Hiquote:
quote:
tot 7?quote:
ja dat is een moeilijke, lijken net twee 3en dus zou een 6 moeten zijn!quote:
Ik laat hem vaak vallen en kom dan in een ∞ loopquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat is een moeilijke, lijken net twee 3en dus zou een 6 moeten zijn!
ja dan ben je wel even bezig.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik laat hem vaak vallen en kom dan in een ∞ loop
lkkr met kaas en mayoquote:
Ik heb dit ook 1 keer geprobeerd, was inderdaad geen succesquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:27 schreef devzero het volgende:
Best wel vies. Toen ik nog een arm studentje was heb ik wel eens 'spam' gebruikt met macaroni om een "pasta" gerecht te maken, maar nooit meer ;N
quote:
Wat dan PRRRRRRRR?quote:
Veel zuipen in de volle zon op het zwembad. Helemaal kapot nu.quote:
naar het zwembad geweest, buiten mag ik hopen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veel zuipen in de volle zon op het zwembad. Helemaal kapot nu.
Het leven is zwaar. Wil je een pilsje?quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Veel zuipen in de volle zon op het zwembad. Helemaal kapot nu.
De meeste nudistenzwembaden zijn binnen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
naar het zwembad geweest, buiten mag ik hopen?
Uiteraard.quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
naar het zwembad geweest, buiten mag ik hopen?
nee, maar als je een vochtig toiletpapiertje hebt...quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Het leven is zwaar. Wil je een pilsje?
bolkquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
nee, maar als je een vochtig toiletpapiertje hebt...
bolk aloa!quote:
weggepest van FOK!quote:Op woensdag 6 juni 2018 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Is hij nu helemaal weg of alleen uit CUL?
Wie?quote:
Iwaniusquote:
nopequote:
Iwanius is de Chuck Norris van FoK!, die pest je niet weg, die rijdt weg met een uber XLLL naar het volgende 5-sterren restaurant.quote:
Lijkt me een vies boekje. Dat ze dat al krijgen in de klas op die leeftijdquote:Op woensdag 6 juni 2018 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
Mooi dat jullie zo goed kunnen optellen, maar kunnen jullie ook..?
[ afbeelding ]
nee ik nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat er nog iemand lekker 1000+ posts halen nu haags ff weg is?
Ja, dat is me dit jaar al gelukt hoor.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Lijkt me een vies boekje. Dat ze dat al krijgen in de klas op die leeftijdEn natuurlijk aftrekken met de hele klas.
Zo competitief zijn wij nietquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
1x per jaar is waar je voor gaat?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat is me dit jaar al gelukt hoor.
vandaag dan?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat is me dit jaar al gelukt hoor.
dat niet in enkele dagen halenquote:
Niet je leven hier hebbenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha zo weinig. Hoe komt dat?
Ow ik weet het antwoord al. Jij hebt wel een leven
mag jij doenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!1111111111111
posten danquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:19 schreef Limoentjuh het volgende:
Wel gek dat nu Haags weg is MEN halfdood is
Niet gek juistquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:19 schreef Limoentjuh het volgende:
Wel gek dat nu Haags weg is MEN halfdood is
I. kan zijn bot software wel weer even afstoffen, dan is dat natuurlijk een peulenschilletje.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
doe dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!1111111111111
Maar de andere tellen ook opeens niet meer. Is niet meer zo fanatiek nou. Haags hield MEN in levenquote:
I. heeft het te druk met andere dingenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
I. kan zijn bot software wel weer even afstoffen, dan is dat natuurlijk een peulenschilletje.
Nee niet de banhammer van de mods activerenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
I. kan zijn bot software wel weer even afstoffen, dan is dat natuurlijk een peulenschilletje.
Afstoffen en aanzetten: 5 minuten werk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
I. heeft het te druk met andere dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Haha nee straks krijgt hij een ban en dat willen we niet!!quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Afstoffen en aanzetten: 5 minuten werk.
Hij zal een delay tussen posts moeten doen want anders valt het te veel op. Dat wordt dus nog lastig, want 10K posts op een dag is iedere 6.9 seconden 1 post.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee niet de banhammer van de mods activeren![]()
Toch maar een kloon maken die dan 5000 maaktquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij zal een delay tussen posts moeten doen want anders valt het te veel op. Dat wordt dus nog lastig, want 10K posts op een dag is iedere 6.9 seconden 1 post.
Ik had een wedstrijdje tussen I. en Grr. verwacht voor de 2de plaats, had niet verwacht dat Mikey nog een poging zou doen.quote:
Maar hij is snel he. 500 posts in een uur als hij telt met m87quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat haags moet doen om meerdere dagen op een rij 1500 posts te doen
Ik heb Mike uitgedaagdquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had een wedstrijdje tussen I. en Grr. verwacht voor de 2de plaats, had niet verwacht dat Mikey nog een poging zou doen.
Als je 15 seconden tussen iedere post doet, dan kom je uit op 5760 posts op een dag. Moet kunnen (en hopelijk neemt niemand daarna die dagrecords nog serieus).quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toch maar een kloon maken die dan 5000 maakt
headphone amp in je externe geluidskaart heeft misschien niet genoeg vermogen om je koptelefoon goed aan te kunnen sturen?quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Het geluid van mijn externe geluidskaart klinkt toch wat minder warm dan van mijn headphone jack
snap er geen pleuris vanquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:40 schreef devzero het volgende:
[..]
headphone amp in je externe geluidskaart heeft misschien niet genoeg vermogen om je koptelefoon goed aan te kunnen sturen?
eyquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kan wel merken dat ik zin in eten had toen ik naar de winkel ging. Dit heb ik gehaald. Sla mango 2 stuks feta kipblokjes cherrytomaten 2 x kwark aardbei en straicetella straichetella kipsnitzel Filet american knoppers chips paprika en 8 harde bolletjes en sorbetijs
ik heb 2 blikjes redbulllquote:
ejjjjj noootjuhhhhhquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kan wel merken dat ik zin in eten had toen ik naar de winkel ging. Dit heb ik gehaald. Sla mango 2 stuks feta kipblokjes cherrytomaten 2 x kwark aardbei en straichetella kipsnitzel Filet american knoppers chips paprika en 8 harde bolletjes en sorbetijs
quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Kan wel merken dat ik zin in eten had toen ik naar de winkel ging. Dit heb ik gehaald. Sla mango 2 stuks feta kipblokjes cherrytomaten 2 x kwark aardbei en straichetella kipsnitzel Filet american knoppers chips paprika en 8 harde bolletjes en sorbetijs
Of ik moet stoppen met postenquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:44 schreef markdeajaxfan het volgende:
aloa moet blijven posten anders wordt hij 2e
zwz die mangoquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]en wat ga je daarvan allemaal eten? Nooit boodschappen doen als je honger of trek hebt. Alles ziet er dan opeens erg lekker uit
In de meeste geluidskaarten zit een koptelefoonversterker omdat je koptelefoon meer vermogen nodig heeft dan "line level" (voor aansluiten op een stereo installatie). Als die versterker niet sterk genoeg is, dan zal hij niet alle frequenties even hard afspelen en dat kan een minder 'warm' geluid geven.quote:
Ik heb die dagen ook. Zoveel boodschappen waar ik zin in had in de de supermarkt maar uiteindelijk allemaal laat staan als ik weer thuis benquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zwz die mangooja en had ook nog eiersalade. Maar soms heb je van die dagen kan wat je eet gewoon je zin in eten niet stillen.
tis wel genieten hoor haha
ja precies, dat moment heb ik ook nuquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik heb die dagen ook. Zoveel boodschappen waar ik zin in had in de de supermarkt maar uiteindelijk allemaal laat staan als ik weer thuis ben
ahaquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:47 schreef devzero het volgende:
[..]
In de meeste geluidskaarten zit een koptelefoonversterker omdat je koptelefoon meer vermogen nodig heeft dan "line level" (voor aansluiten op een stereo installatie). Als die versterker niet sterk genoeg is, dan zal hij niet alle frequenties even hard afspelen en dat kan een minder 'warm' geluid geven.
Zoals je eerder zei. Goede balans en dan is het goed. Af en toe los gaan mag welquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja precies, dat moment heb ik ook nuligt aartslui op de bank 👻
Idd als het te is nooit goed natuurlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zoals je eerder zei. Goede balans en dan is het goed. Af en toe los gaan mag wel
is ook geen weer om actief te zijnquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja precies, dat moment heb ik ook nuligt aartslui op de bank 👻
Te Amsterdams klinkt wel goedquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Idd als het te is nooit goed natuurlijk.
ik zou vandaag gaan zwemmen maar man man was niet vooruit te branden dus hebben alleen maar gechillt. Morgen weer viesheet dus nieuwe kans. 😎quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is ook geen weer om actief te zijn
Mijn hart heb ik ergens verloren maar weet niet waarquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Als daar je hart ligt 👌 Eens dan
heb je de midtwenty crisis? Bekend fenomeen danquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mijn hart heb ik ergens verloren maar weet niet waar
Vandaag was het weer lekker. Ik klaag alleen in de winter over het weerquote:Op woensdag 6 juni 2018 21:59 schreef devzero het volgende:
Het is ook nooit goed met het weerte warm, te koud, te vochtig, te nat, te droog....
Ken ik niet.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
heb je de midtwenty crisis? Bekend fenomeen dan
mid life crisisquote:
idd en buiten is het niet gelijk zweten als je loopt.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:01 schreef hemarookworst het volgende:
Vind dit weer best lekker, droog, warm maar niet heet. Lage luchtvochtigheid
Hmm misschien wel dan. Maar dan meer in de zin van dat ik niet weet wat ik verder met mijn leven moetquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mid life crisismaar dan als je jonger bent
ja dat heb je dan ookquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hmm misschien wel dan. Maar dan meer in de zin van dat ik niet weet wat ik verder met mijn leven moet
Ben je recreatief zwemmer of baantjes zwemmerquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
idd en buiten is het niet gelijk zweten als je loopt.
Je hebt nog 3/4 van je leven om dat uit te zoekenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hmm misschien wel dan. Maar dan meer in de zin van dat ik niet weet wat ik verder met mijn leven moet
Dat vond ik dus vandaag ook. Ondanks dat het toch zo heet was. 29 graden hier, vond ik de hitte wel meevallen.quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
idd en buiten is het niet gelijk zweten als je loopt.
vind allebei leuk soms lange stukken onderwater zwemmen soms hangen in het water lekker op de rug drijvenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je recreatief zwemmer of baantjes zwemmer
komt door de luchtvochtigheid denk ik? Anders kan ik het niet verklarenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:04 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Dat vond ik dus vandaag ook. Ondanks dat het toch zo heet was. 29 graden hier, vond ik de hitte wel meevallen.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:59 schreef devzero het volgende:
Het is ook nooit goed met het weerte warm, te koud, te vochtig, te nat, te droog....
lekker sportiefquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vind allebei leuk soms lange stukken onderwater zwemmen soms hangen in het water lekker op de rug drijvenkoprol maken 👻
Ik moet me dan maar haastenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt nog 3/4 van je leven om dat uit te zoeken
Ik zwem graag baantjes, maar na 20 a 30 baantjes raak ik vervelend en stop ik maarquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
vind allebei leuk soms lange stukken onderwater zwemmen soms hangen in het water lekker op de rug drijvenkoprol maken 👻
Zwemmenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat is meer dan genoeg.. daarna de rust nemen moet ook 😎quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zwem graag baantjes, maar na 20 a 30 baantjes raak ik vervelend en stop ik maar
Dan moet je wel opschietenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moet me dan maar haastenheb nog wat op mijn lijstje staan wat voor 35e moet gebeuren
chillen aan het strand met avonds een vuurtje daarna 😎quote:
En daarna de afterpartyquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
chillen aan het strand met avonds een vuurtje daarna 😎
Hoe weet jij van 1 van mijn belangrijkste nog te bereiken doelen ???quote:Op woensdag 6 juni 2018 22:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan moet je wel opschietenDe Eiffeltoren bouwen met luciferstokjes doe je niet even.
witte strand met azuurblauwe zeequote:Op woensdag 6 juni 2018 22:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
chillen aan het strand met avonds een vuurtje daarna 😎
Omdat je dat zelf verteld hebtquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe weet jij van 1 van mijn belangrijkste nog te bereiken doelen ???
niet weten dat dev geheim agent isquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe weet jij van 1 van mijn belangrijkste nog te bereiken doelen ???
topquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
waar het gezellig is zijn vrouwen 👻
Hmm ik herinner me daar niks van... wanneer heb ik het verteld? En aan wie allemaal. Heb jij soms mijn dagboek gevondenquote:
Ik kan niets meer zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hmm ik herinner me daar niks van... wanneer heb ik het verteld? En aan wie allemaal. Heb jij soms mijn dagboek gevonden
Dat was strikt geheim, wil niet dat iemand anders me voor is
Chips. Die probeer ik altijd te vermijdenquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
niet weten dat dev geheim agent is
Als je snel bent, dan zie je me zwaaien onder je raamquote:Op woensdag 6 juni 2018 22:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Chips. Die probeer ik altijd te vermijden
Ow kom dan binnen, dan zet ik een kopje thee voor jequote:Op woensdag 6 juni 2018 22:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je snel bent, dan zie je me zwaaien onder je raam
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |