quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:42 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik ben niet super slank , en ik zit er ook niet mee , ik voel me geweldig en dat is de hoofdzaak![]()
![]()
Is ook het belangrijkstequote:Op donderdag 7 juni 2018 12:42 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik ben niet super slank , en ik zit er ook niet mee , ik voel me geweldig en dat is de hoofdzaak![]()
![]()
5 meter? Dat kan nooit.quote:
Haar.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:44 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Christel heeft een litteken op haar buik?
Ben geen Godzillaquote:
En hij is allergisch voor pindakaas.quote:
Ja bijna 6 meterquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:45 schreef mario390 het volgende:
[..]ik denk in de cos ben ik de langste
Als je het over vatsig en dik hebt............quote:
Ze moest een spoedkeizersnede want ze had het HELLP syndroom. Vandaar ook verticaal.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:44 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
Christel heeft een litteken op haar buik?
6 pack chocomel zekerquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je het over vatsig en dik hebt............Ben ik blij met mijn sixpack.............
hellp syndroomquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze moest een spoedkeizersnede want ze had het HELLP syndroom. Vandaar ook verticaal.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:45 schreef mario390 het volgende:
[..]ik denk in de cos ben ik de langste irritantste......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
3m90?quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:45 schreef mario390 het volgende:
Ah, oke. Zat daar al aan te denken maar die is meestal overdwars. Is een beste tot aan haar navel aan toe.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze moest een spoedkeizersnede want ze had het HELLP syndroom. Vandaar ook verticaal.
Precies dit. Anders waren ze alle 3 er niet meer geweest. Best wel heavy dus om in vakjargon te blijven.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:47 schreef FloJo het volgende:
[..]
hellp syndroom
Webdefinities
Het HELLP-syndroom is een complicatie die soms bij zwangerschap optreedt. HELLP is een acroniem van Hemolysis Elevated Liver enzymes and Low Platelets. Dit staat voor een afbraak van rode bloedcellen, een gestoorde leverfunctie en een tekort aan bloedplaatjes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/HELLP-syndroom
Ik heb de langste.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:45 schreef mario390 het volgende:
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Fixed........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
quote:
En de dames dan?quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja even inscannen allemaal, en dan een Fok UI langste piel van COS
Ik heb het niet warm hoor, maar ben wel vervelend, vind ik zelfquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:50 schreef houdjemond het volgende:
[..].
Volgens mij zijn we allemaal een beetje vervelend door de warmte aan het worden
moah lama... moet datquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja even inscannen allemaal, en dan een Fok UI langste piel van COS
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:50 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster raapt pinda op van vloer
Ze had geen vriendquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:50 schreef Chanel5 het volgende:
Sanne heeft het er over dat ze hoopt dat haar vriend ook in UTO2 mag.
ALSJEBLIEFT NIET!!!!!!
quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:50 schreef StruisZVeugelT het volgende:
maakt geen ruk uit
dik,dun,kort lang
paars groen , zwart wit
fijn persoon .. imo het belangrijkste
met je platte streamreet Conjjo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |