Zo is dat vogel..........quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
maakt geen ruk uit
dik,dun,kort lang
paars groen , zwart wit
fijn persoon .. imo het belangrijkste
met je platte streamreet Conjjo's
Echt onvoorstelbaar hoe brutaal dat kind isquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:51 schreef PTLe het volgende:
Zegt die kut tegen een vrouw van 44 jaar voor je leeftijd heb je mooie billen , echt die trut is gewoon gestoord .
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja even inscannen allemaal, en dan een Fok UI langste piel van COS
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:50 schreef Verida het volgende:
[..]
en daarmee denk je de langste te zijn in de Cos ? Dream on
hoezo ..ik vind het een complimentquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:51 schreef PTLe het volgende:
Zegt die kut tegen een vrouw van 44 jaar voor je leeftijd heb je mooie billen , echt die trut is gewoon gestoord .
vind ik niet,is toch en mooi complimentquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:51 schreef PTLe het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[ afbeelding ]
piellemuseum...
oud RLS cossies
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[ afbeelding ]
piellemuseum...
oud RLS cossies
Ik ben na me tweeling super slank geweest , door dat ik me gek holde met alles , en zag er weer strak uit .quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
hoezo ..ik vind het een compliment
Niet veel vrouwen van 44 die een tweeling hebben gehad hebben zon figuurtje hoor
Ze vond het zelf niet zo leuk wat ze zei , ze zei nou lekker dan ….quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
vind ik niet,is toch en mooi compliment
nou beter toch!!quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik ben na me tweeling super slank geweest , door dat ik me gek holde met alles , en zag er weer strak uit .
Klopt ja .quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Je kunt zeggen van die John dat hij een ouwe zemelaar is en dat is hij ook, maar hij is wel altijd bezig en aan het werk.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |