Wel erg gemakkelijk. Probeer het dan uit op Sanne die zegt dat ze die issues heeftquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:43 schreef Gladiolio het volgende:
Sylvio denkt, dat hij Jessie heel snel kwaad heeft.
Doe dan, zegt Jessie.
Aaah okayquote:
Nee dat neemt ze aan, want zij krijgt het niet mee. Nee, ik vond het echt een nasty tegenvaller.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het een hele mooie vrouw, en ze heeft een punt, niemand weet wat van elkaar, dingen die ik ook zou willen weten
Waarom ramptoerist? Als er niets gebeurt zit een groot deel van de cos te mekkeren dat het saai is en als er een conflict is tikken ze binnen een paar minuten een paar topics vol. Ik bekijk deze discussie en zie 2 ganzen die het niet gewend zijn om kritiek te ontvangen en hemel en aarde bewegen om toch maar vooral te verwerpen wat Silvio zegt. En daarin levert hij dus een leuke bijdrage, beter als naar een stelletje saaie bouwers kijken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan zeg ik nogmaals ramptoerist, jammer
Kijk dat wil ik zienquote:
Ja. Een maandje en dan wil hij gillend weg.quote:
Ik ben het hier wel mee eensquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom ramptoerist? Als er niets gebeurt zit een groot deel van de cos te mekkeren dat het saai is en als er een conflict is tikken ze binnen een paar minuten een paar topics vol. Ik bekijk deze discussie en zie 2 ganzen die het niet gewend zijn om kritiek te ontvangen en hemel en aarde bewegen om toch maar vooral te verwerpen wat Silvio zegt. En daarin levert hij dus een leuke bijdrage, beter als naar een stelletje saaie bouwers kijken.
Ik heb zomaar het idee dat hij ook een puinzooi bij Utopia achter gaat latenquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:46 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja. Een maandje en dan wil hij gillend weg.
Met zijn pootjes op de salontafel met een zak chips op zijn buik.
Of zijn babyquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:46 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja. Een maandje en dan wil hij gillend weg.
Met zijn pootjes op de salontafel met een zak chips op zijn buik.
Zeker wetenquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:42 schreef houdjemond het volgende:
Die dikke gaat wel goede tv opleveren met zijn gezeik en zogenaamde indrukken
Een Zoeloequote:Op woensdag 6 juni 2018 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
De volgende is echt een grote neger denk ik
Doet hij niet echt slim.quote:
Een Gooise bosnegerquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
De volgende is echt een grote neger denk ik
Ik las pikken.quote:
Zal wel een stronk prei dwarszittenquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:58 schreef Soury het volgende:
Wat lult Adriaan nou weer? Hij heeft Sylvio al door?
Sil ok .Die krijgt mijn stem. Al was het alleen maar dat hij zijn vrouw en 9 weken oud kind heeft achtergelaten.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:01 schreef houdjemond het volgende:
Gewoon ordinair zieken en zuigen dus Sil.
Echt zo´n type die dat in het normale leven ook doet en als het dan te heet onder de voeten gaat worden mag een ander het opknappen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:01 schreef houdjemond het volgende:
Gewoon ordinair zieken en zuigen dus Sil.
Of roept van "ahhh was maar een geintje man"quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Echt zo´n type die dat in het normale leven ook doet en als het dan te heet onder de voeten gaat worden mag een ander het opknappen.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Sil ok .Die krijgt mijn stem. Al was het alleen maar dat hij zijn vrouw en 9 weken oud kind heeft achtergelaten.
Snap je ?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Silvio:Beetje rare jongen ben ik hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ging hem elke dag tig keer vragen stellen over zijn dochter.lekker prikken.
Vindt hij toch ook leuk bij een ander? En ik ben het wel met je eens hoor wat die dames betreft.quote:
En dit.quote:
Volgens mij is hij tegen niemand echt gemeen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vindt hij toch ook leuk bij een ander? En ik ben het wel met je eens hoor wat die dames betreft.
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij is hij tegen niemand echt gemeen?
Zo erg raar is deze nietquote:
Thanks ,mooi tegeltje toch?quote:
Zou wat zijn ook, na een halve dagquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij is hij tegen niemand echt gemeen?
Mwaquote:
Gemenequote:Op woensdag 6 juni 2018 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, maar je wilt wel met gemene prikken hem uit de tent lokken ......
Zo ben ik.Dan krijg je de leukere gesprekken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, maar je wilt wel met gemene prikken hem uit de tent lokken ......
Ja maar overkillquote:
Wie weet Gemeen mensquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo ben ik.Dan krijg je de leukere gesprekken.
Tuurlijk wel.Het was het eerste tegeltje vandaag.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Het was het eerste tegeltje vandaag.
Een kont uitgaven?quote:
quote:
Niet weer die achterlijke schijfjes toch?quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet weer die achterlijke schijfjes toch?
Een dag niet getegeld is een dag niet geleefdquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Het was het eerste tegeltje vandaag.
Rustig, rustiggggg ....quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Heeft hij nou al wat gevangen in die vijver?
[ afbeelding ]
Ja je bent een beetje laat en het zilverpoets kwam ook al langsquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:20 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Een dag niet getegeld is een dag niet geleefd
Nou nouquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
ze wou zeker wat rust in haar caravan
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
ze wou zeker wat rust in haar caravan
Lompe verwende kamper die zijn kind van 9 weken achterlaat.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Aha een visser erin.
Ik ben benieuwd, wat is de 1ste indruk?
Lees maar terugquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Aha een visser erin.
Een typische kampert.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Aha een visser erin.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:22 schreef Jian het volgende:
En dan komt er een grote spelfabrikant en die wil het spel gaan uitbrengen en die koop het idee van Lil, of wie dan ook en daar waren de eerste centen. Alsof ik het zelf verzonnen heb.
Ok. dan plaats ik de gehaktkruiden zo even....quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je bent een beetje laat en het zilverpoets kwam ook al langs
Een dooie vandaag tochquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Ok ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lompe verwende kamper die zijn kind van 9 weken achterlaat.
Maar gaat voor goede tv zorgen
Ja de haat hier is al voelbaar.quote:
Neequote:Op woensdag 6 juni 2018 20:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
1ste indruk kan nog veranderen na een tijdje.
Ik wacht nog even af.
Ik geef hem gelijk dat hij die schreeuw baby van 6 weken achterlaat.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af.
Ik ook, bij iedereen. Vind het wel bijzonder dat er al zo snel een negatieve indruk ontstaat.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af.
hij zij zelf dat die nergens goed in was. zelfs zijn kist was niet deftig gevuldquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af.
9. Al bijna zelfstandig dus.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef hem gelijk dat hij die schreeuw baby van 6 weken achterlaat.
Ik heb nog geen haat gezien,wat wel apart is dat hij zijn baby van 9 weken in de steek laat voor dit.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
En een kindje van pas twee jaar oud. Als ik het goed heb, leven ze bij zijn ex.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen haat gezien,wat wel apart is dat hij zijn baby van 9 weken in de steek laat voor dit.
Leuk toch steentjes leggen met ome Johnquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen haat gezien,wat wel apart is dat hij zijn baby van 9 weken in de steek laat voor dit.
Ik geef het altijd 2 maanden qua streamer zijnde. Dan komt de ware aard naar bovenquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook, bij iedereen. Vind het wel bijzonder dat er al zo snel een negatieve indruk ontstaat.
Ik heb dat bij sommige ook wel gehad in 1.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook, bij iedereen. Vind het wel bijzonder dat er al zo snel een negatieve indruk ontstaat.
tot de stemming bedoel je?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef het altijd 2 maanden qua streamer zijnde. Dan komt de ware aard naar boven
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
hij zij zelf dat die nergens goed in was. zelfs zijn kist was niet deftig gevuld
de volgende bewonder moest voor hem een electronisch scheerapparaat meenemen.
deze indruk is blijvend!
Oh daar denk ik nu niet eens over naquote:
tis zelf een heel grote schreeuwbaby wtfquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom, niks aan de handquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dan gaat ie al bijna op kamers.
Twee kindjes bij haar of zijn oudersquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:39 schreef Disana het volgende:
[..]
En een kindje van pas twee jaar oud. Als ik het goed heb, leven ze bij zijn ex.
Ow valt mee dus.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:41 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis zelf een heel grote schreeuwbaby wtf
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:42 schreef redboyke het volgende:
[..]
en carwash wil die doen en er is geen water.
Oooh.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:44 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Mexen, Mexicaantje, dobbelspel.
En daar gaat het uiteindelijk omquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lompe verwende kamper die zijn kind van 9 weken achterlaat.
Maar gaat voor goede tv zorgen
Geïsoleerde hondekennels wil hij ook gaan verkopen.quote:
Juist opzouten met die baby's.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geïsoleerde hondekennels wil hij ook gaan verkopen.
En over sommigen blijven we positief.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik geef het altijd 2 maanden qua streamer zijnde. Dan komt de ware aard naar boven
Oei dat is scanman materiaalquote:
Ik zie em nu alleen maar staan praten.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geïsoleerde hondekennels wil hij ook gaan verkopen.
die is niet goed! geisoleerde hondenhokken.quote:
denk die van 2 vaste klant bij de plaatselijke snackbar, en een frikandel, want een vleeseterquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Kinderen moeten gezond eten, onze droomvader Silvio aan het woord
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een onzinquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk de van 2 vaste klant bij de plaatselijke snackbar, en een frikandel, want een vleeseter
geïsoleerd tegen de elementen...quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die is niet goed! geisoleerde hondenhokken.
Want een vleeseter eet alleen maar Frikandellen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
denk die van 2 vaste klant bij de plaatselijke snackbar, en een frikandel, want een vleeseter
Ik zie haar nietquote:
lol over uit zn verband trekken hahahaha, maar ik vergeef het jequote:Op woensdag 6 juni 2018 20:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Want een vleeseter eet alleen maar Frikandellen?
Ja doei,en warmtelampen om tomaatjes te kweken zeker.quote:
Ok.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
lol over uit zn verband trekken hahahaha, maar ik vergeef het je
Poepen zonder telefoon moeilijk ,hoe dan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Roken word moeilijk poepen zonder telefoon word moeilijk, zijn we echt van plan om te stoppen met roken?
patat en frikandellenquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Kinderen moeten gezond eten, onze droomvader Silvio aan het woord
Zijn er honden daar?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:55 schreef Bramenstruik het volgende:
tegen welke elementen moeten de honden beschermd worden?
wat maken met de telefon bij dat kaki machen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Roken word moeilijk poepen zonder telefoon word moeilijk, zijn we echt van plan om te stoppen met roken?
Met dit weer is een schuilplaatst tegen de zon wel ideaal voor een hond die veel in de tuin is.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Ze is zelf ook fotografe.quote:
Tegen buitenlucht. Dan krijg je hetzelfde probleem als een hond achterlaten in een gesloten auto. Is niet echt gezond voor het beestjequote:Op woensdag 6 juni 2018 20:55 schreef Bramenstruik het volgende:
camper honden blijven dag en nacht buiten hequote:Op woensdag 6 juni 2018 20:55 schreef Bramenstruik het volgende:
Dat heeft écht niks met fotogeniek te makenquote:
Auto`s met airco.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tegen buitenlucht. Dan krijg je hetzelfde probleem als een hond achterlaten in een gesloten auto. Is niet echt gezond voor het beestje
aha, en daarom wil Sylvio hokken maken, om ze daar tegen te beschermen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tegen buitenlucht. Dan krijg je hetzelfde probleem als een hond achterlaten in een gesloten auto. Is niet echt gezond voor het beestje
Ik zie geen hond op streamsquote:
Fotogeniet stond er ook.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat heeft écht niks met fotogeniek te maken
Bosbranden, vulkanen, ik noem maar ietsquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Met dit weer is een schuilplaatst tegen de zon wel ideaal voor een hond die veel in de tuin is.
Verder regen, wind sneeuw etc.
Het is godverdomme Nederlandquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Bosbranden, vulkanen, ik noem maar iets
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
als het regent kunnen ze derin en soms gaan ze erin tegen de schaduw maar meestal liggen ze erna omdat dat kouder is. maar is toch beter dan een hond gewoon zonder schutting of niks buiten. kost denk ik iets van 150euro ofzo.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geloof er niets van.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:00 schreef Bramenstruik het volgende:
ging een heel zakje MDMA rond maar Sanne deed het niet, zomaar, wat een discipline
Ja dan werkt een houten hondenhok geweldig.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:59 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het is niet mijn idee he, die hondehokkenquote:
Vertelquote:
OT,dat mag hier niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:01 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het is niet mijn idee he, die hondehokken
[..]
Vertel
Dat was zeker na haar doopquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:00 schreef Bramenstruik het volgende:
ging een heel zakje MDMA rond maar Sanne deed het niet, zomaar, wat een discipline
pff, ik zie veel mensen die echt geloof als houvast gaan gebruiken omdat ze helemaal van "god los zijn" is een aanname weer, maar ik vind het eng, en jammer, dat kritisch denken niet in het pakket zitquote:
Nee maar een vulkaanuitbarsting is wel ver gezochtquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:01 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Het is niet mijn idee he, die hondehokken
[..]
Vertel
Ik vraag me af of ze ook zo`n wit jurkje aan had.Die had ik wel.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:03 schreef Prulke het volgende:
[..]
Op het doopfeest?![]()
Een dag later zat ze in Utopia.
Sanne is gewoon dom. Maak je niet drukquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
pff, ik zie veel mensen die echt geloof als houvast gaan gebruiken omdat ze helemaal van "god los zijn" is een aanname weer, maar ik vind het eng, en jammer, dat kritisch denken niet in het pakket zit
jurkje? :quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze ook zo`n wit jurkje aan had.Die had ik wel.
Tot nu toe echte pioniers.quote:
nee doe ik ook niet, maar vaak is het om iets te verhullen, in die extremiteit danquote:
Moest even schakelenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze ook zo`n wit jurkje aan had.Die had ik wel.
Toen ik gedoopt ben.Ik had weinig keus,was nog een baby.quote:
Sanne doet aan sex voor het huwelijk, ze vloekt hemel en hel. Nepquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:07 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee doe ik ook niet, maar vaak is het om iets te verhullen, in die extremiteit dan
Jij bent ook van de kettingzaag methode?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:09 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een geschreeuw..ik denk steeds dat er iemand genomen wordt
quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jij bent ook van de kettingzaag methode?
Hij is een vader van 2 kinderen.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn er jurkjes op stream? HA toevallig wel mijn Christel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die SanneLinda zag er beter uit
ach op zich vind ik dat wel ok, je kan in iets geloven en niet ouderwetse dingen erop na houden, Arie Boomsma doet dat ook, heb ik niets mee trouwensquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Sanne doet aan sex voor het huwelijk, ze vloekt hemel en hel. Nep
quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:12 schreef houdjemond het volgende:
van wie is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
hier stond moeder heeft hem opgegevenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij is een vader van 2 kinderen.
Lange Frans en Baas B in betere tijdenquote:
Dat word een love couple ook trouwens Mike en Christelquote:
De vader van 2 kinderen heeft zelf ook een moederquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier stond moeder heeft hem opgegeven
ahh nostalgiequote:Op woensdag 6 juni 2018 21:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Lange Frans en Baas B in betere tijden
Er was niets meer met hem te beginnen.Opgegeven ;als er geen heil meer in zien.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier stond moeder heeft hem opgegeven
Zegt wie?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat word een love couple ook trouwens Mike en Christel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
dann is en vraag waarom hij hier isquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er was niets meer met hem te beginnen.Opgegeven ;als er geen heil meer in zien.
moet het hier maar eindeloos om zielige kinderachtige koppeltjes gaan???quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat word een love couple ook trouwens Mike en Christel
Zo begreep ik het ookquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er was niets meer met hem te beginnen.Opgegeven ;als er geen heil meer in zien.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Zegt wie?je hebt z'n kont al gezien meer dan genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo of ik dat uitmaakquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
moet het hier maar eindeloos om zielige kinderachtige koppeltjes gaan???
Echte guilty pleasure hier zoals ik al zeiquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ahh nostalgieJa klinkt wel nice
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:18 schreef Hagenesie het volgende:
Weer dat stomme spel. Staan ze straks met 15 mensen te gooien?
Je overdrijft, snap niet waaromquote:
Gaat voorlopig niet gebeuren, is toch geen geld voor (ik schat zo in dat ze dat nog wel snappen)quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:18 schreef redboyke het volgende:
silvio wil een hond in utopia. alsof het zo goed ging in utopia 1
Wie moet de geïsoleerde hondenhokken dan uittesten?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:19 schreef Prulke het volgende:
[..]
Gaat voorlopig niet gebeuren, is toch geen geld voor (ik schat zo in dat ze dat nog wel snappen)
ik heb het over het kinderachtige gedoe over stelletjes, en na de twins met Chipp en Senna, heb ik daar mn buik van vol ja!quote:
hij is wel een typetje hoorquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:18 schreef redboyke het volgende:
silvio wil een hond in utopia. alsof het zo goed ging in utopia 1
Daar gaan we al.En zometeen een doopjurk.quote:
Mooie straf voor iemand die iets doet wat de groep niet tolereertquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wie moet de geïsoleerde hondenhokken dan uittesten?
En een derde kind in uto2quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar gaan we al.En zometeen een doopjurk.
de hond ook vast een pitbullquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Daar gaan we al.En zometeen een doopjurk.
Utopiana IIquote:
Of op een loopband.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:22 schreef Bramenstruik het volgende:
en de pitbull moet dan ook de hele dag in een bench
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |