Mooi, meer entertainment, hopelijk kan de NAVO in de tussentijd gemakkelijker vrouwen in de dienstplicht gooien, uiteraard voor gelijkwaardigheid op het Saoedi akbar slagveld.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Graag wijs ik fans van wat luister je nu met wat meer reflectie op het geluisterde op : MUZ / Wat luister je nu (nieuwe stijl) #29
quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:49 schreef RaXz het volgende:
[..]
Mooi, meer entertainment, hopelijk kan de NAVO in de tussentijd gemakkelijker vrouwen in de dienstplicht gooien, uiteraard voor gelijkwaardigheid op het Saoedi akbar slagveld.
Sorry, was ik vergeten, ik zal stil blijven en NAVO verder steunen in hun akbar plannen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]dat soort fimpjes mag je uit dit topic laten dat is niet de bedoeling hier.
Je hoeft niet stil te blijven we hebben hele mooie fora voor politiek nieuws of de brave new world waar dat prima zou passen alleen niet hier in het wat luister je nu topicquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:51 schreef RaXz het volgende:
[..]
Sorry, was ik vergeten, ik zal stil blijven en NAVO verder steunen in hun akbar plannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |