abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 juni 2018 @ 00:27:01 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_179685317
De enige TV-kok die hem min of meer hem nadoet, Jeroen Meus, heeft ook gereageerd:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)atiebron-ik-vrees-d/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 9 juni 2018 @ 00:36:56 #177
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_179685488
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:27 schreef golfer het volgende:
De enige TV-kok die hem min of meer hem nadoet, Jeroen Meus, heeft ook gereageerd:
Mooie vent, kijk graag naar hem net als naar Bourdain trouwens. Nu pas snap ik waarom.

RIP Anthony.
pi_179686167
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 22:06 schreef Antaris het volgende:

[..]

Mijn broertje overleden, mijn moeder verloren toen ik 14 jaar oud was. Maar er was altijd wel iets waarom ik het niet wilde opgeven, ik heb zelf niks meer, daarmee bedoel ik persoonlijke spullen, ik ben al mijn persoonlijke spullen zoals foto's verloren, ik kon mijn huur niet meer ophoesten en moest tijdelijk gebruik maken van een daklozenopvang.
Momenteel alleenstaand maar eindelijk sinds afgelopen maart dit jaar gaat het beter.
Heel erg naar wat je hebt meegemaakt en goed dat het nu beter gaat. Maar juist jij zou dan toch moeten begrijpen dat je leed niet kunt vergelijken.
pi_179686186
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik vind het oprecht knap van je, hier blijkt een sterk karakter uit. Van de ene internetvreemdeling tot de ander: goed bezig!
Impliceer je hiermee dat Bourdain geen sterk karakter had?
  zaterdag 9 juni 2018 @ 01:56:13 #180
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179686501
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 00:27 schreef golfer het volgende:
2 maanden terug zag ik voor het eerst 'goed volk' van Meus. Dacht nog 'klein beetje Bourdain achtig?'

Da's ook een koning trouwens. Dagelijkse kost. Opdat dat voor eeuwig blijft bestaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179686696
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 01:29 schreef madam-april het volgende:

[..]

Impliceer je hiermee dat Bourdain geen sterk karakter had?
Nee, hij maakt iemand een compliment.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_179687401
Dank u allen.
pi_179690974
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 13:56 schreef zatoichi het volgende:
Vond hem altijd erg sympathiek en leuk om naar te kijken; maar het feit dat hij zelfmoord heeft gepleegd terwijl hij een dochter van 11 jaar oud achterlaat vind ik toch wel een klotestreek van hem...
Shut yo piehole.

Depressie is een ziekte. Waarschijnlijk was de man (misplaatst) diep overtuigd dat het voor z'n dochter beter zijn wanneer hij er niet meer is.

Prijs jezelf gelukkig met het niet kunnen begrijpen, maar probeer even buiten je eigen belevingswereld te kijken voor je zulk ontwetende comments plaatst.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_179691031
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Shut yo piehole.

Depressie is een ziekte. Waarschijnlijk was de man (misplaatst) diep overtuigd dat het voor z'n dochter beter zijn wanneer hij er niet meer is.

Prijs jezelf gelukkig met het niet kunnen begrijpen, maar probeer even buiten je eigen belevingswereld te kijken voor je zulk ontwetende comments plaatst.
heb ik al geprobeerd uit te leggen schat, maar sommige mensen hebben gewoon geen idee (wellicht maar beter ook)
pi_179691225
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:51 schreef liedetector het volgende:

[..]

heb ik al geprobeerd uit te leggen schat, maar sommige mensen hebben gewoon geen idee (wellicht maar beter ook)
I know i know...

Toch proberen he. Wie weet komt het ooit aan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_179691261
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:03 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

I know i know...

Toch proberen he. Wie weet komt het ooit aan.
ik vind je dapper! (ik geef het op)
pi_179691753
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Shut yo piehole.

Nou nou, er vanuit gaan dat ik niet verder kijk dan mijn eigen belevingswereld is eigenlijk hetzelfde niet?

Ik heb niet voor niets in dit topic juist even niet gereageerd om na te denken over de argumenten. Daarnaast ben ik inderdaad verdomd blij dat ik niet die dermate depressieve gevoelens heb.

Maar ter nuancering; ik heb een zeer nabij iemand meegemaakt die vanwege depressie zelfmoord heeft gepleegd en twee dochters. Daarmee ga ik echt niet beweren dat ik daarom de beste mening heb. Goed mijn opmerking is wellicht kort door de bocht geweest, maar het doel was om de andere kant van het verhaal ook aan te kaarten.

Depressie is een ziekte, geen aanstelgedrag, daarentegen is vader zijn een verantwoordelijkheid die je aangaat. Ik kan me niet voorstellen dat dit de beste keuze is voor zijn dochter. Dat hij dat anders ziet en daarom deze beslissing heeft genomen kan ik best begrijpen, maar ik vindt dat wel een klote streek voor haar.

Maar goed ik kan me inderdaad gelukkig prijzen dat ik die diepe depressieve gevoelens dan weer niet ken.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 14:37:25 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_179691795
Hij had ook kanker kunnen hebben en dood kunnen gaan. Of dood kunnen gaan aan een vette hartklep. Was het dan ook een klotestreek geweest die hij niet had mogen leveren? Ook dan was hij een vader met ouderlijke verantwoordelijkheden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_179691830
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:35 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Nou nou, er vanuit gaan dat ik niet verder kijk dan mijn eigen belevingswereld is eigenlijk hetzelfde niet?

Ik heb niet voor niets in dit topic juist even niet gereageerd om na te denken over de argumenten. Daarnaast ben ik inderdaad verdomd blij dat ik niet die dermate depressieve gevoelens heb.

Maar ter nuancering; ik heb een zeer nabij iemand meegemaakt die vanwege depressie zelfmoord heeft gepleegd en twee dochters. Daarmee ga ik echt niet beweren dat ik daarom de beste mening heb. Goed mijn opmerking is wellicht kort door de bocht geweest, maar het doel was om de andere kant van het verhaal ook aan te kaarten.

Depressie is een ziekte, geen aanstelgedrag, daarentegen is vader zijn een verantwoordelijkheid die je aangaat. Ik kan me niet voorstellen dat dit de beste keuze is voor zijn dochter. Dat hij dat anders ziet en daarom deze beslissing heeft genomen kan ik best begrijpen, maar ik vindt dat wel een klote streek voor haar.

Maar goed ik kan me inderdaad gelukkig prijzen dat ik die diepe depressieve gevoelens dan weer niet ken.
fijn voor deze nuancering en ik lees je wel meteen anders! dank daarvoor
pi_179691832
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:37 schreef Molo het volgende:
Hij had ook kanker kunnen hebben en dood kunnen gaan. Of dood kunnen gaan aan een vette hartklep. Was het dan ook een klotestreek geweest die hij niet had mogen leveren? Ook dan was hij een vader met ouderlijke verantwoordelijkheden
en verder idd dit!

de kans dat je een kind jonger achter moet laten als je op je 50ste pas vader wordt is natuurlijk al een vaststaand feit, moet je je dan afvragen of dat wel zo slim is?

(ik vind dat iedereen dat zelf moet weten trouwens)
ik bedoel de kans dat je met je auto of bus verongelukt als je de hele wereld rondreist is groter.... just saying
pi_179693222
Als hij zijn dochter mee had genomen de dood in was het commentaar ook niet van de lucht geweest!
pi_179693445
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:35 schreef zatoichi het volgende:
Depressie is een ziekte, geen aanstelgedrag, daarentegen is vader zijn een verantwoordelijkheid die je aangaat. Ik kan me niet voorstellen dat dit de beste keuze is voor zijn dochter.
Dat heeft helemaal niets met elkaar te maken en weten mensen die depressief zijn ook heus wel.

quote:
Dat hij dat anders ziet en daarom deze beslissing heeft genomen kan ik best begrijpen, maar ik vindt dat wel een klote streek voor haar.
Uiteraard is het verschrikkelijk voor die dochter, niemand ontkent dat maar hij zag geen andere uitweg. Misschien moeten we eens stoppen met mensen te veroordelen die zo ziek zijn. Daar hebben de nabestaanden ook geen reet aan namelijk.
pi_179694658
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 16:29 schreef Tem het volgende:
Daar hebben de nabestaanden ook geen reet aan last van namelijk.
ik bedoel dat geoordeel is echt ergerlijk! FIXED
  zaterdag 9 juni 2018 @ 19:26:39 #196
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179696667
Weet iemand waar ik die duistere aflevering met die duistere grimmige sfeer kan vinden waar hij op kerstavond in zijn eentje ging eten in New York? Het zou misschien ook Thanksgiving geweest kunnen zijn in plaats van een kerstspecial.

Weet iemand misschien welk jaartal?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 9 juni 2018 @ 20:00:40 #197
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179697277
Voor de mensen die interesse hebben, ik heb de kerstspecial gevonden:
https://www.dailymotion.com/video/x5wyvxb

Een van zijn beste afleveringen vind ik.
pi_179697354
Hij was voor zijn tv optreden ook eens in Amsterdam, het culinaire hoogtepunt :

een frikandel uit de muur

:D

_O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 9 juni 2018 @ 20:10:09 #199
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179697515
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 20:02 schreef TLC het volgende:
Hij was voor zijn tv optreden ook eens in Amsterdam, het culinaire hoogtepunt :

een frikandel uit de muur

:D

_O_
Ja en maatjes met ui van de visboer. :7
pi_179697884
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
Weet iemand waar ik die duistere aflevering met die duistere grimmige sfeer kan vinden waar hij op kerstavond in zijn eentje ging eten in New York? Het zou misschien ook Thanksgiving geweest kunnen zijn in plaats van een kerstspecial.

Weet iemand misschien welk jaartal?
Ik ben ook heel erg benieuwd, ik heb die aflevering nog nooit gezien.
Tevens hoop ik dat ze een paar mooie afleveringen maken van zijn beste fragmenten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')