Al ze hem maar niet ompratenquote:
hahahaa staan vanavond bij het hek weer te roepen, Sil je kan het hou vol en hier is een pakkie peuken blijven zitten hoor gewoon 15 maanden het is thuis zo heerlijk rustigquote:
Hoeveel wisselgeld hebben ze?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:18 schreef BirdsEyeView het volgende:
Sanne vraagt hoeveel ze kan vragen voor zo'n steen.
4 euro, meer kan echt niet
Ach..zijn neefje kan altijd nog naar de bioscoop met zijn hondquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaa staan vanavond bij het hek weer te roepen, Sil je kan het hou vol en hier is een pakkie peuken blijven zitten hoor gewoon 15 maanden het is thuis zo heerlijk rustig
als er maar een gat in zitquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach..zijn neefje kan altijd nog naar de bioscoop met zijn hond
Ik ook wel, maar denk dat ie niet lang blijft en ook 24 uur aanvraagt, vind het allemaal maar watjes en die meiden drie keer niks zo niet MIJN Utopiaquote:
Ik ook hoor, een echte aan pakker..........quote:
Ik hoop zó dat hij blijft. Hij doet tenminste wat. Maar ja, zonder spullen kun je weinig uitrichten daar en dat frustreert hem enorm. Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar denk dat ie niet lang blijft en ook 24 uur aanvraagt, vind het allemaal maar watjes en die meiden drie keer niks zo niet MIJN Utopia
Ben benieuwd of ze Uberhaupt de 15 inwoners halenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar denk dat ie niet lang blijft en ook 24 uur aanvraagt, vind het allemaal maar watjes en die meiden drie keer niks zo niet MIJN Utopia
Dat doen ze al toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:22 schreef snetje het volgende:
Brandon komt met een goed plan..."Wild camperen"....
Volgens mij hebben ze dan ook een vergunning ofzo nodigquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:22 schreef BirdsEyeView het volgende:
Brandon stelt voor kleiner te denken dan evenementen.
Hij denkt aan wildkamperen.
Geen toiletten nodig
en geen goede maaltijd gaat hem opbreken ook nachtrust etc etcquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat hij blijft. Hij doet tenminste wat. Maar ja, zonder spullen kun je weinig uitrichten daar en dat frustreert hem enorm. Begrijpelijk.
een gewone steen? niksquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:18 schreef BirdsEyeView het volgende:
Sanne vraagt hoeveel ze kan vragen voor zo'n steen.
4 euro, meer kan echt niet
Ah dat zal vast wel in NLquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dan ook een vergunning ofzo nodig
Er huppelen nog genoeg gekkies rondquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze Uberhaupt de 15 inwoners halen
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:20 schreef Toverheks het volgende:
Silvio, hele familie kijkt, zeker met kromme tenen dat de sukkel nu al opgeeft
lol, dat doen zij alquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:22 schreef snetje het volgende:
Brandon komt met een goed plan..."Wild kamperen"....
Worden ze wel meteen opgeladen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:26 schreef Toverheks het volgende:
Dat van fikkie stoken begrijp ik wel, vergeet niet al die kabels geluid en lampen als daar de fik inkomt hebben ze kortsluiting of staat alles onder stroom
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:32 schreef Jemoederniet het volgende:
John heeft in Italië het graf van Pim Fortuin bezocht
Ik heb het idee dat het moeilijker wordt om hier mensen voor te vinden, anders hadden ze bijvoorbeeld Silvio er toch niet in laten gaan?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:34 schreef freaky40 het volgende:
Tuurlijk halen ze de 15 bewoners, eigenlijk vreemd dat er niet net zoals in 1 gelijk in hebben gezet. Zo blijft er elke keer wel wat te beleven bij een nieuwe bewoner, maar of het slim is betwijfel ik.
JdM zal wel bedreigd zijn door het kampquote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het moeilijker wordt om hier mensen voor te vinden, anders hadden ze bijvoorbeeld Silvio er toch niet in laten gaan?
De promo voor nieuwe bewoners loopt al maanden, lijkt me sterk dat er in dit land geen geschikte kandidaten rond lopen. Alleen de casting is wat 'apart', ik zou juist mentaal en fysiek sterke deelnemers casten hier voor. Die bestand zijn tegen het buiten zijn en in de buiten wereld leven en iets opbouwen. Mensen met een sport achtergrond, idealisten etc. Maar nu is de casting erg gebaseerd zoals in de laatste fase van Utopia 1. Niet slim en totaal niet afgestemd op de huidige situatie waarin ze nu verkeren: alles from scratch opbouwen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het moeilijker wordt om hier mensen voor te vinden, anders hadden ze bijvoorbeeld Silvio er toch niet in laten gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |