Mooie vent, kijk graag naar hem net als naar Bourdain trouwens. Nu pas snap ik waarom.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:27 schreef golfer het volgende:
De enige TV-kok die hem min of meer hem nadoet, Jeroen Meus, heeft ook gereageerd:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)atiebron-ik-vrees-d/
Heel erg naar wat je hebt meegemaakt en goed dat het nu beter gaat. Maar juist jij zou dan toch moeten begrijpen dat je leed niet kunt vergelijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:06 schreef Antaris het volgende:
[..]
Mijn broertje overleden, mijn moeder verloren toen ik 14 jaar oud was. Maar er was altijd wel iets waarom ik het niet wilde opgeven, ik heb zelf niks meer, daarmee bedoel ik persoonlijke spullen, ik ben al mijn persoonlijke spullen zoals foto's verloren, ik kon mijn huur niet meer ophoesten en moest tijdelijk gebruik maken van een daklozenopvang.
Momenteel alleenstaand maar eindelijk sinds afgelopen maart dit jaar gaat het beter.
Impliceer je hiermee dat Bourdain geen sterk karakter had?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:07 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht knap van je, hier blijkt een sterk karakter uit. Van de ene internetvreemdeling tot de ander: goed bezig!
2 maanden terug zag ik voor het eerst 'goed volk' van Meus. Dacht nog 'klein beetje Bourdain achtig?'quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:27 schreef golfer het volgende:
De enige TV-kok die hem min of meer hem nadoet, Jeroen Meus, heeft ook gereageerd:
https://www.vrt.be/vrtnws(...)atiebron-ik-vrees-d/
Nee, hij maakt iemand een compliment.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 01:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Impliceer je hiermee dat Bourdain geen sterk karakter had?
Shut yo piehole.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 13:56 schreef zatoichi het volgende:
Vond hem altijd erg sympathiek en leuk om naar te kijken; maar het feit dat hij zelfmoord heeft gepleegd terwijl hij een dochter van 11 jaar oud achterlaat vind ik toch wel een klotestreek van hem...
heb ik al geprobeerd uit te leggen schat, maar sommige mensen hebben gewoon geen idee (wellicht maar beter ook)quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Shut yo piehole.
Depressie is een ziekte. Waarschijnlijk was de man (misplaatst) diep overtuigd dat het voor z'n dochter beter zijn wanneer hij er niet meer is.
Prijs jezelf gelukkig met het niet kunnen begrijpen, maar probeer even buiten je eigen belevingswereld te kijken voor je zulk ontwetende comments plaatst.
I know i know...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:51 schreef liedetector het volgende:
[..]
heb ik al geprobeerd uit te leggen schat, maar sommige mensen hebben gewoon geen idee (wellicht maar beter ook)
ik vind je dapper! (ik geef het op)quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
I know i know...
Toch proberen he. Wie weet komt het ooit aan.
Nou nou, er vanuit gaan dat ik niet verder kijk dan mijn eigen belevingswereld is eigenlijk hetzelfde niet?quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Shut yo piehole.
Depressie is een ziekte. Waarschijnlijk was de man (misplaatst) diep overtuigd dat het voor z'n dochter beter zijn wanneer hij er niet meer is.
Prijs jezelf gelukkig met het niet kunnen begrijpen, maar probeer even buiten je eigen belevingswereld te kijken voor je zulk ontwetende comments plaatst.
fijn voor deze nuancering en ik lees je wel meteen anders! dank daarvoorquote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:35 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Nou nou, er vanuit gaan dat ik niet verder kijk dan mijn eigen belevingswereld is eigenlijk hetzelfde niet?
Ik heb niet voor niets in dit topic juist even niet gereageerd om na te denken over de argumenten. Daarnaast ben ik inderdaad verdomd blij dat ik niet die dermate depressieve gevoelens heb.
Maar ter nuancering; ik heb een zeer nabij iemand meegemaakt die vanwege depressie zelfmoord heeft gepleegd en twee dochters. Daarmee ga ik echt niet beweren dat ik daarom de beste mening heb. Goed mijn opmerking is wellicht kort door de bocht geweest, maar het doel was om de andere kant van het verhaal ook aan te kaarten.
Depressie is een ziekte, geen aanstelgedrag, daarentegen is vader zijn een verantwoordelijkheid die je aangaat. Ik kan me niet voorstellen dat dit de beste keuze is voor zijn dochter. Dat hij dat anders ziet en daarom deze beslissing heeft genomen kan ik best begrijpen, maar ik vindt dat wel een klote streek voor haar.
Maar goed ik kan me inderdaad gelukkig prijzen dat ik die diepe depressieve gevoelens dan weer niet ken.
en verder idd dit!quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:37 schreef Molo het volgende:
Hij had ook kanker kunnen hebben en dood kunnen gaan. Of dood kunnen gaan aan een vette hartklep. Was het dan ook een klotestreek geweest die hij niet had mogen leveren? Ook dan was hij een vader met ouderlijke verantwoordelijkheden
Dat heeft helemaal niets met elkaar te maken en weten mensen die depressief zijn ook heus wel.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 14:35 schreef zatoichi het volgende:
Depressie is een ziekte, geen aanstelgedrag, daarentegen is vader zijn een verantwoordelijkheid die je aangaat. Ik kan me niet voorstellen dat dit de beste keuze is voor zijn dochter.
Uiteraard is het verschrikkelijk voor die dochter, niemand ontkent dat maar hij zag geen andere uitweg. Misschien moeten we eens stoppen met mensen te veroordelen die zo ziek zijn. Daar hebben de nabestaanden ook geen reet aan namelijk.quote:Dat hij dat anders ziet en daarom deze beslissing heeft genomen kan ik best begrijpen, maar ik vindt dat wel een klote streek voor haar.
ik bedoel dat geoordeel is echt ergerlijk! FIXEDquote:Op zaterdag 9 juni 2018 16:29 schreef Tem het volgende:
Daar hebben de nabestaanden ook geen reet aan last van namelijk.
Ja en maatjes met ui van de visboer.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 20:02 schreef TLC het volgende:
Hij was voor zijn tv optreden ook eens in Amsterdam, het culinaire hoogtepunt :
een frikandel uit de muur
Ik ben ook heel erg benieuwd, ik heb die aflevering nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 19:26 schreef Harvest89 het volgende:
Weet iemand waar ik die duistere aflevering met die duistere grimmige sfeer kan vinden waar hij op kerstavond in zijn eentje ging eten in New York? Het zou misschien ook Thanksgiving geweest kunnen zijn in plaats van een kerstspecial.
Weet iemand misschien welk jaartal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |