En Xiomy?quote:Op donderdag 14 juni 2018 00:17 schreef Columbiafan het volgende:
Ik word zo blij iedere keer ik Bernal zie, wat is het een heerlijk charmante jongen.
Ken haar verder niet, maar ik heb wel een zwak voor krullenmeisjes.quote:
Mooie leeftijd man, niets mis mee.quote:Op donderdag 14 juni 2018 09:11 schreef Koffieplanter het volgende:
Verdomme, 24. [ afbeelding ] Bedankt jongens! Ik ga NU Haimar verwijderen.
Grazie.quote:Op donderdag 14 juni 2018 09:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mooie leeftijd man, niets mis mee.
Gefeliciteerd
Als ik het goed heb begrepen, alles behalve zijn zus(je).quote:Op donderdag 14 juni 2018 00:44 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ken haar verder niet, maar ik heb wel een zwak voor krullenmeisjes.Is dat zijn vriendin of z'n zus of z'n assistente?
Ze hebben daar een (veel) beter parcours neergelegd dan in de Dauphiné, dat is een treurige constatering.quote:Op donderdag 14 juni 2018 09:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan start de Route d'Occitanie vandaag ook nog eens in Cap'Découverte, dat kan geen toeval zijn.
Volg jij Ronald en Xiomy op de sociale netwerkjes?quote:Op donderdag 14 juni 2018 09:57 schreef showtimer het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen, alles behalve zijn zus(je).
We gaan juichen voor Kipkemboi.quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze hebben daar een (veel) beter parcours neergelegd dan in de Dauphiné, dat is een treurige constatering.
Ik ga ernstig teleurgesteld zijn als Valverde in de laatste etappe niet demarreert op Pic de Nore en er een gruwelijke solo uitgooit, nadat hij een dag eerder al alles in de minuten gereden heeft.quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We gaan juichen voor Kipkemboi.
Dat valt ook wel weer mee.quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze hebben daar een (veel) beter parcours neergelegd dan in de Dauphiné, dat is een treurige constatering.
Serieuze concurrentie is er niet, dus dat zal wel moeten.quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga ernstig teleurgesteld zijn als Valverde in de laatste etappe niet demarreert op Pic de Nore en er een gruwelijke solo uitgooit, nadat hij een dag eerder al alles in de minuten gereden heeft.
Etappe 3 is prima, maar de andere etappes gaan waarschijnlijk allemaal in een sprint eindigen. Dus snap niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als etappe 4 in een sprint eindigt doen ze in het peloton iets niet helemaal goed. Ik zie hier drie ritten die meerdere kanten op kunnen en een prachtige bergetappe. Het is niet vlak, het is niet te zwaar, de afstanden zijn prima en er liggen voor de puncheurs kansen om er in de laatste paar kilometer nog van weg te sprinten. Helemaal niks mis mee.quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Etappe 3 is prima, maar de andere etappes gaan waarschijnlijk allemaal in een sprint eindigen. Dus snap niet waar je het over hebt.
Als die heuveltjes in de finale nog de moeite waard zijn dan is het wel prima inderdaad. Dat kan ik alleen niet opmaken uit de profielen. Zo'n explosieve finale ontbreekt er in de Tour nog wel eens aan. Een wat vlakkere rit is daar ook meestal gedoemd om in een massasprint te eindigen.quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als etappe 4 in een sprint eindigt doen ze in het peloton iets niet helemaal goed. Ik zie hier drie ritten die meerdere kanten op kunnen en een prachtige bergetappe. Het is niet vlak, het is niet te zwaar, de afstanden zijn prima en er liggen voor de puncheurs kansen om er in de laatste paar kilometer nog van weg te sprinten. Helemaal niks mis mee.
Neje, maar wat niet is...quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Volg jij Ronald en Xiomy op de sociale netwerkjes?
quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga ernstig teleurgesteld zijn als Valverde in de laatste etappe niet demarreert op Pic de Nore en er een gruwelijke solo uitgooit, nadat hij een dag eerder al alles in de minuten gereden heeft.
Meh juist vanwege dat laatste is het vrij baan geven aan een onderdaan waarschijnlijk niet? Fernandez kan wel een boost gebruiken.quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Serieuze concurrentie is er niet, dus dat zal wel moeten.
quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We gaan juichen voor Kipkemboi.
Ben jij ook jarig?quote:Op donderdag 14 juni 2018 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van harte KoffieplanterZullen we het samen vieren?
Hij is er al aan begonnen, halve peloton in moeilijkheden.quote:Op donderdag 14 juni 2018 10:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
[..]
Meh juist vanwege dat laatste is het vrij baan geven aan een onderdaan waarschijnlijk niet? Fernandez kan wel een boost gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |