abonnement Unibet Coolblue
pi_179724921
Waar ik een tijd geleden al bang voor was, dreigt nu echt te gebeuren. De complete leegloop. Dan heeft het natuurlijk met aanbiedingen van grote clubs te maken die, al dan niet, niet te weigeren zijn. Toch voelt het voor mij als er in de spelersgroep die Bosz -> Keizer -> Ten Hag mee heeft gemaakt iets anders speelt. Als wisselspelers gaan muiten omdat de trainer he tniet in hen ziet zitten of je basisspelers rennen weg omdat ze he tniet in de trainer zien zitten. Wereld van verschil en ook vrij schrijnend.
  maandag 11 juni 2018 @ 12:02:08 #202
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_179724940
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:00 schreef Itisbangin het volgende:
Waar ik een tijd geleden al bang voor was, dreigt nu echt te gebeuren. De complete leegloop. Dan heeft het natuurlijk met aanbiedingen van grote clubs te maken die, al dan niet, niet te weigeren zijn. Toch voelt het voor mij als er in de spelersgroep die Bosz -> Keizer -> Ten Hag mee heeft gemaakt iets anders speelt. Als wisselspelers gaan muiten omdat de trainer he tniet in hen ziet zitten of je basisspelers rennen weg omdat ze he tniet in de trainer zien zitten. Wereld van verschil en ook vrij schrijnend.
En geef die spelers eens ongelijk, als je die Ten Hag ziet/hoort zwammen dan kan ik me niet voorstellen dat dat op de training ook maar enigszins anders gaat en dan ga je toch bij jezelf nadenken of je daar wel nog een seizoen zin in hebt
pi_179724993
Oftewel de schuld van juffrouw Bergkamp? Durft hij nog steeds niet te vliegen?
  maandag 11 juni 2018 @ 12:05:46 #204
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_179725003
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:05 schreef Simmertje het volgende:
Oftewel de schuld van juffrouw Bergkamp? Durft hij nog steeds niet te vliegen?
Dit komt wel heel erg uit de lucht vallen
  maandag 11 juni 2018 @ 12:14:05 #205
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_179725121
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 10:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Nou nou, stoere jongen ben je hoor.

Ik snap gewoon niet waar de drang vandaan komt om iedereen maar af te fakkelen. Maar goed, jij zal je er wel lekkerder door voelen door een ander af te zeiken. Treurwilg eerste klas ben je. Jij stond vooraan toen de sneuneuzen uitgedeeld werden. Je moeder zal trots op je zijn dat je zo'n grote muil achter je computertje hebt.
Zegt de persoon die iemand anders simpel noemt, je bent bijna schattig.
Snelle Egel
  maandag 11 juni 2018 @ 12:15:38 #206
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179725148
quote:
10s.gif Op maandag 11 juni 2018 11:39 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

40 miljoen voor een gokje. Voetbal is gek geworden. Hopelijk kunnen wij ons geld binnenkort ook in kwaliteit omzetten.
Tja als je dit een aantal jaar blijft volhouden om dit soort bedragen te ontvangen heb je zo iets van 200 miljoen liquide middelen :') Dan kan Ajax gewoon spelers halen voor een transfersom van 20 miljoen+
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 12:17:05 #207
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_179725180
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:15 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Tja als je dit een aantal jaar blijft volhouden om dit soort bedragen te ontvangen heb je zo iets van 200 miljoen liquide middelen :') Dan kan Ajax gewoon spelers halen voor een transfersom van 20 miljoen+
Daar schieten we toch ook niks mee op. Spelers die voor Ajax 20 miljoen waard zijn worden dan vast ook wel in de gaten gehouden door clubs met een iets hoger budget en die leggen er dan 5 miljoen bij
  maandag 11 juni 2018 @ 12:18:36 #208
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179725206
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:17 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Daar schieten we toch ook niks mee op. Spelers die voor Ajax 20 miljoen waard zijn worden dan vast ook wel in de gaten gehouden door clubs met een iets hoger budget en die leggen er dan 5 miljoen bij
Gewoon laten zien dat je bij Ajax eerst veel wedstrijden kan spelen en al heel makkelijk in beeld komt bij die grote clubs, waar je dan met een andere status kan binnenkomen.

Denken in mogelijkheden Heeinz, niet in onmogelijkheden.
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 12:20:08 #209
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_179725232
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon laten zien dat je bij Ajax eerst veel wedstrijden kan spelen en al heel makkelijk in beeld komt bij die grote clubs, waar je dan met een andere status kan binnenkomen.

Denken in mogelijkheden Heeinz, niet in onmogelijkheden.
Kijk naar die Richarlison, werkte het maar altijd zo.
Snelle Egel
  maandag 11 juni 2018 @ 12:30:02 #210
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_179725405
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Gewoon laten zien dat je bij Ajax eerst veel wedstrijden kan spelen en al heel makkelijk in beeld komt bij die grote clubs, waar je dan met een andere status kan binnenkomen.

Denken in mogelijkheden Heeinz, niet in onmogelijkheden.
Onder een trainer die geen flauw benul heeft wat hij doet, een algemeen directeur die geen drie woorden achter elkaar kan spreken en voor een salaris dat vrijwel niks is als je het vergelijkt met de topcompetities? Ik zou het echt wel weten

We moeten gewoon blijven gaan voor jonge talenten en pareltjes als Sanchez en geluk hebben met spelers als Tagliafico, maar we gaan geen speler halen voor 20 miljoen die echt iets toevoegt ben ik bang
  maandag 11 juni 2018 @ 12:34:14 #211
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179725487
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:30 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Onder een trainer die geen flauw benul heeft wat hij doet, een algemeen directeur die geen drie woorden achter elkaar kan spreken en voor een salaris dat vrijwel niks is als je het vergelijkt met de topcompetities? Ik zou het echt wel weten

We moeten gewoon blijven gaan voor jonge talenten en pareltjes als Sanchez en geluk hebben met spelers als Tagliafico, maar we gaan geen speler halen voor 20 miljoen die echt iets toevoegt ben ik bang
Muah ik denk dat hij het wel weet, maar hij is gewoon heel slecht in de media waardoor wij een beeld hebben dat hij maar wat doet. Maar in geschreven interviews vind ik hem niet perse heel slecht, en denk dat hij op en rond het veld ook wel een stuk anders is in het toespreken. Wat Ziyech ook laatst zei bij Andy dat Ten Hag wel sociaal is richting die jongens.

En als je zoveel geld hebt kan je ook best spelen met tekengelden en hoge bonussen (zelfs het basissalaris ook omhoog krikken, wat Ajax dus al doet volgens Overmars in een interview laatst). En je kan best goede spelers halen uit Zuid-Amerika voor die prijzen lijkt me, kijk nu al naar Neres. En dan kan je er misschien eentje halen met nog net iets meer ervaring in de benen al.
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 13:16:54 #212
80382 manny
30 is best veel
pi_179726116
Gekkenhuis is het. En straks gaan de grote transfers nog komen en gaat het geld helemaal rollen.

Maar goed, Ajax moet volgens mij tot echt proberen iets binnen te slepen in de categorie 10 - 20 mio, meer ervaring, net een tandje verder en slimmer.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 11 juni 2018 @ 13:18:12 #213
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179726137
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah ik denk dat hij het wel weet, maar hij is gewoon heel slecht in de media waardoor wij een beeld hebben dat hij maar wat doet. Maar in geschreven interviews vind ik hem niet perse heel slecht, en denk dat hij op en rond het veld ook wel een stuk anders is in het toespreken. Wat Ziyech ook laatst zei bij Andy dat Ten Hag wel sociaal is richting die jongens.

En als je zoveel geld hebt kan je ook best spelen met tekengelden en hoge bonussen (zelfs het basissalaris ook omhoog krikken, wat Ajax dus al doet volgens Overmars in een interview laatst). En je kan best goede spelers halen uit Zuid-Amerika voor die prijzen lijkt me, kijk nu al naar Neres. En dan kan je er misschien eentje halen met nog net iets meer ervaring in de benen al.
Als Ajax de salarissen omhoog wil doen, moeten ze het in ieder geval nu doen. Talenten kun je nog met een wat lager basissalaris binnen trekken en de oudere spelers kun je vaak ook nog wel voor het huidige salaris laten spelen, maar de groep midden twintigers waar ze in willen graaien doet het niet voor het huidige maximale salaris. Dus moet nu dat salaris aardig omhoog.

Ik weet niet hoe het achter de schermen is gelopen met Kluivert, maar je had hem natuurlijk een salaris kunnen bieden wat nu iets lager is, maar met een contract van 4 jaar wat gegarandeerd op loopt tot een hoog salaris. Hoger dan het plafond nu is.
Je geeft daarmee aan vertrouwen te hebben in de speler, geeft hem een garantie om iets naar uit te kijken en kunt grotere clubs er misschien iets mee afschrikken aangezien je steeds het salaris opschroeft.

Geen idee of dat uberhaupt kan, maar misschien is het een idee?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 11 juni 2018 @ 13:24:40 #214
436302 Brammess
Fina jou3
pi_179726234
Telesport papieren editie is er redelijk positief over. Frenkie wil zelf gewoon zeker nog een jaar blijven.

Ook zeggen ze dat ze nog bezig zijn met Tadic :D
  maandag 11 juni 2018 @ 13:39:08 #215
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179726406


Dit ziet er niet uit alsof we een vervanger krijgen voor Kluivertje. Sowieso kan je Cerny beter afschrijven naar mijn mening, dat kan toch nooit meer wat worden.
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 13:41:19 #216
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179726447
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Als Ajax de salarissen omhoog wil doen, moeten ze het in ieder geval nu doen. Talenten kun je nog met een wat lager basissalaris binnen trekken en de oudere spelers kun je vaak ook nog wel voor het huidige salaris laten spelen, maar de groep midden twintigers waar ze in willen graaien doet het niet voor het huidige maximale salaris. Dus moet nu dat salaris aardig omhoog.

Ik weet niet hoe het achter de schermen is gelopen met Kluivert, maar je had hem natuurlijk een salaris kunnen bieden wat nu iets lager is, maar met een contract van 4 jaar wat gegarandeerd op loopt tot een hoog salaris. Hoger dan het plafond nu is.
Je geeft daarmee aan vertrouwen te hebben in de speler, geeft hem een garantie om iets naar uit te kijken en kunt grotere clubs er misschien iets mee afschrikken aangezien je steeds het salaris opschroeft.

Geen idee of dat uberhaupt kan, maar misschien is het een idee?
Volgens mij had Kluivert die aanbieding al waarin het salaris steeds oploopt, een vergelijkbaar contract als De Ligt en Frenkie hebben ondertekend. Dus daar zijn ze al wel mee bezig, net als met het salarisplafond opschroeven dus. Zeker als ze bezig zijn met types als Tadic (en wellicht Magallan en eerder Tagliafico ook) zullen die toch wel rond de ¤2 miljoen salaris per jaar willen. Dan nog flink wat tekengeld en hoge bonussen bij een kampioenschap of behalen CL.
Oh.
  maandag 11 juni 2018 @ 13:51:15 #217
279824 Mansjester
City>United
pi_179726618
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 10:17 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Frenkie heeft nog 4 jaar contract, dan zou ik 40 nog wel aan de lage kant vinden
Tsja.Maar 40 miljoen voor een 21 jarige die niet eens een basisplaats heeft blijft bizar Heeinzie
pi_179726628
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit ziet er niet uit alsof we een vervanger krijgen voor Kluivertje. Sowieso kan je Cerny beter afschrijven naar mijn mening, dat kan toch nooit meer wat worden.
Verrassend succes.
pi_179726759
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 12:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Muah ik denk dat hij het wel weet, maar hij is gewoon heel slecht in de media waardoor wij een beeld hebben dat hij maar wat doet. Maar in geschreven interviews vind ik hem niet perse heel slecht, en denk dat hij op en rond het veld ook wel een stuk anders is in het toespreken. Wat Ziyech ook laatst zei bij Andy dat Ten Hag wel sociaal is richting die jongens.

En als je zoveel geld hebt kan je ook best spelen met tekengelden en hoge bonussen (zelfs het basissalaris ook omhoog krikken, wat Ajax dus al doet volgens Overmars in een interview laatst). En je kan best goede spelers halen uit Zuid-Amerika voor die prijzen lijkt me, kijk nu al naar Neres. En dan kan je er misschien eentje halen met nog net iets meer ervaring in de benen al.
Ook al kan hij op het veld misschien wat beter uit zijn woorden komen; in niets blijkt dat de spelers vertrouwen in hem of zijn speelstijl/spelopvatting hebben. Dát is het probleem.
Mij maakt het niet uit of iemand de grootste hork aller tijden is, zolang hij een spelsysteem inslijpt waar de spelers mee uit de voeten (!!) kunnen: be my guest. Zolang het maar met druk op de bal, creatief en daardoor aanvallend is.

Ik denk ook dat veel spelers bij de club Ajax zo kennen en daar ook het beste tot hun recht in komen.
Vandaar dat ik helemaal kriegel werd van de torren van Frank met zijn 'Als we de bal hebben, dan kan de tegenstander er niets mee' en nu Ten Hag met het 'We moeten gebruik maken van de zwaktes van de tegenstander en op hun sterktes inspelen' oftewel totaal aanpassen.

En het hele 3-4-2-1 staat me ook niet aan. Óf het moet mij compleet verrassen, maar ik verwacht brei-voetbal en veel gecounter. Urgh.

Als ik dat gevoel al krijg als supporter, wat moet je dan wel niet als creatieve speler?
  maandag 11 juni 2018 @ 14:00:45 #220
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_179726809
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:51 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Tsja.Maar 40 miljoen voor een 21 jarige die niet eens een basisplaats heeft blijft bizar Heeinzie
Nou ja, als hij fit is is hij onbetwiste basisspeler natuurlijk maar ik begrijp je punt al ben ik het er niet mee eens. 40 miljoen voor Frenkie is gewoon te weinig in deze gekke tijd
  maandag 11 juni 2018 @ 14:02:07 #221
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_179726836
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:57 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Ook al kan hij op het veld misschien wat beter uit zijn woorden komen; in niets blijkt dat de spelers vertrouwen in hem of zijn speelstijl/spelopvatting hebben. Dát is het probleem.
Mij maakt het niet uit of iemand de grootste hork aller tijden is, zolang hij een spelsysteem inslijpt waar de spelers mee uit de voeten (!!) kunnen: be my guest. Zolang het maar met druk op de bal, creatief en daardoor aanvallend is.

Ik denk ook dat veel spelers bij de club Ajax zo kennen en daar ook het beste tot hun recht in komen.
Vandaar dat ik helemaal kriegel werd van de torren van Frank met zijn 'Als we de bal hebben, dan kan de tegenstander er niets mee' en nu Ten Hag met het 'We moeten gebruik maken van de zwaktes van de tegenstander en op hun sterktes inspelen' oftewel totaal aanpassen.

En het hele 3-4-2-1 staat me ook niet aan. Óf het moet mij compleet verrassen, maar ik verwacht brei-voetbal en veel gecounter. Urgh.

Als ik dat gevoel al krijg als supporter, wat moet je dan wel niet als creatieve speler?
Ik zie ook heel erg op tegen het voetbal dat we te zien gaan krijgen, Ten Hag moet zeker de kans krijgen maar ik vrees het ergste en als Frank dan plan B is gaan we een heel zwaar seizoen tegemoet. Tel daarbij op dat er mogelijk nog wat spelers vertrekken en er blijft een bijzonder kut zooitje over
  maandag 11 juni 2018 @ 14:03:15 #222
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179726853
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:57 schreef Itisbangin het volgende:

[..]

Ook al kan hij op het veld misschien wat beter uit zijn woorden komen; in niets blijkt dat de spelers vertrouwen in hem of zijn speelstijl/spelopvatting hebben. Dát is het probleem.
Mij maakt het niet uit of iemand de grootste hork aller tijden is, zolang hij een spelsysteem inslijpt waar de spelers mee uit de voeten (!!) kunnen: be my guest. Zolang het maar met druk op de bal, creatief en daardoor aanvallend is.

Ik denk ook dat veel spelers bij de club Ajax zo kennen en daar ook het beste tot hun recht in komen.
Vandaar dat ik helemaal kriegel werd van de torren van Frank met zijn 'Als we de bal hebben, dan kan de tegenstander er niets mee' en nu Ten Hag met het 'We moeten gebruik maken van de zwaktes van de tegenstander en op hun sterktes inspelen' oftewel totaal aanpassen.

En het hele 3-4-2-1 staat me ook niet aan. Óf het moet mij compleet verrassen, maar ik verwacht brei-voetbal en veel gecounter. Urgh.

Als ik dat gevoel al krijg als supporter, wat moet je dan wel niet als creatieve speler?
Ach zo halverwege het seizoen had het ook geen zin omdat er al chagrijn was bij de spelers door het ontslag van Keizer, de situatie Nouri nog doorwerkte, er Europees en in de beker uit lagen en de achterstand op PSV al fors was. Dan had Ten Hag ook nog eens een totaal andere stijl met lange trainingen. Maar denk dat ze daar nu wel wat meer gewend aan raken en dat na een vakantie en schone lei in de voorbereiding de sfeer toch wel anders zal zijn, wat nieuwe gezichten erbij.

En wat is er mis mee om voordeel te halen door gebruik te maken van de zwaktes van de tegenstander? Dat doet toch elk topteam ook? Wedstrijden worden toch vaak beslist op details, dus kan je dat maar beter goed bedacht hebben. En met 3-4-2-1 kan je ook gewoon prima aanvallend voetbal spelen hoor, ligt ook meer aan de intenties die je dan hebt en daar ben ik wel benieuwd naar. Of hij echt veel via het middenveld gaat voetballen ipv opbouwen via de backs, en hoe het druk zetten gaat verbeteren. Ik zie het niet zo somber in hoor, wellicht naïef, maar toch.
Oh.
pi_179726991
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:00 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Nou ja, als hij fit is is hij onbetwiste basisspeler natuurlijk maar ik begrijp je punt al ben ik het er niet mee eens. 40 miljoen voor Frenkie is gewoon te weinig in deze gekke tijd
Hij heeft amper wat laten zien man. Doe normaal.
  maandag 11 juni 2018 @ 14:12:58 #224
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_179727026
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 14:10 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Hij heeft amper wat laten zien man. Doe normaal.
Genoeg om Barca te overtuigen blijkbaar, en een vierjarig contract. Die laat je niet gaan voor slechtst het dubbele van Kluivert die nog een eenjarig contract had en nog minder heeft laten zien
  maandag 11 juni 2018 @ 14:19:44 #225
21467 franske19
Hit the deck!
pi_179727119
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit ziet er niet uit alsof we een vervanger krijgen voor Kluivertje. Sowieso kan je Cerny beter afschrijven naar mijn mening, dat kan toch nooit meer wat worden.
Zie niet in waarom je een vervanger voor Kluivert moet halen? Heeft amper wat laten zien tegen het linker rijtje. Denk dat Labyad en Bande het sowieso beter zouden doen.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')