Ik nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:14 schreef Toverheks het volgende:
Wie gooit er ff een pakje peuken over het hek................
quote:
Voor Silquote:
Er zijn best al leuke momenten en leuke gesprekken geweest.quote:
Nou ja die kijken ook streams neem ik aanquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:17 schreef Charmian het volgende:
Die sil heeft nu al beziek aan het hek. Huilie
Die gozer zit er één dagquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:17 schreef Gladiolio het volgende:
Hou vol zeggen ze tegen Silvio.
Ze doen net of hij een hele prestatie neer heeft gezet en het bijna op wil geven
Waarom moet je het weer op zo'n manier formuleren?..........quote:
ff snel... en weer doorquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:18 schreef Toverheks het volgende:
Alle kampertjes verzamelen ik zeg Peuken
Ik niet, eerst nadenken voor je iets gaat ondernemen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:16 schreef Toverheks het volgende:
Zal wel een stunt wezen Moeder van Sil die een pakkie peuken over het hek tyft......oh zie het al helemaal voor meik zou het doen als het mijn kind was
Hij ging ook vrij snel weer liggen....Ik zie hem snel vertrekken.......quote:
Omdat hij een kamper is misschien?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom moet je het weer op zo'n manier formuleren?..........
sorryquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom moet je het weer op zo'n manier formuleren?..........
ik zou hem eruit halen als het tere zieltje de druk van utopia niet aankanquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:16 schreef Toverheks het volgende:
Zal wel een stunt wezen Moeder van Sil die een pakkie peuken over het hek tyft......oh zie het al helemaal voor meik zou het doen als het mijn kind was
Ben inplusiefquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik niet, eerst nadenken voor je iets gaat ondernemen.
Na één dag al geloof ik.............quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:19 schreef Urb het volgende:
Toen dit bij Harold gebeurde kreeg hij nog een reprimande. Maar de spoeling zal wel een stuk dunner zijn nu.
Die dame in Uto1.0 die snel weg was was btw Lindy
Nee ik niet, hij wilde dus lekker 15 maanden blijven zittenquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou hem eruit halen als het tere zieltje de druk van utopia niet aankan
Die zijn hem ook stront zatquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:20 schreef Bumfuzzle het volgende:
Zijn familie wil gewoon niet dat hij terug komt.
Die gaat binnen nu en 2 dagen ook wel ........quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:20 schreef Bumfuzzle het volgende:
Valt mee dat er geen baby over het hek werd gepleurd.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:20 schreef Bumfuzzle het volgende:
Na Harold zijn er wel meer hekbezoeken geweest hoorquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:19 schreef Urb het volgende:
Toen dit bij Harold gebeurde kreeg hij nog een reprimande. Maar de spoeling zal wel een stuk dunner zijn nu.
Die dame in Uto1.0 die snel weg was was btw Lindy
je weet niet wat je dan terugkrijgt hequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik niet, hij wilde dus lekker 15 maanden blijven zitten
Inplusief?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben inplusief![]()
En voor andere ik bedoel echt niks met Kampertjes hoor dat is gewoon gewoon niks mis met die mensen , of het moeten jattende roma`s wezen
quote:
Lindy. Weet het niet meer hoeveel dagen, maar wel heel snel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Na één dag al geloof ik.............
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt mee dat er geen baby over het hek werd gepleurd.
Ik blijf zoals ik ben niks aan te veranderen dat is mijn charme hequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Implusief?![]()
Dan moet je dus leren om éérst na te denken.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
een nog meer zeikerd maar ik zeg ik hou er van, laat ie lekker de boel ophitsen daar beetje reuring enzoquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
je weet niet wat je dan terugkrijgt he
Hier die is van jou.Ik zie het voor me.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Streams kijk je om wat ruzie en gelul. Saaie mensen donderen maar opquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een nog meer zeikerd maar ik zeg ik hou er van, laat ie lekker de boel ophitsen daar beetje reuring enzo
Dat komt nog wel, inclusief luiers en maxi cosyquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar moest volgens mij Sil voor gaan zorgen, maar het valt hem veel zwaarder dan hij dacht.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een nog meer zeikerd maar ik zeg ik hou er van, laat ie lekker de boel ophitsen daar beetje reuring enzo
Oh hoe danquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:25 schreef Chea49 het volgende:
Nou heb ik die Silvio nog steeds niet gezien.![]()
![]()
da was vroegerquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Streams kijk je om wat ruzie en gelul. Saaie mensen donderen maar op
Kun je nagaan, nu is het nog mooi weer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:25 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Daar moest volgens mij Sil voor gaan zorgen, maar het valt hem veel zwaarder dan hij dacht.
Die had denk ik een kant en klaar plekje bedacht voor zichzelf. (Schone WC. Kaptafel, PC ;P )
Juist betaal niet voor niks me al jaren scheel toch elke maand 2 eurie 50 dat zijn heel wat zakjes aardappelpuree en yum yum noedelsquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Streams kijk je om wat ruzie en gelul. Saaie mensen donderen maar op
dat is ook wel zo...laat hem adriaan maar stangen, dat is wel weer grappigquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Juist betaal niet voor niks me al jaren scheel toch elke maand 2 eurie 50 dat zijn heel wat zakjes aardappelpuree en yum yum noedels
Dat bedacht ik net ook. Die lui treffen het ongelofelijk. Ze hebben maar 1 of 2 buitjes gehad.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, nu is het nog mooi weer.
of een slechte baasquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik mis van alles zie ik wel, toch kut dat werken...
Je mist niet echt veel. Alhoewelquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Elke keer als ik online kom is hij niet in beeld en heb hem niet binnen zien komen.
Hij keek ook streams, dus hij wist het. En dat die zware roker nu even een inzinking heeft is niet zo raar imo.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, nu is het nog mooi weer.
Maar met aardappelpuree en noedels kun je weer geen streams zien.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Juist betaal niet voor niks me al jaren scheel toch elke maand 2 eurie 50 dat zijn heel wat zakjes aardappelpuree en yum yum noedels
Dat had ik gisteren dusquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:26 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Elke keer als ik online kom is hij niet in beeld en heb hem niet binnen zien komen.
Wat ben jij onaardig voor een bijna naamgenoot.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:26 schreef Silves het volgende:
Vreselijk verwend menneke, die nu al in het slachtoffer rol wil gaan spelen, hij wacht gewoon dat hij zijn peuken krijgt..zin door drijven op een zielige manier, laat me aan iemand denken die dit ook deed.
Hij heeft een paniek aanvalquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:28 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren dus![]()
En toen hoorde ik hem eindelijk en toen vond ik hem best grappigVandaag heb ik m nog niet gezien of gehoord
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:25 schreef Chea49 het volgende:
Nou heb ik die Silvio nog steeds niet gezien.![]()
![]()
Nee hoor, zo spannend is het nu ook weer niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:26 schreef mevrouwdebok het volgende:
Ik mis van alles zie ik wel, toch kut dat werken...
Das waarquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar met aardappelpuree ne noedels kun je weer geen streams zien.
Bij sneeuw en vorst, dát is pas afzien daar.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:27 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dat bedacht ik net ook. Die lui treffen het ongelofelijk. Ze hebben maar 1 of 2 buitjes gehad.
Het had veel zwaarder kunnen zijn.
JdM heeft dit weer zeker geregeld? Geld zat
en een oma die hij bijna heeft getongd. en een broer die een relatie gehad heeft met een hond... enzquote:
quote:
Mooi! Ik zit bij Mike en daar blijf ik! Hij is geweldigquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:31 schreef FloJo het volgende:
[..]
en een oma die hij bijna heeft getongd. en een broer die een relatie gehad heeft met een hond... enz
O, das zo'n typische mammaboy. Jesus, wat een papjong zeg.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier skeet.![]()
Onze Sil.
Ach ik heb die filmpjes gezien. Hij wilde grappig zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:31 schreef FloJo het volgende:
[..]
en een oma die hij bijna heeft getongd. en een broer die een relatie gehad heeft met een hond... enz
HidiHo kom er maar inquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:33 schreef FloJo het volgende:
[..]
ja. Echt! serieus! vraag maar aan hidiho
Het serieus nemen is ook een vak. Zijn oma was een panda beerquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:33 schreef FloJo het volgende:
[..]
ja. Echt! serieus! vraag maar aan hidiho
Zo kennen we onze bewoners wel weer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:31 schreef FloJo het volgende:
[..]
Ik vind Mike een leuke peer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:31 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Mooi! Ik zit bij Mike en daar blijf ik! Hij is geweldig
nee.. een wasbeerquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Het serieus nemen is ook een vak. Zijn oma was een panda beer
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:35 schreef Toverheks het volgende:
Eerlijke mening vanuit mooi zonnig Amsterdam..................Streams zijn pppffffttt met heel af en toe zo zo, maar het commentaar in de COS is en blijft geweldig
Dezelfde boeken gelezen als Marjet vermoedelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:33 schreef Bonken het volgende:
Adriaan gelooft niet in toeval en vindt dat dingen met een reden gebeuren. Zweverig mannetje
Wel het type waar de cos vrouw op valt denk ikquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier skeet.![]()
Onze Sil.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dezelfde boeken gelezen als Marjet vermoedelijk.
Heb juh sein billuh al gesien?quote:
hahahaha heerlijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik heb vorige week met mijn moeder d'r tante van bijna 66 getongd" - 6 juni 2018
x6lae26
en die met die hond!?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik heb vorige week met mijn moeder d'r tante van bijna 66 getongd" - 6 juni 2018
x6lae26
oh yesquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wel het type waar de cos vrouw op valt denk ik
die zijn cutequote:
Dat was zijn broer,quote:
Zn broer had een relatie met een hond?quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zn broer had een relatie met een hond?
Mijn favorietquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:39 schreef Toverheks het volgende:
Ik vind Brandon eigenlijk wel oke, hoor je niet werkt lekker door
Ontkenningsfasequote:
Alsjeblieft zeg, ondanks mijn hoge leeftijd is mijn smaak wel iets beter dan dat hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
En bedankt,nu zit liedje in mijn hoofd.quote:
Vooral veel gelul in de ruimte juistquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:35 schreef Toverheks het volgende:
Eerlijke mening vanuit mooi zonnig Amsterdam..................Streams zijn pppffffttt met heel af en toe zo zo, maar het commentaar in de COS is en blijft geweldig
Ja, daaaaaaag, dát lukt mij echt niet hoor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]He lief zijn over mijn allerallerallerhartsvriendinnetje he
6 maanden.Toen wilde de hond niet meerquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zn broer had een relatie met een hond?
uhuhquote:
Was het een mannelijke of een vrouwelijke hond?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
6 maanden.Toen wilde de hond niet meer
heerlijk dit.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
6 maanden.Toen wilde de hond niet meer
Oh een neefjequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Mijn neefje heeft 8 maanden een relatie gehad met een hond" - 6 juni 2018
x6la6xf
Ja die gast die een kringloopwinkel heeftquote:
toch is een goede billenpartij ook belangrijkquote:
Ook een lieve gozer en zeer relaxed, maar heeft een centenbakkie en das jammer.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:39 schreef Toverheks het volgende:
Ik vind Brandon eigenlijk wel oke, hoor je niet werkt lekker door
hij werkt er. is niet van hemquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja die gast die een kringloopwinkel heeft
Morge motten ze weer kommen hoor... morgen zit hij er weer doorheen...quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Tof voor Silvoi
boots aan het hek ...
heurluk veul fam wereld wijd
altijd wel iemand te mobiliseren
heurluk
gemist![]()
![]()
iemand een filmpje plies
whuuuuut? Gaan ze eindelijk eens plannen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:45 schreef snetje het volgende:
Ik hoor nu al een half uur lang een gesprek over plannen en bouwen (ook al is het een simpele douche met wc) ..iets wat ik in 4 jaar lang Utopia 1 nog nooit gehoord heb...
Praten over wat doen deden ze in uto 1 ook hoorquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:45 schreef snetje het volgende:
Ik hoor nu al een half uur lang een gesprek over plannen en bouwen (ook al is het een simpele douche met wc) ..iets wat ik in 4 jaar lang Utopia 1 nog nooit gehoord heb...
die verdient een lintjequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:46 schreef Yaksa het volgende:
Jessie heeft de zonnebril van Sanne van de bodem van de vijver gehaald.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:43 schreef FloJo het volgende:
[..]
ik vraag me af bij wie of wat hij z'n kinderen heeft
maakt geen ruk uitquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:46 schreef snetje het volgende:
[..]
Morge motten ze weer kommen hoor... morgen zit hij er weer doorheen...
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:41 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En bedankt,nu zit liedje in mijn hoofd.
Het is van zijn neefje en Silvio gaat er werken als het goed looptquote:
In Uto1 hadden ze de gipswandjes al haast staan rond deze tijdquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Praten over wat doen deden ze in uto 1 ook hoor
Als er maar een gat in zitquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:42 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Was het een mannelijke of een vrouwelijke hond?
Gipsplaten bestellen voor slaapkamers ja ...koste geen drol toen ....quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Praten over wat doen deden ze in uto 1 ook hoor
die van die hond?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het is van zijn neefje en Silvio gaat er werken als het goed loopt
Alleen bij het weggaan misschien, verder alleen de voorzijde.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
toch is een goede billenpartij ook belangrijk
Gewoon een papieren zak over het hoofd voor de rest voel je er niks van hoorquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook een lieve gozer en zeer relaxed, maar heeft een centenbakkie en das jammer.
ja zijn neeftje uit de kringloopwinkelquote:
pikkepijp ging gelijk knalle als een mallequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:48 schreef kkka3 het volgende:
[..]
In Uto1 hadden ze de gipswandjes al haast staan rond deze tijd
In de beginfase toch wel?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:45 schreef snetje het volgende:
In UTO 1 hadden ze 10.000 euro en een loods.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:48 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeul de familie...quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
maakt geen ruk uit
als het mot staan ze dr
![]()
Wel ontspannen,heel belangrijk.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Gewoon een papieren zak over het hoofd voor de rest voel je er niks van hoor
inloopwinkel ( dierenasiel is om de hoekquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja zijn neeftje uit de kringloopwinkel
Die hadden dan ook een startkapitaal van 10.000 eurietjes.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:48 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Toen volgens mij wel. Het was toen makkelijker om aan materiaal te komen dan nu.quote:
Geen plannen en bespreken ..het was Paul die gewoon bestelde...ook nog ff extra broekje erbij toen..quote:
Ik geloof het wel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Toen volgens mij wel. Het was toen makkelijker om aan materiaal te komen dan nu.
Was Paul niet de eerste bouwer daar?
Goh dat ik dat nog weetquote:
Ook de eerste die door batsy gepijpt werdquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Toen volgens mij wel. Het was toen makkelijker om aan materiaal te komen dan nu.
Was Paul niet de eerste bouwer daar?
inwoner nr 15quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, inclusief luiers en maxi cosy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door HiDiHo op 07-06-2018 19:01:52 ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
dr zal meer fam zijn , dan het hekje daarquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:50 schreef snetje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeul de familie...Hoe lang is dat hek?...
Lol..ik ook..twee van die mafkezenquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:55 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik hoop dat dat neefje op visite komt
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
Hier een overzichtje...Vanwaar die wartaal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovenstaand bericht is een column.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:55 schreef FloJo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rachel of raggel, een smalle plank van 10 cm breed en 2,2 cm dik, gebruikt voor onder andere betimmeringen. Zie tengel
nee doe mij mike dan maarquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
hexseh oproep za .a.s neem je keiharde meequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gouden torks of sterretjes.
Toiletpot,
werkhandschoenen,
harde bezem,
tarrels,of hoe heten die dingen?
Neem je keiharde mee?? Wut?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hexseh oproep za .a.s neem je keiharde mee
gunfactor
de 15 freggelsquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Sanne denkt dat dr lichaam aan het ontgiften is
.. .
daarom die freggelpuist op dr bakkes
tuurlijk Sanne
sterkte ook zeg maar
Ja heb nog wel wat in vuilnisbak liggenquote:
Al gefixt...url v/h plaatje mistequote:
Ik miste oom Bob.quote:
Ik bedoelde: "Mijn oma is kwart wasbeer", "Mijn neefje heeft 8 maanden een relatie gehad met een hond", "Wat als je poep nou blauw is?", enz...quote:
Ohquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:04 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik bedoelde: "Mijn oma is kwart wasbeer", "Mijn neefje heeft 8 maanden een relatie gehad met een hond", "Wat als je poep nou blauw is?", enz...
quote:
Hij was ook serieusquote:
Johquote:
In de uitzending van gister stonden alle mannen naar de douchende Jessie te loerenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
Aparte natte groep,dames en meisjes gescheiden.Wel met gluurgaatjes.
heurluk prima vragen ookquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:04 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ik bedoelde: "Mijn oma is kwart wasbeer", "Mijn neefje heeft 8 maanden een relatie gehad met een hond", "Wat als je poep nou blauw is?", enz...
Wat een rare reactiequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:50 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
In UTO 1 hadden ze 10.000 euro en een loods.
Wat een rare vergelijking.
Je weet hoe dat gaat he? in de cos. Sil zijn moeder was een caviaquote:
dat is DNA-misbrijk! foei fikkie! ( oh nee)quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat he? in de cos. Sil zijn moeder was een cavia
1/8 wasbeer..zijn oma een kwartquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat he? in de cos. Sil zijn moeder was een cavia
Maar wiens woordenquote:
Ze hadden natuurlijk wel veel meer dan in UTO2. UTO2 is echt met niks begonnen en dat is best moeilijk.quote:
Hij heeft veel haar overal. Daar ging het overquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:10 schreef FloJo het volgende:
[..]
dat is DNA-misbrijk! foei fikkie! ( oh nee)
Gisteravond Silvio in de tent met Sannequote:Op donderdag 7 juni 2018 19:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Maar wiens woorden![]()
Ik wil ook weten waar het over gaat, op zijn minst over wie het filmpje gaat
over silvo kruidenmixquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Maar wiens woorden![]()
Ja oke.. maar mijn vraag was: waarom zei hij dat?quote:
Ja mario nu weten we het welquote:
Daar ging die opmerking niet eens over, het ging erom dat ze aan het bespreken warenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk wel veel meer dan in UTO2. UTO2 is echt met niks begonnen en dat is best moeilijk.
slap geouwehoer,..quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:07 schreef Soulraven het volgende:
Zo veel ideeën over hoe ze meer luxe kunnen krijgen. Maar nul ideeën voor inkomsten.
toen jij haar ook wel wilde doenquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:53 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Ook de eerste die door batsy gepijpt werd
nee. hij was serieusquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:12 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Ja oke.. maar mijn vraag was: waarom zei hij dat?
Was hij dronken? Aan het ijlen? Had hij paddenstoelen gegeten?
Oh ja, heb ik meegekregen. Maar bedoelde het meer als tip voor je titelsquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gisteravond Silvio in de tent met Sanne
Ai,pijnlijk.quote:
hij is toch cv-monteur??quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Sjon is loodgieter hij kan het wel maar doet het niet.
Ja wat een dikke onzin is dit allemaal.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
slap geouwehoer,..
leuk voor tv...
er is zero basis behoefte
za hebben ze stromend water, een foon met wifi
Er valt niet veel lood te gietenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Bouwvakkers zijn altijd stronteigenwijs. Straks gaan ze vast gewoon weer dingen bouwen en het later in het vuur gooienquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ookquote:
quote:
Er zijn pijnlijkere dingenquote:
Joehoequote:Op donderdag 7 juni 2018 19:14 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Bouwvakkers zijn altijd stronteigenwijs. Straks gaan ze vast gewoon weer dingen bouwen en het later in het vuur gooien
Ben jij ook een bouwvakkerquote:
dus dat, ergerlijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:07 schreef Soulraven het volgende:
Zo veel ideeën over hoe ze meer luxe kunnen krijgen. Maar nul ideeën voor inkomsten.
Nee sloper dus jaquote:
dan moet je het filmpje kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Maar wiens woorden![]()
Dat denk ik niet hoorquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:18 schreef Soulraven het volgende:
Echt, geef het een maand en er staan weer van die lelijke graffiti huisjes.
serieus?quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:18 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
"Jullie poepen ook uit de kont hé" - 7 juni 2018
x6las68
quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:18 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6las68
Ik verzin het nietquote:
daar is geen tijd voor....quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:17 schreef Silves het volgende:
Mss een akker met bamboe laten groeien, bouw je een heel dorp mee ..groeit als een malle..maak je zelfs je hele keuken gerei van.
ja maar ze beginnen of ze in uto1 zittenquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk wel veel meer dan in UTO2. UTO2 is echt met niks begonnen en dat is best moeilijk.
Was wel een dak boven hun hoofd nogal een verschilquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar ze beginnen of ze in uto1 zitten
deze moet ik zienquote:
jaquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
voor streamers die ooit eens
echt met nul zaten , dakloos .. gedoe
geen water maatschappelijk tussen wal en schip
..
is dit wel tenen krommend
Lijkt me goedkoper als hout, dit krijg je toch ook overal nu? elke bouwmarkt of tuincenter..quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
daar is geen tijd voor....
veel te logisch ook
nadenken
Echt he. En maar klagen, we eten niet genoeg. Ik lust geen pindakaas, ik moet wel mijn sigaretten....quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
..
quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop ook dat de tante van zijn moeder komt op familiedag
Man man manquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:18 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
x6las68
quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:25 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop ook dat de tante van zijn moeder komt op familiedag
Ga niet mijn levensverhaal doen,maar je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:22 schreef StruisZVeugelT het volgende:
..
Ja maar dit was toch het punt van 2.0. Eens een keer een uitdaging, en die mensen maar klagen dat ze meer uto 1 verwachten.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Was wel een dak boven hun hoofd nogal een verschil
lekker tongenquote:
Het was een lolletje he?quote:
Heel groot verschil. Zij beginnen echt met 0,0.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Was wel een dak boven hun hoofd nogal een verschil
over 3 minuten ff kijken hoe ze het weergeven op tv!quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel groot verschil. Zij beginnen echt met 0,0.
Joh kom op zegquote:
ja maar zo pakken ze de boel niet opquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze zijn echt zo zielig.Ik ga boer John mailen.Dit kan zo niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
sjonquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:29 schreef Silves het volgende:
Wie loopt er nu steeds voor de poort? bordeau rood shirt.
Bel hem even.quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze zijn echt zo zielig.Ik ga boer John mailen.Dit kan zo niet.
Druk op haar oren.quote:
Ja op de eerste dag wilde hij boer John al bellen..daarna nooit meer iets van gehoordquote:
Is het hoogteverschil.quote:
Boer Wie waar woont hij. Uhh ik dacht dat iedereen hem wel kendequote:
Nee haar wimpersquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Boer Wie waar woont hij. Uhh ik dacht dat iedereen hem wel kende
quote:Op donderdag 7 juni 2018 19:35 schreef HiDiHo het volgende:
Hebben ze nog gebeld voor de dixi trouwens?
Nee jammer dat was wel geweldigquote:Op donderdag 7 juni 2018 19:34 schreef FloJo het volgende:
[..]stunt van de eeuw. jammer dat ze dat niet laten zien op tv
Die komen niet meer voor zaterdag lijkt mij...quote:
Ik weet het, het loopt er niet storm, maar er is een topic voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |