Nee niet echt. Dus zal hem wel vragen vrijdag.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh nee, nee... die gaat voor...
Is 'ie ook van de boeken?
etto betaalt graag en kun jij wat geld pakkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Mortaxx nee ik vraag geen geld voor spullen die ik gratis heb gekregen.
Heb ik speciale lijm voor, en boenwas... restaureren hoort er bijquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar Etto het boekje valt wel bijna van ellende uit elkaar hoor.
Wat ben je toch een mooi mens dat je er niks voor vraagtquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar Etto het boekje valt wel bijna van ellende uit elkaar hoor.
Ik laat het je vrijdag weten.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ik speciale lijm voor, en boenwas... restaureren hoort er bij
Na is gewoon eerlijk toch.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ben je toch een mooi mens dat je er niks voor vraagt
Maar jij hebt er meer mee en ik denk dat hij het wel begrijpt.quote:
dat zeg ik dus... ama is een van de laatste niet door geld en materiële zaken gedreven mensen,quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ben je toch een mooi mens dat je er niks voor vraagt
Ja allemaal grammaticale en constructiefouten in mijn zinnen...quote:
Oh dat zie ik toch niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja allemaal grammaticale en constructiefouten in mijn zinnen...
zal ik mijn haar zwart verven? Heb het Hans ook al gevraagdquote:
Ik weet niet hoe je gezicht eruit ziet dus weet ik niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal ik mijn haar zwart verven? Heb het Hans ook al gevraagd
Ja eh... mijn gezicht ziet eruit als een gezicht... ogen, neus... dat soort dingen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je gezicht eruit ziet dus weet ik niet.
Ja maar kan toch niet zeggen of ik vind dat het staat of niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja eh... mijn gezicht ziet eruit als een gezicht... ogen, neus... dat soort dingen.
Oude hardcore tracks zijn zoveel beter. In die oude rave shit zit zoveel power. Niet met je telefoon in de lucht, niet selfies maken, bek houden, pil in je waffel en die nikes kapot stampen met je Aussie aan. Hatseflats.quote:
Nou zou liever zure columns doen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Cat, heb je al eens overwogen schrijver van humoristische columns te worden? Je hebt talent.
zuur hebben we al genoeg.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou zou liever zure columns doen.
Zo'n tong80
Oké Braddiequote:Op donderdag 7 juni 2018 02:29 schreef ArtistA het volgende:
is moeilijk contact leggen als je musiceert, kom ik achter...
men denkt dat ik rare dingen zeg...
Men weet het wel zeker.quote:Op donderdag 7 juni 2018 02:29 schreef ArtistA het volgende:
is moeilijk contact leggen als je musiceert, kom ik achter...
men denkt dat ik rare dingen zeg...
van mij niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 07:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Alweer zo'n mooie dag, heerlijk gewoon, van mij mag het wel zo zijn tot de kerst
Nee hier niet, hele dag mooi weer, dus zal zo even snel het huis doen, bikini aan en naar het strandjequote:Op donderdag 7 juni 2018 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mij niet.
knmi meldt alweer code geel voor vanmiddag
ook als het weer de hele dag 30 graden zou blijven zou ik dit echt niet tot kerst willen hebben. dan emigreer ik welquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee hier niet, hele dag mooi weer, dus zal zo even snel het huis doen, bikini aan en naar het strandje
Wel je goed insmerenquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee hier niet, hele dag mooi weer, dus zal zo even snel het huis doen, bikini aan en naar het strandje
Nee wij gaan juist naar warmer land over paar jaarquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook als het weer de hele dag 30 graden zou blijven zou ik dit echt niet tot kerst willen hebben. dan emigreer ik wel
moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee wij gaan juist naar warmer land over paar jaar
We waren aan het oriënteren op Bonaire maar dat begint mij steeds meer tegen te staan vanwege het slachtoffer mentaliteit wat daar heerst onder de lokale bevolkingquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet er niet aan denken
welk land? of staat dat nog niet vast?
Denk dat het daar minder benauwd isquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:54 schreef Remqo het volgende:
Morgen naar huis vanuit het zonnige Mexico, maar wat weer betreft had ik net zo goed thuis kunnen blijven.
Dat zeggen de buren ook over jouquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo het hok in de kamer is weer netjes, ben dol op mijn dieren, maar wil ze niet ruiken
Die hebben zelf ook een wietplant in de tuinquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zeggen de buren ook over jou
groeit dat een beetje goed? ik heb nu een grote open plek in mn voortuinquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die hebben zelf ook een wietplant in de tuin
Nou ik en nog paar mensen hadden stekjes, die van mij zijn al heel groot, de rest heeft er meer moeite mee. Was van de week bij mijn vriend en zijn 5 plantjes zijn samen nog minder dan 1 plant van mij. die van mij zijn ook groter dan die van de buren. Dus het is net hoe goed je er voor bent.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
groeit dat een beetje goed? ik heb nu een grote open plek in mn voortuin
Dat heb ik met kutjesquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo het hok in de kamer is weer netjes, ben dol op mijn dieren, maar wil ze niet ruiken
ik zal het maar niet proberen, dan heb ik straks alle kanslozen uit de wijk in mn voortuinquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou ik en nog paar mensen hadden stekjes, die van mij zijn al heel groot, de rest heeft er meer moeite mee. Was van de week bij mijn vriend en zijn 5 plantjes zijn samen nog minder dan 1 plant van mij. die van mij zijn ook groter dan die van de buren. Dus het is net hoe goed je er voor bent.
hahaha dan is het er maar 1 en die rooft meteen de hele plant meequote:Op donderdag 7 juni 2018 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal het maar niet proberen, dan heb ik straks alle kanslozen uit de wijk in mn voortuin
al heb ik wel het vermoeden dat die zelf genoeg planten hebben...quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
hahaha dan is het er maar 1 en die rooft meteen de hele plant mee
Hier achter in de wijk zitten wel plantages, eens in de zoveel tijd hoor je weer dat een gepakt is. De laatste keer was het een kaal geplukte gescheiden vader die dacht, laat ik eens op de zolder beetje tuinieren. In Groningen is nu wel een hele grote gepaktquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al heb ik wel het vermoeden dat die zelf genoeg planten hebben...
hoe dan? die hebben toch geen kutjes?quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou echt he, maar mannen kunnen er ook wat van
je komt uit foxhol?quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)hol-er-vanbinnen-uit
Maar daarom kunnen ze daar down under wel behoorlijk stinkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoe dan? die hebben toch geen kutjes?
hier in het dorp hoor ik bijna nooit dat er iemand gepakt wordt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hier achter in de wijk zitten wel plantages, eens in de zoveel tijd hoor je weer dat een gepakt is. De laatste keer was het een kaal geplukte gescheiden vader die dacht, laat ik eens op de zolder beetje tuinieren. In Groningen is nu wel een hele grote gepakt
nooit gemerktquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Maar daarom kunnen ze daar down under wel behoorlijk stinken
Tja in deze wijk is het wel een beetje hobby, in Veendam is toen ook een gepakt na een explosie van een woning tegenover.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier in het dorp hoor ik bijna nooit dat er iemand gepakt wordt.
wel 1 waarbij de hele zolder afgebrand was
Het hoeft niet bij dromen te blijven, winkwinknudgenudgeenzovoorts.quote:
weet je zeker dat je hem wil ontmaagden?quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het hoeft niet bij dromen te blijven, winkwinknudgenudgeenzovoorts.
oh, hobbyisten genoeg. een vriend van me is hovenier en heeft elke week een vaste dag dat hij met de politie gaat knippen en snoeienquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja in deze wijk is het wel een beetje hobby, in Veendam is toen ook een gepakt na een explosie van een woning tegenover.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)-explosie-in-Veendam
dit soort berichten kan je van elk bovengemiddeld dorp vindenquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:14 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Tja in deze wijk is het wel een beetje hobby, in Veendam is toen ook een gepakt na een explosie van een woning tegenover.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)-explosie-in-Veendam
Deze blijft hilarischquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, hobbyisten genoeg. een vriend van me is hovenier en heeft elke week een vaste dag dat hij met de politie gaat knippen en snoeien
geen last van`quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Denk dat een aantal mensen wel behoorlijk zuur zijn nu deze plantage is opgerold
als dat het enige abnormale zou zijn...quote:
Ja heb net mijn bikini gevonden en dan straks lekker aan strandje liggen, beetje verkleuren en mensjes kijken. Zat al te kijken of ik iemand mee kon vragen, maar of ze zijn aan het werk, of ze moeten naar therapie of ze hebben weer gesprekken op school.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leuk, zo weer naar het strandje?
kut is dat hequote:Op donderdag 7 juni 2018 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja heb net mijn bikini gevonden en dan straks lekker aan strandje liggen, beetje verkleuren en mensjes kijken. Zat al te kijken of ik iemand mee kon vragen, maar of ze zijn aan het werk, of ze moeten naar therapie of ze hebben weer gesprekken op school.
Ja sommige mensen werken gewoonquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja heb net mijn bikini gevonden en dan straks lekker aan strandje liggen, beetje verkleuren en mensjes kijken. Zat al te kijken of ik iemand mee kon vragen, maar of ze zijn aan het werk, of ze moeten naar therapie of ze hebben weer gesprekken op school.
Sommige mensen hebben altijd watquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kut is dat he
heb je dagje vrij is iedereen school/werk
Ik alleen in de avondurenquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja sommige mensen werken gewoon
wowquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
beter gewoon einzelganger zijnquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben altijd wat
en dit is normaal in jouw omgeving?quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Volgens vasion is er dan iets mis met jequote:
fuck datquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Volgens vasion is er dan iets mis met je
Ja blijkbaarquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dit is normaal in jouw omgeving?
zou ook naar therapie neigen als ik niet in de randstad zou wonenquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien maar beter ook doen nu je in de randstad woontquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou ook naar therapie neigen als ik niet in de randstad zou wonen
Sow!quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wrmquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien maar beter ook doen nu je in de randstad woont
ik heb wel een beetje apart beeld bij de buurt waar Fem woont nu..quote:
maar jij was werkloos zei jequote:Op donderdag 7 juni 2018 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
is gegronde afkeerquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
die afkeer tegen het platteland is niet gezond
Is ook een aparte wijk, maar dat geeft niets, ik ben wel blij met mijn huisjequote:Op donderdag 7 juni 2018 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel een beetje apart beeld bij de buurt waar Fem woont nu..
Assen oost toch?quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb wel een beetje apart beeld bij de buurt waar Fem woont nu..
Een bikini zei je? Geen badpak?quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:38 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Woon in zo'n rare "community"?quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:51 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Is ook een aparte wijk, maar dat geeft niets, ik ben wel blij met mijn huisje![]()
wat frappantquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb geen DM ontvangen van Fem met de vraag of ik wil zwemmen met haar
tr voor sexuele intimidatiequote:Op donderdag 7 juni 2018 09:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een bikini zei je? Geen badpak?
Ik wil wel met je mee. Dan smeer ik je gelijk even goed in, want ik wil niet dat je vroegtijdig verouderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vor een signature moette betalen kut, schuevuh mee die mars
Hahaha nee, wel bijna, maar die buurt was zo verpaupert dat ging mij iets te verquote:
Dat is erg aardigquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wil wel met je mee. Dan smeer ik je gelijk even goed in, want ik wil niet dat je vroegtijdig veroudert.
ik zag in fobo dat ze al flink oud is.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wil wel met je mee. Dan smeer ik je gelijk even goed in, want ik wil niet dat je vroegtijdig veroudert.
quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:54 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
tr voor sexuele intimidatieDan is je tr ook niet terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou het is wel een aparte wijk, dan heb ik de mazzel dat ik voorin de wijk woon, daar gebeurt niet zo gek veel, maar verderop in de straat is soms dolle boel, ook de zijstraten met nog de huurwoningen van een rare makelaar zijn soms een dierentuin op zichquote:
Te langzaam, Prof is je nu voor:quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb geen DM ontvangen van Fem met de vraag of ik wil zwemmen met haar
quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik zag in fobo dat ze al flink oud is.
Woon tegenover en heb een verrekijker.quote:
Was ze zoek?quote:
intimidatie en daadwerkelijk uitvoeren staat los van elkaar!quote:
* Fem_LittleLady zwaait effe naar de overkantquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Woon tegenover en heb een verrekijker.
Haha creepy hequote:Op donderdag 7 juni 2018 09:57 schreef LCMS het volgende:
ook echt Chai hier een beetje lurken en in haar fobo stiekem kijken
Stiekem dingetjes registreren en over 6 maanden ineens tegen je gebruikenquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:57 schreef LCMS het volgende:
Ok Nielsquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als het niet in deze eeuw geboren is hoeft het van mij niet
Chai exposedquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:57 schreef LCMS het volgende:
je vriend is 64?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Whoehoe mijn vriend moet nog 2 keer door de keuring en dan zit hij safe om tijdig met pensioen te gaan![]()
Dat is 2001 of mag 2000 ook? Pff die worden ook alweer 18 dit jaarquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als het niet in deze eeuw geboren is hoeft het van mij niet
Stiekem nog welquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:57 schreef LCMS het volgende:
hoe veel ouder is je vriend?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Whoehoe mijn vriend moet nog 2 keer door de keuring en dan zit hij safe om tijdig met pensioen te gaan![]()
tijdig is 67?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:02 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vlug uitmaken voordat ie met pensioen is en de hele dag thuis op je vingers zit te kijkenquote:
ik denk dat hij stiekem lurken hier bedoeltquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Stiekem nog wel
Als ik stiekem wil lurken klik ik toch geen fobo aan
met dr vat oliequote:
die hebben van dat mooie grijze haarquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom een zo veel oudere man?
Fobo bekijken is altijd stiekem tenzij je het meldt dat je gaat loerenquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Stiekem nog wel
ik houd meestal ff f5 ingedrukt zodat heel lang zichtbaar is dat ik in iemands fobo gekeken hebquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fobo bekijken is altijd stiekem tenzij je het meldt dat je gaat loeren
Omdat het enorm klikte, moet zeggen, mijn man was ook 12 jaar ouder, en mijn ex 13 jaar ouder, op een of andere manier kan ik beter met ouderen omgaan dan leeftijdsgenotenquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom een zo veel oudere man?
Scooter zonder kappenquote:
Ging niet helemaal goed hequote:
echt he.. ineens de onschuld gaan spelenquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik denk dat hij stiekem lurken hier bedoelt
Dat denk ik niet, wonen niet samenquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:05 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Vlug uitmaken voordat ie met pensioen is en de hele dag thuis op je vingers zit te kijken
ik heb ook een scooter zonder kappen in de schuur staanquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Scooter zonder kappen
[..]
Ging niet helemaal goed he
sws dumpt hij je over 5 jaar voor een vers exemplaarquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, wonen niet samen
Oh dan zou ik voor stiekem gaan, wat jij doet lijkt dan meer op stalken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:05 schreef Chai het volgende:
[..]
ik houd meestal ff f5 ingedrukt zodat heel lang zichtbaar is dat ik in iemands fobo gekeken heb
Dat kan een leeftijdsgenoot ookquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sws dumpt hij je over 5 jaar voor een vers exemplaar
jij bent ook best wel een Tokkie soms no offensequote:Op donderdag 7 juni 2018 10:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb ook een scooter zonder kappen in de schuur staan
zo raar is dat toch niet
en nee ging niet helemaal lekker
kan me niet voorstellen dat iemand zo kut is om de brandweer te bellen voor een beetje oliegeurquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Scooter zonder kappen
[..]
Ging niet helemaal goed he
een leeftijdsgenoot heeft geen dingetje voor veel jongere vrouwenquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat kan een leeftijdsgenoot ook
hoezoquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jij bent ook best wel een Tokkie soms no offense
het mooiste vind ik wel dat ze wel de brandweer belt maar niet even aanbelt.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat iemand zo kut is om de brandweer te bellen voor een beetje oliegeur
Lig er niet wakker van, zie het allemaal wel, niets is zekerquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een leeftijdsgenoot heeft geen dingetje voor veel jongere vrouwen
denk dat myrr vooraf al ruzie had met deze buurquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het mooiste vind ik wel dat ze wel de brandweer belt maar niet even aanbelt.
voel me nu echt onzekerquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
weet niet wilde even wat naars zeggen
zou niet raar zijn met die geluidsoverlast van myrr continuquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat myrr vooraf al ruzie had met deze buur
En dan komt de brandweer, die kijkt en denk, ja pffffff en die gaan weer weg. Mijn vriend heeft laatst ook 3 van die meldingen gehad, staan ze daar van nou waar is het probleem, alleen maar een hoop bombarie om niets.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het mooiste vind ik wel dat ze wel de brandweer belt maar niet even aanbelt.
goed dat het een 3 zits is dan pas ik er nog bijquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
voel me nu echt onzeker
denk dat ik maar een halve liter ga klappen op de 3zits in de voortuin
teringlijerquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
goed dat het een 3 zits is dan pas ik er nog bij
Ah oké, maar je kan de vinger niet op de zere plek leggen, wat je nou zo heerlijk vindt aan oude mannen?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:06 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Omdat het enorm klikte, moet zeggen, mijn man was ook 12 jaar ouder, en mijn ex 13 jaar ouder, op een of andere manier kan ik beter met ouderen omgaan dan leeftijdsgenoten
Nou iedereen schat hem behoorlijk jonger, ik dacht ook dat hij een dolletje maakte. Ik zie soms mannen van 43 en dan kijk ik naast me en dan denk ik, verdraaid mijn vriend ziet er jonger uitquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oké, maar je kan de vinger niet op de zere plek leggen, wat je nou zo heerlijk vindt aan oude mannen?
Nou sorry hoorquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Stiekem nog wel
zou me ook verbazen als er iets op haar verhaald kon worden..quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een warrig topic van Myrr. Hoop aannames terwijl er nog niets op haar verhaald is
Dat zijn dan bekenden, of hoe weet je dat die mannen 43 zijn?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:15 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou iedereen schat hem behoorlijk jonger, ik dacht ook dat hij een dolletje maakte. Ik zie soms mannen van 43 en dan kijk ik naast me en dan denk ik, verdraaid mijn vriend ziet er jonger uit
Ik raad haar aan om meester Frank Visser in te schakelen en dan komt Viktor Brand langs om stomme woordgrapjes te maken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een warrig topic van Myrr. Hoop aannames terwijl er nog niets op haar verhaald is
Dit zijn we wel gewend tochquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een warrig(e) topic/post van Myrr.
Dan wordt ze beflikkerd op tvquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik raad haar aan om meester Frank Visser in te schakelen en dan komt Viktor Brand langs om stomme woordgrapjes te maken.
Beetje tokkie.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb ook een scooter zonder kappen in de schuur staan
zo raar is dat toch niet
en nee ging niet helemaal lekker
Nee met datings sites waar ik op zat, maar goed zijn alweer 5,5 jaar samen. Gaat erg goed en mijn dochter is ook dol op hem.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zijn dan bekenden, of hoe weet je dat die mannen 43 zijn?
Maar vaak onder de motorkap zitten de mankementen, dat is belangrijker natuurlijk
Mensen zijn heel vaak echt heel kut.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat iemand zo kut is om de brandweer te bellen voor een beetje oliegeur
ja, dat is ook weer waarquote:
Maar zal wel zoiets zijn dat myrr wat arrogant in de ogen van dat wief naar haar heeft gekeken en ze nu niet meer met haar wenst te communiceren ofzo, zo zijn wijfen wel.quote:
Lucky bastardquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo nog even de was ophangen en dan naar strandje
bitches gonna bitchquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar zal wel zoiets zijn dat myrr wat arrogant in de ogen van dat wief naar haar heeft gekeken en ze nu niet meer met haar wenst te communiceren ofzo, zo zijn wijfen wel.
Echt hè, wij mannen zijn niet zo moeilijkquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar zal wel zoiets zijn dat myrr wat arrogant in de ogen van dat wief naar haar heeft gekeken en ze nu niet meer met haar wenst te communiceren ofzo, zo zijn wijfen wel.
Altijd fijn. Hoe oud is die kleine van je?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:40 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja heb dan mooi effe 3 uurtjes voor mezelf voor mijn kleine tbs-er weer thuis komt
Mijn kleine is 28 jaar als je dat toevallig ook wilde wetenquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd fijn. Hoe oud is die kleine van je?
10 alweer, tijd gaat snelquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijd fijn. Hoe oud is die kleine van je?
Nee, we noemen elkaar klootzak en gaan dan weer verder met ons leven.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, wij mannen zijn niet zo moeilijk
Oja volgens mij had je dat gisteren ook gezegdquote:
Ja, gelukkig antwoord je want het doel van mijn vraag was dit antwoord van jou te ontfutselen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mijn kleine is 28 jaar als je dat toevallig ook wilde weten
Echt hè, maar als je ooit samen met hem wilt spelen dan dm je maarquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, gelukkig antwoord je want het doel van mijn vraag was dit antwoord van jou te ontfutselen.
Heb ik je verstand goed ingeschat.
Ja dat zelf vermaken gaat prima, maar het is altijd de vraag waarmee ze zich gaat vermakenquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja volgens mij had je dat gisteren ook gezegdnaja die kan zichzelf toch al wel prima bezig houden. Geen peuter meer die je bezig moet houden
Is goed, ik heb dit opgeslagen in mijn to do excel lijstje.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, maar als je ooit samen met hem wilt spelen dan dm je maar
Zwaarden?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:46 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat zelf vermaken gaat prima, maar het is altijd de vraag waarmee ze zich gaat vermaken
Voor vieze internetfilmpjes is het nog te vroeg denk ik, hij zal waarschijnlijk wel in zo'n periode zitten dat ze veel gamen en weinig buiten willen zijnquote:
hahaha het is een zij en ze vreet nogal eens wat uit, dus heb liever een beetje controlequote:Op donderdag 7 juni 2018 10:51 schreef LCMS het volgende:
[..]
Voor vieze internetfilmpjes is het nog te vroeg denk ik, hij zal waarschijnlijk wel in zo'n periode zitten dat ze veel gamen en weinig buiten willen zijn
Jij wel weerquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog enkele jaren te gaan en dan wordt ze al seksueel actief.
Ik voorzie materiaal voor 13 reasons why seizoen 7quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Nog enkele jaren te gaan en dan wordt ze al seksueel actief.
................ You'd be surpised.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hè, wij mannen zijn niet zo moeilijk
Gaymannen zijn over het algemeen wel anders dan heteromannen toch?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
................ You'd be surpised.
Wat af en toe wil je die ook achter t behang plakken!
Maar minder snel dan vrouwen
Maar dan niet met cassette bandjes, gewoon iets in de cloud of zo!quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik voorzie materiaal voor 13 reasons why seizoen 7
Ja is een beetje een rare mix denk ikquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaymannen zijn over het algemeen wel anders dan heteromannen toch?
ow, gaat mijn verhaalquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
hahaha het is een zij en ze vreet nogal eens wat uit, dus heb liever een beetje controle
of je bent gewoon nog niet de juiste man tegengekomenquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
................ You'd be surpised.
Wat af en toe wil je die ook achter t behang plakken!
Maar minder snel dan vrouwen
Ik denk het ook.quote:
En hij heeft dikke saucequote:Op donderdag 7 juni 2018 10:56 schreef LCMS het volgende:
Btw Ang3l, Dima is sinds kort ook op de gaymarkt te vinden
Klopt. Dat sowieso!quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
of je bent gewoon nog niet de juiste man tegengekomenwink hihi
Dat verklaart zijn gay dromen misschienquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:00 schreef LCMS het volgende:
[..]
Sinds hij zoveel sport is hij veel geiler zei hij
Ja, die had eng gedroomd toch?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:56 schreef LCMS het volgende:
Btw Ang3l, Dima is sinds kort ook op de gaymarkt te vinden
Ah, klinkt goed allemaalquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee met datings sites waar ik op zat, maar goed zijn alweer 5,5 jaar samen. Gaat erg goed en mijn dochter is ook dol op hem.
Nou ja die mankementen ben ik niet zo bang voor, hij heeft elk jaar een medische keuring en sport veel voor zijn werk
Veel plezier hoorquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou allemaal een hele fijne tijd verder, ik ga effe het strandje onveilig maken en mensen verblinden met mijn witte benen
Ik wil graag mijn excuses aanbieden en ik heb mijn woorden in een andere post al teruggenomen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:10 schreef LCMS het volgende:
Hoewel, dat is wel raar, meestal krijgen we als nieuwe mensen GGZ-klanten
Have fun, verbrandt niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Nou allemaal een hele fijne tijd verder, ik ga effe het strandje onveilig maken en mensen verblinden met mijn witte benen
Haar kring is dat denk ik gezien haar uitspraak over dat er niemand mee ging of kan omdat therapie.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:10 schreef LCMS het volgende:
En haar dochter werd al TBS'er genoemdquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haar kring is dat denk ik gezien haar uitspraak over dat er niemand mee ging of kan omdat therapie.
Oja ook nogquote:
Fem is hier ter compensatie voor ArtistAquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:10 schreef LCMS het volgende:
Mooi zo, wat een josti is dat zeg. Zelfs possetje is nog helderder van geestquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fem is hier ter compensatie voor ArtistA
Ik vind het wel een leuke userquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:09 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is er iemand die normaal meepost en dan is ze weer raar
Ik ook welquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke user
We zijn het wel vaak met elkaar eens.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke user
Oneensquote:
O, dan is de stap naar t echte werk nog maar klein en anoniemquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:02 schreef LCMS het volgende:
[..]
Hij zei niets over eng of nachtmerrie, dus hij zal er wel van hebben genoten
Ja dat is die klik hequote:Op donderdag 7 juni 2018 11:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We zijn het wel vaak met elkaar eens.
[..]
Oneens
Sow, zie jou nooit dit soort uitspraken doen dus dat zegt wat over hemquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:19 schreef LCMS het volgende:
[..]
Mooi zo, wat een josti is dat zeg. Zelfs possetje is nog helderder van geest
Echt? Dacht dat ik wel vaker ad rem wasquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sow, zie jou nooit dit soort uitspraken doen dus dat zegt wat over hem
quote:
Hoi (ja, ik voel mij aangesproken).quote:
Je moet niet zeuren je hebt een kwijlsmiley te pakken.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou lijkt t net alsof ik geen schatje ben...........
O jaquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet niet zeuren je hebt een kwijlsmiley te pakken.
Maar ik ben dan natuurlijk ook godsgruwelijk goddelijk lekker!quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet niet zeuren je hebt een kwijlsmiley te pakken.
Je ziet er goed uit voor je leeftijdquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik ben dan natuurlijk ook godsgruwelijk goddelijk lekker!
Jij bent alles en nog watquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou lijkt t net alsof ik geen schatje ben...........
Make an educated guessquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Betekent dit dat wij een streepje voor hebben op angel of juist niet?
Zie jou echt nooit uitspraken van dit kaliber doen hoorquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:26 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt? Dacht dat ik wel vaker ad rem was
hahaquote:
Als je nog hulp nodig hebt met je spreadsheet dan dm je me maarquote:
quote:
All that and a bag of Guiness flavoured chips?quote:
Veertig?!!quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word zelden mijn eigen leeftijd geschat.
Maar nu word ik in Sept 40
hoe weet je dat ik aan een spreadsheet bezig ben?quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je nog hulp nodig hebt met je spreadsheet dan dm je me maar
bestaat dat?quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
All that and a bag of Guiness flavoured chips?
Dat bestaat! In Singapore gekocht.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bestaat dat?
zeg me dat dat bestaat?!
Als jij daar blij van wordtquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
All that and a bag of Guiness flavoured chips?
Ik word daar idd best wel blij van.quote:
maar is het lekker?quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat bestaat! In Singapore gekocht.
En ik heb t gisteren gegeten
En nog 1 zak over.
Heyquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word daar idd best wel blij van.
Niet zo blij als van een goede beurt, maar t komt in de buurt!
Omdat je hier veel post en ik hetzelfde doe hahaquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:41 schreef LCMS het volgende:
[..]
hoe weet je dat ik aan een spreadsheet bezig ben?
Wist ik, maakte gewoon een grapje dat je oud bentquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word zelden mijn eigen leeftijd geschat.
Maar nu word ik in Sept 40
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |