Ik nietquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:14 schreef Toverheks het volgende:
Wie gooit er ff een pakje peuken over het hek................
quote:
Voor Silquote:
Er zijn best al leuke momenten en leuke gesprekken geweest.quote:
Nou ja die kijken ook streams neem ik aanquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:17 schreef Charmian het volgende:
Die sil heeft nu al beziek aan het hek. Huilie
Die gozer zit er één dagquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:17 schreef Gladiolio het volgende:
Hou vol zeggen ze tegen Silvio.
Ze doen net of hij een hele prestatie neer heeft gezet en het bijna op wil geven
Waarom moet je het weer op zo'n manier formuleren?..........quote:
ff snel... en weer doorquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:18 schreef Toverheks het volgende:
Alle kampertjes verzamelen ik zeg Peuken
Ik niet, eerst nadenken voor je iets gaat ondernemen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:16 schreef Toverheks het volgende:
Zal wel een stunt wezen Moeder van Sil die een pakkie peuken over het hek tyft......oh zie het al helemaal voor meik zou het doen als het mijn kind was
Hij ging ook vrij snel weer liggen....Ik zie hem snel vertrekken.......quote:
Omdat hij een kamper is misschien?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom moet je het weer op zo'n manier formuleren?..........
sorryquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waarom moet je het weer op zo'n manier formuleren?..........
ik zou hem eruit halen als het tere zieltje de druk van utopia niet aankanquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:16 schreef Toverheks het volgende:
Zal wel een stunt wezen Moeder van Sil die een pakkie peuken over het hek tyft......oh zie het al helemaal voor meik zou het doen als het mijn kind was
Ben inplusiefquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik niet, eerst nadenken voor je iets gaat ondernemen.
Na één dag al geloof ik.............quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:19 schreef Urb het volgende:
Toen dit bij Harold gebeurde kreeg hij nog een reprimande. Maar de spoeling zal wel een stuk dunner zijn nu.
Die dame in Uto1.0 die snel weg was was btw Lindy
Nee ik niet, hij wilde dus lekker 15 maanden blijven zittenquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou hem eruit halen als het tere zieltje de druk van utopia niet aankan
Die zijn hem ook stront zatquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:20 schreef Bumfuzzle het volgende:
Zijn familie wil gewoon niet dat hij terug komt.
Die gaat binnen nu en 2 dagen ook wel ........quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:20 schreef Bumfuzzle het volgende:
Valt mee dat er geen baby over het hek werd gepleurd.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:20 schreef Bumfuzzle het volgende:
Na Harold zijn er wel meer hekbezoeken geweest hoorquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:19 schreef Urb het volgende:
Toen dit bij Harold gebeurde kreeg hij nog een reprimande. Maar de spoeling zal wel een stuk dunner zijn nu.
Die dame in Uto1.0 die snel weg was was btw Lindy
je weet niet wat je dan terugkrijgt hequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee ik niet, hij wilde dus lekker 15 maanden blijven zitten
Inplusief?quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben inplusief![]()
En voor andere ik bedoel echt niks met Kampertjes hoor dat is gewoon gewoon niks mis met die mensen , of het moeten jattende roma`s wezen
quote:
Lindy. Weet het niet meer hoeveel dagen, maar wel heel snel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Na één dag al geloof ik.............
quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Valt mee dat er geen baby over het hek werd gepleurd.
Ik blijf zoals ik ben niks aan te veranderen dat is mijn charme hequote:Op donderdag 7 juni 2018 18:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Implusief?![]()
Dan moet je dus leren om éérst na te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |