Wel erg gemakkelijk. Probeer het dan uit op Sanne die zegt dat ze die issues heeftquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:43 schreef Gladiolio het volgende:
Sylvio denkt, dat hij Jessie heel snel kwaad heeft.
Doe dan, zegt Jessie.
Aaah okayquote:
Nee dat neemt ze aan, want zij krijgt het niet mee. Nee, ik vond het echt een nasty tegenvaller.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het een hele mooie vrouw, en ze heeft een punt, niemand weet wat van elkaar, dingen die ik ook zou willen weten
Waarom ramptoerist? Als er niets gebeurt zit een groot deel van de cos te mekkeren dat het saai is en als er een conflict is tikken ze binnen een paar minuten een paar topics vol. Ik bekijk deze discussie en zie 2 ganzen die het niet gewend zijn om kritiek te ontvangen en hemel en aarde bewegen om toch maar vooral te verwerpen wat Silvio zegt. En daarin levert hij dus een leuke bijdrage, beter als naar een stelletje saaie bouwers kijken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dan zeg ik nogmaals ramptoerist, jammer
Kijk dat wil ik zienquote:
Ja. Een maandje en dan wil hij gillend weg.quote:
Ik ben het hier wel mee eensquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom ramptoerist? Als er niets gebeurt zit een groot deel van de cos te mekkeren dat het saai is en als er een conflict is tikken ze binnen een paar minuten een paar topics vol. Ik bekijk deze discussie en zie 2 ganzen die het niet gewend zijn om kritiek te ontvangen en hemel en aarde bewegen om toch maar vooral te verwerpen wat Silvio zegt. En daarin levert hij dus een leuke bijdrage, beter als naar een stelletje saaie bouwers kijken.
Ik heb zomaar het idee dat hij ook een puinzooi bij Utopia achter gaat latenquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:46 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja. Een maandje en dan wil hij gillend weg.
Met zijn pootjes op de salontafel met een zak chips op zijn buik.
Of zijn babyquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:46 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ja. Een maandje en dan wil hij gillend weg.
Met zijn pootjes op de salontafel met een zak chips op zijn buik.
Zeker wetenquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:42 schreef houdjemond het volgende:
Die dikke gaat wel goede tv opleveren met zijn gezeik en zogenaamde indrukken
Een Zoeloequote:Op woensdag 6 juni 2018 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
De volgende is echt een grote neger denk ik
Doet hij niet echt slim.quote:
Een Gooise bosnegerquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
De volgende is echt een grote neger denk ik
Ik las pikken.quote:
Zal wel een stronk prei dwarszittenquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:58 schreef Soury het volgende:
Wat lult Adriaan nou weer? Hij heeft Sylvio al door?
Sil ok .Die krijgt mijn stem. Al was het alleen maar dat hij zijn vrouw en 9 weken oud kind heeft achtergelaten.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:01 schreef houdjemond het volgende:
Gewoon ordinair zieken en zuigen dus Sil.
Echt zo´n type die dat in het normale leven ook doet en als het dan te heet onder de voeten gaat worden mag een ander het opknappen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:01 schreef houdjemond het volgende:
Gewoon ordinair zieken en zuigen dus Sil.
Of roept van "ahhh was maar een geintje man"quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:02 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Echt zo´n type die dat in het normale leven ook doet en als het dan te heet onder de voeten gaat worden mag een ander het opknappen.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Sil ok .Die krijgt mijn stem. Al was het alleen maar dat hij zijn vrouw en 9 weken oud kind heeft achtergelaten.
Snap je ?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
Silvio:Beetje rare jongen ben ik hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ging hem elke dag tig keer vragen stellen over zijn dochter.lekker prikken.
Vindt hij toch ook leuk bij een ander? En ik ben het wel met je eens hoor wat die dames betreft.quote:
En dit.quote:
Volgens mij is hij tegen niemand echt gemeen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:06 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vindt hij toch ook leuk bij een ander? En ik ben het wel met je eens hoor wat die dames betreft.
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij is hij tegen niemand echt gemeen?
Zo erg raar is deze nietquote:
Thanks ,mooi tegeltje toch?quote:
Zou wat zijn ook, na een halve dagquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij is hij tegen niemand echt gemeen?
Mwaquote:
Gemenequote:Op woensdag 6 juni 2018 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, maar je wilt wel met gemene prikken hem uit de tent lokken ......
Zo ben ik.Dan krijg je de leukere gesprekken.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, maar je wilt wel met gemene prikken hem uit de tent lokken ......
Ja maar overkillquote:
Wie weet Gemeen mensquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo ben ik.Dan krijg je de leukere gesprekken.
Tuurlijk wel.Het was het eerste tegeltje vandaag.quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.Het was het eerste tegeltje vandaag.
Een kont uitgaven?quote:
quote:
Niet weer die achterlijke schijfjes toch?quote:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet weer die achterlijke schijfjes toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |