Meeste treinen hebben ramen die niet open kunnen, dat wordt ramen inslaan en worstelen met de V&S squadquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Raampje open en deze buiten hangen
[ afbeelding ]
Dat wordt dus rijden met de deur openquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Meeste treinen hebben ramen die niet open kunnen, dat wordt ramen inslaan en worstelen met de V&S squad
Dat krijg je als je engels en nederlands door elkaar heen gebruikt. Overkomt me wel vakerquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ik keek nog maar zag het niet direct.
Ik zagquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat krijg je als je engels en nederlands door elkaar heen gebruikt. Overkomt me wel vaker
Is uit een liedje.quote:
Moet lukkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:20 schreef Limoentjuh het volgende:
20% en nog maar 6 minuten. Ik haal het in ieder geval tot amsterdam. En dan nog 20minuten onderweg naar huis
quote:
quote:
Real majoorkaquote:
Niet ieder 1000. Ik sta op 400 ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Gaan jullie de 1000 halen limoen/mark?
Steve Olfersquote:
Waarom denk je anders dat haar batterij zo snel leeg isquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
neequote:Op donderdag 7 juni 2018 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
niet verklappen devquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat haar batterij zo snel leeg is
Arco niet kennenquote:
omdat ze een iphone heeftquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat haar batterij zo snel leeg is
die ken ik welquote:
nee hoeveel staat martens ?quote:
https://www.limburger.nl/(...)rekt-met-stille-tromquote:Gulpener Dort, een van de eerste speciaalbieren van Nederland, is niet meer. De laatste fusten en flesjes met het volmoutige bier verlieten vorige week de brouwerij in Gulpen.
wat ga je etenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:50 schreef Limoentjuh het volgende:
Nog maar 4 haltes, dan langs de supermarkt en dan thuis
Jammerquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.limburger.nl/(...)rekt-met-stille-trom![]()
![]()
Het Zilveren Koksmes 2018 is een strijd tussen talentvolle chefs onder de 25 jaar. Acht afgevaardigden van even zoveel restaurants strijden woensdag 10 januari om de felbegeerde titel.quote:
Dat was een felle strijd.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het Zilveren Koksmes 2018 is een strijd tussen talentvolle chefs onder de 25 jaar. Acht afgevaardigden van even zoveel restaurants strijden woensdag 10 januari om de felbegeerde titel.
Deelnemers Zilveren Koksmes
Marco Helsloot van Merlet* in Schoorl
Achraf Eisenga van Cordial* in Oss
Gert Bakker van Hanninkshof in Enschede
Melvin Zandsteeg van De Hoefslag* in Bosch en Duin
Bas Verploeg van Herperduin in Herpen
Heef bas gewonnen ?quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Humberto Tan wordt deze hele week verrast bij RTL Late Night. Maar dat hij woensdagavond keihard afgemaakt zou worden door Peter R. de Vries, had de presentator waarschijnlijk écht niet aan zien komen. Woensdag gehaktdag zullen we maar zeggen.
Als een ware crimereporter ziet Peter R. de Vries het einde van RTL Late Night als een moord en hij probeert deze op geheel eigen wijze op te lossen: "Ik heb daarom een onderzoek ingesteld naar de factoren die tot de liquidatie van je show hebben geleid."
Keiharde grappen
Peter R. de Vries laat niets heel van Humberto Tan en komt met keiharde grappen over zijn show. Ook laat de misdaadverslaggever niets heel van andere televisiecoryfeeën. Zo moeten onder meer Wendy van Dijk, Linda de Mol, Chantal Janzen, Albert Verlinde en zelfs Erland Galjaard het ontgelden. Gelukkig kan Humberto er zelf wel om lachen.
Foei peter
Dat is wel een die ik een #me2 gun jaaquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:57 schreef devzero het volgende:
Hoeveel 8 jarige jongentjes hebben bij Peter R De Vries op schoot moeten zitten
Beetje flauw maar ik zou het geen keiharde grappen noemenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Keiharde grappen
Peter R. de Vries laat niets heel van Humberto Tan en komt met keiharde grappen over zijn show. Ook laat de misdaadverslaggever niets heel van andere televisiecoryfeeën. Zo moeten onder meer Wendy van Dijk, Linda de Mol, Chantal Janzen, Albert Verlinde en zelfs Erland Galjaard het ontgelden. Gelukkig kan Humberto er zelf wel om lachen.
quote:
Boulevard titelquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje flauw maar ik zou het geen keiharde grappen noemen
Inderdaad, bezit wel andere dingen die harder zijnquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje flauw maar ik zou het geen keiharde grappen noemen
Hij was laatst betrapt op vreemdgaan met een vrouw van een ander ofzo, daar is hij ook zonder kleerscheuren weer mee weggekomenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is wel een die ik een #me2 gun jaa
Ik ben niet zo goed in het typen van die pakkende tekstenquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dev I Hema nu Mono en Guus er niet zijn jullie zijn ook geschikt als host voor battle royale straks een rondje?
ONZ / [FOK] BATTLE ROYALE! #3
Nee niks voor mijquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dev I Hema nu Mono en Guus er niet zijn jullie zijn ook geschikt als host voor battle royale straks een rondje?
Misschien een andere keer. Ik wil wel een nominatie doen als je een ronde organiseert.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:
welke iphone heb jequote:Op donderdag 7 juni 2018 20:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nieuwe telefoon is beter denk ik. Hij vertoont al kuren dat het niet goed gaat
Niks mis mee. Samsung levert zelfs onderdelen voor de IPhone.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
samsung ben ik ook niet zo'n fan van. maar de laatste generatie ziet er wel goed uit, zowel uiterlijk als software
Die heb ik ookquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
samsung ben ik ook niet zo'n fan van. maar de laatste generatie ziet er wel goed uit, zowel uiterlijk als software
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:50 schreef I. het volgende:
[..]
Nadat ze zelf constant faalde.Evenals Nokiaa
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja maar worden denk ik niet meer zoveel verkocht
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Tijdje populair geweest bij criminelen omdat berichten niet te kraken zouden zijn ook
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
De Blackberry KeyOne ziet er best goed uit, is volgens mij meest recente van BB
Op dat randje na vind ik hem wel mooiquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:54 schreef I. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat hij van schuinboven op de foto stond. Maar dat randje zit dus gewoon boven het scherm
Vanwege 'Explicit' tekstenquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik kan dat filmpje niet kijkenmoet inloggen eerst om mijn leeftijd te bevestigen
quote:do it now
Lick it good
Suck this pussy just like you should, right now
Lick it good
Suck this pussy just like you should, my neck, my back
Lick my pussy and my crack
My neck, my back
Lick my pussy and my crack
quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op dat randje na vind ik hem wel mooiEn een fysieke toetsenbord vind ik ook beter
Ik kan niet omgaan met zulke kleine knopjesquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Op dat randje na vind ik hem wel mooiEn een fysieke keyboard vind ik ook beter
quote:
Hmm er circuleert erger op het web vind ik.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:56 schreef I. het volgende:
[..]
Vanwege 'Explicit' teksten
Cover van een hiphop nummertje, in jazz
[..]
Dat zeker.quote:Op donderdag 7 juni 2018 20:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hmm er circuleert erger op het web vind ik.
Nee die is dan wel weer Okequote:
Ik maak minder typfouten met zo'n fysieke toetsenbordquote:Op donderdag 7 juni 2018 20:58 schreef I. het volgende:
[..]
Ik kan niet omgaan met zulke kleine knopjesHeb ik veel te grote handen / vingers voor
Die is wel nice idd.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:01 schreef hemarookworst het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook recente, ziet er ook best goed uit
Ik zou zo gigantisch veel extra knopjes intikken elke keer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik maak minder typfouten met zo'n fysieke toetsenbord
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:02 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zou zo gigantisch veel extra knopjes intikken elke keer.
70 achter ofzowquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mark jij kan wel 1e worden vandaag.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja is te doen toch. Ik post niet zoveel als jij. Gwn even spamattack inzetten
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een speciale topic voor mark openen waar alleen hij actief in is
Goed planquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Een speciale topic voor mark openen waar alleen hij actief in is
quote:Op donderdag 7 juni 2018 21:16 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Mark krijgt dat topic wel vol
Als een kind in een snoepwinkel. Geen regels, geen andere die hem zeggen te kappenquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:16 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ]
Mark krijgt dat topic wel vol
Een makkelijke manier om 300 extra posts te krijgen en dan geeft hij opquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als een kind in een snoepwinkel. Geen regels, geen andere die hem zeggen te kappenhij mag posten wat hij wil en zoveel hij wil
Hij moet maar 80 extra posts. Zodat hij eerste is en niet ikquote:Op donderdag 7 juni 2018 21:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Een makkelijke manier om 300 extra posts te krijgen en dan geeft hij op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |