Ik bedoel die wel. Ik zie het alleen in een andere gradatie. Denk ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel. Trauma is toch een nuance anders dan gepokt en gemazeld.
Ga maar kijken. Is iiieeetsje anders dan een working class hero.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik ga nog even zoeken, maar ik ben an sich niet zo een fan van dat soort working class heroes.
He, je had m door.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik ga nog even zoeken, maar ik ben an sich niet zo een fan van dat soort working class heroes.
Koken en "rauw" gaat sws niet samen btw.
Is het soort bagatelliseren waar ik niet van hou.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:17 schreef Red_85 het volgende:
Ik bedoel die wel. Ik zie het alleen in een andere gradatie. Denk ik.
Ik kijk altijd naar Nigella Lawson.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:25 schreef liedetector het volgende:
[..]
dan moet je eens naar chefs kijken...de meeste roeke nich ook gek want immer stress bv
Wat jij zegt is voor mij herkenbaar, ik heb vanaf mijn pubertijd echt een kut leven, maar iedereen ziet mij als een grappig en inspirerende persoon. Hoewel ik echt moeilijk heb gehad, maar ik heb nooit overwogen om er een einde aan te maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Ja, de 'echt' grappige mensen hebben altijd een verleden....of een aandoening....misbruik, depressief, etc....
Iedereen vind ze grappig, maar zelf hebben ze vaak een kut leven....
zo voelt het voor mij ook. Ik bedoel, als zo iemand als hij (met in mijn ogen een droombaan, mooie vriendin, veel vrienden, lol) het leven al niet meer de moeite waard vindt...quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:33 schreef Farenji het volgende:
Dit nieuws raakt me hard. Ik keek altijd met veel plezier naar zijn programma's. Als ik me soms kut voelde dan kon een aflevering van No reservations me weer opbeuren. Hij inspireerde mij met zijn avontuurlijke verre reizen, zijn liefde voor lekker eten, hoe hij altijd met vurig enthousiasme op het eten aanviel, en hoe meeslepend hij erover kon vertellen. En nu heeft hij godverdomme zelfmoord gepleegd. Wat de fuck.!!
Hoezo een kut leven?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:39 schreef Antaris het volgende:
[..]
Wat jij zegt is voor mij herkenbaar, ik heb vanaf mijn pubertijd echt een kut leven, maar iedereen ziet mij als een grappig en inspirerende persoon. Hoewel ik echt moeilijk heb gehad, maar ik heb nooit overwogen om er een einde aan te maken.
Ik vraag me dan echt af hoe het kan dat mensen zelfmoord kunnen plegen. Depressief zijn ok, maar zelfmoord?
Zou Antony veel pijn hebben geleden ofzo?
Ik kan me ook niet voorstellen dat ik mijn eigen leven zou nemen, maar ja, we kunnen niet in zijn hoofd kijken. Hoe erg het in zijn hoofd was weet alleen hij, en hoogstwaarschijnlijk, zijn eventuele psycholoog/psychiater.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:39 schreef Antaris het volgende:
Wat jij zegt is voor mij herkenbaar, ik heb vanaf mijn pubertijd echt een kut leven, maar iedereen ziet mij als een grappig en inspirerende persoon. Hoewel ik echt moeilijk heb gehad, maar ik heb nooit overwogen om er een einde aan te maken.
Ik vraag me dan echt af hoe het kan dat mensen zelfmoord kunnen plegen. Depressief zijn ok, maar zelfmoord?
Je moet een grens over om van depressief en suïcidaal zijn ook daadwerkelijk de daad te verrichten, de meeste mensen durven,gelukkig maar, dat niet. En als je verslaafd bent ben je sowieso stuk minder vatbaar voor gevoelens als schuld naar anderenquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:39 schreef Antaris het volgende:
[..]
Ik had inderdaad ergens gelezen dat die misbruikt is.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is het soort bagatelliseren waar ik niet van hou.
"Hij is in zijn reet geneukt door de kapelaan toen hij 6 was."
"Ach, een beetje gepokt en gemazeld".
Ik denk dat je het antwoord zelf al geeftquote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:39 schreef Antaris het volgende:
[..]
Het hoeft in dit geval niet eens specifiek over hem te gaan. Het zou me echter niet verbazen, als het zo was.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:47 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ik had inderdaad ergens gelezen dat die misbruikt is.
Mij ook niet om heel eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het hoeft in dit geval niet eens specifiek over hem te gaan. Het zou me echter niet verbazen, als het zo was.
Mijn broertje overleden, mijn moeder verloren toen ik 14 jaar oud was. Maar er was altijd wel iets waarom ik het niet wilde opgeven, ik heb zelf niks meer, daarmee bedoel ik persoonlijke spullen, ik ben al mijn persoonlijke spullen zoals foto's verloren, ik kon mijn huur niet meer ophoesten en moest tijdelijk gebruik maken van een daklozenopvang.quote:
Het leven is en kan erg cru en oneerlijk zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:06 schreef Antaris het volgende:
[..]
Mijn broertje overleden, mijn moeder verloren toen ik 14 jaar oud was. Maar er was altijd wel iets waarom ik het niet wilde opgeven, ik heb zelf niks meer, daarmee bedoel ik persoonlijke spullen, ik ben al mijn persoonlijke spullen zoals foto's verloren, ik kon mijn huur niet meer ophoesten en moest tijdelijk gebruik maken van een daklozenopvang.
Momenteel alleenstaand maar eindelijk sinds afgelopen maart dit jaar gaat het beter.
Ik noem het anders en jij pakt het anders op.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 21:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Is het soort bagatelliseren waar ik niet van hou.
"Hij is in zijn reet geneukt door de kapelaan toen hij 6 was."
"Ach, een beetje gepokt en gemazeld".
Way to go.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:06 schreef Antaris het volgende:
[..]
Mijn broertje overleden, mijn moeder verloren toen ik 14 jaar oud was. Maar er was altijd wel iets waarom ik het niet wilde opgeven, ik heb zelf niks meer, daarmee bedoel ik persoonlijke spullen, ik ben al mijn persoonlijke spullen zoals foto's verloren, ik kon mijn huur niet meer ophoesten en moest tijdelijk gebruik maken van een daklozenopvang.
Momenteel alleenstaand maar eindelijk sinds afgelopen maart dit jaar gaat het beter.
Ziet er wel een beetje ouwig uit, mag hopen dat ik over 4 jaar er niet zo oud uit zie toch...quote:Op zaterdag 9 juni 2018 00:03 schreef golfer het volgende:
Prachtige fot0 gemaakt door Chris Stein:
[ afbeelding ]
Ik vind het oprecht knap van je, hier blijkt een sterk karakter uit. Van de ene internetvreemdeling tot de ander: goed bezig!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 22:06 schreef Antaris het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |