abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games woensdag 13 juni 2018 @ 13:45:54 #226
181272 crew  Noppie2000
pi_179763168
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Er zal allemaal vanuit het oogpunt van de makers wel wat voor te zeggen zijn maar daarom mag ik het toch nog wel jammer vinden dat er zo weinig spannende games uitkomen?
En indrukwekkend, meh. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de E3 van Bethesda zie je hoe het ook kan.
De 'indrukwekkende line-up' was een sarcastische comment richting de dramtische console output van Konami ;)

Bethesda was wel solide, zeker.

En natuurlijk mag je jammer vinden wat je wil, ik hou je niet tegen :P
  woensdag 13 juni 2018 @ 13:48:16 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179763220
Bethesda was om te huilen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 13 juni 2018 @ 13:50:52 #228
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_179763274
quote:
7s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:41 schreef Elan het volgende:

[..]

Er zal allemaal vanuit het oogpunt van de makers wel wat voor te zeggen zijn maar daarom mag ik het toch nog wel jammer vinden dat er zo weinig spannende games uitkomen?
En indrukwekkend, meh. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de E3 van Bethesda zie je hoe het ook kan.
Er was bij Bethesda niets boeiends te zien op DOOM 2 na
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_179763276
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 12:19 schreef Elan het volgende:
Switch staat hier ook stof te happen.
Mario, Zelda en DK vond ik prachtig maar er verschijnen gewoon te weinig AAA-titels die mij kunnen bekoren.

Laat staan ports van games die in 2014 al op Steam te spelen waren en op de Switch nu voor 20 euro digitaal te koop zijn
Terwijl als je een beetje handig winkelt en de sales volgt je ze ook voor 2 dollar kan oppikken voor de pc.

Er moet echt meer en betere exclusieve content komen.
Pas op met wat je zegt, want de fanboys eten je op. Mijn Switch staat ook al een halfjaar stof te happen en er ligt ook vrij weinig in het vooruitzicht om daar verandering in te brengen. Natuurlijk zijn er topgames als Mario en Zelda, daar heb ik uiteindelijk ook mijn Switch voor gekocht, maar de rest valt gewoon enorm tegen. De zogenaamde AAA-games zijn veelal ports van Wii U-games of games die wij al een aantal jaar kennen van de Playstation of Xbox. Ik vind het ontzettend jammer dat er telkens weer gekozen wordt om een oude titel opnieuw uit te brengen met wat aanpassingen, ipv een nieuwe game.

Het meest verwonderlijke vind ik nog wel dat als ik deze teleurstellingen uitspreek het hevig wordt ontkent en er wordt beweerd dat ze zo blij zijn met deze ports. Kom op man, als je kunt kiezen uit een volledig nieuw deel van Donkey Kong Country of een heruitgave van Tropical Freeze is de keuze toch heel snel gemaakt? Of ben ik dan gewoon gek. Het meest absurde is dat Nintendo nog telkens 60 euro er voor vraagt ook.

Die karigheid in AAA-titels zie je nu ook gewoon terug in Super Smash Bros. Er zijn sinds Smash 4 gewoon te weinig spannende Nintendo-titels uitgekomen waardoor ze genoodzaakt zijn om de Wii U versie te porten met een extra Inkling en een BotW-skin voor Link.
pi_179763319
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:45 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

De 'indrukwekkende line-up' was een sarcastische comment richting de dramtische console output van Konami ;)

Bethesda was wel solide, zeker.

En natuurlijk mag je jammer vinden wat je wil, ik hou je niet tegen :P
:D

Sarcasmemeter ging niet af omdat je Bomberman erbij vermeldde ;(
Wat op zich natuurlijk ook geen AAA titel is maar wel gewoon solide.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 juni 2018 @ 13:56:43 #231
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179763373
Die switch is nog best wel prijzig.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179763402
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Er was bij Bethesda niets boeiends te zien op DOOM 2 na
Als je louter kijkt vanuit Switch-oogpunt niet omdat het nog wel 2 jaar duurt voor de Switch die titels krijgt, als ze überhaupt ooit op de Switch verschijnen _O- .
Maarrrrrrr

Elder Scrolls IV
Fallout 76
Starfield
Wolfenstein Youngblood

Zijn toch wel titels waar ik naar uitkijk voor de pc O+
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 13 juni 2018 @ 14:01:58 #233
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179763450
Wil iemand hier mijn blauwe special edition Pokémon sun/moon ds ruilen tegen een switch?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179763484
Is er alleen een Nintendo direct of ook een Nintendo presentatie geweest?
Kan de laatste niet vinden.

No spoilers please
pi_179763521
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:50 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Pas op met wat je zegt, want de fanboys eten je op. Mijn Switch staat ook al een halfjaar stof te happen en er ligt ook vrij weinig in het vooruitzicht om daar verandering in te brengen. Natuurlijk zijn er topgames als Mario en Zelda, daar heb ik uiteindelijk ook mijn Switch voor gekocht, maar de rest valt gewoon enorm tegen. De zogenaamde AAA-games zijn veelal ports van Wii U-games of games die wij al een aantal jaar kennen van de Playstation of Xbox. Ik vind het ontzettend jammer dat er telkens weer gekozen wordt om een oude titel opnieuw uit te brengen met wat aanpassingen, ipv een nieuwe game.

Het meest verwonderlijke vind ik nog wel dat als ik deze teleurstellingen uitspreek het hevig wordt ontkent en er wordt beweerd dat ze zo blij zijn met deze ports. Kom op man, als je kunt kiezen uit een volledig nieuw deel van Donkey Kong Country of een heruitgave van Tropical Freeze is de keuze toch heel snel gemaakt? Of ben ik dan gewoon gek. Het meest absurde is dat Nintendo nog telkens 60 euro er voor vraagt ook.

Die karigheid in AAA-titels zie je nu ook gewoon terug in Super Smash Bros. Er zijn sinds Smash 4 gewoon te weinig spannende Nintendo-titels uitgekomen waardoor ze genoodzaakt zijn om de Wii U versie te porten met een extra Inkling en een BotW-skin voor Link.
De Switch is geweldig en alleen BOTW rechtvaardigt imo al de aanschaf van zo´n kreng.
Maar je hebt gelijk qua grote titels valt het tegen, zou niet eens weten waar ik echt naar uit moet kijken op het moment . Captain Toad ga ik wel halen voor de vakantie en Owl Boy maar that´s it.

Ben persoonlijk niet zo van de RPG´s laat staan turn-based RPG´s dus Octopath Traveler waar veel mensen naar uitkijken doet mij persoonlijk niks. Dan is er nog Mario Tennis en Mario Party die me totaal niks doen laat staan Pokemon in een dergelijk format.
Smash Bros is natuurlijk wel tof maar dan zitten we alweer in december ;( .
blablablabla
  Redactie Games woensdag 13 juni 2018 @ 14:17:50 #236
181272 crew  Noppie2000
pi_179763667
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:04 schreef tailfox het volgende:
Is er alleen een Nintendo direct of ook een Nintendo presentatie geweest?
Kan de laatste niet vinden.

No spoilers please
Was alleen de direct zoals vorige jaren met daarna de Treehouse.
  woensdag 13 juni 2018 @ 14:18:54 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179763682
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je louter kijkt vanuit Switch-oogpunt niet omdat het nog wel 2 jaar duurt voor de Switch die titels krijgt, als ze überhaupt ooit op de Switch verschijnen _O- .
Maarrrrrrr

Elder Scrolls IV
Fallout 76
Starfield
Wolfenstein Youngblood

Zijn toch wel titels waar ik naar uitkijk voor de pc O+
Elder Scrolls VI en Starfield duren nog jaaaaren. Ik wens je heel veel geduld als je daar op zit te wachten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_179763748
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:50 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Pas op met wat je zegt, want de fanboys eten je op. Mijn Switch staat ook al een halfjaar stof te happen en er ligt ook vrij weinig in het vooruitzicht om daar verandering in te brengen. Natuurlijk zijn er topgames als Mario en Zelda, daar heb ik uiteindelijk ook mijn Switch voor gekocht, maar de rest valt gewoon enorm tegen. De zogenaamde AAA-games zijn veelal ports van Wii U-games of games die wij al een aantal jaar kennen van de Playstation of Xbox. Ik vind het ontzettend jammer dat er telkens weer gekozen wordt om een oude titel opnieuw uit te brengen met wat aanpassingen, ipv een nieuwe game.

Het meest verwonderlijke vind ik nog wel dat als ik deze teleurstellingen uitspreek het hevig wordt ontkent en er wordt beweerd dat ze zo blij zijn met deze ports. Kom op man, als je kunt kiezen uit een volledig nieuw deel van Donkey Kong Country of een heruitgave van Tropical Freeze is de keuze toch heel snel gemaakt? Of ben ik dan gewoon gek. Het meest absurde is dat Nintendo nog telkens 60 euro er voor vraagt ook.

Die karigheid in AAA-titels zie je nu ook gewoon terug in Super Smash Bros. Er zijn sinds Smash 4 gewoon te weinig spannende Nintendo-titels uitgekomen waardoor ze genoodzaakt zijn om de Wii U versie te porten met een extra Inkling en een BotW-skin voor Link.
Noem je ons nu fanboys terwijl jij een van de weinigen hier bent met een Wii-U? De problemen die jij opnoemt (ports) geldt voor de grootste groep Switch bezitters niet. Sterker nog, het is een groot voordeel om die juweeltjes nu alsnog te kunnen spelen.

[ Bericht 4% gewijzigd door poezenvanger_van_hamelen op 13-06-2018 14:28:14 ]
pi_179763763
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:07 schreef Elan het volgende:

[..]

De Switch is geweldig en alleen BOTW rechtvaardigt imo al de aanschaf van zo´n kreng.
Maar je hebt gelijk qua grote titels valt het tegen, zou niet eens weten waar ik echt naar uit moet kijken op het moment . Captain Toad ga ik wel halen voor de vakantie en Owl Boy maar that´s it.

Ben persoonlijk niet zo van de RPG´s laat staan turn-based RPG´s dus Octopath Traveler waar veel mensen naar uitkijken doet mij persoonlijk niks. Dan is er nog Mario Tennis en Mario Party die me totaal niks doen laat staan Pokemon in een dergelijk format.
Smash Bros is natuurlijk wel tof maar dan zitten we alweer in december ;( .
Dus maw genoeg goede titels maar niet jouw persoonlijke smaak. Dat kan natuurlijk maar dat is niet de schuld van de Switch lineup.
pi_179763780
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Elder Scrolls VI en Starfield duren nog jaaaaren. Ik wens je heel veel geduld als je daar op zit te wachten.
Voor de Switch ja.
Wolfenstein II staat voor de Switch in menig top 10 van titels waar men naar uitkijkt.
blablablabla
  Redactie Games woensdag 13 juni 2018 @ 14:25:55 #241
181272 crew  Noppie2000
pi_179763803
quote:
10s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Voor de Switch ja.
Ook voor de rest hoor :P Starfield wordt genoemd als next-gen game (2020 op zijn vroegst hoogstwaarschijnlijk) en Elder Scrolls VI komt pas daarna.
pi_179763816
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:23 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Dus maw genoeg goede titels maar niet jouw persoonlijke smaak. Dat kan natuurlijk maar dat is niet de schuld van de Switch lineup.
Jawel tenslotte als ze gewoon zorgen voor voldoende nieuwe releases en een gevarieerder aanbod hoef ik niet te klagen.
blablablabla
pi_179763856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:25 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Ook voor de rest hoor :P Starfield wordt genoemd als next-gen game (2020 op zijn vroegst hoogstwaarschijnlijk) en Elder Scrolls VI komt pas daarna.
2020 is het zo :P
blablablabla
pi_179763867
Tot die tijd vermaak ik me wel met Fallout, Wolfenstein en Doom _O_
blablablabla
pi_179763878
quote:
14s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Jawel tenslotte als ze gewoon zorgen voor voldoende nieuwe releases en een gevarieerder aanbod hoef ik niet te klagen.
Als je dankzij je persoonlijke smaak meerdere complete genres (jrpg, partygames, sportgames) aan de kant zet zal het aanbod nooit gevarieerd genoeg zijn.
  Redactie Games woensdag 13 juni 2018 @ 14:31:11 #246
181272 crew  Noppie2000
pi_179763906
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:28 schreef Elan het volgende:

[..]

2020 is het zo :P
Ja, klopt :P Ben ook allang blij met het bestaan van de twee titels, zelfs nieuwe IP O+

Maar goed, ik zet ze voorlopig weer uit mijn hoofd, voor die tijd ben ik alweer flink wat games verder :7
pi_179763946
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:30 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Als je dankzij je persoonlijke smaak meerdere complete genres aan de kant zet zal het aanbod nooit gevarieerd genoeg zijn.
Wat een onzin.
Er missen gewoon substantieel goede games in bepaalde genres. Neem alleen al nieuwe platformers, iets waar zowel Nintendo als ik groot mee geworden zijn.

Misschien vreet jij direct alles op wat men je voorschotelt maar het is een ander goed recht om selectief te zijn.
blablablabla
pi_179764019
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 13:50 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Pas op met wat je zegt, want de fanboys eten je op. Mijn Switch staat ook al een halfjaar stof te happen en er ligt ook vrij weinig in het vooruitzicht om daar verandering in te brengen. Natuurlijk zijn er topgames als Mario en Zelda, daar heb ik uiteindelijk ook mijn Switch voor gekocht, maar de rest valt gewoon enorm tegen. De zogenaamde AAA-games zijn veelal ports van Wii U-games of games die wij al een aantal jaar kennen van de Playstation of Xbox. Ik vind het ontzettend jammer dat er telkens weer gekozen wordt om een oude titel opnieuw uit te brengen met wat aanpassingen, ipv een nieuwe game.
Het hangt van het soort games af waar je op wacht, maar Nintendo's 1st party is bedroevend dit jaar. Zoals het er nu uitziet koop ik alleen Toad en Octopath waarbij de eerste een port is en de tweede 3rd party.
Ik had het idee dat Nintendo alle resources de laatste twee jaar van de Wii U al naar de Switch hadden verplaatst, maar daar zien we tot nu toe niet veel van terug.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_179764089
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:33 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Er missen gewoon substantieel goede games in bepaalde genres. Neem alleen al nieuwe platformers, iets waar zowel Nintendo als ik groot mee geworden zijn.

Misschien vreet jij direct alles op wat men je voorschotelt maar het is een ander goed recht om selectief te zijn.
De Switch is voor mij idd een prima gevarieerde aanvulling op mijn PS4 en PC, ik vind alle Wii-U ports fantastisch, en buiten dat om speel ik al mijn indies op de Switch.

Ik heb over alle platforms meer games dan ik kan spelen, wellicht dat ik daardoor minder hongerig ben.
pi_179764210
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juni 2018 14:22 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Noem je ons nu fanboys terwijl jij een van de weinigen hier bent met een Wii-U?
Fanboys zijn mensen als Gutanoth. Kosten wat het kost datgene verdedigen waar ze fan van zijn. Elke vorm van kritiek is niet waar en beschouwen ze als persoonlijk.

quote:
De problemen die jij opnoemt (ports) geldt voor de grootste groep Switch bezitters niet. Sterker nog, het is een groot voordeel om die juweeltjes nu alsnog te kunnen spelen.
Het is geen voordeel. Het aantal in diversiteit in games stagneert hierdoor. Je zegt dat zelf eigenlijk al door aan te geven dat je de Switch gebruikt als 'side-console'.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')