Die onder anderequote:Op donderdag 7 juni 2018 16:37 schreef I. het volgende:
En wat dachten we van de al eerder discussie opwaaiende smileys:en
Deze smiley is beledigend voor mensen zonder handenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:38 schreef Limoentjuh het volgende:
Hahaha
Je bent er wel een paar vergeten hoor.
En boulimia patiėntenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:36 schreef I. het volgende:
Je vergeet
Erg beledigend voor anorexia-patienten.
Goed beschouwd kun je bij iedere smiley wel iets bedenkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:38 schreef Limoentjuh het volgende:
Hahaha
En deze dan:quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:36 schreef I. het volgende:
Je vergeet
Erg beledigend voor anorexia-patienten.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:40 schreef Vanillekwark het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beledigend voor mensen zonder handen
En die laatste voor Duitsers.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:40 schreef Vanillekwark het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die helemaal rechts is maar half beledigend. Hij heeft maar 1 handquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:40 schreef Vanillekwark het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:40 schreef Vanillekwark het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of aziatenquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:43 schreef Limoentjuh het volgende:
zijn ze dan niet allemaal beledigend voor mensen met geelzucht
Goed punt, daar moeten er van alle smileys 8 verschillende kleur-opties komen. inclusiviteit.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:43 schreef Limoentjuh het volgende:
zijn ze dan niet allemaal beledigend voor mensen met geelzucht
Kan zomaar nog wel echt gebeuren denk ik zo. Bij de mobiele emojis kan je de huidskleur ook al aanpassen tochquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt, daar moeten er van alle smileys 8 verschillende kleur-opties komen. inclusiviteit.
Op FOK! zie ik het nog niet gebeuren, maar op voorem.nl misschien wel.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kan zomaar nog wel echt gebeuren denk ik zo. Bij de mobiele emojis kan je de huidskleur ook al aanpassen toch
Voorem.nl zal hoop ik niet meedoen aan die politiek correcte onzin.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Op FOK! zie ik het nog niet gebeuren, maar op voorem.nl misschien wel.
Mijn humorintrollerantie, niet erg inclusief van je.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:38 schreef Limoentjuh het volgende:
Hahaha
quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn humorintrollerantie, niet erg inclusief van je.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:55 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn humorintrollerantie, niet erg inclusief van je.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:57 schreef devzero het volgende:
[..]heeft niets met humor te maken, dat is iemand die een spijker in de grond probeert te slaan met zijn hand. Niet erg vriendelijk voor de onderburen.
dat waren gingers toch?quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die hebben geen ziel volgens south park dus dat zit wel goed
Really?quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Vriendelijke man met een vriendelijke glimlach.
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niet alle Aziaten blijkbaar. MAar alleen de Japanners
Inderdaad en wat is het verschil tussenquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind het ook allemaal maar weinig inclusief en divers, die smiley's hier.
Deze post is een regelrechte belediging voor mensen zonder modschap!quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:40 schreef Vanillekwark het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en jouw username voor mensen zonder konijn, met een konijnenwens dus bakkesquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze post is een regelrechte belediging voor mensen zonder modschap!
Nu heb ik zin in kwark, maar het enige wat ik in huis heb is vanille kwark.quote:Op donderdag 7 juni 2018 18:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja en jouw username voor mensen zonder konijn, met een konijnenwens dus bakkes
dat is wel echt smerig jaquote:Op donderdag 7 juni 2018 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in kwark, maar het enige wat ik in huis heb is vanille kwark.
Wie weet, we gaan het meemaken. Of niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Op FOK! zie ik het nog niet gebeuren, maar op voorem.nl misschien wel.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |