen, mannen die door willen zetten
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een echte man gaat Utopia niet in, die bouwt buiten aan zijn toekomst
Daar gaat het toch niet om. Er zijn zelfs cossers die een wanstaltig schilderij kopen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
aha.. breinaalden kosten een duppie bij de Action
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om. Er zijn zelfs cossers die een wanstaltig schilderij kopen.
Dat ze al een keer met hem getrouwd is en 2 x zwanger raakt zegt al genoegquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:26 schreef mazaru het volgende:
Christel: denk je dat jouw ex wel met jou wil trouwen?
Ik zou gelijk klaar zijn met een vent die na twee dagen al opgeeft. Vrouwen houden van echte mannen, mannen die door willen zetten
Ik vraag me wel af of er al fan's zijnquote:
Eten wat net uit een pan gekrabbeld isquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:29 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat ze al een keer met hem getrouwd is en 2 x zwanger raakt zegt al genoeg
Gedoe over een kist, eten wordt weggegooid
Het gaat goed mis zo hoor![]()
Die gaat eindelijk zijn mond eens opentrekkenquote:
Echt lekkere wijven zijn er niet. Wel stoere vrouwenquote:
Smaken verschillen. Zelfs Billy had fansquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt lekkere wijven zijn er niet. Wel stoere vrouwen
wie vind je stoer dan daarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt lekkere wijven zijn er niet. Wel stoere vrouwen
Cristelquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:32 schreef kkka3 het volgende:
Chistels woord van de dag is "oplossen"
Viel me tussen de middag ook al op
(toen ik 10 minuutjes streamde)
Wat bedoelt ze daarmee?? Dat ze op leeftijd is?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:31 schreef mazaru het volgende:
Christel: Mensen vergeten dat ik een vrouw van 44 ben
Dat ze niet op een bepaalde manier aangesproken hoeft te worden, begreep ik eruit.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze daarmee?? Dat ze op leeftijd is?
Zeg dat het niet waar is
Volgens mij wel. Jezelf met 44 oud voelen... Dat vind ik toch wel een afknapperquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:33 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze daarmee?? Dat ze op leeftijd is?
Zeg dat het niet waar is
Post het dan even in een spoiler of in de SCquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:34 schreef FloJo het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ik weet dat het hier niet mag. maar moest het ff melden
Nee en ik weet niet wat het isquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:34 schreef FloJo het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ja is tot zover wel mijn favoriet. John en Mike op de voetquote:
johnquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is tot zover wel mijn favoriet. John en Mike op de voet
Vreemd mens hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:33 schreef ndid het volgende:
[..]
Dat ze niet op een bepaalde manier aangesproken hoeft te worden, begreep ik eruit.
Mooi, kan ie m nu wel weer tegen de muur zettenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:34 schreef FloJo het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dat soort figuren zijn de krenten in de pap.quote:
Ik heb geen hekel aan hem, hij is een beetje simpel, maar best liefquote:
Jessie ging toch voor Brandonquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:37 schreef Gladiolio het volgende:
GM.
Jessie heeft haar oog op Mike laten vallen zie ik al een tijdje.
Vaak gaat ze haar haar goed doen als hij in de buurt is.
(een manier van sommige vrouwen om een man te verleiden ;P )
Er zijn nog wel meer tekenen van affectie jegens hem.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een echte man gaat Utopia niet in, die bouwt buiten aan zijn toekomst
Mike heeft Jessie vanmiddag heel duidelijk gemaakt dat hij niet op dat betuttel zit te wachten en niet van plan is om een relatie te krijgen daar.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:37 schreef Gladiolio het volgende:
GM.
Jessie heeft haar oog op Mike laten vallen zie ik al een tijdje.
Vaak gaat ze haar haar goed doen als hij in de buurt is.
(een manier van sommige vrouwen om een man te verleiden)
Er zijn nog wel meer tekenen van affectie jegens hem.
echt ?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike heeft Jessie vanmiddag heel duidelijk gemaakt dat hij niet op dat betuttel zit te wachten en niet van plan is om een relatie te krijgen daar.
dat vinden vrouwen juist aantrekkelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mike heeft Jessie vanmiddag heel duidelijk gemaakt dat hij niet op dat betuttel zit te wachten en niet van plan is om een relatie te krijgen daar.
waarom niet meer in de kistquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:41 schreef ndid het volgende:
Dus nu zit al het eten/etenswaar in een kartonnen doos (ipv de kist die van Jessie was).
John: waar zal ik 'm neerzetten (doos)
Jessie: daar bij de wasspullen
John: buiten dus?
Niet echt dat geneuzel. Vriendschap verwarren met relatie materiaal.quote:
jessie wilde haar kist terugquote:
Die wilde ze voor haar eigen spullen ofzoietsquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:43 schreef mazaru het volgende:
Mike: Doe dan maar. Ik dek je wel.
John: Wil je dat soort woorden niet meer gebruiken?
Mike: Ja hoezo? We hebben niks en het wordt ook niks
D'r was een heel gedoe vandaag over kisten.....iemand had in Mike's kist gezeten, en nu lagen zijn kleren buiten de kist (en werden nat). Ik geloof dat Jessie zich aangesproken voelde en nu wil zij haar kleren ook in haar kist.....zoiets.quote:
Nu ik dit ook zo lees, past allemaal in haar "het is ons huis"dagquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:43 schreef ndid het volgende:
[..]
D'r was een heel gedoe vandaag over kisten.....iemand had in Mike's kist gezeten, en nu lagen zijn kleren buiten de kist (en werden nat). Ik geloof dat Jessie zich aangesproken voelde en nu wil zij haar kleren ook in haar kist.....zoiets.
Dat lijkt me ook ietwat overdreven, maar we zullen het zienquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:46 schreef FloJo het volgende:
jes is verliefd aan het worden. ik ruik het hier helemaal
Op wie dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:46 schreef FloJo het volgende:
jes is verliefd aan het worden. ik ruik het hier helemaal
goed gevondenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:48 schreef HiDiHo het volgende:
Dit had ik nog niet gezien...daar ligt de afvoer dus...
[ afbeelding ]
waardoor dachten ze dan van wel?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:49 schreef ndid het volgende:
Mike en Jessie spreken het uit: ze willen niets (met elkaar).
hij is wel TE lief voor haarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die moet daar helemaal niets van hebben...
Ik ben ook lief voor alle cossers, ben ik niet verliefd opquote:
Nee andersquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook lief voor alle cossers, ben ik niet verliefd op
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Silvie gaat en er komt een ander voorquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:51 schreef rowan634 het volgende:
Er moet echt een krachtig iemand in, die wil doorpakken
Om de anderen weer te motiveren
Klaar met die Sanne/sylvio figuren
quote:
die haarband over haar orenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:52 schreef kkka3 het volgende:
Jessie begint weer over hoe ze is opgevoed
Jessie is geweldig
Jessie over bordjes doen
Jessie begint 80 % van haar zinnen met "maar"
Hij ook niet op haarquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste mensen die daar commentaar op hebben doen zelf niets....Het is zo doorzichtig elke keer weer....quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:53 schreef mazaru het volgende:
Jessie die op haar vette reet zit heeft commentaar op mensen die niets doen. Ga lekker je middagdutje doen meid. Het is al laat
mike heeft een biertje nodig?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:52 schreef ndid het volgende:
Mike heeft niet zoveel met de rest.
We gaan niet een wc neerzetten maar volgende week een evenement neerzetten voor 250 man en dan vangen we 1000 euro en dan zitten wij aan een biefstukje.
Hij en Jessie kunnen dat en de rest kan wel naar huis, ze hebben harde mensen nodig nu (verteld nog even over het telefoontje van Brandon dat die man zei dat 'ie toch niet kwam, Mike zou hem hebben afgebrand, Mike is te zacht)
'Wij zijn harde werkers en wij hebben dat gewoon nodig (biertje)'
'we zijn allemaal volwassen maar de helft heeft geen zin om iets te doen'
Niet eerder dan maandag denk ik. En dan hopelijk gelijk 2 want ze lopen dan achter in de planning.quote:
Over de stenen sjouwen (of liever niet sjouwen) dat was over Sannequote:
Zelfkennis dusquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:55 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Wat ze zei sloeg vooral op haarzelf.
Vrees het ook iddquote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet eerder dan maandag denk ik. En dan hopelijk gelijk 2 want ze lopen dan achter in de planning.
Ze gaat ze allemaal af. Brandon, Christel, John, Sannequote:
Opzouten met je bespreken en aanpakkenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:00 schreef snetje het volgende:
Ruilhandel....leuk... houten pellets voor een rondleiding...
O god Christel wil het eerst bespreken...
Denk dat Christel nog bloedirritant gaat wordenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:00 schreef snetje het volgende:
Ruilhandel....leuk... houten pellets voor een rondleiding...
O god Christel wil het eerst bespreken...
Het is allemaal nep, maar ik vind het wel mooi dat er iets gebeurd. Straks discussies over de spullenquote:
Het fijne is dat friet bakken en een vlam in de pan niet zo erg is. Ik weet wel beterquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:01 schreef BirdsEyeView het volgende:
Aardappels om friet te bakken
Wtf? het gaat echt door op de oude basis
Owja goeiequote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het is allemaal nep, maar ik vind het wel mooi dat er iets gebeurd. Straks discussies over de spullen
Ik snap serieus niet wat je hier doetquote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:02 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het is allemaal nep, maar ik vind het wel mooi dat er iets gebeurd. Straks discussies over de spullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |