Nee niet echt. Dus zal hem wel vragen vrijdag.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh nee, nee... die gaat voor...
Is 'ie ook van de boeken?
etto betaalt graag en kun jij wat geld pakkenquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:29 schreef Amarantha het volgende:
Mortaxx nee ik vraag geen geld voor spullen die ik gratis heb gekregen.
Heb ik speciale lijm voor, en boenwas... restaureren hoort er bijquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar Etto het boekje valt wel bijna van ellende uit elkaar hoor.
Wat ben je toch een mooi mens dat je er niks voor vraagtquote:Op donderdag 7 juni 2018 00:30 schreef Amarantha het volgende:
Maar Etto het boekje valt wel bijna van ellende uit elkaar hoor.
Ik laat het je vrijdag weten.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb ik speciale lijm voor, en boenwas... restaureren hoort er bij
Na is gewoon eerlijk toch.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ben je toch een mooi mens dat je er niks voor vraagt
Maar jij hebt er meer mee en ik denk dat hij het wel begrijpt.quote:
dat zeg ik dus... ama is een van de laatste niet door geld en materiële zaken gedreven mensen,quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat ben je toch een mooi mens dat je er niks voor vraagt
Ja allemaal grammaticale en constructiefouten in mijn zinnen...quote:
Oh dat zie ik toch niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja allemaal grammaticale en constructiefouten in mijn zinnen...
zal ik mijn haar zwart verven? Heb het Hans ook al gevraagdquote:
Ik weet niet hoe je gezicht eruit ziet dus weet ik niet.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal ik mijn haar zwart verven? Heb het Hans ook al gevraagd
Ja eh... mijn gezicht ziet eruit als een gezicht... ogen, neus... dat soort dingen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je gezicht eruit ziet dus weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |