Sprietjes onkruid weghalen en met een wiskundige precisie elk plantje bijwerkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat staan ze in de tuin te doen dan als zr een hovenier hebben?
Ik zal de azijn eens proberen maar ik moet helaas echt elke week aan de slag, groeit echt abnormaal hardquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Andersom is makkelijker. Na het azijn, trek je het inclusief wortels makkelijker er uit.
Beste advies is elke paar weken even je best doen, scheelt uiteindelijk energie. Wij doen dat nu ook, bijna elk weekend even de schoffel pakken
Die hovenier komt natuurlijk maar om de 4 weken die die andere 3 weken moet er elke dag onkruid geëlimineerd worden met extreem geweld.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat staan ze in de tuin te doen dan als zr een hovenier hebben?
Hoe groot/hoog/lang is die heg?quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:00 schreef Brybry het volgende:
Iemand trouwens een tip wanneer en hoe ik het beste de heg kan verwijderen?
Als je het regelmatig doet wel ja.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik snap dat geklaag niet. Zoveel werk is het nou ook weer niet om even te snoeien en in de tuin wat klusjes te doen.
Het is geloof ik een beukenhaag van in totaal zo'n 13 meter. Ik heb em nu redelijk laag, een kleine meter hoogquote:
Ah oké.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:57 schreef Brybry het volgende:
[..]
Sprietjes onkruid weghalen en met een wiskundige precisie elk plantje bijwerken
Dan staan ze te wachten tot er eindelijk eens wat opkomt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Die hovenier komt natuurlijk maar om de 4 weken die die andere 3 weken moet er elke dag onkruid geëlimineerd worden met extreem geweld.
Ik heb s'ochtends weleens verbaasd staan kijken wat ze nou van plan waren, de tuintjes zijn zo perfect dat ik mij echt niet kon bedenken wat er mee moest gebeuren.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dan staan ze te wachten tot er eindelijk eens wat opkomt.
Staat-ie dat vóór je tuin te doen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:27 schreef Hexxenbiest het volgende:
Wij hebben voor de tuin een jongen uit het dorp die wat wil bijverdienen.
Dat zou ik laten doen, daar zitten waarschijnlijk wortelen aan die een paar meter diep gaan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:08 schreef Brybry het volgende:
[..]
Het is geloof ik een beukenhaag van in totaal zo'n 13 meter. Ik heb em nu redelijk laag, een kleine meter hoog
Ja, met wortel en al.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:00 schreef Brybry het volgende:
Iemand trouwens een tip wanneer en hoe ik het beste de heg kan verwijderen?
Goed bezig!quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:28 schreef GM78 het volgende:
Gewoon even 1 keer per week een rondje lopen met de gifspuit, en je hebt nergens last van. Is nog geen vijf minuten werk![]()
En wat betreft het snoeien, gewoon de kerel van jou een trap onder de kont geven en de tuin in trappen.
Wat is dat voor een homo die loopt te klagen omdat die vijf dagen gewerkt heeft![]()
Ik heb gisteren ook mijn heg van 10 meter lang even gesnoeid na werktijd.
Even verstand op nul, en binnen het half uur klaar
Neeeeequote:Op donderdag 7 juni 2018 13:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zou ik laten doen, daar zitten waarschijnlijk wortelen aan die een paar meter diep gaan.
Ieder z'n ding. Ik was ook zo'n 'Onkruid bestaat niet-type' en toen kwam ik hier wonen...Alsof er Pokon in de grond zit.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:44 schreef Koettie het volgende:
Ik heb een achtertuin met zo min mogelijk tegels en geen onkruid. Zou soms willen dat ik meer te doen had Kwestie van goed neerzetten. Vind gif echt voor tokkies, lekker de grond vervuilen omdat je last hebt van paardenbloemen en ander spul. Het zijn maar plantjes.
softe it-er hier, die heerlijk een pilsje opentrekt na een paar uurtjes klussen in de tuin hoor en daarna lekker de bbq aan.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:54 schreef Brybry het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ja, ik heb de grootste ruzie thuis als ik blijf drammen.
Echt, ik moet gewoon geen softe it-ers meer daten
Niet elke man is een cuck als jijquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:59 schreef gianni61 het volgende:
je hebt je man duidelijk niet goed afgericht
Ik raad je schoonmaakazijn aan. De milieugekkies hebben de kracht van roundup getemperd tot dat van een gemiddeld fruitdrankje.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:57 schreef Brybry het volgende:
n voortuin; Vorig jaar de heg gesnoeid tot zowat aan de grond , 1maand geleden weer bijgesnoeid en nu is het weer 1 grote takkebend
Frituurvet wil ook wel helpenquote:Op donderdag 7 juni 2018 15:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik raad je schoonmaakazijn aan. De milieugekkies hebben de kracht van roundup getemperd tot dat van een gemiddeld fruitdrankje.
Held!quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
softe it-er hier, die heerlijk een pilsje opentrekt na een paar uurtjes klussen in de tuin hoor en daarna lekker de bbq aan.
Dat is hier dus andersom. Alleen maar geklaag.quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:59 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Ik laat mijn vriendin niet eens in de tuin werken, kan ik 3 dagen lang geklaag aanhoren van schrammen en spierpijn
Mag voor je hopen dat de voegen tussen de tegels zijn gedaan, anders kan een betegelde tuin meer werk zijn dan bijvoorbeeld een gazon.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:47 schreef Brybry het volgende:
[..]
Hear Hear!!
Er wonen hier veel gepensioneerden met perfect bijgehouden tuintjes, ze doen ook niks anders, elke dag staan ze om 09.00uur in de tuin.
Mijn achtertuin was ook zo'n ramp, de hele bende betegeld en daarom ben ik nu blut en kan ik niet zoals de andere gepensioneerden een hovenier inhuren voor het grote werk
Vraag hem wanneer die het gaat doen, en dat je het anders zelf gaat doen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:26 schreef Brybry het volgende:
[..]
Dat is hier dus andersom. Alleen maar geklaag.
8/10 keer komt het erop neer dat ik het uiteindelijk doe en dan wordt hij boos omdat ik "alleen maar klusjes aan het doen ben i.p.v. rustig aan doen"
Vogeltjesgod was me voor.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik raad je schoonmaakazijn aan. De milieugekkies hebben de kracht van roundup getemperd tot dat van een gemiddeld fruitdrankje.
Uitstekende suggestie, en als het groot genoeg is kan je je door je eigen oerwoud heen hakken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:53 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Je kan overigens ook snelgroeiende bamboe neerzetten, dan verdwijnen je zorgen over onkruid als sneeuw voor de zon.
Of een panda kopen, dat is pas cool.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Uitstekende suggestie, en als het groot genoeg is kan je je door je eigen oerwoud heen hakken.
Waarom zou ik een auto in mijn tuin willen zetten?quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Of een panda kopen, dat is pas cool.
Is toch gaaf als je langzaam, mou ja niey heel langzaam, al dat bamboe erdoorheen ziet groeien.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom zou ik een auto in mijn tuin willen zetten?
Wat dus wel moet lukken na een paar weken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 15:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Uitstekende suggestie, en als het groot genoeg is kan je je door je eigen oerwoud heen hakken.
Je kan er ook een panda-beer op zetten, daar groeit het ook doorheen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is toch gaaf als je langzaam, mou ja niey heel langzaam, al dat bamboe erdoorheen ziet groeien.
Neeeeeee, mijn panda wat doe je.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:12 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Je kan er ook een panda-beer op zetten, daar groeit het ook doorheen.
Ik dacht ik zoek het op, blijkt het niet eens zeker te zijn dat het vroeger gebeurdequote:Op donderdag 7 juni 2018 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Neeeeeee, mijn panda wat doe je.![]()
Oh, nou ja misschien maar beter, maar dacht ook dat dit wel zeker gebruikt was als martelmethode.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:14 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Ik dacht ik zoek het op, blijkt het niet eens zeker te zijn dat het vroeger gebeurde
"Bamboo torture is a possibly apocryphal form of torture where a bamboo shoot grows through the body of a victim, reported to have been used in East and South Asia but for which no reliable evidence exists."
bron: Wikipedia.
Zoiets moet je in de tijdsgeest zien.quote:Op donderdag 7 juni 2018 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Al blijft panda beertjes martelen verwerpelijk.
je bent zelf een tijdsgeestquote:Op donderdag 7 juni 2018 16:42 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zoiets moet je in de tijdsgeest zien.
Hij werkt fulltime. Gun die man wat rustquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:59 schreef Brybry het volgende:
Ik heb de heg zelf maar gedaan, buurman heeft me nog even geholpen en die was eigenlijk alleen maar aan het zeuren dat die vent mij zo lui is
Nu de heg weg is gaat daar ook onkruid groeien.quote:Op donderdag 7 juni 2018 17:59 schreef Brybry het volgende:
Ik heb de heg zelf maar gedaan, buurman heeft me nog even geholpen en die was eigenlijk alleen maar aan het zeuren dat die vent mij zo lui is
volgens mij wil de buurman ook helpen met jouw hegquote:Op donderdag 7 juni 2018 17:59 schreef Brybry het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |