abonnement Unibet Coolblue
pi_179675204
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:20 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Gewoon Jamie Oliver
Die is fundamenteel verschrikkelijk, bijna net zo erg als Herman den Bijker.
pi_179675262
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:24 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die is fundamenteel verschrikkelijk, bijna net zo erg als Herman den Bijker.
Ik volg nooit zijn recepten precies op, maar haal er wel inspiratie uit.
Het is ook geen wonder dat Jamie er zo stevig uit ziet als je ziet wat en hoeveel hij allemaal in zijn eten gooit! :D
pi_179675318
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:24 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Die is fundamenteel verschrikkelijk, bijna net zo erg als Herman den Bijker.
Juist
pi_179675399
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:19 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Onterechte conclusie. Net als al zijn goede punten (die hier terecht in overvloed worden gedeeld) mag het best benoemd worden dat een minderjarig kind nu door moet zonder vader omdat papa er zelf tussenuit knijpt.
ja tuurlijk feit, maar depressive vader is vast heel tof om mee in 1 huis te wonen... weet jij veel wat er allemaal aan de hand was? en ik vind het nogal een rare stelling dat iemand geen zelfbeschikking zou hebben want kinT! Depressie is een ziekte net als kanker bv... niet een keuze
pi_179675403
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:19 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Onterechte conclusie. Net als al zijn goede punten (die hier terecht in overvloed worden gedeeld) mag het best benoemd worden dat een minderjarig kind nu door moet zonder vader omdat papa er zelf tussenuit knijpt.
Misschien wel 'fijner' voor dat kind
Een ernstig depressieve ouder hebben is ook niet makkelijk
pi_179675409
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Zijn boek Kitchen Confidential is een must voor iedereen die meent dat ie in de keuken moet gaan werken.
Heb wel zijn boek "A Cook's Tour", vond ik zeer de moeite waard. Mooie vent. Precies op mijn verjaardag zelfmoord plegen... Dat vergeten we nooit meer natuurlijk. ;)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_179675450
Damn wat zonde.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 15:43:30 #83
16632 Xlarge
========
pi_179675454
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 13:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Zijn boek Kitchen Confidential is een must voor iedereen die meent dat ie in de keuken moet gaan werken.
QFT 14.gif
pi_179675562
Echt de beste food/travel programma's die er zijn.

Zelfs nog in een keer in Les Halles gegeten in NY. Niet toen hij er nog kookte trouwens. Maar wel zijn toenmalige souschef die later ook zelfmoord pleegde. :'(
pi_179675583
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:38 schreef liedetector het volgende:

[..]

ja tuurlijk feit, maar depressive vader is vast heel tof om mee in 1 huis te wonen... weet jij veel wat er allemaal aan de hand was? en ik vind het nogal een rare stelling dat iemand geen zelfbeschikking zou hebben want kinT! Depressie is een ziekte net als kanker bv... niet een keuze
Geen idee of hij een 'aanwezige' vader was of niet. Ik maak verder ook geen pleidooi dat niemand zelfbeschikking zou moeten hebben.

Het is dubbel. Jij bekijkt het vooral vanuit het punt van de depressieve persoon, en benoemd dan de opmerking vanuit het punt van zijn kind gezien als raar.
Nou, dat is het niet. Dat iemand 'verblindt' is en alleen zijn eigen (depressieve) individu ziet/ervaart, met welke begrijpelijke redenen dan ook(!), is natuurlijk niet de volledige realiteit want die omvat o.a. ook je naasten.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 vrijdag 8 juni 2018 @ 15:59:44 #86
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_179675645
Wat zonde. Ik kijk al even geen tv meer, maar zijn programma is me wel bijgebleven. Charismatische vent.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_179675708
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:54 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Geen idee of hij een 'aanwezige' vader was of niet. Ik maak verder ook geen pleidooi dat niemand zelfbeschikking zou moeten hebben.

Het is dubbel. Jij bekijkt het vooral vanuit het punt van de depressieve persoon, en benoemd dan de opmerking vanuit het punt van zijn kind gezien als raar.
Nou, dat is het niet. Dat iemand 'verblindt' is en alleen zijn eigen (depressieve) individu ziet/ervaart, met welke begrijpelijke redenen dan ook(!), is natuurlijk niet de volledige realiteit want die omvat o.a. ook je naasten.
ik denk wanneer iemnd al een jaar 20 depressief is ie dat allemaal prima zelf ook bedacht heeft.....
dit is geen opwelling, maar een slopende ziekte en ik geloof niet dat iedereen een geestesziekte zo ziet en daarom ageer ik er wellicht een beetje hard tegen
pi_179675745
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Misschien wel 'fijner' voor dat kind
Een ernstig depressieve ouder hebben is ook niet makkelijk
Misschien. Zou knap zijn om het als kind-zijnde zo op te vatten/ervaren. Dan sta je denk ik heel volwassen in je kinderschoenen.

Helaas ken ik ook mensen die ouders in hun kindertijd hebben verloren (o.a. door erge ziektes en/depressies). Ze hebben daardoor bijvoorbeeld enorme hechtingsproblemen gehad. Sommigen nog steeds.

Het vergt nogal wat. Als ouder wil je denk ik (normaal gesproken instinctief) dat je kind het beter heeft dan jezelf hebt gehad. Lastig als dat niet zo is vanwege depressie of vanwege het moeten verwerken van de zelfmoord. Beiden niet fijn.
  vrijdag 8 juni 2018 @ 16:08:24 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179675749
Zonde, 10 jaar geleden een boek van hem gelezen, toen hij vervolgens een TV-serie kreeg was dat helemaal geweldig.
RIP.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179675780
Ik heb van dichtbij meegemaakt dat de zoon van een van mn beste maatjes op 21 jarige leeftijd zich voor een trein wierp na jaren lange strijd..... ik vond het mooi hoe zij dat begreep (en dat verdriet blijft he), maar daar heb ik een hoop van geleerd
pi_179676056
WTF???!

Hij kwam altijd over als een levensgenieter, met een forever young houding, bizar.
pi_179676551
Niet geheel onverwacht maar toch onwerkelijk. RIP Anthony. Ik drink er een op je vanavond. :'(
And the druids turn to stone...
  vrijdag 8 juni 2018 @ 17:07:53 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179676566
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 15:38 schreef liedetector het volgende:

[..]

ja tuurlijk feit, maar depressive vader is vast heel tof om mee in 1 huis te wonen... weet jij veel wat er allemaal aan de hand was? en ik vind het nogal een rare stelling dat iemand geen zelfbeschikking zou hebben want kinT! Depressie is een ziekte net als kanker bv... niet een keuze
Staat al vast dat hij depressief was dan? Of nemen we hier een loopje met een suggestie daarover en is dat schijnbaar "logisch" omdat hij zelfmoord gepleegd heeft? Er zijn zoveel redenen waarom iemand zelfmoord kan plegen, daar hoeft een depressie helemaal niets mee te maken te hebben.

Overigens woonde hij toen hij getrouwd was al amper thuis, en gezien hij in 2016 van de moeder van zijn dochter gescheiden is verwacht ik dat hij haar nog minder zag dan normaal al het geval was, en normaal was kennelijk ongeveer 100 dagen per jaar:
quote:
Bourdain noted that having to be away from his wife and child for about 250 days a year working on his television shows became a strain.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179676584
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Staat al vast dat hij depressief was dan? Of nemen we hier een loopje met een suggestie daarover en is dat schijnbaar "logisch" omdat hij zelfmoord gepleegd heeft? Er zijn zoveel redenen waarom iemand zelfmoord kan plegen, daar hoeft een depressie helemaal niets mee te maken te hebben.

Overigens woonde hij toen hij getrouwd was al amper thuis, en gezien hij in 2016 van de moeder van zijn dochter gescheiden is verwacht ik dat hij haar nog minder zag dan normaal al het geval was, en normaal was kennelijk ongeveer 100 dagen per jaar:

[..]

tl;dr heb je wel eens verdiept in die man? Ik bedoel gewoonals mens he niet the interwebs..... enig idee waarom mensen naar drugs grijpen en wat dat met je gemoed doet bv? dus of dat vast stond is een soort boter na de vis (ja aj 2 gezegdes in 1)
pi_179676593
Ga zijn humor en levenshouding missen. Altijd open en oprecht

En gevonden door Eric. De afleveringen van hun samen waren het kijken altijd waard
  vrijdag 8 juni 2018 @ 17:14:01 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179676680
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:08 schreef liedetector het volgende:

[..]

tl;dr heb je wel eens verdiept in die man? Ik bedoel gewoonals mens he niet the interwebs..... enig idee waarom mensen naar drugs grijpen en wat dat met je gemoed doet bv? dus of dat vast stond is een soort boter na de vis (ja aj 2 gezegdes in 1)
Ah, ik begrijp dat jij uitsluit dat hij bijvoorbeeld ziek was en geen behoefte had het grote verval af te wachten en er maar een eind aan gemaakt heeft. Nee duidelijk, dat moet hij wel depressief zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179676754
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, ik begrijp dat jij uitsluit dat hij bijvoorbeeld ziek was en geen behoefte had het grote verval af te wachten en er maar een eind aan gemaakt heeft. Nee duidelijk, dat moet hij wel depressief zijn geweest.
nee! dat vul jij in!

ik zeg dat ie al zn hele leven moeite heeft met het leven!

en wellicht nu ook nog iets ergers erbij door bv die levensstijl dat kan.....

Mijn ding ging vooral over het feit dat iemand zegt dat het egoistisch is je van het leven te beroven, want kind.... dat zie ik anders
pi_179676757
De man heeft de grote sprong gewaagd en dat is gelukt. Moeten we perse speculeren waarom hij heeft gedaan wat hij gedaan heeft? Ik vind van niet. De man is dood. Hij was een goed en zeer interessant mens en hij laat een mooi levenswerk na. Dat moet voldoende zijn zonder al die wijvendingen / discussies. Hij ruste in vrede.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_179676798
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 17:18 schreef Bart2002 het volgende:
De man heeft de grote sprong gewaagd en dat is gelukt. Moeten we perse speculeren waarom hij heeft gedaan wat hij gedaan heeft? Ik vind van niet. De man is dood. Hij was een goed en zeer interessant mens en hij laat een mooi levenswerk na. Dat moet voldoende zijn zonder al die wijvendingen / discussies. Hij ruste in vrede.
precies, en daarom ageerde ik tegen de opmerking dat het egoistisch zou zijn (met ook nog de dooddoener dat het kind pas 11 is), zo zie ik dit niet!!!
  vrijdag 8 juni 2018 @ 17:53:21 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179677464
Zou zomaar eens het gevolg van relatie-ellende kunnen zijn....
quote:
Here's where things get murky. We know Anthony was shooting his show in France this week -- he'd been there for at least 4 days. However, Asia was seen back in Rome, strolling around with a French reporter named Hugo Clément. There were photos of them holding hands and hugging, but the Italian photographer who shot the pics pulled them off the market on the heels of Anthony's death.
Op haar twitter ook nog een tweet van vanmorgen 10.59 uur over iets totaal anders, en helemaal niets over hem.
AsiaArgento twitterde op vrijdag 08-06-2018 om 10:59:47 “Il coraggio di Ambra Angiolini, la capofila delle attrici italiane che hanno rotto il silenzio sulle molestie sessuali" LOL 😂 https://t.co/xNA9bO1XCZ reageer retweet
Zijn twitter staat vol met filmpjes en foto's van hen samen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')