abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195383458
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hebben jullie trouwens al iets leuks in de bakken met afgeprijsde artikelen gevonden?

https://nos.nl/artikel/23(...)oudbaarheidsdag.html
Nee. Ook bijna nergens de bakken zien staan.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:07:04 #102
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_195383709


[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 02-10-2020 18:35:57 (Doe normaal) ]
pi_195384986
Ik heb geen idee hoe laat ze die bakken vullen. Ik heb één keer een zakje veldsla meegenomen voor 25 cent en een keer een zak gedroogde kievitsbonen ook voor 25 cent, toen lagen er ook nog koeken, maar die heb ik later liggen. Voor de rest nooit iets zien liggen.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:38:47 #104
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_195386711
Ik zie er ook amper wat inliggen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 09:12:22 #105
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195400772
Hier ook regelmatig dingen die nog weken goed zijn, droge worst enzo. Nu lag er ook allerlei droge worst, maar dat eten we nooit...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_195524770
Ik zag gisteren voor het eerst afgeprijsde spullen liggen. Vooral zakken sla en wat diepvries. Van de laatste 2 zakken Engelse ovenfriet meegenomen voor 25 cent per stuk 😋
Er lagen ook veel dingen regulier afgeprijsd met 30%, dus die gebruiken ze waarschijnlijk toch eerst.
pi_195547370
Bij onze Lidl had ik van de week een paar halfjes bruin uit die bak voor ¤0,25 per stuk. Thuis in de vriezer gegooid en na ontdooien nog heel lekker!
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 15:22:21 #108
319308 Tink89
To live is to dance
pi_195547621
Hier drie dozen koffiecupjes in de bak. Van die grote dozen, gingen uit het assortiment.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_196044708
Gisteren de wildzwijn hamburgers gehad maar heel zacht qua structuur en goed van smaak alleen nondeju wat een plas vet loopt eruit wanneer je er in bijt. Beetje sappig is oke maar dit was heel overdreven. Hoe kan dit voorkomen worden? Verder afgelopen zondag konijn van de Lidl gemaakt zie mijn topic.
pi_196046052
Ik heb nou al bij twee Lidls meegemaakt dat ze sommige categorieën splitsen. Dan ligt het ene deel van de kaas in schap 1 en het andere in schap 6. Ook zo met de vleeswaren en de zoutjes/chips. Er is geen touw aan vast te knopen. Het winkelt ontzettend irritant met zo weinig overzicht.
Spoilers!
  woensdag 4 november 2020 @ 10:38:18 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196046254
Net een verspakket voor couscous meegenomen, ben benieuwd of het wat is

Morgen witlof ham kaas, met alpenkaas O+ en de lekkerste supermarktham die er is, alles van Lidl natuurlijk :9

Hebben jullie die app ook?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196048744
Klopt Lucky, wat daar het doel van is snap ik ook niet.
pi_196048752
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef Molo het volgende:
Net een verspakket voor couscous meegenomen, ben benieuwd of het wat is

Morgen witlof ham kaas, met alpenkaas O+ en de lekkerste supermarktham die er is, alles van Lidl natuurlijk :9

Hebben jullie die app ook?
Is heerlijk, eet er dan altijd vegaballetjes bij.
pi_196049368
Die verspakketten Madras en die met groene curry zijn ook lekker.
pi_196049549
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nou al bij twee Lidls meegemaakt dat ze sommige categorieën splitsen. Dan ligt het ene deel van de kaas in schap 1 en het andere in schap 6. Ook zo met de vleeswaren en de zoutjes/chips. Er is geen touw aan vast te knopen. Het winkelt ontzettend irritant met zo weinig overzicht.
Yup, bij onze vernieuwde Lidl ook. Het onderscheid lijkt te zijn: doorsnee doordeweeks spul enerzijds en luxe varianten (en in het geval van kaas: buitenlandse) anderzijds.
Het was even wennen, maar inmiddels schat ik negen van de tien keer wel weer goed in waar iets ligt :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_196049572
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:38 schreef Molo het volgende:
Morgen witlof ham kaas, met alpenkaas O+ en de lekkerste supermarktham die er is, alles van Lidl natuurlijk :9
Ooh :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_196049678
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 13:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Yup, bij onze vernieuwde Lidl ook. Het onderscheid lijkt te zijn: doorsnee doordeweeks spul enerzijds en luxe varianten (en in het geval van kaas: buitenlandse) anderzijds.
Het was even wennen, maar inmiddels schat ik negen van de tien keer wel weer goed in waar iets ligt :+
Daar lijkt het op maar toch niet helemaal. De witte kaas ligt bij de luxe afdeling, de feta bij het doordeweekse spul. De buffelmozzarella bij doordeweeks, gewone mozzarella bij luxe.

Bij winkels als AH ligt ook niet alle kaas bij elkaar. Maar je kunt het altijd wel zien waar de rest ligt als je bij een schap staat. Dat is in de Lidl niet. Het is dan net alsof ze dingen niet hebben. Ik vind dit geen verbetering.
Spoilers!
pi_196049739
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 13:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Daar lijkt het op maar toch niet helemaal. De witte kaas ligt bij de luxe afdeling, de feta bij het doordeweekse spul. De buffelmozzarella bij doordeweeks, gewone mozzarella bij luxe.

8)7
Zal later in de week eens bekijken hoe dat hier is dan, tot dusver namelijk niets afwijkends gevonden, maar sinds heropening na verbouwing ook nog geen mozzarella en feta gekocht :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_196049909
Kaas ligt hier nog gewoon naast elkaar maar de hele koeling is wel over de kop gegaan waardoor alles anders ligt. Het gedeelte vleeswaren is wel helemaal uit elkaar getrokken. het ene gedeelte ligt in het eerste gangpad en het andere gedeelte in het laatste gangpad bij de zuivel.

Laatst kon ik de hummus ineens niet meer vinden. Bleek dat het plots een herfstproduct was en dus bij de andere herfstproducten elders in de koeling lag.

[ Bericht 8% gewijzigd door Elleska op 04-11-2020 17:29:23 ]
  woensdag 4 november 2020 @ 17:05:02 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196054953
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 13:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Daar lijkt het op maar toch niet helemaal. De witte kaas ligt bij de luxe afdeling, de feta bij het doordeweekse spul. De buffelmozzarella bij doordeweeks, gewone mozzarella bij luxe.

Bij winkels als AH ligt ook niet alle kaas bij elkaar. Maar je kunt het altijd wel zien waar de rest ligt als je bij een schap staat. Dat is in de Lidl niet. Het is dan net alsof ze dingen niet hebben. Ik vind dit geen verbetering.
Ik heb dat hier juist andersom, AH onoverzichtelijk en onlogisch, Lidl wel prima en goed zoekbaar.
Ligt misschien aan pand en de eigenaar/manager ofzo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196157314
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 17:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb dat hier juist andersom, AH onoverzichtelijk en onlogisch, Lidl wel prima en goed zoekbaar.
Ligt misschien aan pand en de eigenaar/manager ofzo
Pand zal zeker een boel doen.
Hier hebben ze één Lidl omgegooid met dat nieuwe koeleiland waar dan een aantal kazen en zo liggen en al het vlees in hoge wandkoelingen. Totaal onlogisch ingedeeld en dan ook nog in z'n eigen ontworpen en gebouwd pand (wat in principe dit soort situaties zou moeten kunnen voorkomen).
Ik denk niet dat een supermarktmanager (Bij Lidl én AH) zelf mag bepalen hoe zijn/haar winkel ingedeeld wordt. Daar zitten duurbetaalde medewerkers voor op het hoofdkantoor.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 9 november 2020 @ 19:50:38 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196157514
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 19:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Pand zal zeker een boel doen.
Hier hebben ze één Lidl omgegooid met dat nieuwe koeleiland waar dan een aantal kazen en zo liggen en al het vlees in hoge wandkoelingen. Totaal onlogisch ingedeeld en dan ook nog in z'n eigen ontworpen en gebouwd pand (wat in principe dit soort situaties zou moeten kunnen voorkomen).
Ik denk niet dat een supermarktmanager (Bij Lidl én AH) zelf mag bepalen hoe zijn/haar winkel ingedeeld wordt. Daar zitten duurbetaalde medewerkers voor op het hoofdkantoor.
AH heeft iig franchisenemers en die mogen dat wel. Van de Lidl weet ik het niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196157590
quote:
1s.gif Op maandag 9 november 2020 19:50 schreef Molo het volgende:

[..]

AH heeft iig franchisenemers en die mogen dat wel. Van de Lidl weet ik het niet
Dat is waar die hebben inderdaad meer vrijheid. En toch zal een franchisenemer op bepaalde vlakken ook moeten volgen wat er gepland wordt.
Lidl is geen franchiseorganisatie.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_196158815
Bij de Lidl valt me vooral het ondoorgrondelijke voorraadbeleid op. Bij het ene filiaal (enigszins tegen het centrum aan en redelijk gegentrificeerd) hier zijn continu de vleesvervangers, volkorenpasta, sojayoghurt en bio- en kipstereieren op. In het filiaal 2 km verderop (minder goede wijk, ver van het centum) liggen dezelfde producten metershoog gestapeld en regelmatig met kortingsstickers.
Je zou verwachten dat er op een gegeven moment ergens bij Lidl een lampje moet gaan branden dat de behoefde van het ene filiaal anders is dan bij het andere filiaal.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_197688125
Zo even een udate, Lidl geweest ik wist niet of die er nog was na de rellen. Ik woon in Adam Oost Maar Amerikaanse week. En ik heb wat ik wilde hebben
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 28 januari 2021 @ 19:24:02 #126
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197690176
En dan geen sesambagels meenemen :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197690316
Iemand tips wat ik van de Aziatische week volgende week in huis moet halen?
  donderdag 28 januari 2021 @ 19:35:36 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197690397
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 19:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Iemand tips wat ik van de Aziatische week volgende week in huis moet halen?
Gyoza, edamame, naans, Indiase hapjes voor in de oven/frituur. Lassi als je er van houdt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197690480
quote:
11s.gif Op donderdag 28 januari 2021 19:24 schreef Molo het volgende:
En dan geen sesambagels meenemen :o
Nee en ik vind de week volgende week niet zo interessant
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197691835
quote:
0s.gif Op donderdag 28 januari 2021 19:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Iemand tips wat ik van de Aziatische week volgende week in huis moet halen?
Omg, is die er volgende week eindelijk weer? Dan sowieso de gyoza's groot inslaan. Die zijn echt m'n fave, ik vind ze lekkerder dan wat ik tot nu toe aan vega gyoza's bij de toko heb gevonden.
pi_197692229
Dank voor de tips @Molo en @Myraela!
Ik zie de gyoza niet in de folder, maar misschien kijk ik met m'n neus of hebben ze t wel gewoon!
In de Lidl Plus app kan je de folder van volgende week al zien :)
Zie nu dat het niet Aziatische week heet maar "vitasia", mss is dat iets anders?
pi_197692513
Oh dat wist ik niet van de app, handig!

Ik zie wel dumpling, maar dat lijken verse. Niet de geweldige die ze in de vriezer hadden. ;( Hopelijk hebben ze die niet uit het assortiment gehaald.

Zie wel edame in peul. :9 Ook heel fijn.
pi_197692549
Jongens ik kocht cookie dough chocolattes uit de Amerikaanse week en die zijn goddelijk en dus nu op en ik ben beetje misselijk.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 28 januari 2021 @ 21:18:50 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197692784
quote:
1s.gif Op donderdag 28 januari 2021 20:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Dank voor de tips @:Molo en @:Myraela!
Ik zie de gyoza niet in de folder, maar misschien kijk ik met m'n neus of hebben ze t wel gewoon!
In de Lidl Plus app kan je de folder van volgende week al zien :)
Zie nu dat het niet Aziatische week heet maar "vitasia", mss is dat iets anders?
Oh ik had de voorgaande edities voor ogen maar zie nu pas dat ze heel andere dingen hebben :D

In dat geval:
Dumplings vers
Dim sum uit de diepvries
Kant en klare stir fry noodles

Verder niks geloof ik :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197693464
quote:
2s.gif Op donderdag 28 januari 2021 21:06 schreef Lonaa het volgende:
Jongens ik kocht cookie dough chocolattes uit de Amerikaanse week en die zijn goddelijk en dus nu op en ik ben beetje misselijk.
Ik was er vanavond maar haast want avondklok en ik zocht deze maar die kon ik niet vinden :'(

@Molo dank _O_
pi_197694706
quote:
2s.gif Op donderdag 28 januari 2021 21:06 schreef Lonaa het volgende:
Jongens ik kocht cookie dough chocolattes uit de Amerikaanse week en die zijn goddelijk en dus nu op en ik ben beetje misselijk.
Oh dat klinkt echt enorm lekker en als iets wat ik zeker niet mag hebben (gluten) -O-
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_198142171
quote:
1s.gif Op woensdag 4 november 2020 10:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nou al bij twee Lidls meegemaakt dat ze sommige categorieën splitsen. Dan ligt het ene deel van de kaas in schap 1 en het andere in schap 6. Ook zo met de vleeswaren en de zoutjes/chips. Er is geen touw aan vast te knopen. Het winkelt ontzettend irritant met zo weinig overzicht.
Hier blijkt de Lidl tot mijn schrik nu ook zo gesplitst te zijn. Op 4 verschillende plekken wijn, in 3 verschillende uithoeken kaas, gedeelte van het zuivelassortiment weer heel ergens anders. Allemaal hoge rekken met reclamemateriaal erboven op, zodat het enorm hokkerig voelt. Echt verschrikkelijk onhandig. Gelukkig is de andere Lidl nog ouderwets.

Er zullen vast commerciële overwegingen voor zijn maar voor mij als klant verliest de Lidl op deze manier de meerwaarde ten opzichte van de Albert Heijn.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_198142524
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2021 09:06 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Hier blijkt de Lidl tot mijn schrik nu ook zo gesplitst te zijn. Op 4 verschillende plekken wijn, in 3 verschillende uithoeken kaas, gedeelte van het zuivelassortiment weer heel ergens anders. Allemaal hoge rekken met reclamemateriaal erboven op, zodat het enorm hokkerig voelt. Echt verschrikkelijk onhandig. Gelukkig is de andere Lidl nog ouderwets.

Er zullen vast commerciële overwegingen voor zijn maar voor mij als klant verliest de Lidl op deze manier de meerwaarde ten opzichte van de Albert Heijn.
ook al een tijdje merk drinken, lekker met je eigen concurreren zoals de Aldi al jaren doet
pi_198304718
Vandaag 10 plantjes gehaald, primula's Ze moeten nog bloeien hoop ik . Gelijk wat croque monsieur meegenomen :Y)

[ Bericht 10% gewijzigd door Soury op 03-03-2021 17:58:46 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:06:58 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198589111
Dit brood hè, de batard wit, zo lekker :9

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:10:15 #141
221912 minilot
Nancy boy
pi_198589158
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:06 schreef Molo het volgende:
Dit brood hè, de batard wit, zo lekker :9

[ afbeelding ]
Ja! Standaard hier bij soep O+
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:16:43 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198589239
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja! Standaard hier bij soep O+
Ik eet standaard volkoren (die bio variant), maar soms even deze in huis.
Nu uit de oven met geitenkaas, peer, walnoten en wat balsamicoazijn
Lekker man, genieten :9
Goeie bite ook gewoon en geen geld ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:50:21 #143
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_198589731
Hier nog steeds alleen dat weke fabrieksbrood wat niet te eten is.

Maar ja, de Lidl probeert al 4 jaar te verhuizen naar een locatie 1km verderop maar de omwonenden houden dat tegen.. Tot die tijd investeren ze natuurlijk niet in de huidige winkel.. Dus ook geen lekker brood -O-
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_198902125
Morgen weer alpen week.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 7 april 2021 @ 18:22:10 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198902232
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:15 schreef Soury het volgende:
Morgen weer alpen week.
Spätzle, schupfnudeln en Alpenkaas _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198902255
quote:
1s.gif Op woensdag 7 april 2021 18:22 schreef Molo het volgende:

[..]

Spätzle, schupfnudeln en Alpenkaas _O_
Ja ik graai wat mee. Het is niet de beste Lidl hier.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_198904637
Mag ik ook even klagen over deze dingen. Wie koopt dit spul? Echt nooit begrepen.

  woensdag 7 april 2021 @ 20:11:42 #148
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198904718
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:08 schreef Myraela het volgende:
Mag ik ook even klagen over deze dingen. Wie koopt dit spul? Echt nooit begrepen.

[ afbeelding ]
Ja daar begrijp ik ook niets van

Lijkt me helemaal niks
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 7 april 2021 @ 21:03:23 #149
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_198905865
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 20:08 schreef Myraela het volgende:
Mag ik ook even klagen over deze dingen. Wie koopt dit spul? Echt nooit begrepen.

[ afbeelding ]
Het ziet eruit als een doos vol taaie meuk :r
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_198917610
Zo ik heb alles kunnen scoren wat ik wilde hebben. En die dikke worstjes zijn die lekkere als ik me niet vergis. Dom ze zijn vacuum dus ik had er meer moeten nemen. En de Rösti is niet uit de koeling maar zak. Ik weet niet of dat een succes is
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')