Het is vooral sneu als het een spur of the moment beslissing was, als mensen het weloverwogen gedaan hebben en serieus geen enkele andere opties meer zien, of simpelweg echt niet meer willen, dan heb ik daar niet zo'n moeite mee, en gewoon respect voor de keuze, zeker als het dan ook nog gebeurt op een manier waarop anderen er geen trauma aan overhouden.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik vind zelfmoord altijd een beetje sneu.
En ze tweet net een statement:quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:53 schreef Leandra het volgende:
Zou zomaar eens het gevolg van relatie-ellende kunnen zijn....
[..]
Op haar twitter ook nog een tweet van vanmorgen 10.59 uur over iets totaal anders, en helemaal niets over hem.Zijn twitter staat vol met filmpjes en foto's van hen samen.twitter:AsiaArgento twitterde op vrijdag 08-06-2018 om 10:59:47“Il coraggio di Ambra Angiolini, la capofila delle attrici italiane che hanno rotto il silenzio sulle molestie sessuali" LOL 😂 https://t.co/xNA9bO1XCZ reageer retweet
twitter:
Als je kinderen hebt en zelfmoord pleegt zou ik het daarmee eens zijn. Zo niet lekker zelf weten.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Lekker belangrijk kinderen of niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:04 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt en zelfmoord pleegt zou ik het daarmee eens zijn. Zo niet lekker zelf weten.
Wat boeit dat allemaal eigenlijk? Doe jij gewoon ook even de privacy respecteren. Dat stomme gegeil. Lijkenpikkerij.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze tweet net een statement:[ afbeelding ]twitter:
Goh stoer dat je dat zo durft te zeggen. Flinke jongen hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Lekker belangrijk kinderen of niet.
Feit is wel dat je een miet en een smiecht bent als je er zo even snel tussenuit piept.
Ik wed dat er veel mensen zijn die dagelijks een veel zwaarder leven dan deze 'tv-kok'.
Dank, kun jij nog wat van leren.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:14 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Goh stoer dat je dat zo durft te zeggen. Flinke jongen hoor.
Jij gaf eerder aan nog nooit van deze man gehoord te hebben, dus wat weet je verder van de omstandigheden die ertoe geleid hebben?quote:Op vrijdag 8 juni 2018 17:55 schreef Hyaenidae het volgende:
Enige reden die ik kan bedenken is dat je in een levensbedreigende situatie zit waarin je niet meer uitkomt en zelfmoord de weg van de minste pijn zal zijn. Maar kan me dat idd niet voorstellen dat een kok in zo'n situatie terechtkomt, het is ook niet dat hij in gevangenschap leefde ofzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij gaf eerder aan nog nooit van deze man gehoord te hebben, dus wat weet je verder van de omstandigheden die ertoe geleid hebben?
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:41 schreef liedetector het volgende:
[..]
hoezo iemand als hij negeer je toch gewoon?
Je hebt altijd trollende zolderkamer autisten die heel stoer van zichzelf vinden dit soort commentaren te posten, golfer, beste is ze gewoon geen aandacht te geven.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij gaf eerder aan nog nooit van deze man gehoord te hebben, dus wat weet je verder van de omstandigheden die ertoe geleid hebben?
Dat jij je iets niet kan voorstellen zegt natuurlijk verdomde weinig want jij blinkt nou niet bepaald uit op het gebied van empathie. Ik ken weinig mensen die harder hun best doen om stelselmatig als een lompe klootzak over te komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Enige reden die ik kan bedenken is dat je in een levensbedreigende situatie zit waarin je niet meer uitkomt en zelfmoord de weg van de minste pijn zal zijn. Maar kan me dat idd niet voorstellen dat een kok in zo'n situatie terechtkomt, het is ook niet dat hij in gevangenschap leefde ofzo.
*de aandacht die iemand zoekt, gewoon overheen lezen en zeker niet op reageren!quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:50 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat jij je iets niet kan voorstellen zegt natuurlijk verdomde weinig want jij blinkt nou niet bepaald uit op het gebied van empathie. Ik ken weinig mensen die harder hun best doen om stelselmatig als een lompe klootzak over te komen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2018 18:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Lekker belangrijk kinderen of niet.
Feit is wel dat je een miet en een smiecht bent als je er zo even snel tussenuit piept.
Ik wed dat er veel mensen zijn die dagelijks een veel zwaarder leven dan deze 'tv-kok'.
Bedankt voor het delen van je kennis man.quote:Op vrijdag 8 juni 2018 20:05 schreef Ryan3 het volgende:
Lol, wat was er zo bijzonder aan deze man. Was een kok toch?
In de nadagen van het Romeinse rijk waren koks ook volkshelden, naar het schijnt btw.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |