Nee niet echt. Dus zal hem wel vragen vrijdag.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh nee, nee... die gaat voor...
Is 'ie ook van de boeken?
etto betaalt graag en kun jij wat geld pakkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Mortaxx nee ik vraag geen geld voor spullen die ik gratis heb gekregen.
Heb ik speciale lijm voor, en boenwas... restaureren hoort er bijquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar Etto het boekje valt wel bijna van ellende uit elkaar hoor.
Wat ben je toch een mooi mens dat je er niks voor vraagtquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar Etto het boekje valt wel bijna van ellende uit elkaar hoor.
Ik laat het je vrijdag weten.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ik speciale lijm voor, en boenwas... restaureren hoort er bij
Na is gewoon eerlijk toch.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ben je toch een mooi mens dat je er niks voor vraagt
Maar jij hebt er meer mee en ik denk dat hij het wel begrijpt.quote:
dat zeg ik dus... ama is een van de laatste niet door geld en materiële zaken gedreven mensen,quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ben je toch een mooi mens dat je er niks voor vraagt
Ja allemaal grammaticale en constructiefouten in mijn zinnen...quote:
Oh dat zie ik toch niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja allemaal grammaticale en constructiefouten in mijn zinnen...
zal ik mijn haar zwart verven? Heb het Hans ook al gevraagdquote:
Ik weet niet hoe je gezicht eruit ziet dus weet ik niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal ik mijn haar zwart verven? Heb het Hans ook al gevraagd
Ja eh... mijn gezicht ziet eruit als een gezicht... ogen, neus... dat soort dingen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je gezicht eruit ziet dus weet ik niet.
Ja maar kan toch niet zeggen of ik vind dat het staat of niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja eh... mijn gezicht ziet eruit als een gezicht... ogen, neus... dat soort dingen.
Oude hardcore tracks zijn zoveel beter. In die oude rave shit zit zoveel power. Niet met je telefoon in de lucht, niet selfies maken, bek houden, pil in je waffel en die nikes kapot stampen met je Aussie aan. Hatseflats.quote:
Nou zou liever zure columns doen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Cat, heb je al eens overwogen schrijver van humoristische columns te worden? Je hebt talent.
zuur hebben we al genoeg.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nou zou liever zure columns doen.
Zo'n tong80
Oké Braddiequote:Op donderdag 7 juni 2018 02:29 schreef ArtistA het volgende:
is moeilijk contact leggen als je musiceert, kom ik achter...
men denkt dat ik rare dingen zeg...
Men weet het wel zeker.quote:Op donderdag 7 juni 2018 02:29 schreef ArtistA het volgende:
is moeilijk contact leggen als je musiceert, kom ik achter...
men denkt dat ik rare dingen zeg...
van mij niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 07:35 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Alweer zo'n mooie dag, heerlijk gewoon, van mij mag het wel zo zijn tot de kerst
Nee hier niet, hele dag mooi weer, dus zal zo even snel het huis doen, bikini aan en naar het strandjequote:Op donderdag 7 juni 2018 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van mij niet.
knmi meldt alweer code geel voor vanmiddag
ook als het weer de hele dag 30 graden zou blijven zou ik dit echt niet tot kerst willen hebben. dan emigreer ik welquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee hier niet, hele dag mooi weer, dus zal zo even snel het huis doen, bikini aan en naar het strandje
Wel je goed insmerenquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:44 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee hier niet, hele dag mooi weer, dus zal zo even snel het huis doen, bikini aan en naar het strandje
Nee wij gaan juist naar warmer land over paar jaarquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook als het weer de hele dag 30 graden zou blijven zou ik dit echt niet tot kerst willen hebben. dan emigreer ik wel
moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee wij gaan juist naar warmer land over paar jaar
We waren aan het oriënteren op Bonaire maar dat begint mij steeds meer tegen te staan vanwege het slachtoffer mentaliteit wat daar heerst onder de lokale bevolkingquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet er niet aan denken
welk land? of staat dat nog niet vast?
Denk dat het daar minder benauwd isquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:54 schreef Remqo het volgende:
Morgen naar huis vanuit het zonnige Mexico, maar wat weer betreft had ik net zo goed thuis kunnen blijven.
Dat zeggen de buren ook over jouquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo het hok in de kamer is weer netjes, ben dol op mijn dieren, maar wil ze niet ruiken
Die hebben zelf ook een wietplant in de tuinquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zeggen de buren ook over jou
groeit dat een beetje goed? ik heb nu een grote open plek in mn voortuinquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Die hebben zelf ook een wietplant in de tuin
Nou ik en nog paar mensen hadden stekjes, die van mij zijn al heel groot, de rest heeft er meer moeite mee. Was van de week bij mijn vriend en zijn 5 plantjes zijn samen nog minder dan 1 plant van mij. die van mij zijn ook groter dan die van de buren. Dus het is net hoe goed je er voor bent.quote:Op donderdag 7 juni 2018 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
groeit dat een beetje goed? ik heb nu een grote open plek in mn voortuin
Dat heb ik met kutjesquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:43 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Zo het hok in de kamer is weer netjes, ben dol op mijn dieren, maar wil ze niet ruiken
ik zal het maar niet proberen, dan heb ik straks alle kanslozen uit de wijk in mn voortuinquote:Op donderdag 7 juni 2018 08:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou ik en nog paar mensen hadden stekjes, die van mij zijn al heel groot, de rest heeft er meer moeite mee. Was van de week bij mijn vriend en zijn 5 plantjes zijn samen nog minder dan 1 plant van mij. die van mij zijn ook groter dan die van de buren. Dus het is net hoe goed je er voor bent.
hahaha dan is het er maar 1 en die rooft meteen de hele plant meequote:Op donderdag 7 juni 2018 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal het maar niet proberen, dan heb ik straks alle kanslozen uit de wijk in mn voortuin
al heb ik wel het vermoeden dat die zelf genoeg planten hebben...quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:01 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
hahaha dan is het er maar 1 en die rooft meteen de hele plant mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |